Dacia Sandero vai Logan ar rūpnīcas gāzes iekārtu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Dacia Sandero vai Logan ar rūpnīcas gāzes iekārtu
Diena nobraucot 6 km noteikti vajag gazes iekartu
Jā. -velosiPēds ar blakusvāģi (Ļuļku).
Jaunu vai lietotu? Kādi cenas griesti? Neko par to nezinot, iesaku Audi 80.
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/80/cxgxk.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/fdbnk.html
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/elkjl.html
pie tāda nobraukuma un pa labiem ceļiem
Kaut kas jādara ar akumulatoru, reizi pa reizei jāuzlādē no tīkla. Tik mazos braucamos gabalos jau īsti nezuzlādējas.
google - akumulatora uzturētājs
solar car charger aiz stikla
Pie šāda nobraukuma jebkurš jauns auto brauks bez remontiem, ja vien nesabojāsies no stāvēšanas vai regulāras braukšanas ar aukstu motoru.
Dzinēja sildītājs, ja vadītāja nav no mikrorajona daudzstāvu mājas. geste.lv/apsilde/
Man bija studiju laikā skoda fabia ar apaļajām miglām 1.4tdi. Zinu kam ir benzīna. Puslīdz moderns auto, nu ir isofix, ABS, signalizācija rūpnicas. Mazas riepas, nu diezgan ekonomisks 4l dīzeļa pa šoseju auto. Protams ir cietas plastmasas, skaļi salonā un nav jaudas.
Dīzelis neder, tieši tāpēc, ka sanāk katru dienu braukt īsus gabalus 10min vairākas reizes dienā, ziemā tas ir galīgi garām. Plus pie lieliem mīnusiem nomocījos ar piešķelšanu.
Vislabāk gribētu ņemt līzingā mazlietotu vai lētu, jaunu, jo esmu nogurusi no servisiem un neparedzētiem tēriņiem.
Neklausies komunistiskos servisu pastāvīgos klientus par vācu mēsliem. Vācu auto ir daudz maz labi, kad tie ir jauni. Pēc 5 gadiem tos vajag nodot tolmetā.
Ņem japāņu vai korejiešu ražojumus. Sevišķi korejiešu, ja gribi retāk braukt pa servisiem.
Tika ar tiem korejiešiem var būt situācija, ka ja kāda daļa nojūk (pat garantijas laikā) tad gaidīt var sanākt mēnešiem. Zinu 2 tādus neveiksmīgus gadījumus !
Konkrētie nobraukumi praktiski ir tādi ka vissapratīgakais variants būtu BEV, vai plugin hibrīds kuram var vazaties tikai uz baterijām BET nu cena tiem joprojām ir nu ļooooti nedraudzīga ...
Jo tās īsās distances stabili prasīs akumlatora papildus uzlādi no tīkla pat parastam benzīnam ...
Es zinu tādus gadījumus ar Mercedes. Ko nu darīsim, kuram taisnība?
Neko nedarīsim, bet vai te kads apsprieda MB ? Kaut gan dikti apšaubu ka MB kāds gaida detaļas 6 mēnešus vienā gadījumā ar KIA, un 2 mēnešus kaut kam ļoti vienkāršam iekš Hyundai ...
Man liekas pasūtūt kkādā aliekspres no Singapūras atnāks ātrāk. Tur kkādas 50 dienas dažas preces nāk, ja nav noliktavā Eiropā. 6 mēnešus garantijas auto tas ir nonsens, servisam tak jānodrošina maiņas auto un diez vai tas ir izdevīgi viņiem. Kkas šajā stāstā nelīmējas.
Žurka, vai kas tur bija pastrādājusi pie vadiem pie "ugunssienas" tam.nelielajam parketa štruntam no KIA, un nebija nekur, bija jāražo no jauna.
Un gan jau vēl kaut ko pa vidu nolažoja, tas bija mans kolēģis nevis viena tante teica ... ;)
Manā 12 g praksē bija tikai viens šāds gadījums, kad PVC vārstu mainīju, tad vajadzēja pasūtīt un kādas 3 nedēļas gaidīt.
Šobrīd taisos priekšējos diskus mainīt, tur nav nekāda šķirba ražotājam. Sola Zimmerman tūlīt un tagad.
Protams, jo būs dārgāks un ar elektroniku pārbāzts auto, tad arī var nākties biežāk kko gaidīt.
Es arī par Dacia. Benzīna.
Par 14k var dabūt dusteri, ja grib ielekt SUV trendā.
Lodgy un logan universāls būs ap 12k.
Dusteris jaunāks, kvalitatīvāks, un dārgāks ekspluotācijā
Lodgy vispār beidz ražot, vecāks un briesmīgāks salons, bet visvairāk vietas un vienkāršāks/izturīgāks dzinējs
Logan kaut kur pa vidu
Lodgy ir mašīna santehniķiem uz objektu braukt, kā ko tik drausmīgu var dāmai ieteikt? Logan - arī tā ar dievu uz pusēm. Ar Dusteri savukārt nav itin nekā ko darīt ne pilsētā, ne uz šosejas. Laba mašīna lauciniekiem pa granteni un mežu dzenāt. Atliek Sandero, kas būtu ņemams variants pie nosacījuma, ka jēdziens "dinamiska braukšana" autorei ir svešs vai vismaz nesvarīgs.
Prasības bija 3 vietas un lai maksimāli maz klapatas. Apdrošināšana gan jau ka lēta, lukturus nezog, var neslēgt, 5g? Garantija.
Ir gan komfortablāki, gan dinamiskāki auto, nav strīda.
Bērnu pārvadāšanai auto ar gumijas grīdu pašā laikā, bet lodgy pat tepiķa segums
Vot, vot man arī liekas, ka dāmai kko citu tomēr vajag. Cik esmu ievērojis tad tās Dacias arī ar automātu praktiski nenāk. Tas tāds taupīgs autiņš it visā.
Nav jau tā, ka visas dāmas neprot braukt ar manuāli. Tomāts dacītei nav mūsu tirgū, citādi ņemtu nost tirgu renault pārāk
Pričom tur nemāk braukt? Ja pa pilsētu pārvietojies, tad tas milzīgs pluss. Piemēram Hyundai Tucsonam automātiskā kārba nāk arī ar iespēju manuāli pārslēgties, bet tikai tas ir tāds ekstra serviss - sastrēgumā lai kārba nepārkarst vai arī ja tu esi izdomājis kkur pagonkot. Tā ikdienā tak neviens neiedomājas pāriet uz manuālo režīmu. Sieviete var ar vienu roku vadīt un ar otru pakot vaļā Hesburger bulciņas un barot bērnus. Piemēram
Pluss ne tikai pa pilsētu
Tomàtam manuālais režīms nav pret karsēšanu, bet g.k. kalnu nobraucieniem un straujākam paātrinājumam - lai turbīna iegriežas un pareizais robs pašā manevra sākumā
Nē, tieši sastrēgumos kad tu ļurkā mašīnu tad tā kārba nezin kā vajag pārslēgties un tad ieteicams pāriet uz manuālo režīmu.
Straujākam paātrinājuma ir poga sporta režīms. Diez vai ir tāds ikdienas jūzeris, kas optimālāk par robotu pārslēgsies. P. S. Esmu mēģinājis, robots brauc labāk
Interesanti, kas tieši Lodgy padara par mašīnu 'santehniķiem'? Forma vai saturs?
Vai dārgāku auto mārketings?
Pie šādiem attālumiem svarīgs jautājums ir - vai garāžā vai pie mājas stāvošam auto ir pieejams 220V pieslēgums. Lai gan to arī var visādi atrisināt.
Tas uzreiz atrisina akumulatora uzlādes un auksta motora problēmu.
Kāda tur ekonomija pie tāda nobraukuma? Drošs, zināms, plaši izplatīts, saprotami remontējams benzīna auto.
Varbūt pat divi, ja tāda trauksme par remontiem.
Ja nav garāžas, jāpērk mašina kurai vesels jumts.
2 jautājumi:
Automāts vai manuālā?
Cik lielu summu var atļauties?
Dacia Sandero Stepwey ar 0,9 benzīna dzinēju. Šo dzinēju pat MB izmanto. Ļoti praktisks, ekonomisks pietiekami dinamisks auto pārvietošanās līdzeklis. Visas nepieciešamās lietas ir un pat tādas, kas citiem krutākiem nav. Un neaizmirsti, ka citiem ir vienalga ar ko Tu brauc
Otrs variants ir Suzuki Swift, un ja var atļauties SX4 -Scross
Kaut kā liekas, ka 95% Dacītes ieteicēji paši to neizvēlētos...
Autores vietā es izvēlētos Auris vai kaut ko tamlīdzīgu, kas pašai vairāk patīk. Galvenais atrast dzīvu eksemplāru un tad, pie tāda nobraukuma, nekas būtisks un dārgs nebūs jāremontē.
Braukāju ar renault trafic, apmēram tas pats kas dacia, tikai lielāks
Gribu redzēt kā tādā Auris ieliksi divus bērnu krēsliņus un vēl iesēdināsi bērnus tajos!
Tas ir maldīgs priekšstats, ka sievietei ar maziem bērniem ir nepieciešama maza mašīna, jo bērnu krēsliņi aizņem vairāk veitu nekā pieaugušais, attiecīgi vietu vajg vairāk. Ja vēl rati jāieliek mašīnā tad mazauto ir pilnīgi nepiemērots. Protams, ja jāpārvadā tikai viens bērns tad ar mazauto var iztikt, jo var iesēdināt priekša, bet divus priekšā neiesēdināsi
2 krēsliņus nav problēma ielikt arī yaris, ja vien nav lielie uz atpakaļu liekamie. Protams, minivenā vai lielajā SUV būs ērtāk. Ar ratiem gan universālis ir ērtāk kā hečbeks
Tas, ka parastos paliknīšus var ielikt, par to nešaubos, bet tādus kurus liek atpakļskatu vai tādus kas paredzēti līdz 3 gadiem ar slīpuma regulēšanu gulēšanai, tādi mazauto normāli nav izmantojami.
Tik pat labi var teikt, ka Golfā var iekāpt 10 pieaugušie, bet vai tas ir ērti un adekvāti?
Jā, lielos atpakaļskata krēsli ir pain in the ass. Man golf mk6 variant divi knapi knapi gāja iekšā
Var pirkt pogu un tad piešūti klāt uzvalku. Bet var arī iegādāties krēsliņu, kas piemērots mašīnai
Kādas tad ir kompaktās alternatīvas zīdaiņiem un bērniem līdz 3 gadu vecumam? Uz paliktnīša sēdināt?
Atpakaļskata ir daaaudz drošāki, bet nišas produkts, varbūt 5% tirgus, un visi vienlīdz nejēdzīgi daudz vietas aizņem
Par kādu vecumu Tu runā, kādi 5%? Līdz 1 gada vecumam visi 100% ir jāvedā atmuguriski, citādi krēsliņam nav nekādas nozīmes.
Kā man savulaik viena beibe teica - oi, man tikai mazu, foršu mašīnīti. Kad parādīju, cik Audi A4 unviersāļa bagāžniekā rati vien neaizņem, tad kļuva domīga.
Kad pie bērna tika, tad mājās parādījās lielāks universālis.
Par komentāru zemāk un mazāko krēslu - tie bērnu krēsli ir tādi, kādi ir. Man bija it kā viens no mazākajiem, bet tāpat krietni liels. Tie sīkie jau ir tad, kad bērni ir +/ skolas vecumā.
Allaž var iegādāties arī super duper lielus un drošus. Pazīstamai beibei tāds super duper drošais ir. Esot gan ļoti neērti bērnu sprādzēt, bet toties jo droši. Tik droši, ka nereti izvēlas iet ar kājām iet, ne ar auto braukt (krēsla dēļ).
Iespējams ka stāsts par 73zs dzinēju, jā. Bet es šoreiz par jaunu auto biju domājis, ar jaunās paaudzes 100zs motorīti. Un pats esmu šādu auto pietiekami daudz izmēģinājis gan pilsētas, gan kalnu serpentīnos un uz bāņa arī varēja droši justies kreisajā joslā. Neko te nereklamēju un neko tur neekonomēju. Bet degvielas patēriņš patīkami pārsteidza. Kaut gan atdzīšos ja vajadzēja straujāk tikt kalnā, kondicioniera pogu atslēdzu tā teikt lai dinamiskāk. Liels+ ir paliels klīrens un augstie buferi kas ļauj izbraukt ārpus ceļa un pilsētā neuztraukties par apmalēm parkojoties.
Varbūt šo - īsajiem braucieniem ikdienā
Visi kaut ko iesaka, bet budžets nemaz nav zināms, tāpēc uz dullo arī kaut ko sakot: Volvo V60cc Benzīns ar 250hp un Mild Hybrid pa 45k labs dīls šobrīd. Smuks, ērts, drošs, pietiekami ietilpīgs, pietiekami jaudīgs ikdienas aparāts ar ko var braukt pa Rīgu un arī pie dabas.
smaidiigais rakstīja: Var pirkt pogu un tad piešūti klāt uzvalku. Bet var arī iegādāties krēsliņu, kas piemērots mašīnai
Ar pirmo bērnu noticēju šādiem glupiem ieteikumiem, nopirku mazos ratus, mazo kulbu un kompaktu krēsliņu (viss pielāgots mašīnai nevis bērnam). Pēc pirmā mēneša lietošanas sapratu, ka tā ir ņirgāšanās par bērnu. Un uzdevu sev vienkāršu jautājumu, kas man ir svarīgāks, sportiska mašīna man vai ērta mašīna manai ģimenei. Tieši tāpēc nopirku gan lielāku mašīnu, normāla izmēra krēsliņu, gan normālus ratus ar liela izmēra riteņiem utt.
Tagad bērni ir paaugušies tāpēc atkal braucu ar kompaktu auto.
Katram savs. Pirms 20 gadiem bērnu visur izvadāju ar Ford Fiesta. Kas bija mazāka par tagadējo Fiesta. Pirms 10 gadiem diviem nākošajiem man vajadzēja (vai gribējās) Chrysler Voyager.
Var gan tā, gan citādi.
Divas mašīnas nav nemaz slikta doma.
Nu nezinu vai iesaku citiem bet šonedēļ atradu otru Hondu CRV kura nonāks ģimenē, 17. gads,vietējā, mazlietota 20Kkm, ar sistu priekšu. 2 litri benzīns, manuālis, awd, āķis utt.
Man ļoti patīk, un vienīgais minuss - man īsti nepatīk priekšas beņķi, bet teikt ka neērti ar nevaru ...
smaidiigais rakstīja: Katram savs. Pirms 20 gadiem bērnu visur izvadāju ar Ford Fiesta. Kas bija mazāka par tagadējo Fiesta. Pirms 10 gadiem diviem nākošajiem man vajadzēja (vai gribējās) Chrysler Voyager.
Var gan tā, gan citādi.
00 sākumā ģimene braukāja ar 80to gadu Peugeot universāli. 2010 jau bija VW T4. ģimene lielāka nebija palikusi.
Jaunadzive rakstīja: Dīzelis neder, tieši tāpēc, ka sanāk katru dienu braukt īsus gabalus 10min vairākas reizes dienā, ziemā tas ir galīgi garām. Plus pie lieliem mīnusiem nomocījos ar piešķelšanu.
Vislabāk gribētu ņemt līzingā mazlietotu vai lētu, jaunu, jo esmu nogurusi no servisiem un neparedzētiem tēriņiem.
Pēdējie 2 autiņi ir tieši dīzeļi un pa nedēļu darba laikā,tieši sanāk īsie gabali,nedēļas nogalēs izbraucu garākus gabalus.Ar piedarbināšanu ziemā nekad nav bijusi problēma,nekādos mīnusos.Tieši esmu redzējis,ka benzīna motori vairāk mocās ziemā,lai piedarbinātu.Vajag sekot mašīnai līdzi,ja ziemai sākoties,parādās problēmas ar pielaišanu,tad nomaini vienkārši kvēlsveces.
Man kautkā liekas, ka šis "nedēļas nogalēs izbraucu garākus gabalus" uzliek konkrētas sakas. Un ko ja nesanāk? Ja lielāks projekts, kas ierobežo vazāšanos?
Stulbi tomēr dīzelis pilsētā.
WALA rakstīja: Nu nezinu vai iesaku citiem bet šonedēļ atradu otru Hondu CRV kura nonāks ģimenē, 17. gads,vietējā, mazlietota 20Kkm, ar sistu priekšu. 2 litri benzīns, manuālis, awd, āķis utt.
Man ļoti patīk, un vienīgais minuss - man īsti nepatīk priekšas beņķi, bet teikt ka neērti ar nevaru ...
Oho, Valim jauns braucamais. Cik Tev tās mašīnas īsti ir?
5, bet nav tas CRV jauns tikai maz braukc. t.i. ir 3 braucamas un 2 taisāmas, līdz kurām šobrīd rokas neaizvelk, nav baigi vajadzīgas, bet pārdot ar negribas ... nu vai nav jēgas.
Bet tu tak par visām maksā nodokli, maini eļļas...... Tas nemaz nav tik lēti šitādām hobijam
Iesakiet auto
Lūdzu ieteikumus
1 pieaugušais+ 2 bērnu krēsliņi
Ikdienas braukšana ap 6km katru dienu+ garāki izbrauieni brīvdienās
Pēc iespējas lētāki remonti, detaļas utt.