Šis nu ir tas gadījums, kur man, atšķirībā no Kasiņa, garantija ir nevis pluss bet mīnuss. Man daudz ātrāk/ērtāk/vienkāršāk tādu EGR vārstu iztīrīt/saremontēt/nomainīt ir pašam, kā tērēt laiku/nervus, cīnoties ar garantiju. Savai mašīnai to problēmu visticamāk jau būtu novērsis, šeit jautājums joprojām karājas gaisā. Tad kāpēc, pērkot mašīnu, pārmaksāt par lietu, ko netaisos izmantot? Bet - katram savs. Lai varētu remontēt pats, jābūt kaut kādam pamatam. Ja tāda nav - jāpaļaujas uz garantiju. (un jācer, ka mašīnu pārbauda dīlera labākais diagnosts, nevis, vakar kursus pabeigušais, gurķis)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Arī ienāca prātā tāda doma. Pavaicāju Googlei. Atradu, piemēram šito:
www.youtube.com/watch?v=98P5QmYwQ3s
Viss būtu vairāk vai mazāk remontējams, kamēr video 9:45 minūtē nonākam pie jaudas IGBT tranzistoriem. Visticamāk ka tieši tie arī ir tie, kas nosvilst. Un šī pretīgā tehnoloģija, kuru es saucu par "mēle želejā" visu to pasākumu padara vai nu neremontējamu, vai tajos gadījumos ja kaut ko var darīt (VP44 sūkņi, ABS vadības bloki, Siemens vadības bloki Opeļiem), par kaut ko tik pretīgu, ka riebjas ķerties klāt.