Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
darklight Reģ.: 29.10.2013
12 0 Atbildēt

anoagask rakstīja: bet interjers vienkārši briesmīgs - 90. gadu videomagnetofons. Zafira vai Scenic par divām paaudzēm pārāki.

Bīdāmie individuālie ķebļi aizmugurē - ja aizmugurē viens pieaugušais, kam vajag vietu kājām + 2 bērneļi, tad vairāk vietas grabažniekā.

Minivens vispār ir ideālākā forma vienīgajam ģimenes auto

Kad sievai piedzima dvīņi, man arī kaut kāds klikšķis ieslēdzās - nu tik vajag minivenu! Bet tad sanāca drusku pabraukt ar Zafiru, un sapratu, ka nav nekādas dižās jēgas. Salons arī Astrai bija pietiekami liels, tagad Leonam ir vēl ērtāks. Tukšā vieta virs galvas - priekš kam? Bagāžnieks ietilpīgāks - tas gan - bet tā ietilpība pamatā uz augstuma rēķina, kas nekādu ērtību ikdienā nedod. Un tad man ar to govi katru dienu uz darbu būtu jābrauc. Nu i nah... Ja man reizi gadā savajagās vest kādu lielāku kravu, ir iespēja aizņemties lielāku auto.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

zafirai ir 3 vietas aizmugurē un gludā grīda, astrai 2.5 un tunelis. Lielos atpakaļskata bērnu krēsliņus arī zafirā var ielikt aiz šofera, kamēr astrā būs problēmas.

nomainīt autiņu, pabarot sīko, nomainīt drēbes - to visu minivenā daudz ērtāk.

zafira protams būs govīgāka, bet vēmekļus slaucīt pēc vadāmības baudīšanas pa līkumainu ceļu arī ir na ļubiteļa.

viens auto vispār ir kompromiss, katram savs lietošanas profils un citi kritēriji svarīgi

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 1 Atbildēt

Zafira nav minivens ,bet kompaktvens, tapēc ar nekādas atšķirības nejutīsi, Tā arī ir Astra ar augstāku jumtu. Miniveni ir Sharan, un Voyager veidīgie

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

zafira ir astra, tikai salonā platāka, augstāka, ar augstākiem sēdekļiem, vairāk vietas kājām, lielāku bagāžnieku - koroče astra, bet nav astra.

tāpat var aizfilozofēties, ka spacetourer/traveler/proace verso ir 308. pegijs, jo platforma tāpati

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 1 Atbildēt

nu jaa un Taurans tas pats golps, tapec jau teicu ,ka tas nav minivens , bet kompaktvens , minivens tomeer lielaaks, ka piemeram sharans

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: 700km ir maz. Man vienas bākas rekords ir 1400km. Bet tā normāli patīk, ja ir ap 1000. Jeep diemžēl nevelk tik daudz, bet nav arī domāts garajiem gabaliem. XC60 gan var, protams, ne pie bāņu, bet šosejas, ātrumiem.

700 ir vidējais cipars uz ko acīmredzami tēmē ražotāji - tas ka mašīnā, kuras bāka ir aprēķināta priekš V6 benzīnnieka, ielikts četru katlu dīzelis ar to bāku nobrauks stipri vairāk, ir cits stāsts.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 17 Atbildēt

Bomār kāda tev atšķirība, tu vispār atceries kad pēdejoreizi varēji pieliet līdz lūpai. Pirdiens pa 10 eiro neskaitās es runāju par degvielu nevis gaistošu vielu ko naftlīna apsēstas mājsaimnieces lieto omletes cepšanai dēliņiem luzeriem.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Pēdējoreiz varēju sestdien - bet pēdējoreiz gribēju un pildīju pirms kādiem diviem gadiem; pilna bāka bija standarts un kopš tiem laikiem palicis paradums rēķināt pēc katras uzpildes vidējo patēriņu - kopš grabažniekā stāv gāzes balons, bākā vairāk par pārdesmit litriem nepildu jo nah lieku smagumu vadāt apkārt.

Kad runā par to kam kas domāts, tad neaizmirsti kam ir domāta elektrība

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
25 2 Atbildēt

Nu, īsti nav jēgas tām milzīgajām bākām, vieglais auto jau nav apkārt braukājoša degvielas cisterna

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Varbūt Brady ir kaut kāds krievbenzīna bākvedējs? Tiem jau tās lielās bākas modē.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 7 Atbildēt

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
4 0 Atbildēt

Es nesaprotu ko labu cilvēks grib nopirkt par desmitreizes zemāku cenu nekātā maksāja jauns premium klases autio , Ja grib tāda līmeņa normālu mašīnu tad tā maksās vismaz 30-40tūkt., Bet par 10tūkst var meklēt golpu ,kas nebūs nobraukts

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 9 Atbildēt

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 1 Atbildēt

+1, lietota auto cena jau savā veidā parāda cik tas auto ir vērts. Ja jau tie lietotie premiumi būtu tik labi un ideāli, tad jau neviens jaunus nepirktu, ja jau tik labus auto var dabūt par salīdzinošu sviestmaizi.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
24 2 Atbildēt

Kaimiņiene sastop Ezīti, kurš atgriežas no skolas:

- Sveiks, Ezīt! Kā tad iet?

- Normāli!

- Kā mācības?

- Normāli!

- Un kā ar veselību?

- Normāli!

- Klau, vai tiešām tavā leksikā nav citu vārdu kā «normāli»?

- Ir! Bet tētis aizliedza man pieaugušiem cilvēkiem teikt «atpi...ies»!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Bradypus rakstīja: 700km ir maz. Man vienas bākas rekords ir 1400km. Bet tā normāli patīk, ja ir ap 1000. Jeep diemžēl nevelk tik daudz, bet nav arī domāts garajiem gabaliem. XC60 gan var, protams, ne pie bāņu, bet šosejas, ātrumiem.

700 ir vidējais cipars uz ko acīmredzami tēmē ražotāji - tas ka mašīnā, kuras bāka ir aprēķināta priekš V6 benzīnnieka, ielikts četru katlu dīzelis ar to bāku nobrauks stipri vairāk, ir cits stāsts.

Tas vienas bākas rekords pieder Eiropā ražotam ģimenes sedanam. Pašreizējais pusamerikāņu auto tādus rekordus uzstādīt nevar un atpaliek šajā rādītājā no eirostandartiem ražotā XC60, kuram bāka noteikti nav "aprēķināta V6 benzīnniekam". Un nē, manam auto nav "četru katlu dīzelis".

Tik īsā tekstā esi pielaidis milzu kaudzi kļūdu, jo vajadzēja taču kaut ko neeksistējošu izdomāt, lai stumtu stulbumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tieši tā - aiz vēlmes pastumt stulbumu izdomāji mēģināt kaut kam piekasīties. Jā, XC60 bāka nav aprēķināta priekš V6 - tā ir aprēķināta priekš trīslitrīga R6; laikam priekš tevis seši katli vienā rindā ir daudz taupīgāki par sešiem katliem divās rindās. Gūglis saka ka tai kastei ir 70l bāka - nav daudz, bet nu no mondeo ar lielu virsbūvi daudz nedrīkst gribēt - bet tas T6 pa šoseju noteikti virs tiem 700 km spēs uzgriezt.

Amerikāņu kastu ražotāju loģikā nav gadījies iedziļināties dēļ tā ka man apkārt tādu nav, piedod.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Conqueror rakstīja: Nu, īsti nav jēgas tām milzīgajām bākām, vieglais auto jau nav apkārt braukājoša degvielas cisterna

Itālijā ar mazmotora mazbākas nomas auto ir sanācis "ieberzties" - tur, kā izrādās, naktī degvielu var dabūt tikai lielpilsētās... Ja līdz tai nepietiek, tad esi diezgan lielā pakaļā. Latvijā, kad vēl braucu ar gāzi, kuras uzpildāmais tilpums atbilda mazbākai, diezgan bieži sanāca braukt ar benzīnu, lai tiktu līdz uzpildei. "Nav jēgas" tikai tiem, kam patiesībā nemaz nevajag auto - t.i. tiem, kam der EV.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Secinājumus par Brady spēju loģiski domāt izdariet paši - viņš pats atzīst, ka nav spējīgs nolasīt degvielas līmeņa rādītāju.

(apzināts, pārspīlēts uzbrauciens paša Brady stilā)

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: Nu, īsti nav jēgas tām milzīgajām bākām, vieglais auto jau nav apkārt braukājoša degvielas cisterna

Braucot civilizētās valstīs, kur ir ātrgaitas ceļi, patēriņš galīgi nav latvijas 90kmh - lai no vācijas Z gala aizvālētu līdz D galam ar 150-200kmh, netankojoties bāņa dārgo degvielu. Kaut kāda 45l bāciņa turbobenzīnam 400 kilometros var iztērēties, kas ir 2.5h brauciens - mierīgi izbraucams bez pauzēm, ja nav problēmas ar pūsli

Un daudzbraucējiem Latvijā, lai nav katru nedēļu jātankojas.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
21 1 Atbildēt

nu nu, re kā

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Secinājumus par Brady spēju loģiski domāt izdariet paši - viņš pats atzīst, ka nav spējīgs nolasīt degvielas līmeņa rādītāju.

(apzināts, pārspīlēts uzbrauciens paša Brady stilā)

Pats savā stilā vien savu muļķibu izrādīji. Kāds sakars degvielas rādītāja nolasīšanai ar atklāsmi, ka tuvākais DUS ir vairāk kā 100km attālumā?

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Es parasti ārzemēs nomas auto cenšos nelaist degvielu mazāk par 1/4 vai 1/5 bākā, lai negadās tādas situàcijas, ka nav DUS.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nu redz 30 litru bāka bija par īsu, lai nobraukātu dienas plānu "laukos" un vēl atlikums paliktu tikt līdz lielpilsētai, nevis tikai mazajam ciematam.

Viss jau beidzās labi - atsaucīgi bija gan plānotās viesnīcas saimnieki, kas saprotoši neiekasēja maksu, lai gan drīkstēja, gan arī ciematiņā lieliskas naktsmājas izdevās atrast.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

Conqueror rakstīja: Nu, īsti nav jēgas tām milzīgajām bākām, vieglais auto jau nav apkārt braukājoša degvielas cisterna

Itālijā ar mazmotora mazbākas nomas auto ir sanācis "ieberzties" - tur, kā izrādās, naktī degvielu var dabūt tikai lielpilsētās... Ja līdz tai nepietiek, tad esi diezgan lielā pakaļā. Latvijā, kad vēl braucu ar gāzi, kuras uzpildāmais tilpums atbilda mazbākai, diezgan bieži sanāca braukt ar benzīnu, lai tiktu līdz uzpildei. "Nav jēgas" tikai tiem, kam patiesībā nemaz nevajag auto - t.i. tiem, kam der EV.

Tad droši vien bija liels gāzes patēriņš ar klasisko ap 45L gāzes balonu?

Mans tērēja vidēji 10 l gāzes uz 100 km. Ar to 45 l tvertni nekad nebija problēmu. Piepildīju pilnu tvertni, odometru pa nullēm un kad tuvojās 450 km robežai, braucu uzpildīties. Latvijā ar gāzes uzpildi manuprāt nav nekādu problēmu un reti kad gadījās iztērēt visu gāzi un braukt benzīnu līdz tuvākajam DUS.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

60l ar 15-25 patēriņu iekš auto, kas domāts aizbraukšanai prom no civilizācijas.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
21 1 Atbildēt

tas ir zināms, ka gāze patērējas nedaudz vairāk par benzīnu, patēriņu atsver tas, ka gāze ir lētāka

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
19 1 Atbildēt

diez, kur paliks tie elektroškodas pēc hokeja čempja? par taksometriem Rīgā vai koplietošanā?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
18 1 Atbildēt

Pareizi teikt nevis slinks cilvēks, bet cilvēks ar ierobežotu vēlmi strādāt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: Nu, īsti nav jēgas tām milzīgajām bākām, vieglais auto jau nav apkārt braukājoša degvielas cisterna

Kā nu uz to skatās. Ja vizinās dienā pa dažiem km, tad jau arī ar padsmit litriem var gana daudz braukt, bet ja sanāk regulārāk kādi garāki braucieni, tad jau tā degviela aiziet. Ar maniem paradumiem sanāk pildīties pēc kādiem ~700 km, kad ir palikusi 1/4 bākas. 1x aizšauj uz laukiem un atpakaļ - pusbāka tukša. 2. braucienā jau jāpildās. Es nebūtu bēdīgs, ja bāka būtu lielāka un varētu pildīties ik pēc 1200 km. Nav jau tā, ka DUS apmeklējums būtu baigā neērtība, bet nu tomēr...

Atminos radinieka Audi ar 2,5 TDI, kam bija kaut kāda 45 l bāka. Pats gan teica, ka pilnpiedziņas dēļ tā, bet nu tikpat labi varbūt tas auto bija kāda meistara "uzlabots". Nu un ar to tad nācās pildīties gauži regulāri un tas bija diezgan kaitinoši.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Variants ir izvēlēties mašīnu ar mazāku patēriņu

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tas nav nekāds variants, jo parasti ir novērota tendence - jo mazāks patēriņš, jo attiecīgi mazāka bāka.

Pie tam auto nebija rijīgs.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Šito kādreiz vajadzētu ss-kā izmantot, t.i. kaitinoši maza bāka, tāpēc pārdodu labu auto.

Šobrīd kāds par 850.- tirgo Omegu B caravan 2.2i ar 75l bāku, ar txt, ka vnk. savajadzējās daudz iepirkumu atvest no Vācijas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tas bija par audī, kaut kāds C5? Ar vienu ausi dzirdēts ka tādiem bākā nākot sūknis jo bāka divdaļīga, gan jau tur kaut kas bija dirsā un bik virs pusbākas reāli varēja izmantot. Jo savādāk diez vai ir kāds audī ar tik mazu bāku, ja nu vienīgi kāds Audi 50 un varbūt kāds A1 - savādāk mazākā bāka varētu būt A3, kur ir golfa 55 litru bāka - īstajiem audī mazākās bākas varētu būt B2 un B3 bākas kas ir bik zem 70 litriem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Nemācēšu teikt. Kaut kāds pavecāks A4 ar to pašu slaveno 2,5TDI.

Piekrītu, ka apjoms likās stipri par mazu, bet precīzu iemeslu nemācēšu teikt.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
19 1 Atbildēt

jā, laba doma, izvēršam diskusiju par lietotām degvielas bākām

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ko veči var runāt par kaut kādiem vidējiem "mēsliem", labāk paņemt šitādu 500Zs versiju un visas brīvdienas pavadīt prom no foruma:

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nezinu gan Mazda 3 MPS ar 230 bhp nevarēja savākt uz ceļa. Hvz ko ar šo var darīt.

Kādreiz trāpījās rokās Peugeot 205 GTI ar 1.9 iešprices motoru. Uz tiem 800 kg 130 bhp bija pats TAS! Ļoti patika

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tev nav gadījies ar jebkuras paaudzes Honda Type R vai Ford Focus ST pabraukt ??? Jo tiem bija tehniski pārākas piekares ar FWD.

Šis konkrētais ir RWD 500Zs - nevajadzētu būt slikti, katrā gadījumā 200 Zs Subaru BRZ/Toyota GT86 un ziemā pa sniegu man tīri labi patika, un gribējās vairāk zirgu ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

TypeR bija gadījies. Patika. Bet tas ievērojami smagāks par P205. Norakstīju uz svaru. Arī tie Subaru / Toyota ir aptuveni 2x smagāki par Mini

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

mans 150zs braucamais ar 1200kg jau ir diezgan jautrs, bet 205ais iznāk vēl krietni jautrāks

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
16 1 Atbildēt

ne tikai brīvdienas - visas dienas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Man domāt ka ikdienai tas 500 Zs būs baigais overkill, un sāks nogudrināt ... bet kāpēc gan ne ja kādam patīk ...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
6 1 Atbildēt

Man Cactus patīk,sākumā bija grūti pierast pie dīzeļa pēc benzīnieka,likās kad strādā traktors,tagad jau viss štokos,pieradu,ar katru dienu klusāks.Tikko rupjāks asfalts tā skaņa salonā,itkā nepatīkami bet patiesībā sīkums,tas tak nav MB vai msh golfs,cits līmenis,varžēdāji neko labāku nemāk uztaisīt.Salons ir ērts,pat aiz manīm(190 cm)nekāda dizkonforta.bagāžnieka tilpums arī pietiekams.Par dzinēju tikai pozitīvas atsauksmes,velk kā tanks,protams msh labāks,nav citu runu,mans toties ekonomisks,pa pilsētu 4,7l pēc datora,uz 115 km/h ap 4,5l,par 90 km/h labāk vispār nerunāsim,ap 3,5l.Visa tā ekonomija sākās kad ezis Neste MY iegāza,pa pilsētu tas nav jūtams bet pa štrāsi manāmi,nolēmu turpmāk braukt ar šo degvielu.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Neste MY un degvielas ekonomija?

Vai vēl kāds ir mēģinājis un var apgalvot?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

" tās ķīmiskā formula ir identiska fosilajai dīzeļdegvielai" tad jau arī jāpatērē tikpat, ja nu vienīgi fosilajai lej klāt rapšu eļļu pēc MK pavēles nelielā daudzumā

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Man šķiet ka My tomēr ir mazāk kvēpu jo satur mazāk vai tajā tikpat kā vispār nav nepiesātinātie ogļūdeņraži, kur naftas destilātā ir gan alkēni gan diēni gan cikliskie aromātiskie.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

Varbūt Ezis pārspīlē ar to ekonomiju bet dzinējs tukšgaitā strādā maigāk nekā fosīlo degvielu un cēliens labāks pie zemiem apgriezieniem.Ej tu zin ko tur mūsējie gāž klāt tam dīzelim,kāpēc viņš tā puto kad pildi kannā,Zviedrijā nekas neputoja.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Nu nez... maksāt 40 centus par litru vairāk tikai par to, ka domā zaļi.

Ja vēl būtu izpētīts un pierādīts, ka EGR vārsts un kvēpu filtrs tādēļ nenojāsies, tad vēl vērts apdomāt, lai gan tad labāk lietot benzīnauto, kam šādu peoblēmu nevar būt in general. Vai pat elektroauto.

Par ProDiesel gzn esmu sajūsmā. Leju tikai šo kopš braucu ar dīzeli.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Kvēpu filtrs jau kādu laiku ir arī benzīna auto tike ne DPF bet GPF, bet man jau šķiet uzbūve un darbība ir stipri līdzīga

ac.umicore.com/en/technologies/gasoline-particulate-filter/

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Nu, no 2018.gada septembra tiem benzīna auto, kuri atbilst Euro6c prasībām, esot

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Visiem diez vai - ja vēl kāds netiešās iesmidzes benzīnnieks palicis, tādiem gan jau nevajag.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Ezis nedomā zaļi,ezis vairāk domā par EGR nekā par DPF.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 1 Atbildēt

Problēma zaļās degvielas cenai ir tā, ka akcīze ir uzskrūvēta. Loģiski jau būtu, ka zaļajai arī akcīze būtu mazāka vai tuvu 0, jo akcīzes nodokļa viens no mērķiem taču ir samazināt kādas konkrētas lietas patēriņu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Vienīgā dīzeļdegviela ko varētu saukt par "zaļo" ir agrodegviela; MY ir tikpat zaļa degviela kā elektromobīlis kurš nokrāsots krāsā kas nav zaļa.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt
JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Diemžēl, akcīzi rēķinot nedala nost bio daļu, akcīzi samaksā kā par 100% parastu benzīnu/dīzeli.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
1 1 Atbildēt

Ielēju vecam dīzelim pirms TA Neste MY.

Zēmākais dūmainības rādītājs 5 gados.

Iesaku šādām izdarībām .

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 4 Atbildēt

Karoč es ar. Dročīju uz pīlēm....

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
19 3 Atbildēt

To, ka esi pieaudzis, viegli nojaust pēc tā, ka vairs nevari apēst gadu skaitam atbilstošu pelmeņu skaitu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Neste MY? Nopietni? Man gan tā neliekas, jo es netā iečekoju, cik tāds brīnums maksā. Vismaz viņu lapā stāv minēts - Cena: 1.970 EUR/l. Piedodiet, tie ir 60-70 centi par litru papildus, kas gada laikā finansiāli apēdīs it kā to ietaupīto EGRu un ne tikai.

Varbūt var tukšākā bākā kādus litrus iegāzt skatei, ja tas ir būtiski dūmainībai, bet ikdienā. Nu nez.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Derētu gan precizēt.Mistiskā Ekoaonanomija visdrīzāk ka "iesākās" netikdaudz tad, kad Ezis vnk ielēja MY, bet gan tad, kad Eža ielietais MY bij no tā motora izdedzinājis trubā tos suudus, kuri tur bija laika gaitā uzkrājušies,braucot ar regulāro suuuda degvielu.

Vēl citādi izsakoties- ja tā MY vai vismaz ProD lietošana massveidīgi notiktu no nulles, tad problēmu ar tiem egr-iem,dpf-iem, sprauslām, sūkņiem,kvēpiem un visiem citiem iespējamajiem "lietotu dīzeļu" suudiem būtu būtiski mazākā skaitā.

Izcilam dziļi galvāiejātam kapeikjājējam ir jābūt, lai sūdzētos par nekorektu dpf procesu un attaisnotos ar kkādiem tur ierobežotiem attālumiem un nepiemērotiem ekspluatācijass apstākļiem, bet nekādi neņemtu vērā ieteikumus neliet bākā tās rapša samazgas vai vismaz ik pa laikam atšķaidīt ar kaut ko derīgāku.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Tā ekonoja bija arī pirms MY ar PRO dīzeli.Ar MY dzinējs atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem.Cik zinu tad EGR vārsts strādā tukšgaitas apgriezienos,kad tu spied akseleratoru tas aizverās.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Nu, kamēr būs tie anonimizētie šakāļi, kuri par vaļsirdīgu situācijas izklāstu liek mīnusus, tamēr drošvien droši varēsim turpināt ostīt to veco aizdirsto un izrūnīto hlamu smirdīgās trubas.

Vēl jau nav "vakars",pag.Neskatoties uz visādu zaļizilo demagoģiju, viņu skaits drīzvien sāks pieaugt arvien progresīvākā progresijā.Jo tie hlami nolietojas un bāzt viņus vairs nav kur.Tātad turpināsim ar tiem p/sties.

Cerēsim, ka kādureiz pienāks tā x-diena, kad TA patiesā labuma guvēji iemācīsies tajāss trubās iebāzt pirkstu un attiecīgo hlamu turētāji beidzot būs spiesti iegādāties attiecīgu trubu pildījumu par asstronomisko ''sākot/no'' cenu.Domājams ka 2-3k eur būtu tīri pietiekami, lai vairumu kapeikp/sēju mudinātu aizdomāties par patiesajām vērtībām un pareizajiem ekspluatācijas paradumiem.

ps,- lai vispār kko varētu spriest, vajadzētu "padalīties" cik tad reāli daudz esam katrs savos hlamos to MY suudu ielējuši.Lohiem tu vari ieteikt "no sevis" pilnīgi dajebko un atklāt visdziļākos personīgos "noslēpumus''- bet pie vismazākās iespējas viņi tevi apsmies,apdirsīs un pataisīs par līdzīgu Lohu.Tā ka visdrīzāk "nau vērc" te kko izvērst.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Leju tikai Pro, kas manuprāt ir parastais dīzelis, kam piejaukts nedaudz My.

Neste Pro Diesel. Satur Neste atjaunojamo dīzeļdegvielu Neste My* vismaz 7% apjomā. Visu gadu, Var izmantot jebkurā dīzeļdegvielas dzinējā.

www.neste.lv/lv/content/neste-pro-diesel

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti