Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
Chalenger Reģ.: 31.12.2020
23 1 Atbildēt

Albānijas "mazie" cilvēki jeb "neveiksminieki" brauc ar šitādiem

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
32 2 Atbildēt

Ah yes, the infamous Albanian travel advertisement:

“Come to Albania… your car is already here.”

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 1 Atbildēt

Kur tad ar tādiem, tur visur esot merši.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
24 1 Atbildēt

šķiet ka pie mums visvairāk redzami Audi A6 un Volvo S60

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Par toyota "ļegendāro" motoru izturību:

P.S. un veids, kā netaisīt kapitālo remontu dzinējam

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Redz te vēl var pa lēto pabraukt, ko darīsi ja modernais plasta massas dzinējs būs kaut kur tur, kolektoru rajonā jau ar izdilušiem gaisa vārstuļiem daļēji izkusis?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Neviens jau neliedz tās plastmasas aizvietot ar keramiku vai metālu sakausējumu utml. Cits jautājums vai tam ir kāda būtiska jēga un reāla vajadzība, jo tās plastmasas ir pietiekoši siltumizturīgas, taču trauslas gan pie noteiktiem apstākļiem, tā ka kaut ko labojot var sačakrēt.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
19 2 Atbildēt

Video: Kā rūsē astoņus gadus vecs 'Volvo V70' universālis

www.delfi.lv/auto/zinas/video-ka-ruse-astonus-gadus-vecs-volvo-v70-unviersalis.d?id=52950415

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 1 Atbildēt

Man šis A6 C6 šķita tomēr iespaidīgāk www.youtube.com/watch?v=inlHz6hC5vI

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Nebūtu jau grūti ražot virsbūves no pietiekamas kvalitātes nerūsējošā tērauda, kuras nerūsētu ne sālī, ne jūras ūdenī. Iespējams, tas kopumā būtu lētāk, nekā auto rūsināt un bleķus pēc tam pārkausēt daudzas reizes.

Tikai pagaidām tas ir pretrunā ar visu ražošanas -tirgus principu. Bet "zaļajiem politiķiem"" mūžīgais auto", kuram maina tikai mezglus, bet virsbūve paliek, kamēr to nesasit, varētu patikt.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Fords dažas reizes uzštancēja pa dažām virsbūvēm no nerūsejošā tērauda. Tad, kad formas tika mainītas, un to vairs nebija žēl.

www.youtube.com/watch?v=wVZHZlLyJmg

īsā versija - no tāda tērauda var būvēt tādu 'plakandzelzi' kā Tesla Cybertruck, kur metāla liekumu nav daudz. Ja jāštancē kā parastās loksnes, tad formas jābūvē vēl daaaaudz dārgākas, kas, savukārt, ir ekonomiski nelietderīgi. Kā jau minēji. Pislonis parastais ne grib, ne var apmaksāt tādu brīnumu, ar ko viņš brauks visu mūžu. Nerunājot nemaz par to, ka pārējie komponenti tāpat nolietosies.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Labais aparāts, ar visu kājas startera pogu ...

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Nerūsējošais locās tikpat labi, kā rūsējošais, tikai tam vajag lielāku spēku. Mans vecais kādreiz padomju laikos strādāja konstruktoru birojā, kur plaši izmantoja augsti leģētu ( to, ko magnēts nepievelk ) nerūsējošo bleķi, un veči to fenderēja un ar to pārmetināja savu Žiguļu apakšas. Pats esmu locījis skrūvspīlēs visādos leņķos, piem. no tā uztaisīju kārbu instrumentiem zem velo Tūrists bagāžnieka.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Ir baigi grūti to precīzi nosvērt, bet caurmērā vienāda biezuma tērauds vs nerūsošais tērauds jebkurā masu produkcijas presē sapiš formu apmēram 3+x reizes ātrāk ( kas protams vienmēr ir mazliet atkarīgs no formas materiāla u.c. faktoriem)

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Nu, nav nekāds brīnums, bet tu tak neteiksi, ka laikā, kad uz Marsa nosēdina SUV izmēra "roverus ,nevar radīt piemērotu procesu nerūsējošu auto virsbūvju ražošanai. Šo ideju vajag iebarot Grētai, lai izbazūnē pa pasauli, tad varbūt arī, kā teiktu Gorbačovs, process aizies ;)

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

redzi, masu ražošanā ir no svara (naudas izteiksmē) katra skrūvīte. Tam, ko tu piedāvā, vajadzētu, lai automašīnas būtu tādas, kā 30. gadu Fords, t.i., vienkāršas, un ar ērti maināmiem agregātiem.

Tas nestrādāja pat plānveida ekonomikā PSRS.

Tāpat tie pāris vārgie mēģinājumi izveidot modulāru viedtālruni arī ir kaut kur nozuduši.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Es ļoti labi varu iedomāties, kas masu ražošanai izdevīgi. Bet mūsdienās daudz kas notiek politiska pasūtījuma dēļ. Tie paši vēju parki Latvijā bez OIK neuzrastos. Arī elektroauto kā tādi ir "politisks pasūtījums".

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

"Tam, ko tu piedāvā, vajadzētu, lai automašīnas būtu tādas, kā 30. gadu Fords, t.i., vienkāršas, un ar ērti maināmiem agregātiem. "

Kāpēc "kā trīsdesmito gadu fords"? Kāpēc ne "deviņdesmito gadu fofāgens"? Ja tev būtu mk1 golfs, vienīgais iemesls kāpēc tu tajā varētu nevarēt izmantojot vienkāršu instrumentu komplektu ielikt kaut kādu šobrīd ražošanā esošu tiešās iesmidzes lielā bloka motoru varētu būt tikai tas ka fofāgens varbūt ir izmainījis bik bloka lējumu un nav vairs kaut kādas stiprinājumu vietas. Savādāk fofāgens, kurš ražo tikai to, ko ir izdevīgi ražot [un par vecu mašīnu īpašniekiem tam ir nospļauties; lasu kā britu audisti par to spļaudās, salīdzinot ar MB un porku], vienus un tos pašus dzelžus, ar evolucionārām izmaiņām, mēdz lietot vairākas desmitgades. Tas pats lielā bloka motors, EA837, kuru uzprojektēja MB inženieri priekš Audi F103 sešdesmitajos gados, tika lietots līdz deviņdesmito gadu sākumam, pēc tam to mazliet pārtaisīja, izveidojot, ja pareizi atceros, EA811, kam pieder arī mana golfa motors - un tālāk, cik zinu, tad tas bloks joprojām tiek ražots. Ar mazo bloku, ko uztaisīja priekš Audi 50 septiņdesmito sākumā, stāsts līdzīgs - tādu viņu izmantoja līdz deviņdesmito vidum - pēc tam to bloku pārtaisīja alumīnijā; nebrīnītos ja šodienas 1.4/1.5 joprojām būtu rados ar to septiņdesmito gadu motoru. Kārbas - priekš mk1 golfa uzprojektēja 020-to kārbu - tai vēlāk pielika galā piekto robu un tādu to ražoja līdz 1997 gadam, pēc tam pielika klāt sajūga hidrocilindru un tā radās 02K, kuru ražoja vēl līdz kaut kādam 2003. gadam - astoņdesmito otrajā pusē uzprojektēja 02A piecinieci, svaigu dizainu, es nebrīnīšos ja tās kārbas dizaina atvasinājumus ražotu vēl šobaltdien. Un tā varētu turpināt gari un plaši...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 1 Atbildēt

tāpēc, jefiņ, ka 30. gadu Fords ir alegorija. Un tas tavs 90. gadu volksvāgens tāpat jau ir piepičkāts ar elektroniku, bet 30. gadu fordam ir 3 vadi - no baterijas uz starteri, uz ģeneratoru, un uz lampām

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un kas ir ar tiem vadiem? mk1 golfam arī ir kādi 30 vadi - tas netraucē čaļus tajos likt VR6 un tamlīdzīgus motorus. Ak jā, pat esošajā situācijā, kur ražotājiem nospļauties par vecām mašīnām, rietumos aftermarkets piedāvā vadu komplektus lai vecās mašīnās ieliktu populārus motorus.

Jefiņš esi tu pats. Tavs apgalvojums bija ka nav iespējams mašīnai ilgtermiņā nodrošināt maiņas mezglus - es pierādīju ka to varētu darīt pat tagad, kad ražotājiem nav motivācijas to darīt, kur nu vēl tad, ja būtu.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

pierādītājs, ibiom.

Cik ir tādu margināļu, kā tu un es, kas paši savām rociņām ir ķeksējuši motorus no mašīnām ārā, un likuši iekšā?

Absolūtais minimums.

Ja būtu jānodrošina infra, kur varētu mašīnai veikt t.s. kapitālremontu, jeb, konveijers, kas mašīnu izjauc, un saliek ar jaunām detaļām - tas būtu sarežģītāk un dārgāk par esošo sistēmu, kur auto pārkausē, un rāzo jaunu.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Abet kurš runā par kaut kādiem konveijeriem? Uzstādījums bija - mūžīga virsbūve kurai pieskrūvētos mezglus nomaina pēc vajadzības. Vai lidmašīnas, kad tām izbeidzas motori, paņem samaļ skaidās? Nē, tām tos motorus noskrūvē un pieskrūvē jaunus.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

abrt kā tu iedomājies desmitiem un simtiem tūkstošu mašīnu nomainīt agregātus? Katrs pats ar skruvgriezni? Cik ir lidmašīnum un cik - automobiļu? Un lidmašīnas tāpat samaļ skaidās. Beigās.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tāpat kā tas notiek tagad...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

'tagad' notiek tā, ka lielākā daļa auto nonāk zem preses

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

...bet tiem, kuru īpašniekiem nav tik ļoti pohuj, samaina vajadzīgos mezglus.

Es varu pilnīgi saderēt ka pieredzējis cilvēks ar attiecīgu aprīkojumu lietošanai sagatavotu motoru kaut kādā golfā varētu iemest pāris stundu laikā, ja ne ātrāk.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt
darklight Reģ.: 29.10.2013
18 0 Atbildēt

DeLorean taču bija no ņeržas! Tas bija viens no iemesliem, kāpēc tas auto sanāca pārmērīgi dārgs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Patiesībā DeLorean problēma vēl nebūtu/nebija dārdzībā, bet gan tajā ka viss pārējais bija sūdīgas kvalitātes, tas ir apmēram tāpat kā es tagad skatos uz Tesla - komponentes saliktas praktiski lētākās ko vien var, vietām ne bez gļukiem, bet naudiņu prasa kā par premiumu + serviss - labāk vispār par to neizteikties.

Nav tas vecums kad es "lekšu uz" pirmās spīdīgās mantiņas tikai tādēļ ka tā ir savādāka, innovatīvāka utml. Pārāk labi zinu ka viss jaunais nāk ar jauniem gļukiem, un bieži nav tās cenas vērts. Tāpat kā nebūs man nekad 100% viedā māja - jo tā bez elektrības nespēj funkcionēt utml. praktiskas lietas.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 6 Atbildēt

No alumīnija visa virsbūve,ņerža

darklight Reģ.: 29.10.2013
16 0 Atbildēt

Kur tu to rāvi? Padalies!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Par virsbūves rūsēšanu. Savulaik apzināta lietota auto izvēle krita uz veca, bet kopta Audi A6 2002.gada (pirms 2 gadiem), jo tas vispār bez rūsas pretstatā visiem aplūkotajiem arī 2006.+ gada japāņiem ar teju rūsas krāsas auto apakšu

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Ir jau bijuši mēģinājumi arī vieglas virsbūves taisīt no alumīnija (piem. A2, A8), vai pat stiklašķiedras uz rāmja (Espace). V70 arī bagažnieka vāks no kompozīta, A6 alumīnija spārni. Sportkāriem jau oglekļšķiedras kompozītmateriālu monokoks.

Kopā pieaug dažādu metāla detaļu aizvietošana:

www.reinforcer.com/en/category/detail/Carbon-Fiber-Growth-in-the-Automotive-Market/57/323/0

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Redz ar al un šķiedras materiāliem ir liela remont problēma. Patīk kā Reno un citiem līdzīgi, apkarina ar plastmasas maināmām detaļām. Arī BMw i3 koncepcija laba, kur karkass un pārējais maināms.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

"mēģinājumi"? Audi Space Frame tehnoloģiju lieto iekš A8 kopš to modeli izlaida pirms 26 gadiem - tantes stāsta ka A2 izbeidza ražot apdrošinātāju spiediena dēļ; alumīnija virsbūves sūdīgi remontējas. Par Espace tu mazliet kļūdies - pirmās trīs paaudzes tādas bija, jā, bet tāpēc ka tās ražoja Matra, izmantojot tehnoloģijas ko viņi bija atstrādājuši pirms tam savām trīs sēdekļu sporta mašīnām.

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
1 2 Atbildēt

Varbūt jāskatās no otras puses, kāpēc mums tik mazas algas, ka jāmokās ar lietotiem auto?

Vairākumam būtu ok braucamais pa 100-300eiro mēnesī, ja vien algas būtu pieklājīgas un stabilas. Bet ar lietotiem varētu turpināt ņemties auto hobijisti un jaunieši, kā ar pirmo auto...

Vakareiropā līzinga maksājums par budžeta auto vienāds ar interneta/ elektrības mēneša rēķinu...

msh Reģ.: 16.04.2007
4 4 Atbildēt

Pateicoties šādai domāšanai mūsdienās praktiski nav iespējams nopirkt jaunas normālas mašīnas - veikalinga speciālistiem ir sekmīgi izdevies ieborēt tiem kas pērk jaunas tačkas ka braukt ar 10 gadus vecu mašīnu ir "mocības", tāpēc tačka jāmaina ik pēc 5 gadi, un tā kā tas ir aizgājis, tad tam pirmajam loham var iesmērēt nekvalitatīvu kasti kura ar mokām iztur tos piecus gadus, un tālāk tiešām seko mocības... Normālas mašīnas ar vidējiem nobraukumiem resurss ir VISMAZ 20 gadi.

Mani uzjautrina tā tava doma ka ar lietotām mašīnām varētu ņemties jaunieši kā ar pirmo mašīnu. Pastāsti, kā tu to iztēlojies - bērni dzims tikai "auto hobijistiem", kamēr vidējajam "miskastu pildītājam" [nu tas kas pamatā par bankas naudu ieķer jaunu tačku un pēc 5 gadiem to "izmet"] bērnu nebūs? Ja nesaprati to domu - lai jaunieši "ņemtos ar lietotām mašīnām", viņos kādam ir jāieliek pamata tehniskās zināšanas, ko parasti izdara tēvi vai vecāki brāļi, un tie ir tādi kas "ņemas ar lietotām mašīnām", nevis tādi, kas pirž jaunu mašīnu ķebļos. Jeb, ja tu ar "ņemšanos" domāji regulāru servisu apmeklēšanu - tavā utopijā tie servisi būs šausmīgi dārgi; iemesls kāpēc tevis piesauktajā rietumeiropā tās jaunās tačkas tik daudz pērk un kāpēc desmitgadīgām tačkām ir zema vērtība un divdesmitgadīgām vērtības vispār nav.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Ja visi pērk jaunas, tad nav kam to nogrūst pēc oplīzes beigām. Slikts atpirkums ,- liels maksājums

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Interesanti fakti par jau pieminēto DeLorean. No 9000 saražotajiem 6500 joprojām "esot uz ceļa.": how many delorean car on road ?

An estimated 6,500 DeLoreans are still on the road. Tas ir diezgan izcils rādītājs, ņemot vērā, ka auto ražoja no 1981-1983.gadam. Un firma, kura nopirka DeLorean gatavojas atjaunot auto ražošanu, saprotams, ar citiem spēka agregātiem un citiem mezgliem. Pasākums gan aizkavējas no gada uz gadu, tagad sola atsākt ražošanu 2021.gada beigās.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Nu, tie auto jau nav 'on the road' bet stāv garāžās

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Ferrari pēc šī kritērija arī būtu baigi uzticamie

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pateicoties šādai domāšanai mūsdienās praktiski nav iespējams nopirkt jaunas normālas mašīnas - veikalinga speciālistiem ir sekmīgi izdevies ieborēt tiem kas pērk jaunas tačkas ka braukt ar 10 gadus vecu mašīnu ir "mocības", tāpēc tačka jāmaina ik pēc 5 gadi, un tā kā tas ir aizgājis, tad tam pirmajam loham var iesmērēt nekvalitatīvu kasti kura ar mokām iztur tos piecus gadus, un tālāk tiešām seko mocības... Normālas mašīnas ar vidējiem nobraukumiem resurss ir VISMAZ 20 gadi.

Mani uzjautrina tā tava doma ka ar lietotām mašīnām varētu ņemties jaunieši kā ar pirmo mašīnu. Pastāsti, kā tu to iztēlojies - bērni dzims tikai "auto hobijistiem", kamēr vidējajam "miskastu pildītājam" [nu tas kas pamatā par bankas naudu ieķer jaunu tačku un pēc 5 gadiem to "izmet"] bērnu nebūs? Ja nesaprati to domu - lai jaunieši "ņemtos ar lietotām mašīnām", viņos kādam ir jāieliek pamata tehniskās zināšanas, ko parasti izdara tēvi vai vecāki brāļi, un tie ir tādi kas "ņemas ar lietotām mašīnām", nevis tādi, kas pirž jaunu mašīnu ķebļos. Jeb, ja tu ar "ņemšanos" domāji regulāru servisu apmeklēšanu - tavā utopijā tie servisi būs šausmīgi dārgi; iemesls kāpēc tevis piesauktajā rietumeiropā tās jaunās tačkas tik daudz pērk un kāpēc desmitgadīgām tačkām ir zema vērtība un divdesmitgadīgām vērtības vispār nav.

PIEPRASĪJUMA pēc auto, kas var nobraukt 20 gadus vairs nav. Nu, vismaz par to cenu, par kuru var uzbūvēt tādu aparātu.

Līdz ar to nav arī piedāvājuma.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nū ir gan pieprasījums, jo nereti mani vecie auto ir tikuši senčiem, un to lietošanas laiks ir pārspļāvis 20 gadu slieksni, pēc tam gan aizgaja tirgonim kas tos kojotus visai ticami ka yz Āfriku aizfurņīja.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

par kuru no šodien pirktajiem auto to domā, ka tie varētu nokalpot desmit gadus tev, vēl desmit kādam pensim, un tad vēl tikt pārdoti uz Āfriku?

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
9 1 Atbildēt

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Jebkurš kuram ir manuālā kārba joprojām un kura motors nav 1,2 litri Renault- Nissan brīnums. T.i. es nezinu vai citi to var, bet man tas problēmas nesagādā, lielākā gan nelaime varētu būt rūsas esamība uz tāda auto ~15 gadu laikā.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

vienu saēd rūsa, citu - mehāniskās problēmas, vēl citu - elektriskās.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

Protams ka tā ir, taču mehāniskas un elektriskas kas tiešā veidā neskar motoru, mani īsti nebiedē. Rūsa ir nepatikama štelle kas arī tāpat ka motors var padarit remontu bezjēdzīgu, bet nu principā mani vairak kaitina fakts ka kantoris kuram prasa sataisit/sametināt kā priekš sevis, tomēr uztaisa herņu ar daudz špakteles un sūdigiem metinajumiem, citadi ja taja butu kvalitāte, es labprāt metinatu tas bundžas kuras man patik ari ar visiem rūsas aizmetņiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Nu bet ko es saku?!

Atņemiet līzingus un oplīzes un uzreiz aina izmainīsies...

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 0 Atbildēt

Ja jums auto skrūvēšana patīk ok, labi priekš jums...

Bet vairākumam jauns auto ir tikai ieguvums, atkristu gaudulīgie Bez tabu "Rumbulas" stāsti no skolotājām un pensionāriem...

Servisniekiem arī būtu jāpasvīst, jo regulārie "Rumbulas" bēdu brāļi atkristu...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Katram lēmumam ir savi iemesli, bet nu ja cilvis iekš auto ir lietām absolūts 0, tad es tiešām nesaprotu kādu laimi cer atrast Rumbulā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Tu kaut ko nesaprati - lai jau pērk to jauno tačku, BET - lai pēc tam arī lieto 10 gadus kā minimums, un vēlams vairāk. Tevis nosauktās dabas parādības arī stipri mazinātos vai vispār atkristu, ja jaunu mašīnu pircēji no ražotājiem prasītu mašīnu kvalitatīvu kalpošanu vismaz 10 gadus - tā vietā lai taisītos braukt tikai 5, un dziļi nospļauties par kvalitāti, ka tik ražotājs bez maksas saremontē.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
9 5 Atbildēt

10 gadi par ilgu, vienkārši tas auto apnīk un gluži kā drēbes, gribas kaut ko citu

msh Reģ.: 16.04.2007
5 3 Atbildēt

Tā jau nav problēma ar mašīnu bet gan ar pret patērētāju sabiedrības grābekļiem atsistu ultrapatērētāja galvu; aiz pārāk labas dzīves mašīna apnīk... Par drēbēm vēl varētu saprast, sieviešiem mēdz būt tāda problēma, bet tā arī ir no pārāk labas dzīves izcēlusies...

sensei Reģ.: 27.12.2019
2 0 Atbildēt

mums ģimenē otrais, sievas auto joprojām turās '06 gada Civic hibrīds, pirkām vēl Bensona demo auto ar 11k, tas ir pirmais eksemplārs lv. Nu ļooti maz viņš ir labots, tikai eļļas maiņas un pāris atsaukumi, patreiz ir ap 180k nobraukums. Vienīgā problēma ir rūsa protams, citādi visizdevīgākais auto kāds jebkad ir bijis!

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Oho, hibrīds!

Visticamāk pirkāt braukšanai pa pilsētu, nobraukums arī mazs. Manam KIA Ceed 08., 155k un ja nebūtu ķēdes priekšlaicīga maiņa, tad viss tas pats.

1974 Reģ.: 10.03.2020
2 0 Atbildēt

Pāris dienas atpakaļ Pārdaugavā redzēju pirmās paaudzes Ford Scorpio. Izskatījās perfekti un tehniski domāju ka arī. Tādu nostaļģiju uzsita - reketieri, dažāda līmeņa komersanti u.t.t.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

O, jā. Šis 90.-jos bija sapņu auto daudziem. Priekšējā vējstikla apsilde vien bija ko vērta. Elektro logi...

Arī mazais bràlis Sierra bija labs. Vismaz vizuāli.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Sierra hečbeks IMO bija reti harmonisks dizains. Fodam šis īstenībā padodas.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
2 0 Atbildēt

Ja maz brauc, tad jau var nobraukt tos 10 gadus.

Bet ja brauc vairāk nekā statistiski vidēji, nu tur būs 400 000 + km (pēc sevis rēķinu).

Nu nezinu, vai ir daudz auto no pēdējās piecgades, kas bez būtiskām problēmām to noskries.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Tas ir greizs rādītājs - maz brauc. Motoru jau tieši beidz nost mazā braukšana.

Mašīnai, iespējams slodze būs lielāka, ja cilvēks no Ķekavas katru dienu grozīsies pa Rīgas centru un kopumā būs nobraucis 35km, nekā regulārs Cēsis-Jugla braucējs ar 230km dienā pa perfektu ceļu.

Otrā kategorijā tak ir lauku braucēji, kas kratās 1/2 gadu pa izdangātiem ceļiem tos 35km. Šovasar tieši atgriežoties no Anīkščiem Lietuvā izdomāju izmest līkumu gar leišmali, ceļš Skaistkalne - Bauska, nu vājprāts pat sausā laikā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Aukstie starti un darbs zem darba temperatūras ir faktori. Lauķis, kas 1x nedēļā aizbrauc 100km līdz pilsētai nobrauks daudz vairāk nekā katru dienu 10km pa pilsētu ļurinātājs

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"nekā katru dienu 10km pa pilsētu ļurinātājs"

Lieta tā, ka mazbraucējam, saprotams, motors strādā sliktākā režīmā, un tāpēc, visticamāk, nekad tādu nobraukumu kā daudzbraucējam, nesasniegs. Bet mazbraucējam, attiecībā uz motoru, daudzinātais "nobraukums" ir mazāk svarīgs, nekā auto kalpošanas laiks, ko viņam drīzāk limitē virsbūves sarūsēšana, nekā motora nosprāgšana.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Lauķis gan nobrauks vairāk, bet pilsētas sprukstiņš uzgriezīs stipri vairāk motorstundu un daudz vairāk startēs

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Un tā iauto publika tika smuki sadalīta lauķos un sprukstiņos ;) Nez, ja dzīvo Mārupē, tas jau būs lauķis jeb vēl pilsētas sprukstiņš :-/

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Prasi anoagask vai kanibālam, tie ir eksperti šajā jomā

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Lauķis! Neglaimo sev

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Pagaidām lauķis, bet šogad tiks iecelts pilsētnieku kārtā

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu, un vai ir redzēti daudzi mazbraucēju motori, kuri nosprāguši, ne 100 k nesasniedzot ? Diez vai.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

Man Fabijai septiņarpus gadi, nobraukums 172 tūkst.km, no tā ar gāzi 122 tūkst.km, lielos vilcienos viss labi.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 0 Atbildēt

175k, 2007.gads, 1149 cm3, D4F 728, sāk jau divi cilindri tik ar pusjaudu strādāt. Domājams, izplūdes vārsti nehermētiski!

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Kā var konstatēt, ka 2 cilindri strādā ar pusjaudu ?

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

1) sajūtams ar savu vestibulāro sistēmu

2) bloks sūdzas : Misfires on cilinder 4 ; 1.

3) viegli noslāpst uzsākot

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

Var tak kompresiju pārbaudīt.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Jā, 9_12_12_7 bar.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Pēc eļļas sapilināšanas uz cilindriem

13_13_13_7. "Galvu nost..."

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ui tiem misfires musdienīgā dzineja ar elektroniku un stulbo EGR sistemu var but loti daudz iemeslu. Un kad pedējoreiz sveces utml. mainitas tam tavam .

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

darklight rakstīja: Kur tu to rāvi? Padalies!

Jo majo,nolaidu greizi,atvainojos par nepatiesu informāciju,tiešām ņerža.

P.s.Kļūdīties ir cilvēcīgi,teica ezītis nokāpdams no kaktusa.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Kurš eu kompaktvens var piedāvāt kaut ko līdzīgu?

Piektās bagāžas durvju dimensijas !!! iekraušanas augstums no zemes tikai 33,5cm! No grīdas līdz griestiem 125,5 cm! No priekšējās rindas var aiziet uz 2 un izkāpt pa bīdāmajām durvīm! 3 rindā arī ir vieta!

Skatīties no 3.45

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Kabluki būs vistuvāk

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Eu kompaktveni jau sen kā no modes izgājuši. Atlikušie iet stila nevis praktiskuma virzienā.

Modelis interesants, turpina Jazz virzienu, daudz auto(telpas) mazā auto-praktiskums pāri visam.

Zema grīda ir forši bet tas nozīmē ka nav vietas pat cīsiņam, tāpat 36(!) litru bāka ir smieklīgi maza.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Toč uzpūsts jazz.

Corolla verso būs līdzīga garuma, bet zemāka.

Proace verso īsā bāzē būs līdzīgs, bet augstāka grīda, kā jau busam

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: O, jā. Šis 90.-jos bija sapņu auto daudziem. Priekšējā vējstikla apsilde vien bija ko vērta. Elektro logi...

Arī mazais bràlis Sierra bija labs. Vismaz vizuāli.

Scorpio 2004.gadā gandrīz kļuva par manu pirmo auto. Bija pat noskatīts konrkēts eksemplārs no pazīstama, kurš tirgoja, bet kaut kas darījumā nojuka. Paņēmu beigās mazliet jaunāku, ekonomiskāku un labāk aprīkotu Mazda 626 (1989.gada).

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 4 Atbildēt

msh rakstīja: Tā jau nav problēma ar mašīnu bet gan ar pret patērētāju sabiedrības grābekļiem atsistu ultrapatērētāja galvu; aiz pārāk labas dzīves mašīna apnīk... Par drēbēm vēl varētu saprast, sieviešiem mēdz būt tāda problēma, bet tā arī ir no pārāk labas dzīves izcēlusies...

Komunists ierunājās

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 1 Atbildēt

(Pankūciņa), notestēju es vienu lietotu astramobīli svētdienas dienā!

Pašā Krasta ielā dragreisoju ar kādu Cadillac. Tas nekas, ka apautas vien Antares20 R14 ziemenes, kaunā nepaliku 3 krustus pēc kārtas. Vien ceturtajā kāds štrunta hibrīds tika priekšā . Tas dēļ ļurīgās kārbas slēgšanās, mana vaina, nevarēju pirmo atrast tā uzreiz. Nu, ļogās tā virsbūve, jā, ko var daudz gribēt no 97.gada! Motors rūc kā tikko no salona vrumm, vrumm. 190 k un visi cilindri līgani nes. Kārba negrasās pat gaudot, pusasis nekratās.73 kw 1.6. Braucu jau tikai nomazgāt. Nu tie putni, nu ko viņi tādu saēdušies?

darklight Reģ.: 29.10.2013
6 0 Atbildēt

Njā, šitie vecie Opel dzinēji nav nokaujami, ja tik eļļa daudzmaz laicīgi mainīta. No vietas ceļ labi, bet šosejas ātrumos ar dinamiku ir kā ir. Tev jau tāda krutāka F Astras modifikācija trāpījusies ar 16v dzinēju. Pārsvarā viņām nāca krietni nīkulīgākie astoņvārstīgie.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti