Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Pats ko jauc... nezinu, ar ko tu tur cīnījies, bet  www.petrolplaza.com/news/8873

Tas velns slēpjas zem vārda Eolys, sastopams PSA grupas dīzeļmotoriem sākot no 2003 un beidzoties kautkad ap 10to vidu.

Papildus dažu litru bāka vai konteiners atrodas zem auto un tad kā nu kuram-vai nu uzpildāms konteiners vai nomaināms pūslis. Ar vienu uzpildi pietiek 30-60k kilometriem. Atšķirībā no AdBlue šis tiek pievienots degvielai katrā uzpildes reizē, doma ka šķidruma pamatā esošais cērija oksīds uzkrājas DPF filtrā un pie filtra reģenerācijas palīdz celt filtra temperatūru.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Kompots rakstīja: Cerēju, ka ir kaut kas par ko vairākums ir vienisprātis

Nevienam neko arī nepārmetu. Kopumā cik kur skatos, lasu, nav tāda "viennozīmīga" viedokļa par to, kas ir labs. Viens un tas pats auto vienam, kur vienam maini eļļu un lej degvielu, tai pat laikā otrs tikai pa servisiem. Laimes spēle

Šādā cenu kategorijā tiešām labu auto būs jāpameklē, ir kautkādas universālās patiesības par gadu, nobraukumu un motoru izvēlēm bet variantu ir pārāk daudz lai kautko tā patiešām droši ieteiktu ņemot vērā ka auto šinī budžetā ir stabili 10+ gadi.

Kompots Reģ.: 02.11.2023
0 0 Atbildēt

Kāda cenu kategorija varētu būt ok, lai atrastu samērā labu lietotu auto? Sākot ar 5k? 

Vajadzēs laikam atlikt $$$ un pēc laiciņa paņemt ko zolīdāku.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Pat ja nopirksi cenu kategorijā 20K tas neko neizsaka 🙊piem  Reiņdžam vari gatavot striķi, jau ieziepētu utt uc. Pat 0 no salona nekonkrēti modelis, ir iespēja saukt evakuātoru. Tikai tur nedaudz situāciju glābj garantija, bet to jau var nodrošināt arī par attiecīgu pakalpojumu arī lietotām tačkām. Zini, loterijā IR arī pilnās lozes.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Vatson, labā ir, ka pie mums brauc dāmas! Bet 2 viņas ir tādas ne īpaši labas, ne skaistas...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Patīk rūsēt, 2.2 dīzelim ar līkumu.

Aizmirsti par lehusiem, behām un auģikiem šādā cenu kategorijā! OK, ja gada nobraukums nepārsniedz 5-7k kilometru tad var riskēt, savādāk būs tēriņi un gaudas ka apskati nevar iziet jo TA impji ar skrūvgriežniem caurumus baksta un vecām mašīnām kosmiskas atgāzu normas grib piemērot.

Focus/astra, korejieši/japāņi, varbūt kko no francūžiem. Tas pats P307/8 ir tehniski gana prasts auto bez jebkādas eksotikas motoros bet izskatās un brauc diezgan ok.

Rīgā eju skati, neviens neko nav bakstījis(Avensim 22g.),vakar pat, ar roku pa sliekšņiem paklapēja.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Kompots rakstīja: Ok. Nākamais, ko pētu, lai arī virs 3000Eur. Skatos, ka tiek slavēts Lexus (ja atkal neņem vērā, ka rūsē).

Kāds Jūsuprāt ir IS250 modelis? Skatos, ka iet 2.2 dīzelis (cik šis ir labs?). Benzīns 2.5l visdrīzāk būs ar labu ēstgribu. 

Kādi kopumā komentāri par šo auto?

Ja gadā nobrauc 5-7k,nesasienies ar dīzeļiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tajā cenu kategorijā visu laiku esmu teicis gan te, gan draugiem, kuri skatās auto - tikai un vienīgi Toyota. Corolla/Auris, Avensis, Verso, kas nu katra paša vajadzībai labāk der... vēlams no kādas rietumvalsts, lai nav mūsu sāļus redzējusi. Jā, nav klusuma salonā, nav pačota, apdare tāda so so, bet ir uzticams, uzturēšanā nedārgs auto, kuriem pārsvarā ir visai normāls aprīkojums.

Viens draugs, kuram kaut kādā 2012./2013. gadā, kad viņš meklēja auto, ieteicu Toyotu, toreiz paņēma Avensis Verso, pirms gadiem 4 nomainīja uz parasto Avensi, jo bērni izauga. Un ir apmierināts. Savā laikā vienam citam draugam pārdevu savu Toyota Carina, arī ilgi nobrauca bez īpašām problēmām. Cits draugs pirms 3 gadiem pēc mana ieteikuma paņēma Corollu Verso. Arī kopumā mašīna kalpo neslikti.

Kompots Reģ.: 02.11.2023
0 0 Atbildēt

Paldies! Un Toyotai tad arī labāk skatīties beznīna dzinēju nevis dīzeli, ja braukāšana ir maz?

Atceros tēvam bija Toyota Carina 2 hečbeks 86. gada. Toreiz visi šķobīgi skatījās uz japāņu auto. Viss, kas tika mainīts bija eļļa. Beigās tikai kārbai no 5. ātruma sāka lekt ārā. Tad nostāvēja pagalmā savus 3 gadus. Jau zemē bija iesēdusi. Vienā dienā attaisījām kapotu, atnāca zinošāks kaimiņš un piedarbināja. Žēl gan bija uz tolmetu vest. Pārāk izrūsēja.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tieši tā. Maziem nobraukumiem tikai un vienīgi benzīns.

Kompots Reģ.: 02.11.2023
0 0 Atbildēt

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/avensis/bekgx.html#photo-1

Šis izskatās zolīdi. Tas, ka dīzelis (pēc šeit lasītā neiesaka manai braukāšanai). 

Vajadzēs kādu no foruma palūgt braukt līdzi apskatīt, kad būšu izdomājis. Kaulēties es arī neprotu. Būtībā ideāls pircējs esmu

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Netērē laiku.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

PIezvani un pajautā, vai viņi ļauj dzīt mašīnu uz savu servisu. Ja neļauj, tad, kā Centis teica, netērē laiku.

Kā reiz draugam, par kuru augstāk rakstīju, ir tieši šāds ar to pašu dzinēju. Nesūdzas. 

Bet, nu, nevajag tev dīzeli.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Sevisu pat nevajag.

Pietiek uzmanīgi paskatīt pēdējo bildi sludeklī un palasīt TA protokolus.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Šo neviens nedzird. Līdzīgu domu es arī šeit esmu minējis neskaitāmas reizes, bet...

Beigās ir pelēks dīzelis ar automātu, folksvāgens.

Kompots Reģ.: 02.11.2023
0 0 Atbildēt

Tā izskatās..

Un kā kalpo?

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Kalpo kas? Pelēkais dīzelis, automāts, folksvāgens? Ja tas, tad sūdīgi.

Ja benzīna Toyota, tad labi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tojotā vēl labi, ka visi Datčiki, panelis jau no 90 gadiem stāv bez izmaiņām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Kas arī padara to auto arhaisku, bet nedārgu uzturēšanā.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Kompots rakstīja: Ok. Nākamais, ko pētu, lai arī virs 3000Eur. Skatos, ka tiek slavēts Lexus (ja atkal neņem vērā, ka rūsē).

Kāds Jūsuprāt ir IS250 modelis? Skatos, ka iet 2.2 dīzelis (cik šis ir labs?). Benzīns 2.5l visdrīzāk būs ar labu ēstgribu. 

Kādi kopumā komentāri par šo auto?

Es nopirku Mercedes CLK ar 2.7 dīzeli. Īsumā = braukt patīk, uzturēt nav nemaz tik dārgi kā visi man stāstīja, un patēriņš uz šosejas ir diezgan patīkams. Bet, raugoties ar skatu nākotnē, es neieteiktu šo izvēli. Pats šobrīd domāju un skatos kas varētu sanākt par 5-6k eur, ar benzīnu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: 2014. gada?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
10 1 Atbildēt

Sveiki! Pēc dažādu avotu datiem, šeit ir daži no labākajiem lietotajiem automobiļiem 2023. gadā:

Škoda Fabia: Šī automašīna ir viena no labākajām izvēlēm šajā cenu kategorijā. Tās cena lietotajā auto tirgū svārstās no 8 000 līdz 10 000 eiro. Šī spēkrata vidējais degvielas patēriņš ir 6,2 litri uz 100 km. Fabia ir aprīkota ar 1,6 litru dīzeļmotoru un ir ieguvusi augstāko novērtējumu (6 zvaigznes) auto drošības testos 1.

BMW 3 Series: Šis auto ir viens no populārākajiem lietotajiem auto tirgū. Tas ir pieejams ar vairākiem dzinēju variantiem, tostarp ar 2,0 litru benzīna un dīzeļa dzinējiem. Cena par lietotu BMW 3 Series var svārstīties no 10 000 līdz 20 000 eiro 2.

Audi A4: Audi A4 ir vēl viens populārs lietotais auto, kas ir pieejams ar vairākiem dzinēju variantiem, tostarp ar 2,0 litru benzīna un dīzeļa dzinējiem. Cena par lietotu Audi A4 var svārstīties no 10 000 līdz 20 000 eiro 2.

Volkswagen Golf: Volkswagen Golf ir viens no populārākajiem lietotajiem auto tirgū. Tas ir pieejams ar vairākiem dzinēju variantiem, tostarp ar 1,4 litru benzīna un dīzeļa dzinējiem. Cena par lietotu Volkswagen Golf var svārstīties no 5 000 līdz 15 000 eiro 2.

Lietotu auto iegāde var būt sarežģīts process, tāpēc ir svarīgi rūpīgi izvērtēt savas vēlmes un vajadzības, kā arī pārbaudīt automašīnas stāvokli un vēsturi, pirms veicat pirkumu. Lai palīdzētu jums izdarīt pareizo izvēli, iesakām konsultēties ar pieredzējušiem auto ekspertiem un izmantot uzticamus avotus, lai iegūtu vērtīgu informāciju par automašīnām

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Šeit gan vajadzētu pielikt klāt tos "labākos" pircējus - kādi ir viņu pašu parametri (augums/svars) un kāds ģimenes stāvoklis. Lai cik tie auto būtu labi, es tagad ar saviem gandrīz 2 metriem nevienu pat par velti neņemtu, kaut ar 6-to golfu universāli esmu diezgan nobraucis. Bet aiz manis sēdēt pat suns negribēja.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Mans augums 192 cm,bij man Fabija(2 paaudze) 2008.gada,priekšā ļoti ērti,ne kāda diskonforta.Kad braucu ar kruīzu tad bija ērti nolikt labo kāju,tagad braucu ar lielāku auto bet kāju nav kur likt.Auto mazs-ērts,lielāks-neērts,zili brīnumi.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ar labo kāju ir tāds prikols! Es Sebringā arī kruīzējot joprojām neesmu īsti atradis, kur to likt, kaut gan vietas pārpārēm. Leonā kaut kā bija tai kājai intuitīva vieta.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sakrustot

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Krievijā ierobežo eiro lūžņu ievešanu

Nodokli pacēluši 100 reizes! Iedomājies, Volviķis kkāds XC70 maksā 4000 un nodoklis vēl būtu 4000

youtu.be/zQYinboM-5I?si=wiiBWn1OXEAw_Kwa

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Ar labo kāju ir tāds prikols! Es Sebringā arī kruīzējot joprojām neesmu īsti atradis, kur to likt, kaut gan vietas pārpārēm. Leonā kaut kā bija tai kājai intuitīva vieta.

Rodas sajūta kad VAGs pie tā nopietni piestrādājis.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Mans augums 192 cm,bij man Fabija(2 paaudze) 2008.gada,priekšā ļoti ērti,ne kāda diskonforta.Kad braucu ar kruīzu tad bija ērti nolikt labo kāju,tagad braucu ar lielāku auto bet kāju nav kur likt.Auto mazs-ērts,lielāks-neērts,zili brīnumi.

Visticamāk jebkurā autiņā priekšā būs ērti šoferim, vien jautājums, kas notiek aizmugurē?

Vienatnē/divatā braukājot tam nozīmes nav, bet ja ir bērni, tad jautājums ir stipri būtiskāks.

Savulaik man sanāca izmēgināt kaut kādu fabiju. Jā, pašam šofera vietā nebija nekādas vainas, vien aiz manis vietas īpaši nebija.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

Pat kompaktajā MB A class Long ja priekšā sēdēs basketbolists, aizmugurējie varēs sēdēt kāju pār kājai salikuši.

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Ko pēc tavām domām nozīmē tas "long"?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Tikai to, ka tas ir īsāks, bet ietilpīgāks par daudziem te pieminētajiem auto modeļiem. Punkts.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Nē, to, ka tur ir speciāli uztaisīta vairāk vieta aizmugures pasažieru kājām. Punkts.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Un ietilpība nav tikai vieta aizmugures pasažieru kājām

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt
darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Salona aizmugurē vietas daudz, tas tiesa, bet bagāžnieka, var teikt, vispār nav.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Šeit gan vajadzētu pielikt klāt tos "labākos" pircējus - kādi ir viņu pašu parametri (augums/svars) un kāds ģimenes stāvoklis. Lai cik tie auto būtu labi, es tagad ar saviem gandrīz 2 metriem nevienu pat par velti neņemtu, kaut ar 6-to golfu universāli esmu diezgan nobraucis. Bet aiz manis sēdēt pat suns negribēja.

Kompaktklase nav domāta megaērtai 4 pieaugušu cilvēku braukšanai. Bet daudz kas no braucēja sēdekļa iestatījumiem atkarīgs - ja pacaniski nolaiž atzveltni pusguļus, un tad saliecies ar pirkstgaliem knapi aizsniedzot stūres apakšmalu, tad nevienā dampī nebūs vietas aizmugurē.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
3 0 Atbildēt

Ja šofera sēdekli aizbīda līdz stūrei, jebkurš mikroauto kļūst Long.

wexrtf Reģ.: 27.12.2018
3 0 Atbildēt

Mana atsauksme par Kia Ceed 2016 1.6 benzīnu (GDI). Ar auto nobraucu 51000 km divos gados - no 105 000 līdz 156 000. 

Dzinējs kopumā šķiet uzticams - neplānoti remonti nav bijuši, ķēde negrab, vienīgi eļļas patēriņš parādījās pie ~140k km, vidēji litrs uz 3000km, pie lielākām slodzēm nedaudz vairāk, bet vairāki servisi nokomentēja, ka tas ir diez gan normāli. 

Pie 120k km garantijas ietvaros ir nomainīts starteris, pie 140k km (6 gadi) nomira oriģinālais akumulators. Par starteri aizdoma, ka pirmais īpašnieks - firma, auto lietoja ļoti daudziem, īsiem braucieniem, bet tas ir tikai pieņēmums.

Visiem Ceed (gan jau ne tikai) ir slimība - izbeidzas logu slotiņu mehānisms, jo tehniski tas ir novietots tā, ka būtiski tiek pakļauts netīrumu un mitruma ietekmei, attiecīgi aprūsē, apkaļķojas un vairs nekustās. Man tas notika pēc 7 gadiem no auto ražošanas brīža, citiem gadās arī daudz agrāk.

Ritošā daļa kopumā ir OK, vienīgi 2 gadu laikā abas stabilizatora atsaites ir mainītas 3 reizes. Citādi nekas, izņemot dilstošās detaļas-bremzes, nav darīts. Braukšana ar R16 ļoti komfortabla un mīksta. 

Auto ir ekonomisks - pilsētā patēriņš 7-8L, ārpus pilsētas ap 5.5L. Ja neskaita mazo bāku (52L), kas jāpilda biežāk, tad no dīzeļa tā īsti neatšķiras. 

Elektronikas īpatnības/gļukus neesmu novērojis ne reizi, viss ir darbojies tieši tā, kā tam bija jābūt.

Salons kopumā ļoti ērts, pēc 1200km brauciena vienas dienas ietvaros nejutos salauzts, vienīgi paneļa apdares kvalitāte, protams, kā jau budžeta gala mašīnai.  

Gluži ne mīnuss, bet dzinēja specifika, kas jāņem vērā - atmosfēriskais 1.6 ārpus pilsētas ir jāgriež līdz redlainam, un to tāpat par paātrinājumu grūti nosaukt. Līdz ~70km/h ieskrienas pieņemami, ja netraucē augstie apgriezieni. 

Kopumā - ja pamatā jābrauc pa pilsētu un vajag vienkāršu, salīdzinoši lēti uzturamu auto, un nav prasības pēc īpašām komforta f-ijām (stūres apsilde ziemā gan ir patīkams bonuss), tad šis ir īstais variants

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Pie eļļas patēriņa 1l/3000km var ietaupīt uz eļļas maiņu, jo tāda nav nepieciešama.

Man pat pirms 25 gadiem 1988.gada Corolla ar 250+tūkst.km nobraukumu tik daudz eļļu nerija.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Man aptuveni tikpat eļļu ēd 17-gadīgs amerikānis. Bet jāmaina ir šā vai tā - tāpat jau kaut kāda draza noteikti tai karterī uzkrājas, kā arī filtrs nav mūžīgs.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kā jau īpašnieks raksta - šis ir uzņēmuma auto. Atiecīgi tur eļļa mainīta pēc reglamenta(15k) ar biežiem startiem pilsētā. Šāds darbības režīms vienkārši nobeidz to eļļu, jo tās apjoms karterī ir mazs. Cik esmu ievērojis tad jau pēc 5k var manīt eļļas degradāciju šitiem motoriem. Tāpēc, kungi, nojokojamies un mainām eļļu ik pa 8k, tad nebūs problēmu.

Man ir tādi 2 motori.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Par logu slotiņu mehānismu gan neko nevaru teikt, viss darbojās.

wexrtf Reģ.: 27.12.2018
0 0 Atbildēt

15k ir pārlieku optimistiski. Gan dīlera datos, gan pašā mašīnā servisa intervāls ir 30000km. Un kas vēl labāk - pēc nopirkšanas uzzināju, ka firma ir vēl nokavējusi otro apkopes intervālu, attiecīgi pirmā apkope bija pie 30k, otra pie 62k. Otrais īpašnieks (privātais) gan esot teicies, ka elļu mainījis ik pēc 10k, bet kas lai to zina.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

core rakstīja: Un ietilpība nav tikai vieta aizmugures pasažieru kājām

Nu es jau nesaku, ka tur tur ar to plašumu var konkurēt ar MB Vito, bet velo var ielikt iekšā stāvus uz riteņiem neizjauktā veidā. Droši varat te sākt diskutēt par piemēriem no citiem kompaktajiem auto modeļiem. Kur tur kā jāpabīda un cik litri idejiski ielīst...😄 Vēl tik maziņš komentāriņš, tiem lielajiem cilvēkiem, tajā MB A ir ļoti viegli iekšā/ārā priekšā/aizmugurē iesēsties jo durvis plašas un sēdeklis arī nav uz /pie zemes tuvu kā klasiskā sedanā. Salona grīda līdzena bez tuneļiem, visi krēsli ātri izņemami.

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Bērnu velo?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

"sēdeklis arī nav uz /pie zemes tuvu kā klasiskā sedanā"

Sanāk, ka pat šitajā mazulī MSH vecmāmiņai būtu neiespējami ierāpties?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

Šis gan nav Long bet nu cilvēks visu konkrēti apstāstīja 👍

core Reģ.: 03.01.2017
3 0 Atbildēt

Konkrēti apstāstīja 😂 Kas tev būtu nekonkrēti? Tēmas sakarā par ietilpību nekā. Kaut kas no tā, kam būtu jābūt auto apskatā (vadāmība, patēriņš, dinamika utt) arī nav. Tā vietā pastāsta cik skaisti ieslēdzas salona apgaismojums, cik skaistas, hromētas ručkas un atslēdzot mašīnu ieslēdzas gaismiņas, jā, ļoti konkrēti apstāstīja 👍

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

wexrtf rakstīja: 15k ir pārlieku optimistiski. Gan dīlera datos, gan pašā mašīnā servisa intervāls ir 30000km. Un kas vēl labāk - pēc nopirkšanas uzzināju, ka firma ir vēl nokavējusi otro apkopes intervālu, attiecīgi pirmā apkope bija pie 30k, otra pie 62k. Otrais īpašnieks (privātais) gan esot teicies, ka elļu mainījis ik pēc 10k, bet kas lai to zina.

Nu, lūdzu, te arī viss eļļas zuduma iemesls.

Tā ir vienkārša nolaidība un nerūpēšanās pret tehniku. Tie tak ir arī vēlāk nomainīti eļļas, gaisa filtri un tas viss apgrūtina dzinēja darbību. Vēlāk jau tur saglābt kko grūti, ja arī maina ik pēc 10k.

+kā jau teicu - tajos motoros ir mazs(3,6l) eļļas daudzums, tas tik Darklight var kko tādu darīt, kur motors droši vien peldās eļļā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 3 Atbildēt

core rakstīja: Konkrēti apstāstīja 😂 Kas tev būtu nekonkrēti? Tēmas sakarā par ietilpību nekā. Kaut kas no tā, kam būtu jābūt auto apskatā (vadāmība, patēriņš, dinamika utt) arī nav. Tā vietā pastāsta cik skaisti ieslēdzas salona apgaismojums, cik skaistas, hromētas ručkas un atslēdzot mašīnu ieslēdzas gaismiņas, jā, ļoti konkrēti apstāstīja 👍

Par vadāmību 7.50, par ietilpību konkrētais NAV long, un cilvēks tādiem kā Tev teica nav jēgas plaukstas tur mērīt, rādīt. Es Tev varu pateikt, bērnu sēdekli pārnēsājamo mierīgi aizmugurē starp priekšpakaļas sēdekli uz grīdas nolikt var, pat ja atbīdīts NO stūres. Par dinamiku tur teica nav tas auto +20 km/h braucējiem domāts. Ģimenes ne sporta.

Par dinamiku šeit interesējies, cik sek 100km/h...

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Paskatījos vēlreiz, neko nedzirdēju par vadāmību, tikai virspusēji pastāstīja par piekari. Protams ka teica, ka nav jēgas, bet visu esot smalki apstāstījis 😂 Kāds sakars ar sporta auto? Ģimenes auto arī var būt dinamisks, es piemēram tādu sūdu nekad neizskatītu, kam problēmas normāli ieskrieties. Jā, tur daudz ko nāksies aizmugurē uz grīdas likt, lai bērniem pa kājām maisās, jo bagažniekā neko daudz neieliksi. Ģimenes auto 😂

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

wexrtf rakstīja: Mana atsauksme par Kia Ceed 2016 1.6 benzīnu (GDI). Ar auto nobraucu 51000 km divos gados - no 105 000 līdz 156 000. 

Dzinējs kopumā šķiet uzticams - neplānoti remonti nav bijuši, ķēde negrab, vienīgi eļļas patēriņš parādījās pie ~140k km, vidēji litrs uz 3000km, pie lielākām slodzēm nedaudz vairāk, bet vairāki servisi nokomentēja, ka tas ir diez gan normāli. 

Pie 120k km garantijas ietvaros ir nomainīts starteris, pie 140k km (6 gadi) nomira oriģinālais akumulators. Par starteri aizdoma, ka pirmais īpašnieks - firma, auto lietoja ļoti daudziem, īsiem braucieniem, bet tas ir tikai pieņēmums.

Visiem Ceed (gan jau ne tikai) ir slimība - izbeidzas logu slotiņu mehānisms, jo tehniski tas ir novietots tā, ka būtiski tiek pakļauts netīrumu un mitruma ietekmei, attiecīgi aprūsē, apkaļķojas un vairs nekustās. Man tas notika pēc 7 gadiem no auto ražošanas brīža, citiem gadās arī daudz agrāk.

Ritošā daļa kopumā ir OK, vienīgi 2 gadu laikā abas stabilizatora atsaites ir mainītas 3 reizes. Citādi nekas, izņemot dilstošās detaļas-bremzes, nav darīts. Braukšana ar R16 ļoti komfortabla un mīksta. 

Auto ir ekonomisks - pilsētā patēriņš 7-8L, ārpus pilsētas ap 5.5L. Ja neskaita mazo bāku (52L), kas jāpilda biežāk, tad no dīzeļa tā īsti neatšķiras. 

Elektronikas īpatnības/gļukus neesmu novērojis ne reizi, viss ir darbojies tieši tā, kā tam bija jābūt.

Salons kopumā ļoti ērts, pēc 1200km brauciena vienas dienas ietvaros nejutos salauzts, vienīgi paneļa apdares kvalitāte, protams, kā jau budžeta gala mašīnai.  

Gluži ne mīnuss, bet dzinēja specifika, kas jāņem vērā - atmosfēriskais 1.6 ārpus pilsētas ir jāgriež līdz redlainam, un to tāpat par paātrinājumu grūti nosaukt. Līdz ~70km/h ieskrienas pieņemami, ja netraucē augstie apgriezieni. 

Kopumā - ja pamatā jābrauc pa pilsētu un vajag vienkāršu, salīdzinoši lēti uzturamu auto, un nav prasības pēc īpašām komforta f-ijām (stūres apsilde ziemā gan ir patīkams bonuss), tad šis ir īstais variants

starteris sipģec, stabilizatora atsaites sipģec, motors ēd eļļu, un jāgriež līdz redlainam, un nē, kur nu tas atšķiras no dīzeļa,  - dīzelis 'tikai' kādus 20 - 25% mazāk degvielas tērē, ko? 

Interesanti secinājumi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Pie eļļas patēriņa 1l/3000km var ietaupīt uz eļļas maiņu, jo tāda nav nepieciešama.

Man pat pirms 25 gadiem 1988.gada Corolla ar 250+tūkst.km nobraukumu tik daudz eļļu nerija.

88 gada corollai noteikti bija 7.5k vai 10k eļļas maiņas intervāls

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

wexrtf rakstīja: 15k ir pārlieku optimistiski. Gan dīlera datos, gan pašā mašīnā servisa intervāls ir 30000km. Un kas vēl labāk - pēc nopirkšanas uzzināju, ka firma ir vēl nokavējusi otro apkopes intervālu, attiecīgi pirmā apkope bija pie 30k, otra pie 62k. Otrais īpašnieks (privātais) gan esot teicies, ka elļu mainījis ik pēc 10k, bet kas lai to zina.

30 vai 32kkm tur nav nekas nokavēts. Visticamāk eļļas gredzeni iekoksējušies

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

anoagask rakstīja:

nomiks rakstīja: Pie eļļas patēriņa 1l/3000km var ietaupīt uz eļļas maiņu, jo tāda nav nepieciešama.

Man pat pirms 25 gadiem 1988.gada Corolla ar 250+tūkst.km nobraukumu tik daudz eļļu nerija.

88 gada corollai noteikti bija 7.5k vai 10k eļļas maiņas intervāls

Par intervālu neprasi - nezinu. Tajā laikā pie dīleriem nebraukāju. Corollu pirku par 1200 dolāriem, nobraucu 4 gadus. Eļļu mainīju reizi gadā. Tikai pēdējā gadā nācās starp maiņu kādu litru pieliet. Pārdevu par 400 latiem. Bet nu šī jau būtu cita topika tēma - nevis par LIETOTIEM, bet VECIEM auto

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti