šitas ir labs piedāvājums ko braukalēt pa pilsētu - elektriskais
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
šitas ir labs piedāvājums ko braukalēt pa pilsētu - elektriskais
Izskatās, ka pašreizējais kvēpu filtrs velk savus pēdējos metrus, iedegās check uz to un vēlāk sākās visādi brīnumi ar kūpēšanu, dzinēja trokšņiem un kārtīgu deguma smaku salonā. Tā kā pilnīgu izgriešanu neatbalstu, varbūt kāds var pakomentēt, cik ilgi un cik kvalitatīvi strādā lētā gala DPF? Iemetot vispārīgam ieskatam i-veikalos, cenas svārstās no 200-1500eur.
Sāc ar problēmas (dūmainības) cēloņa novēršanu un tad maini dpf. Savādāk pavisam drīz arî jaunais dpf būs metams.
Tev ir pārliecība, ka šis ir beigts un pagalam (novērots ilgtermiņā), vai arī šoreiz aizgāja ciet un tāpēc tā liekas?
Aizbrauc ceļojumā un "izgriez" pa bāņiem, lai izdeg. Būs lētāk un ceļojums bonusā. Nu vai arī nepaveiksies un paliksi uz ceļa - paņem normālu apdrošināšanu ;)
Un ko tad, ja nav čipots? Nesanāk
Ja nopietni, tad iztīrīt varētu jau arī tepat, bet ja reiz ir zināms, ka filtrs patiešām beigts, tad jau padomi par bāni vai ceļojumu tāpat atkrīt.
Es tev ieteiktu sākumā noskaidrot cik jauns DPF maksā pie dīlera un tad vadīties no tās summas nometot kādus 200 EUR.Kāpēc vienam dārgāks bet citam lētāks DPF,viss atkarīgs kādi viņā dārgmetāli,tas arī sastāda viņa cenu.Atceries,savu veco DPF vari nodod un dabūt par to EUR.
No savas pieredzes varu pastāstīt,kad manam autiņam aizkakājās DPF,nekas nesmirdēja,tikai Checku meta laukā.Un zinu kas viņu aizkakāja, tā bija sulojuša turbīna.
Tu saki kad tev ir deguma smaka un dūmi,ir četru cilindru dzinēji ar piecām degvielas sprauslaām,tā piektā kalpo priekš DPF izdedzināšanas,ir gadījumi kad viņa arī taisa sūdus un nokauj DPF.Bet labāk tev aizbraukt uz diagnostiku, tikai ne pie dīlera jo viņi neko nezin.
Paldies par atbildēm. Checks iedegās pēc 250km brauciena, tā kā mājās tikt vajadzēja, nobraucu vēl tik pat ar degošu check 95% pa trasi. Servisā kļūdu nometa un ieteica padzenāt nedaudz uz trases, ko arī izdarīju - un vienā brīdī jau pie mājas, dodot gāzi, sākās troksnis no dzinēja un deguma aromāts salonā. Pieņemu, ka kaut kādu reģenerāciju centās veikt, bet visai interesanti - āra temperatūras rādītājs diez gan strauji uzleca līdz 40 grādiem (iepriekš rādīja ~33). Vienu dienu pabraucu bez checka un vakar vakarā atkal iedegās. Diagnostika jau ieplānota uz rītdienu, redzēsim, kādi rezultāti.
P.S. Nobraukums 280k un mašīnai 13 gadi, pieņemu, ka tas DPF jau varētu būt beidzies dabiskā nāvē - ja vien tiešām tur nav parādījies kaut kāds cits iemesls, kas to ir nokāvis. Līdz šim problēmu ar to nebija, mašīna manā īpašumā 3 gadus un nobraukti 50k km.
Labdien! Meklēju ietilpīgu un komfortablu universāli 5000-6000 eiro robežās braukšanai pārsvarā ārpus pilsetas, kurus jūs ieteiktu? 2010-2014 g. V70 liekas optimāls variants. Vēlams auto ar augstāku klīrensu.
Honda Acord universālis, bet viņš būs pāris tk dārgāks.
Nu vēl zināms, ka Subaru Forester ir īsts mežinieku auto. Bet, man liekas, tas būs vēl dārgāks par Honda.
Akords tak ir nejēgā zems - nederēs. Kā šoseju gāžamais super, bet pa zemes ceļiem garām. Subaru būtu īstais, tikai kā ar to komfortu? Katram jau sava gaume un prasības - jāpamēģina, tad zinās. Var jau to pašu Volvo galu galā...
Nu, es kā universāļu cienītājs ik pa laikam uzmetu kāru aci tiem akordiem. Man viņš derētu, riktīgs lielceļu šķūnis.
Es jau īsti nezinu kur viņš taisās braukt. Ja mežā tad tak iedevu alternatīvu - Forester ir pietiekami vienkāršs un iet cauri visiem meža ceļiem. Tai volvo esmu pasēdējis, maziņš likās. Forester jau arī nebūs tik ietilpīgs kā Akords.
Un kāds komforts, te jau jāskatās lai mašīna ietu un nebūtu nojāta. Jo vienkāršāks vāģis, jo komfortablāk
v70 nebus klirens, allroad un xc70 taja budzeta noteikti nebus tajos gados, outback izskatas pec viduscela
Hodos īsi un saprotami par čipošanu youtu.be/Dwh5_o98WgU
Es jau domāju, ka kļūdījies esi un gribēju aizrādīt, ka covida sadaļa ir citur, bet tad atcerējos, ka kādreiz bija arī cita čipošana aktuāla ;)
Un tā es būšu spiests rakstīt savu pieredzi šajā tēmā, nevis jaunu auto topikā. Milzu peripētijas ar jaunā darba devēja korporatīvo politiku attiecībā uz darbinieku auto utt. Piemēram, jo der tikai īsa perioda (gads) noma, nekādu līzingu utt. Tad atkal tik īsam periodam pārsniegts ikmēneša budžets (vēlamajam modelim un aprīkojumam) vai arī arī jauna Sixt vai Europcar visai nožēlojamais autoparks ar 1,0tsi un… Sākas man dublis Nr.2 ar Passat B8, tikai šoreiz tādu pašu sedanu un 2,0tdi automātu Vairums būtiskāko aprīkojuma elementu būs arī šajā Passat, tomēr nav kruto Led lukturu un arī panelis analogais - tradicionālais. Neko, saglabāju uzskatu par darba auto kā labāko auto vispār.
"Saglabāju uzskatu par darba auto kā labāko auto vispār."
Kautkāda "nahvostņika" domāšana. Kā tieši tās bēdu stāsts par to, kā tiek ierobežota tava izvēle, ir labāks par naudas saņemšanu pašam un brīvu iespēju ar to rīkoties?
Tas stāsts tur ir garāks. Finanses tika aprunātas kā prioritāte, auto prasīju vēl arī PAPILDUS.
"par to PAPILDUS" jau arī ir runa. Tā vietā, lai vienkārši prasītu lielāku algu, ko var tērēt pēc saviem ieskatiem, vajag kaut kādus samuhļītus PAPILDUS bonusus ar nosacījumiem.
Es labāk izvēlos ne savu auto. Zinātāji piekritīs. Nulle satraukuma par apkopēm, remontiem, apdrošināšanām, riepām utt. Nevēlos vairs sev īpašumā auto
Kāpēc par tām lietām būtu jāsatraucas? Sauc jau nu lietas pareizajos vārdos - tu esi gatavs atteikties no brīvas izvēles, lai izvairītos no darbībām, kas aizņemtu pāris stundas tava laika. Kāda mēroga slinkums tas ir?
Tā naudas summa, ko uzņēmums tērē uz darbinieku auto, kļūst gandrīz divreiz mazāka izmaksājot kā algu. Tātad vienīgais patiesais zaudējums ir izvēles brīvība un arī ne vienmēr. Protams, ja uz darbu var nokļūt kājām/velo pusstundas laikā tad varbūt izdevīgāk ir saņemt dajebkādu summu papildus algai. Jo distance kļūst lielāka jo izdevīgāks kļūst dienesta auto.
Nu redz, ja var ar darba devēju vienoties, ka daļa algas tiek atvilkta uz darba devēja vārda reģistrētas oplīzes apmaksai, tad nav pamata izvēles brīvības zaudēšanai. Par tāda veida nodokļu optimizēšanu nevajadzētu baigi lepoties, bet pie pastāvošās lietu kārtības nevienam to arī netaisos baigi pārmest. Var jau galu galā to algu ķepā, bez nodokļiem maksāt...
Par distanci arī arguments nevietā - darba devējs var mierīgi izsniegt degvielas karti arī privātā auto uzpildīšanai. To nevar tikai vienā gadījumā - ja darba devējs to dienesta auto piešķir par nodokļu maksātāju naudu... Un tad jau tas vairs vispār nav pieņemami.
Grozi kā gribi - ja vien tas nav specifisks auto darba vajadzībām, tad dienesta auto ir nekas vairāk, kā vien izvairīšanās no nodokļu nomaksas, nevis "bonuss".
Ja auto ir nepieciešams tiešo darba pienākumu veikšanai tad īsti neredzu kamdēļ uzņēmuma auto varētu tik apsaukts par izviarīšanos no nodokļu nomaksas. Ja skatās no darbinieka gūtā "labuma" viedokļa tad jā bet ne jau velti ir ieviests UVTN.
Ja auto ir nepieciešams tiešo pienākumu veikšanai, tad par to nediskutē kā bonusu, bet piešķir atbilstošu pienākumu rakturam, izsniedz darba dienas sākumā un saņem atpakaļ beigās, veicot centralizētu auto parka apkopi starplaikā. Tie "bonusiņi" ar kuriem var vizināties arī brīvdienās ar ģimeni ir nekas vairāk kā nodokļu optimizācija un diemžēl bieži arī tiek piešķirti ierēdņiem par nodokļu maksātāju naudu, bez jebkādas darba vajadzības.
kasinsh79 rakstīja: Ar interesantu auto šobrīd braukāju. Paņemts 2-3 mēnešu nomā Toyota Verso 1,8 benzīns 147zs, 2015.gada, jau ar jauno priekšu. Automāts - variators. Principā, nevainojams darbībā. Kas nu tā - griezīga dzinēja skaņa, strauji paātrinoties. Patēriņš tā ap 7,5l mix. Ārpus pilsētas ap 6l. Visai neliela 55l bāka, attiecīgi gari nobraukumi ar vienu uzpildi īsti nesanāks. Aprīkots auto visai labi, kameru un lielo navi ar labu LV karti ieskaitot. Klimats u.c.elektro fīčas - loģiski, arī.
Verso ietilpība arī OK. Aizmugurē brīva sēdēšana 3 cilvēkiem. Starp citu, uz priekšu/atpakaļ bīdāms katrs sēdeklis, kam īsti neredzu pielietojumu. Kompaktā minivena sēdpozīcija ir augstāka par parastu vieglo auto, kas patīkami. Gaitas īpašībām esot identiskām. Auto nav ne vainas, tāds secinājums.
Ilgāk pabraukts un gaidu brīdi, kad pārkāpšu uz B8 Passat atkal
Ļoti prasta salona apdare pēdējā modeļa Verso. Tik prasta, ka pat 2001.gada Audi tā ir stipri pārāka. Automāts variators ar 1,8 benzīnu - auto rēc, bet īsti neskrien Ar vienu uzpildi var nobraukt nieka 600km. Ēdelīgs, maita. Ģimenei ērti. Salonā vietas padaudz. Aizmugurē - īpaši ok. 3 atsevišķi sēdekļi.
Rezumē. Es kļūtu vai traks (vismaz nelaimīgs noteikti), tādu pirkdams sev par savu naudu. Tiešām, nulle prieka braukt.
Pašlaik tiek meklēts auto - 2011-2014 g., ar benzīna dzinēju, manuālis un galvenais - vienkāršs, uzticams un lai vairāk brauc, nevis stāv servisā. Priotitātes ir Honda (Civic, Accord) un Toyota (Avensis, Corolla, Auris), bet ar benzīna dzinējiem LV ir kā ir, tāpēc cenšos saprast, kādus variantus vēl varētu skatīties. Kāda ir pieredze ar Opel Astra (J no 2011/12g), Renault/Peogeot, Kia/Hyundai? Ko no šī var skatīties, ko labāk nevajag?
Tu skaties tieši uz tādu vecumu, kurš paģēr vislielākās nepatikšanas, ja "nepaveiksies", jo ~ 10 gadi pa LV ir tas kad kā minimums sākas rūsas problēmas arī labiem japāņiem, ja ielaists, tad vispār jau var būt ar caurumiem. Un ražošanas gads tāds, kad jebkurš japānis, korejietis utml. ja tiešām gadās auto kam rodas problēmas un esi spiests ņemt orģinālu daļu - būs ļoti dārgi. Tā esmu uzrāvies uz atsveviškām daļā Hondai (FR-V un CR-V), Toyota Carina un Avensis), kolēģiem un draugiem uz Hyundai un KIA arī daudz svaigākiem ir "trāpījuši".
Frančus šajā kategorijā es vispār neizskatu, taču tas nenozīmē ka kādam neatrodas kas labs ( sievas sencis ar kabluku 4x4 braukā - tam gan 4x4 ir reta un diezgan dranķīga konstrukcija bet ne pārāk dārga).
Skatīties var un vajag visus, bet kā jau teicu ir jābūt ļoti uzmanīgam un vērīgam. Kurā ga'dijumā izvilksi to laimīgo lozi - velns viņu zina, bet no mana viedokļa japāņi manā "tuvumā/radu saimē" ir bijuši visveiksmīgākie ... nejauniem VAGiem (VW, Skoda, Audi) - gan ar nekādas tādas radikālas vainas nav bijis ...
WALA rakstīja: Tu skaties tieši uz tādu vecumu, kurš paģēr vislielākās nepatikšanas, ja "nepaveiksies", jo ~ 10 gadi pa LV ir tas kad kā minimums sākas rūsas problēmas arī labiem japāņiem, ja ielaists, tad vispār jau var būt ar caurumiem. Un ražošanas gads tāds, kad jebkurš japānis, korejietis utml. ja tiešām gadās auto kam rodas problēmas un esi spiests ņemt orģinālu daļu - būs ļoti dārgi. Tā esmu uzrāvies uz atsveviškām daļā Hondai (FR-V un CR-V), Toyota Carina un Avensis), kolēģiem un draugiem uz Hyundai un KIA arī daudz svaigākiem ir "trāpījuši".
Frančus šajā kategorijā es vispār neizskatu, taču tas nenozīmē ka kādam neatrodas kas labs ( sievas sencis ar kabluku 4x4 braukā - tam gan 4x4 ir reta un diezgan dranķīga konstrukcija bet ne pārāk dārga).
Skatīties var un vajag visus, bet kā jau teicu ir jābūt ļoti uzmanīgam un vērīgam. Kurā ga'dijumā izvilksi to laimīgo lozi - velns viņu zina, bet no mana viedokļa japāņi manā "tuvumā/radu saimē" ir bijuši visveiksmīgākie ... nejauniem VAGiem (VW, Skoda, Audi) - gan ar nekādas tādas radikālas vainas nav bijis ...
Es zinu daudzus, kas tikai ar frančiem brauc, un par visu to ņirgāšanos smejas.
NU man ar viens sens čoms ar mazu divdurvju Reni brauca - un ar nekāda vaina, tik tas ka viņš laikam ikdienā dzīvoja tik tuvu darbam ka tas Renis bija "svētdienas braucējs" ...
Laukos tam 4x4 Kangoo gan tik saldi neiet, bet nu braucējs uz vecumu kurls, un motoru spīdzina konkrēti augstos apgriezienos ( jo nedzird un piem. man tas jau ausīs griežas), un tādos režīmos kā jams tur spīdzina tas kabluks, izskatās ka izdzīvos tieši tikpat ilgi cik viņa iepriekšējā Ņiva, kādi 7-8 gadi, un tad tur pat pacelt nebūs ko, kaut verķis vispār jau nu "tanks" ...
Vines radinieks kas vēl tehniks'aks par mani, brauca ar Nissanu 1,2 litri ( principā ļoti tuvs Renault 1,2 motoram, jo kloķene šīm derēja no Reņa) - nu tad motors gan nav ilgspēlējošs, bet nu ja nebrauc virs 200+Kkm ar viņu, tad jau laikam pie kājas ...
Un cenu ziņā pieļauju ka franči daudzus izkonkurēs, tikai nu ja uzraujas uz elektroniski problemātiska - tad gan visticamāk ka otreiz iekš franča neiekāps ...
kasinsh79 rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Ar interesantu auto šobrīd braukāju. Paņemts 2-3 mēnešu nomā Toyota Verso 1,8 benzīns 147zs, 2015.gada, jau ar jauno priekšu. Automāts - variators. Principā, nevainojams darbībā. Kas nu tā - griezīga dzinēja skaņa, strauji paātrinoties. Patēriņš tā ap 7,5l mix. Ārpus pilsētas ap 6l. Visai neliela 55l bāka, attiecīgi gari nobraukumi ar vienu uzpildi īsti nesanāks. Aprīkots auto visai labi, kameru un lielo navi ar labu LV karti ieskaitot. Klimats u.c.elektro fīčas - loģiski, arī.
Verso ietilpība arī OK. Aizmugurē brīva sēdēšana 3 cilvēkiem. Starp citu, uz priekšu/atpakaļ bīdāms katrs sēdeklis, kam īsti neredzu pielietojumu. Kompaktā minivena sēdpozīcija ir augstāka par parastu vieglo auto, kas patīkami. Gaitas īpašībām esot identiskām. Auto nav ne vainas, tāds secinājums.
Ilgāk pabraukts un gaidu brīdi, kad pārkāpšu uz B8 Passat atkal
Ļoti prasta salona apdare pēdējā modeļa Verso. Tik prasta, ka pat 2001.gada Audi tā ir stipri pārāka. Automāts variators ar 1,8 benzīnu - auto rēc, bet īsti neskrien Ar vienu uzpildi var nobraukt nieka 600km. Ēdelīgs, maita. Ģimenei ērti. Salonā vietas padaudz. Aizmugurē - īpaši ok. 3 atsevišķi sēdekļi.
Rezumē. Es kļūtu vai traks (vismaz nelaimīgs noteikti), tādu pirkdams sev par savu naudu. Tiešām, nulle prieka braukt.
Cik ironiski sadus tekstus dzirdet no cilveka kuram baudu sagada passat
Tieši to pašu ko kasinsh varu pateikt par auris/golf. Apdare sūdīga, motors skaļš, variators tizls-par Auris.
Šis gan ir interesants domu grauds. Vai tev ir pieredze ar Passat B8? Ja nav, tad ironija nevietā. Patiešām, pamatoti patīk šis modelis
ir bijusi pieredze ar dazadiem b8, pilnakiem un plikakiem, visi atsit letumu un 'darba auto' sajutu. taa pati kategorija kur toyotas skiet, bet tas, protams, tiri subjektivs viedoklis. interesanti palasit ka kadam pasats liekas ultimte auto.
Kategorija varbūt, bet atšķiras tehniskā pieeja. Vienam kaut kādi entie krāsojuma slāņi [kaut ko tādu man stāstīja WESS strādājošs mehs] kas vienalga nekādus trokšņus neslāpē, otram skaņas izolācija Vienam mazs elektromotors, otram turbīna. Vienam variators, otram robots.
Nekas, gan jau pārdzīvosi arī ne to jaunāko paneli.
Redz kā ir, sākotnēji augstā apmierinājuma latiņa krīt burtiski pa stundām.Protams, visur priekšgalā ir tiešī paSSāts, kā arī (vecs/nejauns) dd vairs nekādi nesēj Nāvi un/vai tiešā veidā neietekmē topošās zz(zaļizilās) dablo-ēbu paaudzes vispusēji attālināto Attīstību.Jā.
feciic rakstīja: Tad sanāk ka visu vidēja un augsta līmeņa vadītājiem visi golfi, pasāti, A6 un kas tik tur vēl ne vakarā jānoliek pie uzņēmuma sētas un mājās jākratās ar lohovozu?
Tagad visi mājās brauc ar skrejriteņiem, ja nu kas. Šodien ciema centrā ievēroju arī sastutētus motorollerus. Kkāda noma lkm uzdarbojas.
Varlamovs stāsta par skrejriteņiem youtu.be/Js_jUKJf4pk
Skrejritenis - kaut kā neskan. man labāk patīk - stāvdrāzis.
Stāvdrāzim/elektro skrejamajam ir vairāk jākoncentrējās. Ilgākā garākā ceļa posmā ātrāk nogurst. Man labāk patīk ar sēdekli kā velosipēda analogs, un vajadzības gadījumā var arī uzmīt pedāļus.
Atkal jums kkādas fīčas vajag. Tas tak viss sadārdzina un padara maz efektīvu to skrejriteni. Viņa lielais pluss, ka pasit padusē un uzness uz ofisu. Pats biju vienā datoru, telefonu apkopes centrā, kur darbinieki bij sanesuši ofisā tos rīkus. Beidz darbu un brauc pa kurieni gribi uz mājām.
kasinsh79 rakstīja: Jau pieradu un patīk. Sajūtas gluži kā pirms tam brauktajam baltajam, viss stingrs un kluss. Pat dīzeļa skaņa tīkama. Visvairāk priecē patēriņš displejā
Nopietni? Darba autiņam ir svarīgs patēriņš? Tu no savas kabatas lej degvielu?
Tak zināma shēma. Darbavietās, kas nav transporta uzņēmumi, nosaka vienotu patēriņu. Teiksim 10l uz 100. Mēnesī nobrauc 1000km un pieprasi papildus 100x1.2=120 euro, kgan reāli tu būsi patērējis 75x1,2=90eiro.tā kā kasiņš ir zināms žmoga, tad tas ir pats galvenais aspekts, ja kas. Iesipt 30eiro tas ir sasniegums
Arī šādi gadās ar jauniem - defektīviem (lemons) auto:
P.S. formāli sanāk mazlietots auto "ar dušas fīču" ...
Kārtējā tava teslas heiteru huiņa.
Tu tākā drusku Teslas durvīs galvu iespiedi vai kas ???
ASV "lemon law" nav nejaušība, jo ASV auto tiek ražoti arvien sūdīgāki, un vispār līdz ar ekoloģijas prasību pieaugumu patērētāji tiek prasti appisti vairākkārtīgi ...
Auto ir faktiski neremontējami, jo tiek ierobežotas iespējas labot atseviškas to daļas, vadības bloki ir savstarpēji jāpieprogrammē, jo tie sazinas šifrētā veidā, to nereti var izdarīt tikai ar orģinālu rūpnīcas iekārtu, tā maksā nežēlīgu kāpostu, kuru oficiālais serviss pāradresē uz "tavu maciņu".
Un ja tu domā ka Tesla serviss nav vajadzīgs, tad tu esi lohs kvadrātā ... nu vai Teslā ...
Es pēc pieredzes. Subaru forester serviss bija vajadzīgs tikai lai mainītu eļļu. Nobraucu lidz 50tk pārdevu.
Teslai tagad 30k. Kaut kā neprasās peec servisa.
Mitsu l200. 2tk. Ari neprasās pec servisa un stipri šaubos ka prasīsies. Visi porkti jauni.
Tu esi kādreiz lietojis jaunu auto? Izskatās ka nē. Serviss tas ir šrotu īpašnieku must have, līdz 100 štukām nebienam auto nevajag servisu. Ar ļoti ļoti retiem izņēmumiem.
Nu un ja tu esi tas neveiksminieks kurš ar vienu auto ir spiests braukt vairak nekā 200k, tad ta jau ir tava problēma bomār.
Hehe, labāk paskaties tai Teslai uz bremžu diskiem un vadīklām, jo man uz 25Kkm CR-v dēļ tā kā maz braukc un bremzes pašvakri izmantotas vadīklas sāka sprūst un priekša vairs bremzēja tikai ar vienu no 2 klučiem - savērpās disks ( to tikai es ar "savu tehnisko pakaļu jutu" ne tās regulārais braucējs), un ja tu šo netaisies savai Teslai pārbaudīt vismaz uz aci - tad nu skaties ka kāda kritiskā brīdī nesanāk ziepes, jo bremzes strādā sūdīgi vai arī dēl savērptiem diskiem sūdīgi bremzē un nevadās - tā tomēr nav uz pusi vieglāka kaste ar iekšdedzes dzinēju ...
P.S. man "ar tā saucamajiem" šrotiem ir tikai pāris dārgi kasjaki pa visu šo laiku bijuši, bet es braucu paralēli ar jaunām.
FR-V jau ir tuvu 350 Kkm. Ford Ranger 300Kkm (šis gan šobrid stāv pie sētas) , viens CR-V ar 85K un otrs ar 25Kkm.
P.P.S. un kapēc Tesla servisa neesamība ir slikti :
psc kāds lūznis ja uz 25k psc vadīklām. interesanti gan kas viņām var notikt. "ekspert" vadīklas ir zem gumijas manžetēm. ja pats kādu biji sapisis vai to izdarīja tavs līkrocis kurš tev riepas mainīja, tad tas ir loģisks iznākums ka ķīlē. Nevienam man zināmam auto līdz pirmajai bremžu kluču/disku gar bremzēm nav bijis jāgramstās.
Neviens neko nav sapisis, vienkārši lai bremzes normāli darbotos tās ir arī jālieto, un ne tikai 1 x pa 100 gadiem ... Ja brauc mierīgi un sēņo - tad kā redzams mēdz notikt visādi brīnumi ... tur kur arī es neiedomātos ka kas tāds var notikt 2-3 gadīgam auto.
Mana nelaime ir ar pretēja - bremžu diksu varu mainīt tieši tikpat bieži cik klučus - abi apmēram vienādi izstrādājas " lisi" .
Nav ne jausmas cik ir "1Xpa100 gadiem". Es lietoju normāli ikdienā un problēmu nebija un nav. un nezinu nevienu kam būtu. nē tagad zinu, bet tu esi īpašs.
Tāpat nezinu nevienu kurš mainītu atsevišķi tikai klučus, neviens dīlerserviss tā nedara, hvz kas tev tā par "nelaimi", jo jebkurš normāls serviss maina tikai komplektu, tev kā "ekspertam" to vajadzēja zināt.
Mja nu tā iet kad par auto zini maz un zināt neko negribi. :P
Normāli bremžu diski iet 2 vai 3 kluču "kārtas" atkarībā no izmantotā materiāla, ja izmanto ko kas vairāk der sportam - tad jā bieži 1:1.
Es pats labi zinu ko man un kā jamaina, un kad serviss var savas pasakas stāstīt mājās bērniem. ;)
Šīri, servisā uzmet, un viņš ar to vēl lepojas Logu slotiņas nemaini pie katras škidruma papildināšanas?
Wala tu sevi par lohu pataisi tagad.
Nu tad mēs ar tevi būsim vienādās pozīcijās - nekas nav zaudēts :P
P.S. pag man jau piemirsies kurš tur bija Lohs Nr. 1 ?
Mēs nekad nebūsim vienādās pozīcijās.
Es tev atgādināju kurš te ir lohs, jo tā sevis slavināšana par tehnikas ekspertu skan kā īstam loham pienākās, piekam pamatota, jo bremžu kluči tiek uzlikti uz rievainiem pusdilušiem bremžu diskiem un tiek stāstits ka tas ir pareizi.
Ai, ai mēģini locīties kā zutis lai piemeklētu pamatojumu ( nez kādēļ gan - tev tas nekad nav bijis vajadzīgs, un no otras puses mani tas nekad tā īsti nav sipis - tik sarunas uzturēšanai). Redzi es nekad šeit nesaku visu pilnu info, ja no manis to neprasa ...
Es mainu bremžu diskus tad kad tos virpot vairs nav jēgas/nedrīkst ( būs zem pieļaujamā platuma) vai tie met un man pat ir pašam viss nepieciešamais ar ko to visu viegli nomērīt ( kaut arī ja disks met - es to jau ar "pakaļu jūtu") , taču ir jau lohi kuriem tas nav pats par sevi saprotams, un ir ar karotīti jāielej mutē...
Virpot bremžu diskus? Muaahahaha! Te vairs vispār nav jautājumu. Es atmetos, jo tas ir pilnīgs pī...
Ee man ar vienu bremžu diski stāv kurus itkā varot novirpot. Problēma esot tāda, ka nav vairs daudz cilvēku, kas to kvalitatīvi var izdarīt.
Iedo kontaktu ģeldīgam virpotājam.
Bet vispār man liekas, ka tas pasākums nebūs lēts un tad jau labāk jaunus pirkt.
Jā, man te viens ļaužs arī nesen stāstīja, kā vedis virpot. Beigās čakars ar transportu un tas virpotājs to par sviestmaizi nedara, tā ka secinājums bija - tad jau labāk uzlikt jaunus diskus. Protams, JA VAJAG un ne vienmēr jau vajag.
Bremžu disku pieļaujamais platums. Tēma īstiem ekspertiem.
Varētu padomāt ka nesaprati kas ar to bija domāts ;)
P.S. man problēmas būtība slēpjas faktā, ka es strādāju 3 valodās brīvi un vēl 4 -jā saprotu un spēju rakstiski atbildēt, un brīžiem uznāk tāds "aptumsums" ka nevaru latviski uz sitienu pateikt pareizu terminu, un šī nebija tā vieta diskusijā, kur es uz šo iešu iespringt ;)
Nu , pastāsti vēl kaut ko skaistu par sevi.
torkjis rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Jau pieradu un patīk. Sajūtas gluži kā pirms tam brauktajam baltajam, viss stingrs un kluss. Pat dīzeļa skaņa tīkama. Visvairāk priecē patēriņš displejā
Nopietni? Darba autiņam ir svarīgs patēriņš? Tu no savas kabatas lej degvielu?
Man iedots limits. Tā kā braucu arī privāti, manās interesēs pēc iespējas mazāk pārtērēt to.
kasinsh79 rakstīja: Jau pieradu un patīk. Sajūtas gluži kā pirms tam brauktajam baltajam, viss stingrs un kluss. Pat dīzeļa skaņa tīkama. Visvairāk priecē patēriņš displejā
Priecājies. Man jaunajai Oktāvijai kā reiz modernais ekrāns ar visu uz tā stipri nepatīk. Viena no lietām, kas liekas pilnīgi garām. Sāc bakstīties un neatliek laika uz ceļu skatīties. Agrāk ar kloķīšiem varēji gan kondiķi regulēt, gan mūziku pārslēgt, gan apsildes saslēgt, nepārslēdzoties no viena režīma uz otru. Vienkārši un īpaši nenovēršoties no ceļa.
Ak tu nabadziņš. Bet kādēļ tu brauc ar to neparocīgo lūzni? Vēl sanāks avārija vai trakāk, sabrauksi māti ar bēŗnu.
Man šķiet pie mums vēl var nopirkt Lada izstrādājumus...
Neiešu autoritāti apšaubīt, nešaubos, ka tas ir lūznis. Vēl jo vairāk, ka lūžņa dīleris ir mainījis nodilušos klučus, bet ne komplektā ar diskiem. Ne ar šo auto gan, bet analogu kādreiz. Vai tā nav kliedzoša netaisnība?
Tā ir kliedzoša netaisnība un vajadzēja šiem "mainītājiem" pajautāt, vai ir ok braukt bez bremzēm, kuras īsti nebremzē, pirmos pāris tūkstošus kilometru? Es jau neko, katram "pacientam" protēzes pēc maciņa biezuma...
Nu jau pāršāvi pār strīpu - nav nekādu problēmu ar šādām, svaigi uzliktām uzlikām uz lietotiem, bet nenojātiem, diskiem, kaut uzreiz skati uz stenda iziet. Jā, varbūt nevajag uzreiz ar tādu auto mēģināt stāties no 200, bet vari būt drošs, kas tiem, kas Latvijā kaut ko tādu mēģina, būs ne vien slikti bremžu diski, bet arī plikas riepas un vēl dažas fīčas.
skatei jau neinteresē vai tu no 100km/h sadzēsīsies 60 metros vai 45 metros. un loģiski ka tur ir vēl citi faktori, riepas, segums utt.
bet kā jau pats atbildēji, lohiem lohu problēmas un netaisos izcīnīt taisnību internetos, taisniba pati noliks visu pa plauktiņiem, kad uz ceļa iznāks alnis...
Bez bremzēm, protams. Pareizi te teica tas, ka Tevi slauc un par to esi sajūsmā.
Neviens man pazīstams nemaina reizē klučus un diskus, ja vien tie diski nav slikti, tad gan. Aļņu tests ir bijis pašam un ne tikai pašam - un neko, ir bijis gluži labi. Arī bez aļņu testiem par bremžu veiktspēju nav nekādu šaubu. Tu, protams, vari izklaidēties, kā gribi.
Es nebraucu tik ilgi lai būtu jāmaina bremzes. Es aizeju uz salonu un nopērku jaunu mašīnu. Sahs un mats pajoliņ
Ieteiktu mainīt vēl biežāk, lai ir drošāk. Nu tā, katru mēnesi jaunu auto. Vai nu mazums mums putekļu un netīrumu - stikls netīrs un uz bremzēm visādi nelabumi uzkrīt.
Jā.Nav te ko sip/sties.. www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/naudoti-automobiliai-is-uzsienio-kurie-i-avarijas-patenka-dazniausiai-221-1544852
Zemāk redzamajā grafikā parādītas piecas automašīnu markas, kurām saskaņā ar carVertical ziņojumiem ir vislielākā iepriekšējo avāriju iespējamība.
apmēram reizi gadā vajadzētu mainīt pret kaut ko citu
Man kaut kā labi sanāk tikai piepirkt klāt.
Gadu iepriekš RenaultClio `07, šogad Mitsu iMIEV `12 un mantojumā tūlīt vēl OpelAstra`97...
igauņiem laba doma - sākuši kustību par to lai lielveikalu stāvvietas būtu 2.7m platas, nevis kā tagad pie mums - 2.5m
Pie Ikea laikam šobrīd visforšākās stāvvietas.
Vajag vākt parakstus.Kā nupat B-ezerā. Vieni Lohi pret, citi/par.Neizšķirts.Šahs,mats un Pats,tris/1nā.Atrakciju apmaksā paši Lohi.Jā.
Pie mums var uzsākt kustību - pirkt mašīnas kas mazākas par A6/piecsimto behu - izrādīsies ka ne tikai vieglāk lielveikalu stāvvietās izkāpt, bet arī var daudz kur izbraukt, kur lielā kaste vienkārši fiziski cauri neizlien.
Auto platums jau mainās ļoti maz. Mazā stāvvietā nekomfortabli jūtas gan A6, gan Fiat Punto. Ja Punto ir 3 durvju, tad pavisam neērti
lol what???
audi būs par kādiem 10cm platāks, un durvis arī par kādiem 5cm biezākas, kopā jau 10cm uz katru pusi.
Ar lielu mašīnu parkoties šķībi pa 2 vietām ir normāla stratēģija, lai kāds impis nenoskrāpē stūri, un lai var izkāpt/iekāpt
Ar visādiem resniem pseidodžipiem braucot ļoti bieži novēroju, ka aiz manis šaurā vietā (t.i. tur, kur tikko izbraucu) mēdz "iesprūst" tieši mazie auto. Kautkā sanāk, ka tā lielā kaste vienkārši fiziski izlien cauri tur, kur mazā netiek.
P.S. Ne izbraukt, ne izkāpt neesmu manījis problēmu. Arī bērnu esmu iemācījis durvis atvērt uzmanīgi. Bet diemžēl ir suga, kuri vienmēr vērs durvis līdz atdurei - un tur ar vienkārši papildus 10cm nepietiks - vajag vismaz, kā IKEA stāvvietā.
ar mazajiem auto vidēji statistiski 5k gadā nobrauc mājsaimniece, kurai tā ir pārvietošanās no A uz B, necenšoties apgūt gabarītus u.c. braukšanas fineses
Nu nezinu gan - mūsdienu mode paģēr ka tādiem braucējiem jābrauc ar mīzaldžipiem.
Var jau būt. Man gan, braucot ar mašīnu kas ārēji ir ne lielāka par tagadējo mini, paretam gadās situācija, kur kāds tizlāk nometis uz brīdi mašīnu, mani ieraugot grib pārbraukt un nobolās ka es izlienu tāpat. Pēdējajā laikā ir bijušas pāris reizes kur kādas mājas sētā jāizlien starp lauksaimniecības tehniku - uz aci liekas ka neizlīdīs, bet izlien gan.
Par izkāpšanu - man ir pieejams tāds hārdkors, kur nolieku mašīnu ar kreiso sānu cieši blakus citas mašīnas labajam sānam un izkāpju pa pasažiera pusi; ļoti reti gadās pielietot tādu metodi vietās kur normālai nolikšanai vietas ir par maz - kā tev ar tādu metodi?
Kā ar tādu metodi? Nē nu... Ja ļoti gribu, varu izkāpt pa jebkurām no 5 durvīm Bet kāda mārrutka pēc to jādara, nevis vienkāršī jāapgriež auto?
tavas idejas brīžiem atgādina šo: www.youtube.com/watch?v=DuwyEnFd2PI
Un jā - ir, protams, gadījies, ka jāpabrauc nedaudz, lai atrastu lielāku vietu (tikai garumā gan), bet tās ārkārtīgi retās (pat Itālijā) reizes noteikti nav arguments ierobežot sevi pārējā laikā.
Nu redzi, man ir iemaņas izkāpt pa otras puses durvīm, iegūtas tajās reizēs kad mašīna garāžā ir jāiebrauc atmuguriski - bet blakussēdētājam šādu iemaņu nav... Bez tam, vieglāk un precīzāk ir piebraukt līdz ar nagiem savu pusi, nevis otru pusi.
Pag, tiešām vajag IEMAŅAS, lai izkāptu pa otras puses durvīm? Un kas tev liedz to īpaši tizlo blakussēdētāju izlaist PIRMS līšanas šaurajā bezizejā?
Bez tam, ja māk braukt, ir vienalga, kuru pusi piebraukt precīzi.
Jā, iedomājies - vajag iemaņas lai ar kāju neizārdītu viduskonsoli [vai, precīzāk sakot, to neiespertu kur nevajag] vai arī neizgāzties no mašīnas ar galvu pa priekšu, jo kājas kaut kur aizķērušās. Bet nu man ta vajag tikai iemaņas - es domāju ka pēdējās desmitgades golfiem nav variantu, izkāpšana pa otru pusi tuvu neiespējama.
Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...