Rūpnīcas 'verķītis'.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Rūpnīcas 'verķītis'.
Nu savu laiku esmu straadaajis arii par signalizaaciju uzstaadiitaaju, taa kaa man buutu vieglaak paliidzeet ja IMO buutu liktais
Bet orgjinaalaa IMO gadiijumaa ir gruuti paliidzeet, jo ja jamais ir tiktaal nospraadzis ka fiziski nodedzi tad nu nevareetu izdomaat kuras kjeedes blokjee, kaut gan atrodot bloku un to izjaucot taas lietas var noteikt peec relejiem.
Ja jamais ir vienkaarshi piemirsis atsleegas tad nu tur var liidzeet tikai VADIS ar paarprogrammeeshanu...
Vobshem taa atradu un izlasiiju visu ko vareeju dabuut
Taatad pats im bloks atrodas shofera pusee gandriiz pie pashas saanu staikas aiz releju bloka. Antena ir uzmaukta uz atsleegas mehaanisma.
Tur ir taa ja mirgo vai deg ilgaak par 3 sekundeem imobilaizera lampinja - taa ir taada kur autinjsh paarstriipots - tad tas noziimee kaimo ir kljuuda un vinjsh neatpaziist atsleegas.
Ja taa lampinja deg un mirgo lampinja ar dzineeja defekta atziimi(tipa lambda lampinja) tad IMO ir tavo un vinjam vajag diagnostiku
Re! Nepagāja ne pus stunda un kaps ir izrakts!
Seko raxtītajam un sāc no viena gala >>> laikam jau ar špana novākšanu, lai vauvis pasēž un apdomā dzīvi, kā ir kad nedod....
Saac ar vienu grauz visu dienu
bet nu riiciibai vajadzeetu buut taadai:
1. noraujam klemmi
2. peec 1h pieliekam atpakalj - meegjinam
3. ja nekas zvanam uz MM meegjinam sarunaat utt
4. ja negribam nevaram, baigi vajag tad:
5. skruveejam nost panelja apukshu
6. atrodam bloku
7. noraujam to izpiipeejam blokjeeshanas kjeedes
8. savienojam blokkjeeshanas kjeedes un braucam kur jaabrauc
Darbs aptuveni 2-3 stundaam
Kādu laiku biju prom. Tā lampiņa ar pārsvītroto auto nedeg vispār.
MAn domāt pēc 1. un 2. punkta kķeries pie 7. 8. ja nu tad neies >>> tad meklē MM.
Nezinu kā būtu ar janajiem, bet savus ar šķērēm un skrūvgriezi riktēju.
Gvido28 rakstīja:MAn domāt pēc 1. un 2. punkta kķeries pie 7. 8. ja nu tad neies >>> tad meklē MM.
Nezinu kā būtu ar janajiem, bet savus ar šķērēm un skrūvgriezi riktēju.
Gvidi,Tu man saac manu bijusho kaiminju(lai vieglas smiltis)atgaadinaat.Vinjam dziivee bija tikai divi instrumenti-lielaamurs un elektrometinaashanas iekaarta.Tos lietoja, saakot ar pulkstenja remontu,beidzt ar lieljaudas buldozeru.Turies!
Kaut kur dzirdēts texts!
Es lietoju visus pa druskai, bet pie vadiem biežāk šie divi sanāk.
Tauta, izsakiet mineejumus!
Konstateeju ka 940 2.3 turbo ir pazudis tosols, sieva saaka suudzeeties ka silto gaisu nepuush, izraadiijaa ka praktiski 5 litrus vareeja pieliet.
Pieleeju, izbraucaam uz paardaugavu un atpakalj (no sarkandaugavas), atkal jau tukssh, kaadi 2-3 litri iegaaja iekshaa. Karstam motoram no priekshpuses kuup tvaiki, radiators it kaa vesels, elljas liimenis nav ceelies (taatad motoraa iekshaa netek). Shljaukas arii it kaa veselas.
Tumsaa neko vairaak nespeeju saskatiit, kaadi vareetu buut varianti? Vai tieshaam galvas bliive? Nepaarzinot Volvo motora uzbuuvi, nekas cits praataa nenaak.
Vai tik nebūs vainīgs sūknis.
Paldies par versiju, tuuliit doshos uz garaazhu iepeetiit.
Suuknis tomeer ir labaak nekaa galvas bliive
Akstam ar salveti(tualetes papīru) apčamdi visus trubu/metāla savienojumus, un citas vietas, ja uz savetes mitrumu nemani - uzsildi un atkārto.
Tosols ir tāds draņķis, kas lien ārā pat pa sīku spraudziņu, kur ūdens vēl nelien.
Man ir gadījies, ka gar termostata ( tipa cilpu sadalītāja) vāku spieda ārā >>> biku niknāk pievilku un pārstāja.
Varbūt taam ar kāds savienojums, kāda skrūve vaļīgāka palikusi un dzen pa bikim garām. 2-3 L ir it kā padaudz, bet nu sāk jau var ar demedža vietas uzmeklēšanu un tad skatīties, ko var līdzēt.
Skjiet ka vaina ir atrasta, servisaa nopeetiijaam ka tosols speeciigaa struuklinjaa tek aaraa pa suuknja un bloka (galvas) sadures vietu. Izskataas ka kaadreiz jau ir bijusi analogjiska probleema, jo taa vieta ir bagaatiigi tikusi smeereeta ar sarkaniigu hermeetikji.
Nu ko, pirmdien likshim servisaa, rausim nost suukni un skatiisimies kas par vainu. Iespeejams ka iztiksim tikai ar bliivju remkomplektu. Suudiigaakaa gadiijumaa buus arii jaanomaina suuknis.
Tas sarkanais ir OK, nez vai prāta darbs maxāt servisam, bet tev labāk redzams.
Ja pēc izjaukšanas liek atpakaļ veco blīvi, tad tā tiek nosmāķēta ar jamo hermētiķi.
Varbūt bija prātīgāk nopirk to blīvi un pašam ieriktēt vietā. Tur traka nekā naf.
Visur motoram( un arī izpūtējam) smērēju sarkano un nekādas vainas.
Es akal esmu baigais hermeetikja naidniex... Ne jau taapeec, ka slikc, bet patiik, lai ir kaa no ruupniicas. Labaak sliipeeju virsmas un lieku jaunas bliives. Hermeetikji tikai japauto karteriem un veel atseviskaas retaas reizees, piem. izpuuteeju savienojumos... (exaust repair) Peec viena nokauta Citroen motora, kad visi elljas kanaali bija pilni ar hermeetikji (turku darbs) sveeti esmu sev nosoliijies minimalizeet sho aizraushanos
Es arī bīdelī atradu kaut ko līdzīgu hermētiķim, bet tas neeso jams, bet gan kaut kādu piedevu+eļļas termiskas iedarbības ka ka.
Man kaut kaa nestaav pasham njemties ar sievas dienesta auto. Savu naudu uz to ieekonomeet nevaru, taa kaa lai maxaa firma.
Paldies, Crash un pārējiem par padomiem sakarā ar S40 imobilaizeri. Pietika ar pirmajiem diviem punktiem, acīmredzot, mainot lampas korektoru, bija bijusi kāda dzirkstele, kas sajaukusi imobilaizeram 'prātu', jo akumulators neesot bijis atvienots.
Nu redz kaa prieks ka kaadam var paliidzeet
Jautājums: kādu līmi vai kādu analogu līdzekli var lietot stikla ielīmēšanai?
Volvo remonti un tehniskaas lietas
Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)
Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???
Crash[addsig]