Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
Uzvards Reģ.: 26.12.2023
1 0 Atbildēt

Jaunkundze meklē auto, bet samērā grūti iet - nezinot visas nianses, baigais kaķis maisā sanāk.

Parametri - budžets lidz 10 tk (ja super labs auto - var līdz 11 tk), universāls, automāts, vēlams ne balts, ne japāņu, pie šāda budžeta arī ne volvo, bez reģistrētiem negadījumiem.

Skatījos uz Golf 7, tagad sliecos uz Shkoda Octavia (Superb, diemzel, nesanak😀)

ss pie šādiem kritērijiem tikai baltas octavias, vairākums ar stipri palietotu ādas salonu (saprotu, ka jauns nebūs 😀) vai ar negadījumiem.

Ko ieteiktu vēl filtrēt, lai nav galīgs grausts un Max izvairīties no riskiem?

Pati skatos zem 200 tk nobraukumu, pārbaudu, lai nav reģistrēti negadījumi, salīdzinu CSDD nobraukumu (protams, ne vienmēr patiesa info, bet biju izķērusi, kad LV nobraukums mazāks kā Nīderlandē no kurienes atvests).

Kādi riski, piemeram, ja auto no Spānijas, kas tikko reģistrēts Latvijā un nevar pārbaudīt vēsturi?

Vai labāk pirkt auto, ar ko braukts LV vai tomēr atvests no EU?

Pateicos

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Silts ieteikums visiem kuru īpašumā ir pēdējo 20 gadu laikā ražotas mašīnas, kam vairs nav garantija, un kuras ir domāts paturēt īpašumā ilgāku laiku, un kam motortelpā vadi ir vismaz daļēji sakrāmēti gofrās, nevis kembrikos, vai visā garumā notīti ar izoleni - lai novērstu nevajadzīgas problēmas nākotnē, noņemiet motora vadu buntam gofras, un ja zem tām vadi nav labi notīri ar izoleni, tos pārbaudīt vai nav bojāti, un notīt labi ar izoleni, pirms atlikt atpakaļ gofras. Ar visu to ka man halītes sanāk salīdzinoši reti, esmu pasācis saskarties ar nullto gadu fofāgeniem, kam ir radušās problēmas dēļ tā, ka gofrās sabāztie, nenotītie vadi ir pārrīvējušies pret gofrām - bet, cik zinu, citi ražotāji ar līdzīgu huiņu nodarbojās - ietaupīti pārdesmit centi ražošanā un sagādātas garantētas problēmas mašīnas tālākiem īpašniekiem, jo vadi gofrā atrodas brīvi un gofra var vibrēt un deldēt vadus. Pagaidām - un vai tik tas nav bijis tieši šī gada laikā [neatceros kad bija kadijs, šogad vai pagājušogad], ir sanācis saskarties ar pieciem gadījumiem, katrs savādāks modelis - mk3 kadijs, mk1,5 šarāns, T5, mk5 golfs un mk4 polo. Pazīstams čalis kas agrāk par mehāniķi strādāja, ir saskāries ar šādu problēmu mk2 oktāvijai kurai tolaik bija labi zem 10 gadiem... Tipiskā problēmu vieta - virs kārbas.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 1 Atbildēt

Uzvards

Latvijas mašīnai pluss būs caurspīdīga vēsture, savukārt mašīna no Spānijas vai Francijas noteikti būs mazāk rūsējusi. Kas tie par negadījumiem? Mašīnu pēc smagas avārijas pirkt nevajadzētu, bet arī saskrāpēts spārns skaitās negadījums, kurš gan nekādi neietekmēs mašīnas turpmāko ekspluatāciju. Kāpēc tik kategoriski ne japāņu? Tehniski jebkurš japānis būs uzticamāks par to Golfu, bet jā - japāņi rūsē vairāk.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 3 Atbildēt

Sākot no aptuveni 2013. gada, jebkurš japānis rūsēs mazāk par MK7 Golfu un tā blakusproduktiem Octavia / Leon. Varbūt šajā desmitgadē kaut kas ir pamainījies, bet līdz apmēram 2020. gadam nekas nerūsē trakāk par VAG grupas mazo un kompakto klasi.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

Uzvārds paldies nesaki, bet piemēram cena ko par to iegūsti ir ok.

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/seat/leon/bjpmcn.html#photo-16

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tur taisnība, paldies teikt noteikti nevajag par ieteikumu pirkt auto no Jelgavas perekupa...

Uzvards Reģ.: 26.12.2023
1 0 Atbildēt

Kas vēl svarīgs - uzturēšana un remonts.

Būtu neierobežotas iespējas, ņemtu Audi A6, bet skatos reāli uz savam iespējām (nodoklis, patēriņš, remonts)

Motoru skatos 1.8-2.0

Frančus, itāļus ari neskatos - nav mans.

Cik nu tur manas zināšanas, bet vai 1.6 motors bus gana jaudīgs? Dīzelim laikam necik

Teiksim tā - sirdij tuvāk šis variants m.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/a4/bfbcno.html

Bildes te baigi nofiltrēja. Par audi man iestāstīja, ka dala ir nomas auto - tāpēc nezinu, ko domat

Praktiskāks liekas šis (šis no tas Spānijas)

m.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/octavia/cbocdj.html

Par tiem negadījumiem - piemeram, ja tas ir neliels - reāli, es taču nevaru izčekot, cik neliels un kā labots. Piemeram, ja nomainīta detaļa, tad jau ok, ja kkas krāsots - tad jau rūsēs pēc laika?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 3 Atbildēt

Nu nezinu par to rūsu te pārspīlē. Līdz 15 gadu vecumam tikai dažiem specgadījumiem rūsa sagadās problēmas un izpaudīsies redzama. Apakšā lai rūsē, kamēr turas kopā. Tas ir pilnīgi pofig. Un turas tur pat japāņiem viss līdz 20 gadiem pat. Pēc tam jau nah uz šrotu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 1 Atbildēt

Uzvards rakstīja: Jaunkundze meklē auto, bet samērā grūti iet - nezinot visas nianses, baigais kaķis maisā sanāk. 

...

Pateicos

Ja nav pārliecības par savām diagnostiķa spējām, tad es ieteiktu skatīties uz uzņēmumu apkalpojošo autoparku piedāvājumu. Nejaukt ar auto nomas kantoriem, bet tieši uzņēmumu auto (Tet, Spilva, u.t.t.). Tiem ir pārskatāma LV vēsture, uzturēti pie dīlera, zināma arī CSN vēsture. Parasti ar šiem auto ir braukuši viens vai daži cilvēki. Es pats esmu 2 tādus pircis. Jā, komplektācijas nav no bagātākajām, cena nebūs zemākā, bet stabili var nobraukt vēl vismaz 100 tkm (vairāk privāti nespēju nobraukt ar vienu auto).

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Tikai nianse - parasti ar tādiem braukā cilvji, kuri pret to auto tā arī izturas - nav mans, tāpēc jāju, kā gribu. Arī apkopes tādiem tiek veiktas pēc grafika, nevis vajadzības. Ja garantijas saglabāšanai auto ir paredzēts 30000 km eļļas maiņas intervāls, tad tādam auto arī tas tiks ievērots. Ko tas nodara dzinējam, gan jau ka nav jāstāsta.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
4 0 Atbildēt

Un ko tad nodara, ar faktiem, lūdzu? Es divus auto ar 30 tkm intervālu esmu nobraucis līdz ~260 tkm. Tos izpirka zināmi cilvēki, kuri ar tiem brauc vēl šodien. Dzinējiem nekādu problēmu. Auto jājēja auto var vizuāli noteikt, un tādu nav vairāk kā 10%.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tu nezini, ko mašīnai nodara eļļas nemainīšana? Nu, labi, lai būtu. Fakts ir tāds, ka daži ražotāji pamazām sāk pāriet uz īsākiem maiņas intervāliem. Cik zinu, Stellantis slavenajam 1.2 PureTech benzīnniekam,kam līdz šim bija 20000 km, tagad prasa 15 tk intervālu. Ja pareizi atceros, VAG pat vienu brīdi 2 litru dīzelim pieļāva 2 gadus vai 60 k intervālu. Vai šāds intervāls ir joprojām? Opelim agrāk arī bija 30 tk intervāls, tagad ir 15-20 tk, atkarībā no dzinēja.

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Jā, nu šim apgalvojuma es arī gribētu redzēt faktos balstītu pamatojumu. Ko ta' ražotāji ir pilnīgi muļķi un uz dullo liek tos apkopju intervālus, vai kā? Un ko nozīmē eļļas maiņa pēc vajadzības? Tas ir kā, atskrūvē eļļas korķi, patausta eļļu un secina, ka jāmaina?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 2 Atbildēt

Izlasi kaut vai šo un tad sapratīsi, ko ar to biju domājis... www.tvnet.lv/7272086/razotaju-ieteikumi-pret-realitati-jeb-kad-automasinai-jamaina-ella

Un nē, ražotāji nav muļķi, bet ražotāji vairs neražo mašīnas, lai tās kalpotu 20+ gadus. Ne tikai auto ražotāji.. 20+ gadu preces neražo ne sakaru līdzekļu, ne datortehnikas, ne sadzīves tehnikas utt. ražotāji. Turklāt, ražotāji ir ieinteresēti savā ziņā palielināt apkopju intervālus, jo tas samazina apkopju izmaksas, un tādā veidā tiem ir iespēja vinnēt tenderus, kuros šīs izmaksas ir jānorāda.

spainis Reģ.: 27.04.2006
2 0 Atbildēt

Izlasīju. "bla, bla, bla,. .. skaidro Eva Kalinovska (Ewa Kalinowska), “Total Polska” Mārketinga un tirgus izpētes direktore." Skaidra lieta, ka eļļu tirgotājs zin labāk, kad mainīt eļļu, labāk jau ik pa 5k. Tad mārketinga direktore būtu pavisam laimīga. 

Norādītajā rakstā nav neviena fakta, kas apliecinātu mārketinga direktores teikto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

www.delfi.lv/auto/42826658/zinas/54230656/video-cik-biezi-jamaina-automobila-motora-ella

Vari jau arī apgalvot, ka Mežaks neko nejēdz no dzinējiem. Bet pēc tavas loģikas varbūt nevajag arī pēc tiem 30 tk mainīt? Ražotājs taču ir ieinteresēts, lai tu uz servisu brauktu biežāk...

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 1 Atbildēt

Nespriedīšu par to, ko jēdz vai nejēdz Mežaks, bet neviena faktos balstīta apgalvojuma tur nav joprojām. Tā visa ir lirika. Kāpēc man būtu jātic Mežakam, nevis Nortel? Tad kad tāds Mežaks vai tā poļu mārketinga speciāliste, būs laboratorijā veikuši eksperimentus ar vienādiem motoriem, vienādām eļļām un dažādiem maiņas intervāliem, tad arī pamatojoties uz eksperimentu bāzes varēs postulēt savus apgalvojumus.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

www.facebook.com/KarossChiptuning/posts/pfbid02tABvRpn3PoqBUxATUEidVjB4K2medJDzFrxyv5vTgXKmJe3YkmhqLfqjk58uQreml vai šis derēs? Un tas nav nekāds "uz dullo", tieši otrādi - lai grāmatvedības dokumentos ražotāja mašīnas neizskatītos sliktāk par cita ražotāja mašīnām, vajag LongLife - ražotāja inženieri izrēķina ka garantijas periodu izvilks, un aiziet - tas kā tur kāds pisīsies ar nopisteni pēc pāris trīs simtiem tūkstošu, tas pajāt, garantija tad jau sen būs beigusies un pirmais īpašnieks no tās mašīnas būs atkratījies. To pašu BMW sakarā cits BMW speciālists, Kaspars Sproģis aka Kaspich sava bloga ierakstos ir diezgan uzsvēris par šitās kapeikpišanas ietekmi uz viņa specialitātes - BMW benzīnnieku - valvetronic mehānisma ietekmi - ja īpašnieks piš kapeiku, tad mehānisms aiziet ciet un sākas auzas - bet garantiju parasti izvelk, lai arī vienā viņa bloga postā bija piemērs, kur mašīnai jau 100k nesasniegušai jau ar kompi varēja pamanīt gāzu sadales mehānisma darbības anomālijas.

kazabada Reģ.: 25.01.2018
0 1 Atbildēt

Kā uzdod jautājumu?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 1 Atbildēt

Sākumlapā uzspied uz "Forums" un izveido jaunu topiku vajadzīgajā sadaļā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
15 4 Atbildēt

Jums var piederēt Kena Bloka kaskadieru kravas automašīna ar kompresoru F-150

  

Šis F-150 ir īsta YouTube zvaigzne.

Pēc autosporta ikonas Kena Bloka priekšlaicīgas aiziešanas no dzīves automobiļu pasaule joprojām sēro par to, ka zaudēts sapņotājs, kura aizraušanās ar piedzīvojumiem ar augstu oktānskaitli atstāja neizdzēšamas pēdas entuziastos visā pasaulē. Bloks, kurš ir slavens ar savu bezbailīgo pieeju motorsportam un populāriem Gymkhana videoklipiem, ne tikai demonstrēja neparastas braukšanas prasmes, bet arī bija ieinteresēts izveidot unikālus transportlīdzekļus. Viens no viņa ievērojamiem darbiem tirgū ir parādījies 2009. gada Ford F-150 RaptorTRAX, kas tika parādīts dažos dažādos YouTube videoklipos, piedāvājot entuziastiem iespēju iegūt daļu no Block mantojuma.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
15 3 Atbildēt

SVC Offroad spēlēja galveno lomu RaptorTRAX identitātes veidošanā. Salonā tika veiktas ievērojamas izmaiņas, pārveidojot apgāšanās sprostu, lai nodrošinātu papildu augstumu, un aizmugurējās kravas kastes būru sistēmai, kas paredzēta drošībai apvērsuma gadījumā. Kravas automašīnai ir Recaro Sportster ādas un zamšādas sēdekļi, ātri noņemams grils improvizētām svinībām, ūdensnecaurlaidīga āra stereo sistēma un Warn vinča.

RaptorTRAX ārpuse ir īsts skats, kas ir pārklāts ar raksturīgu Monster Energy Livery, ko rotā Hoonigan logotipi, Ken Block galvaskausa uzlīmes un pieskaņoti Fifteen52 riteņi. Custom Glassworks Neierobežoti stikla šķiedras spārni un cauruļveida buferi papildina agresīvo estētiku.

Šī apvidus brīnuma spilgtākais aspekts ir Mattracks 105M1-A1 kravas automašīnu kāpurķēžu komplekts, kas spēj iekarot dažādus reljefus no dubļiem un grants līdz akmeņiem un sniegam. King amortizatori, SVC iebūvētas augšējās un apakšējās vadības sviras, SVC garie stieņi un apakšdaļas bukses plāksnes nodrošina optimālu veiktspēju aizmugurē. Jauda nāk no kompresora 6,2 litru V8, kas aizstāja atmosfērisko 5,4 litru V8.

Davidich Reģ.: 13.01.2018
0 1 Atbildēt

msh rakstīja: www.facebook.com/KarossChiptuning/posts/pfbid02tABvRpn3PoqBUxATUEidVjB4K2medJDzFrxyv5vTgXKmJe3YkmhqLfqjk58uQreml vai šis derēs? Un tas nav nekāds "uz dullo", tieši otrādi - lai grāmatvedības dokumentos ražotāja mašīnas neizskatītos sliktāk par cita ražotāja mašīnām, vajag LongLife - ražotāja inženieri izrēķina ka garantijas periodu izvilks, un aiziet - tas kā tur kāds pisīsies ar nopisteni pēc pāris trīs simtiem tūkstošu, tas pajāt, garantija tad jau sen būs beigusies un pirmais īpašnieks no tās mašīnas būs atkratījies. To pašu BMW sakarā cits BMW speciālists, Kaspars Sproģis aka Kaspich sava bloga ierakstos ir diezgan uzsvēris par šitās kapeikpišanas ietekmi uz viņa specialitātes - BMW benzīnnieku - valvetronic mehānisma ietekmi - ja īpašnieks piš kapeiku, tad mehānisms aiziet ciet un sākas auzas - bet garantiju parasti izvelk, lai arī vienā viņa bloga postā bija piemērs, kur mašīnai jau 100k nesasniegušai jau ar kompi varēja pamanīt gāzu sadales mehānisma darbības anomālijas.

Tu, loh, vispār spēj atšķirt dzinējus pēc to uzbūves? Tur nav tikai ķīseļi un benzīni vai tomāti un mešalkas! Tev viss iet vienā putrā.

BMW eļļu vispār ir jāmaina ik pa 5 tkm, kamēr kautkādam tur pensistyle golfam to var darīt reizi gadā vai kad atcerās.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: www.facebook.com/KarossChiptuning/posts/pfbid02tABvRpn3PoqBUxATUEidVjB4K2medJDzFrxyv5vTgXKmJe3YkmhqLfqjk58uQreml vai šis derēs? Un tas nav nekāds "uz dullo", tieši otrādi - lai grāmatvedības dokumentos ražotāja mašīnas neizskatītos sliktāk par cita ražotāja mašīnām, vajag LongLife - ražotāja inženieri izrēķina ka garantijas periodu izvilks, un aiziet - tas kā tur kāds pisīsies ar nopisteni pēc pāris trīs simtiem tūkstošu, tas pajāt, garantija tad jau sen būs beigusies un pirmais īpašnieks no tās mašīnas būs atkratījies. To pašu BMW sakarā cits BMW speciālists, Kaspars Sproģis aka Kaspich sava bloga ierakstos ir diezgan uzsvēris par šitās kapeikpišanas ietekmi uz viņa specialitātes - BMW benzīnnieku - valvetronic mehānisma ietekmi - ja īpašnieks piš kapeiku, tad mehānisms aiziet ciet un sākas auzas - bet garantiju parasti izvelk, lai arī vienā viņa bloga postā bija piemērs, kur mašīnai jau 100k nesasniegušai jau ar kompi varēja pamanīt gāzu sadales mehānisma darbības anomālijas.

Eļļas tilpums arī ir no svara - 1.5 dīzelim ir 3litri un mazliet, tādas  paša masas auto  2.0d bija 4.5litri, busa 2.0d 6 litri. 

Mazajam dīzelim eļļai iznāks lielāka slodze, ja maina pēc vienādiem  kilometriem

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
5 0 Atbildēt

Noslēdzot gadu īss apraksts par 2 mašīnām, kas ir stipri līdzīgas un reizē atšķirīgas. Pirmā 2011. gada Mazda 5, retā kombinācijā - 2 litru benzīns automāts, tikko pārdevu ar it kā ticamu 132000 nobraukumu. Otrs 2018. gada KIA Carens 1.7 dīzelis automāts. Ar mazdu sanāca vairāk gan sievai pabraukāt 2,5 gadus un labi, ja kādus 15K km tika nobraukti pa šo laiku. Ar KIA nobraukāju 4 gadus no 20K līdz tagad 148K. Pirmie 20K pie dīlera kā darbinieku auto pārējie visi manis nobraukti. Abi no vienas klases, abi 7 vietīgi. Mazda ir foršāka ar to, ka vadājot bērnus ir bīdāmās durvis (mehāniskas, nečakarējas), benzīns motors nodrošina to, ka salons daudz ātrāk uzsilst, kā arī pilsētā labāk stūrējas. Par mazdu sajūta, ka 2 litru atmosfēriskais benzīns un klasiskais automāts ir lietas, kas ies un ies vispār bez nekādām problēmām. Ja Mazdu noliek malā uz pāris nedēļām tā apvainojas ta negrib lāgā lekt, ta ģenerators izbeidzas, bet citādā viss labi -sīkumi piekarē. Lai arī mašīna gandrīz no dzimšanas pa LV braukā, bet rūsa salīdzinoši normāli (tomēr Mazda), izņemot izpūtēju, kas pamatīgāk cietis. Patēriņš uz šosejas 7+, ja tikai pa pilsētu un ziemā, tad var dabūt pāri 10, kas pret normālu, bet tomēr sadzīvisku dinamiku šķiet padaudz. Trūkums, ka reāli ir 6.5 vietas, jo otrajā rindā vidū tāds puspirdiena krēsliņš. Kopumā vienkāršs, pa pilsētu īpaši ērts auto. Pārdot nebija viegli, lai arī ik pa brīdim interese bija, bet beigās atradās jaunais īpašnieks un vērtības kritums pa 2.5 gadiem bija tuvu 0.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
5 0 Atbildēt

turpinājums: KIA Carens BRC džeki teica ir nenovērtēts auto, ko daudz nemaz nezina. Kopumā varu piekrist, 1.7 dīzelis esot uzticams, jaudīgs un ekonomisks. KIA Mazdu uzrāvienā izbāž, lai arī jauda mašīnām ir gandrīz vienāda ap 140ZS. KIA priecē ar 7 gadu un 150K km gadu garantiju, kas vēl šobrīd ir spēkā. Pa šo laiku garantiju nācās izmantot 2x, kad sākotnēji viss likās slikti - ātrumkārbai pazuda puse ātrumu un otrā gadījumā, mašīna slāpa nost. Kārbas gadījumā izrādījās, ka vads kārbas vadības blokam ir pārplīsis, kas šķiet sviestaini, bet no otras puses mašīna ļauj braukt un nesaka, ka ir iestājies fatal error. Otra lieta, kad motors slāpa nost, izrādījās kaut kāds gaisa padeves bloks, ko ar dīlera ieteikumu manuāli atvienoju un mierīgi braukāju līdz atnāca vajadzīgā detaļa garantijas servisā. Mēnešreizes ar šiem abiem gadījumiem uznāca ap 100K km, citu problēmu nav bijis. Pietiekami dinamisks, patēriņš ap 6 litri, reāli pilnvērtīgas 7 vietas, trešajā rindā pusaudžiem līdz kādiem 150-160cm būs OK, garākiem jau švakāk. Lai arī vidēja komplektācija, bet ir dafiga fīčas - apsildāma stūre, apsildāmi beņķi gan priekšējie, gan malējie 2. rindā, car play un ir pat automātiskā parkošanās, ko tā arī nekad neesmu izmantojis. Uz ceļa šēž labi, gaismas viduvējas, mazdai pat labākas, skaņas izolācija abām mašīnām pavāja. Abām ērti var nomest beņķus un dabūt līdzenu grīdu. Kas nepatīk KIA, ka viņs dažreiz pats izdomā, ka ziemā gaiss jāpūš tikai uz logiem un fig Tu vari pierunāt pūst arī uz kājām, tiek ignorēta vēlme nomainīt rēžīmu, kā arī uz ledus mazos ātrumos automāts mēdz dažreiz dīvaini uzvesties un neloģiski nepārslēgt ātrumus.

Abas mašīnas kopumā ir ietilpīgas un ergonomiskas, viss ir ērti un saprotami (izņemot Mazda bluetooth un audio sistēmas), domāju, ka tie, kas meklē ģimenes auto abi šie varianti ir izskatāmi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Mazliet par to cik izmaksā vēsturisks spēkrats uz Alfa Romeo 75 (Milano ASV tirgum) quadrifoglio piemēra:

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 1 Atbildēt

Video droši vien paskatīšos vakarā, bet nu fakts, ka Alfa nav Audi. Tā Alfa bija katru otro dienu jāremontē arī jauna un pat neatkarīgi no tā, vai tā brauc vai stāv. Nepārprotiet, es mīlu Alfas, bet tā nu tas ir 😁

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Arī mīlu. Es te dikti metu aci un siekalojos uz vienā izsolē jau ilgi stāvošu Giulia, bet, nu, biedē kaut kā mani tas auto...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

It kā jau ar jaunajām tik traki vairs nevajadzētu būt, jau 159 bija daudz uzticamāka par visiem iepriekšējiem modeļiem. Bet hzv. Man liekas, ka te bija viens Stelvio īpašnieks, varētu padalīties ar pieredzi.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
8 3 Atbildēt

šitas kantainais alfa pēc izskata nu gan nav nekas dižs

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
5 0 Atbildēt

Mēnesis un 2000 km ar 2020. gada Kia Soul EV. Salonā vietas pietiek visiem pieciem, grabažnieks pamazs, bet pietiekošs ikdienai, gaita patīkami līgana, mīksta uz bedrēm, piekare ergonomiska. Panelis - kā jau panelis, lielu planšeti, gan skārienjūtīgu, gan visādām pogām pārbagātu, Android Auto strādā ļoti labi, harmaņkadrona skaņu sistēma pārāk laba manām ausīm. Auto pasmags savam izmēram, baterija vien 400 kg, laikam, 64 kwh ietilpīga. NObraukt var ap 300 km, neesmu mēģinājis, lielākais bija 220 dienā, un vēl rādīja 90 km atlikumā, ja uz 100 km mēra, tad 20 - 25 kwh/100 km, jeb naudas izteiksmē, dīzelis ar 6 litru patēriņu uz 2000 km man būtu izmaksājis ap 200 eiro, elektrība - cik, ap 50?

arba Reģ.: 16.12.2002
0 1 Atbildēt

GB12 rakstīja: Arī mīlu. Es te dikti metu aci un siekalojos uz vienā izsolē jau ilgi stāvošu Giulia, bet, nu, biedē kaut kā mani tas auto...

Nobraucu ar giuliu 5 gadus

Nekas neluza vispar ! Pirmaja gada paris reizes izmeta dzineja kludu.

Ka tur ar 10 gadigam un ar nobraukumu pie 200000 nezinu

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Džulijai Android Auto ir?

arba Reģ.: 16.12.2002
0 1 Atbildēt

neatceros

arba Reģ.: 16.12.2002
0 1 Atbildēt

Un man viņa bija pirmā gada izlaidums, tagad noteikti ir,

bet es patiešām neatceros - mūzika savienojās, telefons arī, par pārējo neatceros

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Džūlija- Es patiešām neatceros vai biju tev pirmĀ...

arba- labi tad saukšu tevi par 412 😀🙈 un nav svarīgi vai irA androīds vai nē...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Vispār jau oriģinālā ir "saukšu tevi par Moskviču" ;)

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

man tas auto nav jau 2 gadus, un man patiešām tas nebija svarīgi.

Es pat nezinu vai pašreizējam ir vai nav savienojamība ar android

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Stelvio ir, tad jau Džūlijai arī jābūt.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 1 Atbildēt

Tikko nomainīju eļļu savam 2014 Toyota Auris.  Servisa džeks teica,ka auto ļoti labs.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 1 Atbildēt

Es savam aizvakar riepās spiedienu pārbaudīju 😂

Skates džeks par manu Sebringu arī teica: "Šitais vēl brauks un brauks!" pēc tam, kad bija iešķiebis divus divniekus 😄 Bet ir jau sataisīts un brauc arī, tikai lodbalsts pirms pāris dienām sāka dīvainas skaņas izdot, būs jāmaina.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti