Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 3 Atbildēt

Bradypus 

Tev ir pieredze kaut kāda ar EV, kā tikai apbraucu vienu kvartālu un tagad ir viedoklis? Tu esi izjutis atšķirību EV un ICE ekspluatācijā? Īpaši kad jāpilda kaut ko lai tiktu uz priekšu?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Rietumnieki savas palietotās baterijas neremontēs. Viņi tās pārdos bāleliņiem komplektā ar skārda - plastmasas kopsalikumu . Lietoto akumulatoru uzpircēji tos izķer ''ķā karstus pīrādziņus''. Publika aplaudē stāvus.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nupat fonā kāds skatījās LV tv. Tur cita starpā (nonstop long debil pretīg lohreklāmu starpstarpā) bija (gāja?) kaut kāds autoraidījums- itin pārliecināti latviskie pesronāži stāstīja, kā viņi esot no ārvalstīm iegādājušies līdz pat 10g.v. elektro (vai puselektro) auto.

Cik dikti gandarīti tagad, un ka ar baterijām viss esot tip topā- turot aptuveni tikpat kā jauna, vai 10g laikā par nieka 10% mazāk.Un šis nebūt nav pirmais gadījums, kad šādi lohsižeti tiek "nejauši" piedāvāti.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Vai viņi nestāstīja, kurā grantskarjerā plāno to veco akumulatoru norakt pēc pāris gadiem ?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nenē,to nē,tak neies kurpes smērēt un visiem karjeriem tagd šlabomji priekšā ;p 

Kaut kādi sprigani moderni "biznessmaņi" tie stāstītāji bija, nu gan jau līdzīgs "tovars" drīz ienāks massveidā.Kur tu vēl lētāku miskassti atradīsi, te reku lohi vēl piemaksā/Par!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Pa +/- 7 K vari LT nopirkt nokrshotu jebkuru populārāko EV. Paliks daudz rezerves daļas. Dīzelim tik kakalizators uc utt tik sanāk. Nav ko cepties.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Vari jau turpināt ar kārtējiem personiskajiem epitetiem, bet tas būtību nemaina. Kvalitatīvu motora vai kārbas kapremontu vajag pavisam retos gadījumos - lielākajai daļai auto tie nodzīvo diezgan garu mūžu. Bet tās baterijas degradējas 100% VISIEM auto. Un problēma, ko es minu ir globāla, nevis vietējo speciālistiņu trūkums. Pat vēl otrādi - bijušajā PSRS vēl būs meistari, kas to mācēs, bet tos "izpirks" ārzemnieki, kas savas baterijas ņems nost un sūtīs pie viņiem - tieši tā, kā tu to iedomājies. Rietumvalstīs kvalificēti elektriķi jau tagad ir daudz lielāka problēma, kā mums.

cik ir vidējais nobraukusm eiropā automobilim, pirms to utilizē?

pateikšu priekšā - mazāks par nobruakumu, kas bez problēmām iespējams elektroauto baterijai.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

Nu tas, ka elektroautomobiļus tik neadekvāti ātri nākas utilizēt, jau gan nav nekāda lieta ar ko lepoties.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

Bradypus viņi tak sadegs un uzsprāgs! Neko tur nevajadzēs utilizēt 😜 Varēsiet dzīvot laimīgi un nesatraukties, brīvi elpot nox 😍

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Audi hibrīda mehatronikas problēmas:

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 2 Atbildēt

WALA

Ak jau teicu, audiraudi fani pārsēžas uz Dacīti😍

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
13 1 Atbildēt

Tikko pārdošanā nonācis rallijā audzētais V8 Audi R8

Šogad esam redzējuši vairākus lieliskus automobiļu atdzimšanu, un safari superauto formas atgriešanās ir bijusi viena no labākajām. Bet, lai gan Lamborghini Huracán Sterrato un Porsche 911 Dakar paši par sevi ir lieliski, tie nav tas, ko jūs varētu saukt par pieņemamu cenu.

Par laimi, ar V8 aprīkoto 2014. gada Audi R8, kas līdz šī gada martam tika saglabāts rūpnīcas specifikācijās, ir parādījies bruņinieks netīrās bruņās. dzīve ārpus sliedēm.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
12 1 Atbildēt

Divu collu pacelšanas komplekts ir savienots pārī ar 5 mm biezām sānu plāksnēm, priekšējo bīdīšanas stieni ar Baja LED apgaismojumu un alumīnija jumta bagāžnieku, lai nodrošinātu lielāku komfortu. Tik ļoti tas, iespējams, varētu uzurpēt Ārniju kā pasaulē izcilāko plēsēju ķērāju.

Pretējā gadījumā lielākā daļa virsbūves joprojām izskatās manāmi R8. Tā pārdevējs pat ir pilnībā noraidījis aizmugurējo buferi, kas mūsdienās, šķiet, ir norma ar modificētajiem R8 (un Huracáns), un atstāj nerūsējošā tērauda izplūdes gāzi atklātu.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
12 1 Atbildēt

Uz sāniem Falken A/T protektora riepas ieskauj 18 collu Braid vairāku spieķu sakausējumus un ventilējamus, šķērsām urbtus diskus. Ir pieejami arī dzelteni suporti ar tumši zilu korpusa apdari un dažādiem ‘Adrenalin Industries’ viniliem, kas papildina ārējo izskatu.

Salīdzinājumam, interjers gandrīz nav mainījies. Sporta sēdekļi ir pārklāti ar melnu ādu un sarkanām šuvēm, savukārt automašīnas standarta slēdžu un rūpnīcas informācijas un izklaides sistēmas komplekts paliek. Tā nav mūsu sūdzība, mums patīk fakts, ka dzīvo divas personības.

Diemžēl nav skaidrs, kā ir mainījusies jauda un griezes moments, taču mēs zinām, ka modernizēts ECU un veiktspējas gaisa ieplūde tagad atbalsta 4,2 litru FSI V8. Tas turpina sūtīt piedziņu uz visiem četriem riteņiem, izmantojot septiņu pakāpju divu sajūgu automātisko pārnesumkārbu. Patiesībā sešpakāpju manuālā pārnesumkārba būtu vienīgais uzlabojums, ko šeit var veikt.

Automašīna ir nobraukusi aptuveni 56 000 jūdžu, taču ir godīgi pieņemt, ka lielākā daļa no tām būtu braukušas uz samtaini gludiem ceļiem. Jā, šim R8 ir paredzētas diezgan būtiskas karjeras izmaiņas. Varbūt nākamreiz tā kandidēs uz prezidenta amatu?

img-s-msn-com.akamaized.net/tenant/amp/entityid/AA1lbgWS.img?w=1920&h=1080&q=60&m=2&f=jpg

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Bradypus viņi tak sadegs un uzsprāgs! Neko tur nevajadzēs utilizēt 😜 Varēsiet dzīvot laimīgi un nesatraukties, brīvi elpot nox 😍

Nejauši šo pērli pārlasīju un pamanīju, cik lieliski pateikts. Elektrofans rakta, kā varēsim labi (bez viņa!) dzīvot, kad viņa EV uzsprāgs. Feini laikam dzīvot ar tādu fatālistisku freidismu galvā

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

sarkasmu jau nesaproti, laikam tiešām esi spambots

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Sarkasmu es sapratu uzreiz. Bet freidismu tajā pamanīju tikai tagad. Bet to saprast tev bija par sarežģītu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

Es neesmu elektro fans. Izvēlos mazāko pretestību. Es pat būtu ar mieru lietot jaunu kādu analogu/autentisku vecā izlaiduma 1.6/1.9/ 2.2/2.5 dīzeļa auto bez visām extrām. Diemžēl tādus vairs negrib ražot. Par freidismu stāsti tiem, kas tic zinātnei un balso PAR.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

opelis, pežo, reno, volksvĀĢIS, fords, škoda, fiatc - visiem ir kāds dīzels pieejams, paskaties mobile.de un pērc nost, ja interesē. 

Es pa tam lāgam braukšu ar pašražotu elektrību, un divus - trīs simtus mēnesī netērēšu degvielai.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 2 Atbildēt

topinamburs

Tādus vairs neražo, un tie vairs nav tie. Kad te ieliku mb A1,7D kā labu/praktisku braucamrīku, te uzradās vesela fanu mīnusu licēju sekotāju plejāde 🙈😍👍

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

kādus 'tādus'?

Teici, ka gribi jaunu dīzeli, es paskatījos piemēram mobile.de, tur pilns ar jauniem dīzeļiem, kādo 20 000 gab no kā izvēlēties!

Gribi jaunu 90. gadu auto, vai? 

Arī tādus var atrast.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

topinamburs rakstīja: kādus 'tādus'?

Teici, ka gribi jaunu dīzeli, es paskatījos piemēram mobile.de, tur pilns ar jauniem dīzeļiem, kādo 20 000 gab no kā izvēlēties!

Gribi jaunu 90. gadu auto, vai? 

Arī tādus var atrast.

Zinu kur mobile un DE. Bet nemāku tos vecos jaunus, labi vecus bet ar maziņu odo rādījumu ieraudzīt.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

ar varu mutē tādus neliks, un līzingu tādiem nepaņemsi, tādi ir jāmeklē. 

Bet vai vajag? Tapata, paies 5 gadi, un būs rūsas čupa ar nosiptiem amortizatoriem, ja mašīnu vajag ikdienas braucieniem, tad vislētāk un vislabāk ir pašreizējais širpotrebs. Tas, ka ar labu atceramies 90. gadu vāģus, nenozīmē, ka tie tikpat labi būs pēc mūsdienu mērauklas!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

topinamburs

...aizpeldēji kā jau te parasti pieņemts. Kaut kādu benzīna laibu ieliki. Runa bija par dīzeli. Un vispār tīri hipotētiski, ka varētu jaunu tādu kā seno izstrādājumu, tagad nopirkt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Šodien saņēmu savu V60. Kopumā izskatās labi, var redzēt, ka auto kopts, tikai abi bamperi apskrāpēti, bet, nu, ar to jau rēķinājos. No tehnikas izskatās, ka vajadzēs tikai aizmugurējos bremžu klučus nomainīt. Apakša arī pilnīgi tīra - visas pannas neskartas, rūsas nav nekur... 

Priekš Momentum komplektācijas arī diezgan labi aprīkots - ādas salons (starp citu, ļoti labi saglabājies, bez izsēdumiem vai plaisām), kamera, navigācija, parkingi gan priekšā, gan aizmugurē, adaptīvais kruīzs, pilnais LEDs, pašaptumšojošie spoguļi, aklās joslas sensori. Varētu vēlēties vien labākus skaļruņus, bagāžnieka elektropiedziņu un apsildāmu stūri. Bet kas pārsteidza - tam auto nav saullessargos spoguļu. Nav vispār, Karl! Nav jau tā, ka baigi vajadzētu, bet pirmo reizi kopš kaut kādiem deviņdesmitajiem redzu ko tādu... Diez, ko Volvo ar to grib pateikt?

spainis Reģ.: 27.04.2006
3 0 Atbildēt

Penzonāriem spoguļos nav jāskatās, nav tur ko vairs redzēt.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Šodien saņēmu savu V60. Kopumā izskatās labi, var redzēt, ka auto kopts, tikai abi bamperi apskrāpēti, bet, nu, ar to jau rēķinājos. No tehnikas izskatās, ka vajadzēs tikai aizmugurējos bremžu klučus nomainīt. Apakša arī pilnīgi tīra - visas pannas neskartas, rūsas nav nekur... 

Priekš Momentum komplektācijas arī diezgan labi aprīkots - ādas salons (starp citu, ļoti labi saglabājies, bez izsēdumiem vai plaisām), kamera, navigācija, parkingi gan priekšā, gan aizmugurē, adaptīvais kruīzs, pilnais LEDs, pašaptumšojošie spoguļi, aklās joslas sensori. Varētu vēlēties vien labākus skaļruņus, bagāžnieka elektropiedziņu un apsildāmu stūri. Bet kas pārsteidza - tam auto nav saullessargos spoguļu. Nav vispār, Karl! Nav jau tā, ka baigi vajadzētu, bet pirmo reizi kopš kaut kādiem deviņdesmitajiem redzu ko tādu... Diez, ko Volvo ar to grib pateikt?

Vai nu tas tik būtiski.

Pabrauksi 3 mēnešus, pārdosi un tad jau varēsi iegādāt autiņu ar spoguļiem

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Gan jau. PIe manis ilgāk par gadu ir turējušies 3 auto - Vectra GTS (2003), SAAB 9-5 Aero (2005) un GT Bembis (2010). Bet ne jau par to stāsts. Vnk gribētos saprast Volvo funktieri kā tādu...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja: bet ne jau širpotreba chevy volt tipa autiņam, vai ne?

Elektroauto notiks un notiek tāpatās, kā visiem citiem remontiem - bateriju nost, atrod beigtās šūnas, nomaina, pieskaņo uzlādes līmeni, un hey presto, brauc tālāk. 

PS. Zini, cik man izmaksāja 90. gadu Landrovera dīzeļmotora parastā remonts - pēc zobsiksnas plīsuma? 3000 eiro (un vēl + viskautkas). Pilnīgi salīdzināmas izmaksas ar baterijas remontu.

Tā ka šitos clickbyte video a la vissirslikti vari paturēt pie sevis.

Tu laikam neesi sapratis vienu būtisku atšķirību - tu runā par remontiem kas nepieciešami dēļ ražošanas brāķa, bet kaut kā uzliec mīksto dabiskajam nolietojumam. Tevis aprakstītie remonti ir par tēmu "prežu lāpīšana" - ja tev ražošanas defekta dēļ nosprāgst 10 gadus vecs aķis, pēc tevis aprakstītā remonta tev ir atkal strādājošs, 10 gadus lietots, saguris aķis. Bet ja gribas dabūt labi strādājošu aķi - ui... Es kādu laiciņu atpakaļ intereses pēc sameklēju alītī lētākos elementus kas nāk Tesla Model S/X - lētākie ķīniešu elementi, tikai tos nopirkt, pat ne atsūtīt, sanāca virs desmit pakām - ja es mana golfa motortelpā ieliktu desmit pakas, es varētu ar Plaidu kurā ir jauns aķis, skrieties...

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Runājot par EV bateriju remontu, jautājums, cik tas maksā:

"Lielākajai daļai produktu remonts ir izdevīgāks risinājums nekā nomaiņa. Un teorētiski daudzus no šiem Tesla akumulatoriem var salabot, sacīja Benuā, kurš vada vienu no nedaudzajiem neatkarīgajiem remontdarbnīcām Amerikas Savienotajās Valstīs, kas koncentrējas uz Tesla. Taču laika un apmācības, drošības apsvērumu un remonta sarežģītības dēļ Benuā sacīja, ka rēķins par viena automašīnas akumulatora labošanu viņa veikalā varētu sasniegt USD 10 000 — vairāk, nekā vairums patērētāju ir gatavi maksāt. Tā vietā, viņš teica, daudzi izvēlas pārdot vai ziedot savu veco transportlīdzekli metāllūžņos un iegādāties pilnīgi jaunu Teslu."

grist.org/transportation/ev-battery-repair-is-dangerous-heres-why-mechanics-want-to-do-it-anyway/

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

msh rakstīja:

topinamburs rakstīja: bet ne jau širpotreba chevy volt tipa autiņam, vai ne?

Elektroauto notiks un notiek tāpatās, kā visiem citiem remontiem - bateriju nost, atrod beigtās šūnas, nomaina, pieskaņo uzlādes līmeni, un hey presto, brauc tālāk. 

PS. Zini, cik man izmaksāja 90. gadu Landrovera dīzeļmotora parastā remonts - pēc zobsiksnas plīsuma? 3000 eiro (un vēl + viskautkas). Pilnīgi salīdzināmas izmaksas ar baterijas remontu.

Tā ka šitos clickbyte video a la vissirslikti vari paturēt pie sevis.

Tu laikam neesi sapratis vienu būtisku atšķirību - tu runā par remontiem kas nepieciešami dēļ ražošanas brāķa, bet kaut kā uzliec mīksto dabiskajam nolietojumam. Tevis aprakstītie remonti ir par tēmu "prežu lāpīšana" - ja tev ražošanas defekta dēļ nosprāgst 10 gadus vecs aķis, pēc tevis aprakstītā remonta tev ir atkal strādājošs, 10 gadus lietots, saguris aķis. Bet ja gribas dabūt labi strādājošu aķi - ui... Es kādu laiciņu atpakaļ intereses pēc sameklēju alītī lētākos elementus kas nāk Tesla Model S/X - lētākie ķīniešu elementi, tikai tos nopirkt, pat ne atsūtīt, sanāca virs desmit pakām - ja es mana golfa motortelpā ieliktu desmit pakas, es varētu ar Plaidu kurā ir jauns aķis, skrieties...

Te negribu apgalvot, ka visi šie sūtāmie aļika uc babas platformas elementi var izrādīties brāķis. Rūpnīca ķtr tos pārtirgo pa mazām naudām citiem starpniekiem. kas komplektē tādus sūtījumus. Pat arī liela daļa tiek pārtīti, kas nāk no kuģu un citu iekārtu rezerves barošanas blokiem neizmantotiem, bet savu termiņu pastāvējušiem tur. Tamdēļ auto, kas jau lietoti ir pieprasīti kā stacionārie, kur tas nav kritiski, bet būtiski ka tie ir kaut kādi bet tomēr orģināli.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pieredze no smagās tehnikas, karburatoriem utml. ĶTR izstrādājumiem liecina ka blīvēšana un blīves nav viņu stiprā puse, līdz ar ko jebkas kas pakļauts laikapstākļiem - es ietu viņu produktiem ar lielu līkumu, nu vai vismaz nebāztu to savā garažā, ja nutiešām kaut kas makten smuks, izdevīgs, un pēc citiem parameriem labs "iekritis acīs" ... bet nu ļoti daudz lietu kas par ķīniešu produktiem nepārliecina ...

Un no savas IT sfēras - man pat negribas izteikties, bet kaut ko kas strādā labi - var atrast, un tādēl tiek kas pārpārdod ķīniešus, nereti ir spiesti "ierēķināt" cenā faktu, ka kvalitāte "staigās" pat vienas partijas ietvaros ....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nav jau runa par pirkšanu - es vienkārši saku cik maksā septiņi vai astoņi tūkstoši VISLĒTĀKO elementu

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
10 4 Atbildēt

sitas labs

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

TVnet parādījās pastāts kā no šausmu seriāla: "Autoserviss mašīnu labo vairākus mēnešus un no īpašnieka pieprasa milzu summu. Kam ir taisnība?" Tas varētu arī saukties BMW, servisi un slaucams Markuss ( autoīpašnieks )

www.tvnet.lv/7917723/autoserviss-masinu-labo-vairakus-menesus-un-no-ipasnieka-pieprasa-milzu-summu-kam-ir-taisniba? ( tas ir TVnet abonentiem, īss pārstāsts )

Kāda Igaunijas jaunieša BMW automašīnai sabojājās dzinējs, tāpēc viņš spēkratu aizveda saremontēt. Mehāniķi nomainīja spēkratam dzinēju; Šī gada 10. augustā - 10 mēnešus pēc pirmā remonta - uz lielceļa netālu no Tartu automašīnas dzinējs sabojājās vēlreiz; Pirmajā reizē, kad BMW sabojājās dzinējs, Markusam "Carway" autoservisam bija jāsamaksā 4485 eiro;  Uzņēmuma iepriekšējā remonta garantijas termiņš bija beidzies jau pirms četriem mēnešiem.; Pēc dažām dienām "Carway" īpašnieks Osti sazinājās ar Markusu un norādīja, ka dzinējs nav saplīsis; 10 dienas Osti ignorēja Markusa zvanus un e-pastus, līdz paziņoja, ka automašīnas dzinējs tomēr ir sabojājies;  Pagāja vēl vairākas nedēļas, līdz Osti paziņoja, ka BMW beidzot ir saremontēts.

Tiesa, pēc dažām Osti negaidīti paziņoja, ka dzinējs atkal ir salūzis pēc 30 kilometru gara testa brauciena; Osti norādīja, ka jau detaļās ir iztērējis 2500 eiro un remonts vēl turpinās; Osti e-pastā arī norādīja kopējo remonta summu - 3452 eiro. Osti pa telefonu teica: Markusam ir jāparaksta paziņojums, ka gadījumā, ja dzinējs atkal nedarbojas, viņš atsakās no visām pretenzijām.;  Kad Markuss aizveda savu BMW uz citu autoservisu, tika konstatēts, ka dzinējam trūkst vairāku detaļu. Par motora uzstādīšanu citā servisā Markusam bija jāmaksā 1100 eiro; utt BMW 2013.gada,  Osti no plašākiem komentāriem atteicās, taču norādīja, ka šajā lietā daudz faktu ir sagrozīti. Tāpat viņš piebilda, ka šī lieta, visticamāk, nonāks līdz tiesai, kas arī izlems, kam taisnība.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Tur tam igaunim ir laimējies megalohatronā

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti