vara smēre:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vara smēre:
jeb otrā no apakšas:
tulkojums varētu būt:
adhēziskā pretkorozijas pasta CU 800
Liels paldies visiem!!!
brauksu uz veikalu!!! tad jau redzeesim vai sitiis pa galvu vai ne
Alex-GT rakstīja:Liels paldies visiem!!!
brauksu uz veikalu!!! tad jau redzeesim vai sitiis pa galvu vai ne
Brauc uz Daugavgrīvas 31(Wurth mazumtirdzniecības veikals) un rokaa buu, vienas tūbiņas visam mūžam pietiks.
Loms rakstīja:jeb otrā no apakšas:
www.wurth.ru/oil.html
tulkojums varētu būt:
adhēziskā pretkorozijas pasta CU 800
Ir gan CU un ir arī grafīta.
Hammers savulaik devis atlaidi tiem, kas pēc kāda remonta pēcāk griezušies atkal pēc helpa. Sasmērētas skrūves vaļā nāk arī pēc pulka laika.
Gvidi, nu nedullini cilvēku...
Paldies Crash! Laikam jāturpina meklējumi, jāsadabū kāds 850ā lietotājs, jāizrunājas, jānogāž, tad arī manīs kas ap ko un kā.
Crash rakstīja:Intuk ir SC900 iekshaa pastuuzis, tikai parasti instalaacijaas tas tiek izmantats ar aareejo pastuuzi. A tas meetaajaas zem pasazhiera prieksheejaa benkja.
Man nav ārējais pastūzis (vismaz pagaidām ), gribējās izmatot iekšējo. Vai tur kaut kas jāparslēdz lai skaņa būtu uz galu arā?
Nu ja tef pirms tam ir staaveejis orgjinaalais SC magjis(nevis HU) tad shtekeriem ir itkaa jaapas un skaljrunjiem buutu jaaskan jau taapat.
Loms rakstīja:Gvidi, nu nedullini cilvēku...
Paprasi pašam, ja netici.
Tas kāds laix bija zem sarkani balti zili viļņotā karoga.
Ko tik katrs savulaik nav darījis!
Lielākais vairums jaunības gadus zem bžikiem, moskambeļiem un zaziem nogulējis.
Crash rakstīja:Nu ja tef pirms tam ir staaveejis orgjinaalais SC magjis(nevis HU) tad shtekeriem ir itkaa jaapas un skaljrunjiem buutu jaaskan jau taapat.
Stāv SC700, bet ar SC900 - skaļrunīši klusē
Nu var jau piemest pie maneejaa paskatiities vai jamais vispaar iet ...
Nu cau Gudrie praati!
Varbuut varat paliidzeet jautaajums ir taads: kapeec autinsh no riita kad meeginu pielaist - pielec, tad tuuliit noslaapst un peec tam var palaist tikai ar krietni ilgu krukiishanu turot nospiestu pedaali liidz griidai. it kaa grib lekt bet nekaa. peec tam kad pielec kaadu laiku bubina un raustaas. citreiz pielec bez probleemaam. paraadiijaas tagad kad tmp krietni zem -10 C. auto Volvo 850, 1994 gads.
filtri, tuksgaitas vaarsts, temperatuuras deveejs, suuknis
intuks rakstīja:
Crash rakstīja:Nu ja tef pirms tam ir staaveejis orgjinaalais SC magjis(nevis HU) tad shtekeriem ir itkaa jaapas un skaljrunjiem buutu jaaskan jau taapat.
Stāv SC700, bet ar SC900 - skaļrunīši klusē
yo intuk, nezinu vai tev veel shii lieta incee, bet tomeer ir taa ka SC-900 gala pastuuzis nav iekshaa un ir jaaliek klaat aareejais.
te reku viena amurikaanja piedziivojumi:
www.jimrothe.com/volvo/volvo-dynaudio.html
Paldies Crash, jau biju atradis šo linku... Nekas neatlike- jāliek iekšā pastūzis
Ja kas man viens ir tirgoshanaa
Manam V70 (TDI) jau gandrīz gadu niķojas sajūga sensors. Tas izpaužas tā, ka iedegās dzinēja lampiņa un sajūga pārslēgšana vairs nenotiek tik vienmērīgi kā parasti. Pēc kāda laika problēma pazūd un lampiņa pati nodziest. Šādos gadījumos atliek mēģināt ieslēgt kruīza kontroli - ja neieslēdzas, tad sajūga sensors ir šīs neražas iemesls. Tad liekos mierā. It kā jau MM atzina, ka tas nekas nav kritisks un, kamēr problēma pastāv, nevarēs ieslēgt kruīza kontroli. Ja tas ir tā, tad atliek gaidīt, kad nobirs pavisam.
Un tomēr laika gaitā esmu ievērojis, ka niķošanās visbiežāk notiek, kad gaisa temperatūra ir robežās no -2 ... +5C. Te varētu domāt, ka ir kontaktu problēma un gaisa mitruma u.tml. ietekmē sākas dīvainības.
To varētu uzskatīt par izolētu problēmu, ja vien pagājušajā gadā neparādītos cita mistiska problēma. Reizu reizēm nobloķējās labās priekšējās durvis tā, ka tās nekādi nevarēja dabūt vaļā. Ne no iekšpuses, ne ārpuses, ne ar centrālo atslēgu mēģinot atkārtoti aizslēgt un atslēgt. Parasti pēc kāda laika durvis pašas atslēdzās. Kā šī problēma parādījusies, tā pazudusi.
Vēl - nobremzējot un atlaižot bremžu pedāli retu reizi nomirkšķinās indikators, kas signalizē, ka izdegusi kāda lampiņa.
Es gan uzskatu, ka mans 99. gada auto ir vienkāršs, tomēr pat esošais elektronikas daudzums ir radījis pārliecību, ka tam ir pilnīgi savs prāts un ka auto darbojas pēc savām sajūtām.
Tā kā auto neprot runāt, tad nu man atliek pielāgoties un censties to izprast. Bet uz kādiem pārsteigumiem man būt gatavam? Varbūt speciem ir kādi interesanti un praktiski komentāri?
L.
Pieljauju ka ja shis dieselauto ir naacis no vaacijas, tad jau vinjsh nemazums noskreejis un ne viens vien vaacietis ir parakaajies pa taa elektriibaam. Probleemas protams siikumainas bet nu nepatiikamas. Vislabaak ieteiktu dabuut kaadu sakariigu elektrikji kas savestu taas kontaktu lietas kaartiibaa, kas visdriizaak ir taa probleema.
Bremzhu ugunju izdegshanu uzraada taapeec ka noteikt kontakts pie luktura ir apsuubeejis, to vajag iztiiriit un viss buus oki.
Arii sajuuga deveeja kontaktus var iztiiriit un normaali noizoleet ar speciaalo pastu. Durvis biezhi noblokjeejas deelj izdilushaam plastmasaam durvju sleedzenee, tur var paliidzeet tikai visa mehaanisma mainja, jo normaali tas nejaucaas aaraa.
Pieljauju ka pirms tirgoshanas konkreetajam aparaatam tika labi nomazgaats motors, kas buutiibaa it kaa nav slikti, bet kjiimijas arii izmazgaa no kontaktiem speciaalo izoleejosho pastu, kas ir domaata lai kontakti neapsuubee. Taa kaa visdriizaak naakotnee veel buus iespeejamas probleemas ar kontaktiem kas ir motortelpa un pie kurioem piekluust mitrums, pim: lambda zonde, lukturu kontakti, dazhaadi apaksheejo deveeju kontakti ... utt
Paldies Crash-am par ieteikumu un līdzjūtību
Vēl gribēju pasūdzēties publikai par salona grabēšanas problēmām. Protams, visu nosaka ceļi un jebkuru mašīnu var ātri vien novest par graustu. Tāpēc jau vien jaunu mašīnu Latvijā nav vērts pirkt...
Aukstāks laiks izceļ salona grabēšanu gan tāpēc, ka plastmasas kļūst cietākas, gan motors rada vairāk vibrāciju. Jo īpaši dīzelis. Grabēšana izpaužās noteiktās vietās, taču kur, kas un kā konkrētā brīdī notiks, nekad nav paredzams. Protams, ir pārejošas graboņas un sīkumi, kas pazūd iesilstot motoram un salonam. Vēlāk parādās motora tukšgaitas vibrāciju izraisošas graboņas. Tās ir pavisam neciešamas un neprognozējamas. Vistrakāk ir tas, ka ir apjaušams, no kurienes skaņa nāk, taču noteikt tās izraisošo sīko defektu ir ārkārtīgi grūti. Atliek vien tik tik tikko pieskarties ar pirkstu panelim, durvīm vai kam citam grabošajā vietā un viss ir kluss.
Servisā ir jau nostiprināts panelis augšā pie loga ventilēšanas lūkām, pats nostiprināju cimdu nodalījuma vāku - šie bija pirmie sīkumi, kuri ātri vien parādījās. Tagad cīnos ar viduspaneli un labajām priekšējām durvīm. Te noderētu kāda līmveidīga viela, kas nesacietē. Ar to varētu nostiprināt savienojumus atsevišķās vietās. Varbūt kāds zina, kādi materiāli te noderētu un kādi ir pieejami?
Reiz pēc neuzmanīga Mērsraga ceļa izbraukšanas aizsākās čirstoša, krakšķoša skaņa aizmugurējās durvīs. MM teica, ka atslēga esot padilusi. Tā gļūkoja jau iepriekš (ne vienmēr nostrādāja durvju sensors), bet vai atslēgas nomaiņu ir vērts darīt? No vienas puses sanāk tā, jo mazāk iespēju durvīm ļurkāties, jo mazāk iespēju izļurkāt eņģes un pārējo, vai ne tā?
Taa nesacietojosho vielu vareetu dabuut buuvmateriaalu vekalos, savulaik to saucaam par "ļjepuchku" tipa taa ir vie nu logu vai jumtu tur kaut kaada necieteejoshaa nesmereejoshaa kauchuka tepe vai kaut kas tamliidziigs.
ar atsleegu ir taa ka ja izdulisi tad jaamaina visa, protams, var meegjinaat pats jautkt un kjimereet, bet uz cik ilgu laiku tas straadaas nezinu.
Es lai noveerstu visaadas grabeeshanas saaku ar to ka paarbaudiiju vai visas skruuves ir pievilktas tad visas citas vietas noliimeeju ar materiaalu ko liimee virsuu uz regjipsha konstrukcijaam tas taads miiksts un no vienas puses lipiigs baigi labi amortizee
Pie motora grabonjas iesaku papeetiit motora spilvenus, mosh jau kaads no tiem ir kirdik...veel pastiprinaatas vibraacijas ir juutamas tad kad auksheejais motora balsts bishkji saveerpjas un tad viea puse meedz skarties pie korpusa un shat tad arii uzsit...
Man te tāds jautājums spečukiem . Cik ilgā laikā var pieteikt pretenzijas par nekvalitatīvu remontu ? Un kā labāk spiest uz savu taisnību ?
Aicene rakstīja: Man te tāds jautājums spečukiem . Cik ilgā laikā var pieteikt pretenzijas par nekvalitatīvu remontu ? Un kā labāk spiest uz savu taisnību ?
Jo aatraak, jo labaak (ja tas vispaar ir iespeejams) Un spiest uz savu taisniibu var tikai objektiivi pieraadot nekvalitatiivaa remonta faktu.
Nu vislabaak ieprieksh ir palasiities www.ptac.gov.lv . Bet aarnijs pareizi saka jo aatraak jo labaak. Ja serviss ir normaals tad panjems un visu izlabos bez vaarda runas, bet ja taads kaktu kantoris tad pasuutiis...
Bet nu taisniiba jaapieraada, jaatbrauc un ar pirkstu jaaiebaksta kas un kaa un jaastaav blakus kameer saremontees.
Vispār mēnesis jau apkārt ,pat vairāk , bet nu tur probas ar benzīna patēriņu konkrētas . No sākuma nevarēju saprast vai man rādās vai rēķināt nemāku . Priekš Volvo 850 2.5i 10V 35l uz 225km ir stipri pa daudz . Nu labi lielāko daļu pa pilsētu braucu , iesācējs pilnīgs esmu . Bet pašā sākumā viss bija čikiniekā-12l uz 100km. Un caurumu atstājuši izplūdes kolektorā vai pēc tā , ko nupat remontēja . Vismaz skaņa tāda . A nebraucu līdz šim izteikt pretenzijas , tāpēc ka vienkārši naudas nebija , jo šādi tādi nebūtiski sīkumi netika saremontēti . Da i maz braucu ļoti arī .
Volvo remonti un tehniskaas lietas
Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)
Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???
Crash[addsig]