iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 02.11.2007 12:28

Biju par 4taktu javam dzirdejis bet redzejis ne

==================

4-taktu JAWA bija:

Veel sociaalisma laikos spiidveja motocikli (pirms tam ESO)

Peecsociaalisma laikos arii ielas motocikli ar ROTAX 4-taktu dzineejiem

Crankshaft 31.10.2007 10:44

nejauc ventilaaciju, kas paredzeeta spiediena izliidzinaasanai bacokaa un vaarstinju ar spiediena regulaaciju...ja antigriizs ir normaalaa liimenii, tad gaiss iziet aaraa , bet liimenis no taa nemainaas....taapat kad antifriizs atdziest un saraujas, caur to korkji iesuuc gaisu, lai nav vakuums...

bet ja spiezh paari pa malaam, tas nav labi...

nav tur jaabuut nekaadam spiedienam...tikai tik, cik uudenssuuknis speej sarazot...

================

Daudz kas no tevis teiktaa nav taisniiba

1. Antifrīzi ir ne tikai uz etileenglikola bāzes, meedz buut arii uz propileenglikola bāzes. Jaukt vinjus nevar - sasalshanas temperatuura ir neprognozeejama.

2. Otraa paziime, peec kuras atshkjiras AF, ir piedevu tips. Ir vecaas paaudzes AF, parasti zili vai zalji, kuru piedevu komplekss ir baazeets uz dazhaadu metaalu utt. saaljiem. Jaunaas paaudzes AF, normaali sarkanaa vai oranzhaa kraasaa, kuru piedevu komplekss baazeets uz organisko skaabju tehnologjijas, Shie AF speej straadaat vairaakas reizes ilgaak, nezaudeejot darba speejas. Neiesaka jaukt ar vecajiem tipiem, lai nezaudeetu darba speejas, shos AF biezhi papildus apziimee ar uzrakstu "Long Life' vai "Extended Life". Buus jaaaizsuuta Redaktoram shaada produkta apraksts...tikai, ka neuzskata par reklaamu ))))

3. Pilnīgi uzsildiita dzineeja dzeseeshanas sisteemaa normaali ir spiediens 0.8 - 1.0 atmosfēras, meedz buut atkaapes. Aukstaa dzineejaa paliek aptuveni 0.1 atm spiediens - lai nodroshinaatu , piemeeram, uudenssuuknja bliivsleega bliivumu. Bez spiediena straadaa tikai veco modelju auto sisteemas. Paziime - no ielejamaa kaklinja atiet shlangs, kursh visbiezhaak novadiits uz zemi gar radiatora saaniem. Izpleshanaas trauka nav. Shodien shaadas sisteemas praksee vairs nelieto. Iisumaa taa kaa buutu viss ...

Crankshaft 11.10.2007 16:45

nu lenķi ar to var izmērīt

bet vispār - vai tad liek potenciometrus?

=====================

Nu vispaar jau ir labi sen, kopsh arvien vairaak autinjiem mehaaniskas saites starp gaazes pedaali un droseljvaarstu nemaz nav To visu aizvieto dazhnedazhaadi potenciometri, elektroniska kontrole un elektriski izpildmehaanismi ...

Crankshaft 20.08.2007 18:00

Eu, Crankshaft, Tu mums zinoss-

apgaismo mani par taam elljaam, ko Lukoilaa tirgo vinju faseejumos.Kas tas ir-kaka, ne-kaka, izcils produkts...

pamataa doma par pussinteetiku 10w40, kas tiek lietota ne-jauna-BMW dzineejaa

vai LT turbodiizeli driikst ar vinju barot

=====================

Cik zinu, pagaidaam neviena Krievijas kompaanija pilnu sinteetisko un pussinteetisko ellu razhoshanas ciklu nodroshinaat veel nevar. Tad nu " resnaa gala" ellas vai nu peerk lielos dtilpumos, cisternaas, un Krievijaa nodarbojas ar faseeshanu. Otrs celjsh ir iepirkt nepiecieshamaas sastaavdaljas un jaukt Krievijaa.Cik atminu, lukoil iet otro celju pagaidaam, TNK un Jukos - pirmo. Lietojis neesmu, nezinu arii ACEA un API kategorijas - vai tu gadiijumaa nezini? Bet principaa vareetu tam LT dereet, ja tas nav PumpeDuese turbodiizelis, bet LT taadus laikam nelika...

Crankshaft 20.08.2007 15:17

un sākās viss ar štrunta eļļu

=================

)))))))))))))))))))))

Vispaar jau visdroshaakais veids jaunaakiem BMW

ir atrast uz ellas (jenbkura razhotaaja) etikjetes atbilstiibu BMW

Special Oil vai BMW Longlife Oil specifikaacijai, tad probzas arii izbeigsies

Visbiezhaak taas ir daljeeji vai pilniigi sinteetiskas ellas.

Crankshaft 27.07.2007 14:30

Es varu - uzcēla sētu ap Brīvības pieminekli un tad teica, ka ar visu varu centās lai to sētu novāktu

====================

Nekaadu seetu VVF neceela, taa bija Riigas Dome. Vig jau arii bik rubiit teemu. Aizko VVF NEBIJA TIESIIBU paveeleet vaakt nost, saskanjaa ar likumu

Crankshaft 25.07.2007 13:04

un sintētika no pusintētikas atškiras galvenokārt ar viskozitāti, jeb blīvumu, pusintētika ir piezāka, un ja dzinējs naf apsolūti jauns, vai pēc kapitālā remonta, tad var mierīgi braukt ar pusintētiku svilpodams un nesatraucoties.

===================

Jokdaris )))))))))) Ir virkne auto, tai skaitaa Opelji, kuri naak no ruupniicas pildiiti ar pussinteetiku. Viskozitaates ir iespeejamas dajebkaadas jebkura tipa ellai, galvenaa atshkjiriiba ir sastaavaa.

Ruu@auto

Crankshaft 03.07.2007 17:08

Vislabaak sameklee to pashu AI-80, tas principaa ir tas pats A-76.

Ja neizdodas, nu lej to pashu "92", veelams buutu pagriezt drusku agraaku aizdedzi un viss notiks. To pashu buutu jaadara, ja izdomaasi izmantot "95" - dzineejs efektiivaak straadaas, mazaak karsiis.

Crankshaft 02.07.2007 14:23

eļļu lej klāt seperētajai degvielai (lokomotīves, kuģi)...

===================

Kaada tur "sepereetaa" degviela Taa ir taa pati normaalaa diizeljdegviela, vieniigi lokomotiiveem un kugjiem ir atljauts lietot DD ar augstaaku seera saturu, nekaa automobilju DD. Ja automobiljiem seera saturs max ir 0.05% (parasti apmeeram 0.02), lokomotiiveem un kugjiem izmanto , ja taa var teikt, "vecaa standarta degvielu" ar seera saturu liidz 0.5%. Jo zemaaks seera saturs, jo sliktaakas DD ellojoshaas iipashiibas, taapeec mazseera DD pievieno speciaalas piedevas, t.s. "lubricity improver" augstspiediena suuknju darba apstaaklju uzlaboshanai. "Trubas" jeb jeeldiizelis shaadu piedevu, protams, nesatur, toties var satureet daudz seera. Kaa nekaa vinju rietumnieki izmanto kaa izejvielu kondiicijas DD razhoshanai, taadaa veidaa, kaa ienaak, teiksim, no V-pils vinju par degvielu neizmanto.

Crankshaft 06.06.2007 18:44

Vispaar jau Vaacijaa un Francijaa sen darbojas ar taadiem auto. Mans pazinja smagi noraavaas Francijaa uz autobaanja aatruma ierobezhojuma zonaa. Esot bijis ierobezhojums 100, jamais ar savu BMW mieriigi uz 200 puutis. Nebij nobraucis ne 5 km, kad kaa staavosham garaam pavilka Porsche ar tumshiem logiem, un pakaljlogaa iedegaas uzraksts APSTAATES,POLICIJA. Soda nauda bija tieshaam iespaidiiga. Liekas, sho bija "nokjeeris" gruuti pamanaami uzstaadiits fotoradars, kursh vienlaikus noraida datus polichiem un tad no tuvaakaa staavlaukuma nesas aaraa "mednieks" ...

Crankshaft 24.05.2007 17:57

Viss izcil'akais auto ar saspr'eg'aju'su paneli ir neviens cits k'a Ford Sierra!

==========================

Tieshi taa, un padomju auto ar spreegaajushu paneli bija sastopams aarkaartiigi reti.

Crankshaft 18.05.2007 16:16

Nu ar kvalitatiivajiem vaacu auto te sakara nekaada, ir bijusi dariishana ar Toyota, kurai pie ~20 000 vaarstam "suhars" izkrita, taa pats no sevis, sekas var iedomaaties Naacaas mekleet Vaacijaa citu, tjip leetaak, bij arii - no shkjiltas mashiinas ar ~10 000 noskreejienu. Tas gan iet veel shobaltdien. Un tas nav vieniigais gadiijums, cirki notiek ar jebkuras markas auto, par ar RollsRoisiem

Shai gadiijumaa vajag pachekot, kas iisti ir pie vainas. Tjipa, vajag uzgriezt attieciigo virzuli darba gaajiena saakumaa, kad vaarsti abi ciet, un puust pa sprauslas caurumu saspiestu gaisu. Tad jaaskataas- ja pie izpuuteeja seerkocinjsh pliivo, tad izpluudes vaarsts kirdik, ja naak gaiss pa kartera ventilaaciju, tad vai nu plaisa virzulii, vai strpsienas starp gredzeniem kirdik. Starp citu, virzuli viegli nobeigt diizelim, ja ziemaa pie DD lej klaat benziinu. Taa taada elementaaraakaa diagnostika.

Crankshaft 12.05.2007 14:36

Nu vispaar Shnepam vai nu kas miseejies, vai nepreciizi atrefereets - biodiizelis nav SPIRTS, bet esteris, tur ir bik starpiiba. Otrkaart: pasaulee TIIRU biodiesel lieto praktiski tikai lauksaimnieciibas un citaa off-road tehnikaa, kaa arii atsevishkjaas kravas transporta kompaanijaas, parasti novietotaas tuvu razhoshanas vietai. Visizplatiitaakie ir maisiijumi ar fosilo degvielu - B5 ...B20, kuri neprasa paarveidojumus automobilii. Francijaa visa diizeljdegviela ir B5, probleemu nav.

Ar TIIRU biodiesel, tjipa B100, probleemas var buut.

Crankshaft 20.04.2007 13:50

Varbut kads zina, kā notiek turbinas kustigas daļas balansešana vai tāda nenotiek? Man turbīnas ass galā, pie uzgriežņa ir iefrēzēti nelieli laukiminji (abās pusēs- gan ieplūdei, gan izplūdei). Tas varētu būt darīts, lai būtu labāks izsvarojums?

===================

Vareetu buut, kaut dazhaadaam turbiinaam ir dazhaadas vietas, kur nonjemt metaalu paredzeetas. Balansee peec idejas taapat, kaa ritenjus, tikai ir speciaals stends, kursh padod turbiinas korpusaa ellu zem spiediena, lai asiite "uzpeld", griezh to paljorku

ar saspiestu gaisu un ar saliidzinoshi mezhoniigiem apgriezieniem - piem. GARETT turbiinu turboSAABam paarbaudot balansu ir jaauzgriezh liidz >190 000 rpm. Principaa paarbaudiit / balanseet vajadzeetu katru reizi peec tam, kad ir no vietas kustinaats turbiinas vai kompresora rats, citaadi viss darbs var izraadiities velts.

Crankshaft 30.03.2007 15:14

IMHO ar taadaam lietaam nodarbojas Juris Ramba, RAMOTO, Ogree.

Crankshaft 23.03.2007 12:20

Tad galu galaa, kas tas par "mono"? Ieshprice Bosch Mono-Jetronic vai karburators (a prichom tad mono)?

Crankshaft 28.02.2007 15:00

Shitaa modificeejot VAZ dzineeju var rasties probleemas ar deriigo darba apgriezienu diapazonu, iipashi "zemajaa" galaa.

Starp citu, kaadas bija sadales faazes (platums0? Starp citu, pirms kaadiem gadiem krosaa limbazhnieki (?) bij iemaaniijushi VAZ klasikaa VW 1.8 vai 2.0 shpricmotoru. Nu tur darba sanaak bik vairaak, bet auto gaaja ekselenti - ziemas krosos pogaaja aaraa arii priekshpievadus 2-litru klasee, ka skan

Crankshaft 23.02.2007 16:54

vairs jau nestāsta - šķiet būs aptaisījušies ar savu "tīro ziemas kokteili"

=====================

Vispaar jau Statjiks veselu puskugji atveda ar ziemas DD "-36", nav iemesla jamajiem aptaisiities. Toties pljuutiit sakaraa ar gadiijumu, kad vieteejais piegaadaataajs vinjus iegaaza, gan laikam buus speeks visu atlikusho muuzhu Nezinu, mees arii paardodam ziemas DD un probleemu nav bijis jau sazin cik gadus

Crankshaft 23.02.2007 16:51

par to ka pats motors ir OK, praktiski šaubu nav. varijanti ir sūknis vai sprauslas, jo brīžiem manāms, ka auto nevelk pa visiem 100%, bet citbrīd iet normāli.

.......................

"Obratka" nav aizsalusi gadiijumaa? Tad meedz buut liidziigi simptomi. Aizko tas dzineejs tieshaam ir Mitsu licence, preciiza kopija.

Crankshaft 22.02.2007 11:49

Ja angļu kreisvirziena lukturu rādītais zīmējums atšķiras no mūsu labvirziena un apžilbina pretimbraucējus, es saprotu, tad ar ko atšķiras divu pa labo pusi braucošu zemju lukturi, es nesaprotu patiešām. Saprotu, ka standarti atšķiras, bet kāpēc nevar pieļaut arī kā otro ASV standartu izmantošanu mūsu satiksmē, es nesaprotu. Neticu, ka ASV lukturi žilbina vairāk!

=====================

Atshkjiriiba ir sameeraa vienkaarsha - E-lukturi tuvaas gaismas rezhiimaa noloca staru uz leju un veersh pa labi (kontinentaa, UK otraadi), US-lukturi staru tuvaas gaismas rezhiimaa tikai veersh uz leju, staru kuulis simetrisks. Incanti, ko dara visaadu smago, tjipa GAZ, ZIL utt. iipashnieki, kuriem ir apaljie lukturi - tak vecais PSRS standarts pieljaava US tipa lukturu lietoshanu ...vai tieshaam buus salikushi Bosch , Hella utt.? Jaanoiet gar malkas placi, jaapaskataas

Crankshaft 22.02.2007 11:41

kurā vietā ja nav secrets

================

Ar Geeringa vaagji tika braukts paaris Antiiko Automobilju kluba saietos Jaasaka, nav medusmaize, prasa bik fizisko Sver ta tas daikts tonnas 3 laikam...

Crankshaft 22.02.2007 11:37

kaa jutas diizeli sodien?

laikam jasaka , ka sodien un turpmakaas dienas-

diesel lovers can take a cup of tea?!

===============

Nav probleemu, MB 300D nostaaveejis nedeelju, taisni shodien naacaas braukt, nelaime piezagaas nemanot Ejot peec auto staavvietaa noveeroju incantu paraadiibu (pie buudas raadiija -23): ar iedarbinaashanu mociijaas galvenokaart jaunaako un glaunaako auto iipashnieki. Man blakus staav BMW745i, to taa arii neizdevaas iedarbinaat...pat no mana akja papildus pielikta arii. Taa ka laikam jau jaunaa tehnika ir paaraak izsmalcinaata Otraa pusee staavosho Renault dieselkabluku shoffers iedarbinaaja bez probzz, vien 2x esot sveces palaidis. MB aizgajaa no 3 startera apgriezieniem, kameer tiiriiju sniedzinju, arii salonaa bij patiikami silts. Taa ka MB diesels rullee ar visiem 350 000 km uz kraagas, motorella Texaco Havoline Extra 10W-40, DD no Uno-X bez kaadaam tur piedevaam, pashu degviela, taa teikt

Crankshaft 21.02.2007 15:15

Vai kāds ir braucis ar Maybach?

===============

Ar 1930-o gadu verkji, taa saukto Geeringa vaagji, jaa ))

Crankshaft 21.02.2007 14:43

saproti, te ari naw braucis newiens ar tadu markas masinu??????..

--------------------------------

Ir braukts, bet stipri sen, 1980-o gadu saakumaa, ar Maserati Sebring Incants verkjis bija

Crankshaft 19.02.2007 17:06

tikko gribēju teikt par tiem turkiem,kā Yonāss iebļāvās... Normālie vācieši nebrauc ar tiem mēsliem.

==================

)))) Domaati franchi un itaalji? )))) Brauc, un kaa veel brauc,

sameklee paardoto auto statistiku un apskaties, cik Renault, Citroen, Peugeot Vaacijaa paardod ik gadus" Ko nopietnaaku peerk tie, kam reaali vajag. A turki peerk pajaatus BMW un MB un tad pirksti veedeklii

Lasītākie raksti

Jaunie raksti