Jā - bet kā man atškirt iekš plača patiešām labu auto (kādus te tikko pieminēja) no nojātiem, bet "profesionāli" uzfrišinātiem?
Domājams - par dīlera servisa diagnostika nez vai varēs palīdzēt...
Vispār - ja par auto plānojas maksāt 3000 - 4000 ls - kā profi labāk iesaka rīkotos lai dabūtu pēc iespēja labāku un ilgmūžīgāku braucamo bez lieka čakara?
Tehniskajā pārbaudes laikā bremzes spiež pa maksimumu. Un maksimālais bremzēšanas spēks ir vienāds. Dzīvē jau ļoti reti kad bremzes spiež līdz galam. Un drusku piebremzējot tas spēks var atškirties....
Ja spiediens riepās vienāds, riteņi labi pieskrūvēti, ar piekari viss kārtībā - tad atliek tikai galvenais bremžu cilindrs.
Kaut gan- varbūt tā ir bremžu piedilšanas vaina. Ja jau viss jauns salikts, tad vajag kādu laiku lai diski un kluči piedilst viens pie otra. Ja pēc kādas nedēļas vaina nepāriet - tad jāmeklē kas par lietu.