izskatās ka drīz dos pa 500eur
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
izskatās ka drīz dos pa 500eur
Seene rakstīja:
VWfans rakstīja:
A6 rakstīja: Klau, man te gadījās Igaunijā pārsniegt ātrumu, pie tam nezināšanas dēļ pat ļoti. Man uzrakstīja protokolu, tiesības atdeva, noteica soda naudu 1500 EEK un palaida. Tagad man 15 dienu laikā ir jāsamaksā bankā sods. Bet kas notiks ja nesamaksāšu? Varbūt kāds zin? Vai datu apmaiņa ar Latviju notiek?
Esi taču godīgs un nemēģini izlocīties ! Ja jau varēji atļauties braukt uz Igauniju un gadījās pārkāpt, samaksā tos nieka 67 latiņus un nākamreiz, esot ārzemēs, uzmanīgāk skaties uz ceļa zīmēm !
VWfans arvien biezak sak izradit saprata pazimes. Kas notiek?
alko ietekme dara savu
daļēja taisnība ir abiem bet ja jāsaka atklāti tad katru rītu aizspraucos visiem garām un galā iespiežos rindā jo savādāk aiz manis stāvētu visi tie kas grib braukt uz radisona pusi pirms kāds dulburis izdomātu mani palaist.
cp musari stāv uz saliņas. katru rītu braucu to maršrutu un 100% gadījumu pārkāpēji stāvēja braukšanas joslā
cp gan būtu lietderīgāk paregulēt satiksmi lai no mūksalas ielas uz akmens tiltu būtu vieglāk izgriezties tiem kam tas manevrs sagādā grūtības nevis smuki safotografēt un rīgas pusē apturēt tos kas pa kreiso pusi visiem aizbrauc garām. ar to savu fotografēšanu un otrā galā apturēšanu cp tik sačakarē satiksmi vel vairāk jo rīgas pusē autobusu pieturā parasti aptur pārkāpējus kas nobloķē joslu un arī autobusiem pēc pieturas apmeklēšanas jāfīrējas uz vidējo joslu visiem garām.
tās apgriešanās vietas likvidēšana būtu stipri muļķīgs pasākums un ne jau tā apgriešanās vieta ir par pamatu problēmai.
tas krustojums-uzbrauktuve pati par sevi ir tizla un esošai satiksmes intensitātei neatbilstoša un būtu jāpārbūvē lai uzlabotos caurlaidības spēja.
konkrēto apgriešanās vietu varētu mierīgi atstāt tikai jau pašā uzbrauktuvē uz tiltu vajadzētu bez malējās labās un vienīgās atļautās joslas ierīkot papildsekciju tiem kas ir apgriezušies un var ielīst tai papildsekcijā un nebūtu vai nu jābloķē visa satiksme vai arī jāpārkāpj noteikumi uzbraucot uz strīpotās saliņas. protams tad rastos nākamā problēma kad tajā papildsekcijā atkal sprauktos tie kas visus apgrauc un galā pielien priekšā.
tomēr viss tas nav risinājums jo problēma kā tāda ir apgrūtinātā uzbraukšana uz akmens tiltu ko arī vajadzētu risināt ar papildekcijas- ieskriešanās joslas izbūvēšanu bet nu tur jau ar nav īsi vieta kur viņu iebāzt ja nu vienīgi uz gājēju ietves rēķina.
katrā gadījumā tur viss nav tik vnk un kautko aiztaisīt tikai taisīšanas pēc ir stulbi jo kautkur jau tāpat būs jāapgriežas un korķis veidosies uz akmens ielas vai tālāk pa mūksalas ielu kur ir nākamā apgriešanās vieta.
pilnīgi skaidrā esot varu pateikt to pašu ko šmigā. pārdod to sūdu par tiem 850ls un beidz te rakstīt muļķības jo jau 800 par tādu ir pa daudz
muahā spaiņa parodija ar tomātu un laušanās notiek par sūda 100Ls :haha: vai arī šīris naglučupa atkal te pekstiņus stāsta :haha:
nu rēķinot vidēji tā lai tas 600Ls/gadā nešķiet kosmisks cipars.
ja grib drāzt kapīķi tad jāpērk gec un nebūs jāremontē katru mēnesi.
quattro nemēdz būt ar multitronic kārbu bet gan ar manuālo vai triptroniku.
šis ir salīdzinājums ar A4 kuram ir pieejami dzinēji 2.4 un 2.8. a6 tas bik atšķirsies bet nu domu sapratīsiet:
Audi / A4 (8D,B5) / 2.8 30V quattro (193 Hp)
Jauda: 193 hp
Pie apgriezieniem: 6000
Grieze 280/3200 nm/apgr
0-100km/h 7.3 s
max. ātrums 235 km/h
Patēriņš šoseja: 7.9 l/100km
Patēriņš pilsēta: 14.8 l/100km
Patēriņš jaukts: 9.3 l/100km
Pašmasa 1400 kg
Audi / A4 (8D,B5) / 2.4 30V quattro (165 Hp)
Jauda: 165 hp
Pie apgriezieniem: 6000
Grieze 230/3200 nm/apgr.
0-100km/h 8.2 s
max. ātrums 224 km/h
Patēriņš šoseja: 7.8 l/100km
Patēriņš pilsēta: 14.6 l/100km
Pašmasa 1380 kg
piekares dārdzība attiecībā uz A6 c5 ir tikai un vienīgi mīts jo dārgi sanāk tikai tad ja auto ilgstoši nav labota piekare. tā pēkšņi nekas tur reizē neizbeidzas. var izbeigties viena svira tad pēc laiciņa vel kāda, bet nekad tas nenotiek tā ka vienlaicīgi sabirst visas sviras un tad vajag 1k Ls lai visu sataisītu. remontiem droši ka vajadzētu atlicināt vismaz 50Ls mēnesī un tad nebūs problēmu ar uzturēšanu.
Kamikadze rakstīja:
shibernieks rakstīja:
Kamikadze rakstīja: kur tad ir tie neatkariigie testi apskataami? jebshu vinji ir tik neatkariigi, ka nevar shos pat apskatiit? bet taa reaali, saliidzinaats, piemeeram, bremzeeshanas celjsh uz plika/slapja asfalta ziemas un vasaras riepaam pie dazjaadaam temperatuuraam
kaskaties pagājušās ziemas autobild žurnālus. tur bija testi un rezultāti gluži nebija tādi kā riepu tirgotāji cenšas ieborēt.
kur ta lai rauj tos pagaajushaas ziemas zjurnaalus? kuri numuri?
man nav tie žurnāli tagad tā ka nemācēšu teikt bet cik atceros ta varēja būt no 2006.gada oktobra līdz 2007.martam
Kamikadze rakstīja: kur tad ir tie neatkariigie testi apskataami? jebshu vinji ir tik neatkariigi, ka nevar shos pat apskatiit? bet taa reaali, saliidzinaats, piemeeram, bremzeeshanas celjsh uz plika/slapja asfalta ziemas un vasaras riepaam pie dazjaadaam temperatuuraam
kaskaties pagājušās ziemas autobild žurnālus. tur bija testi un rezultāti gluži nebija tādi kā riepu tirgotāji cenšas ieborēt.
Kamikadze rakstīja:
kaapeec tagad jaaliek ziemas riepas? da taapeec, ka zem 8 graadiem vasarenes suudiigi shancee, bez tam, shoriit zaaras kompis bljaustiijaas par ledus varbuutiibu
palasi vel to ko potē riepu ražotāji un tirgotāji
nezin kādēļ neatkarīgos testos uz plika/slapja asfalta pie nosacījuma ja nav vnk atkala un temp. ir līdz 0 vasaras riepas ir labākas kā ziemenes?
protams ja tās vasarenes ir 76 gadā ražotas tad nekas tur labs nesanāks bet akli ticēt riepu industrijai kas ar to vāra piķi ir stipri dīvains lēmums
nah tagad jāliek ziemas riepas? lab bezšipenes vel ok bet jau pāris dienas novēroju kad temp. +15 grādi a visādi jau nēsājas ar skrapsošiem šipiem
tā jau veidojas otra galējība. līdz īsti ziemai pa šitādu laiku ziemenes jau būs noplēstas
RX-7 rakstīja: 1995. gada A8 4.2 Tiptronic Quattro.
Ja visu nedēļu vizinos pa Rīgas korķiem un nogalē 200 km turp un 200 atpakaļ uz/no laukiem, tad vidējais patēriņš ir ap 13 ar kaut ko. Pie ieslēgtas klimatkontroles. Braucējs neesmu no mierīgajiem. Ja šoseja, tad max. ko apstākļi un specdienestu klātbūtne atļauj (120-262 km/h), ja pilsēta, tad gāze-bremze-gāze-bremze...
Esmu mērījis patēriņu atsevišķi pilsētā - braucot kā dievkociņš un ekonomējot piespiedu kārtā - 10 litros var ielīst, ja nav jāstāv stundām korķos. Pa šoseju superekonomiskajā stilā iznāca 8.9 L/100 km. Pa šoseju īpaši nepiespiežoties ekonomēt (apdzenam, kad vajag, bet īpaši virs 140 km/h nespiežam) tērē ap 10 L/100 km. Ja braucam brīvi (200 km/h un augstāk), tad vairāk par 16.1 L/100 km neesmu ieguvis vidējā patēriņa ciparā...
Salīdzinājumam - vienu brīdi bija man darba Škoda Fabia ar 1.2L 3-cilindru benzīnmotoriņu (2003. gads) - vidējais zem 10L/100 km nebija iegūstams nekad...
1991. gada Mazda 323F ar 1.5L SOHC - arī vidējais patēriņš ap 10L/100 km... Un mazlitrāžām ietilpība nekāda, komforta nekāda, braukšanas prieka un iespēju rīkoties brīvi ar motora elastību un jaudu - nekāda. Kāpēc tad izvēlēties mazlitrāžu? Vidējā mazlitrāžas ekonomija ap 3L/100 km = uz 200 km ceļa ekonomējam ap 4 latiem. Vai ir to vērts? Es uzskatu, ka nē.
Pie kam uzskatu, ka "mazie" (tb. 2.8L, 3.6L) motorīši un/vai priekšpiedziņa tādai mašīnai kā A8 ir "ne cepts, ne vārīts" - priekšrocību nekādu - tikai trūkumi, salīdzinot ar 4.2L (protams, 6L W12 ir vēl jaukāk, taču tad tas jau ir mazliet cits auto - A8L). Jauno paaudžu A8 šeit neapskatu - tie ir cenu kategorijā, uz kuru šobrīd neskatos
1. A8 4.2 max. ātrums 250 elektroniski ierobežots. (norauts ierobežotājs?)
2. A8 4.2 (32v) patēriņš ko rūpnīca ir norādījusi- vidēji 11,6 jauktā ciklā
3. nav tāds 3.6 motors iekš A8 D2 ir 3.7.
4. 6.0 w12 nav tikai L versijā
5. esmu A8 4.2 40v lietotājs ikdienā vidējais patēriņš ko rāda kompis ir 17-19l/100km braucot nesēņojot un ar auto viss ir labākajā kārtībā
R0ze rakstīja:
wvfans rakstīja: Stāsti manim daugaviņa ...
Beidzat vienreiz liekuļot - momentelo reiz redzejis 12l un ta stasta - iesledz videjo patēriņa rādijumu un pavizinies pa korķiem - 1.8 golps 12 noēdīs ...
Tu to man? Vari izveikt zinātnisku pētījumu.. Ar konkrēto aparātu nobraucu divus+ gadus tākā šo to pa to laiku pamēriju.
A par momentāno patēriņu es tev varu pastāstīt tagad ar pašreizējo XC90 T6 ar 2.9 ir sanācis 70L/100
Nevaig tie ar saviem nemotoru golpiem līst..
nevajag te ar saviem bezmotoriem bezpiedziņām lielīties.
neviens no tevis pieminētiem šrotiem neiet un strēbj degvielu nejēgā.
tiesa A8 ar 2.8... nu nav diezkas bet par kautkādu sūda volvo 3x labāks
gāze ruļez :yo:
pirms runā noskaidro par ko runā!
jā ir neizdevies V6 dīzelis un arī ar citiem audi V dīzeļiem visādi kreņķi bet nu V6 benzīnnieki... nu vidējam LV kapeikpisējam ir slikti jo zobeni nevar tik viegli nomainīt, gāzi nevar uzlikt jo ieplūdnieki sprāgst
nu ja tā ņem tad jāatzīst ka ir arī benzīnnieki slikti
pa ~15k eur tiešām sanāk labs jauns auto!
gecs... un kādi tur vel šķībacaino mēsli :haha:
nu bet tieši tādēļ arī ir saprotams kādēļ tev nav tāds piķis
perkons rakstīja: Starp citu arī 2,0 ir dažādi un katrs savā bundžā.
piemēram 2,0 16 v C4 nevar salīdzināt ar 2,0 karburātoru un kas nav mazsvarīgi no blīves, kas atrodas starp stūri un sēdekli ( vadītāja).
par kāda gada mašīnām tu runā ja piemini karburatorus?!
audi V veida benzīnnieki neesot izturīgi... no kurienes tādas basņas? 4.2 V8 dzinējs ar šādiem tādiem uzlabojumiem un pilnveidojumiem tiek ražots no 90o sākuma līdz pat šim brīdim. tas pats ar 2.8 V6. ja jau šie dzinēji tik slikti kādēļ tiek joprojām ražoti?!
1.8t ar 150hp būs priekš A6 C5 par švaku jo pašmasa tam auto ~1,7t. nekas dikti slikts par 1.8t nav dzirdēts izņemot to ka šad tad turbīna izbeidzas.
manis piedāvātam uzgalim ir speciāli caurumi priekš dīzeļa uz leju tā ka nekādu problēmu
100% ka tu atkal aplauzīsies un tā rūsas kaudze tirgosies pa 500eur![](/images/forum/icons/icon_biggrin.gif)