Kārtot: Augošā secībā
1 2
R0ze 01.09.2008 19:53

tunos rakstīja: galvenais lai tev ir uz rokām oriģinālās atslēgas ar sidzes pultīm & tehpase!

Nemāku teikt 100% vai visur, manuprāt, lielākoties un arī tur kur esmu drošinājies - Parex / IF - šāda punkta vairs nav..

Jo tiek ietverts laupīšanas gadijums - tu paņem stopētāju un tevi izmet no mašīnas i bez atslēgām i bez tehpases..

R0ze 19.06.2008 18:07

Ghmm ja skatās pirmo video tad čiksa arī tāda atseldēta... jebšu pie stūres?

R0ze 29.05.2008 12:56

Fridrihs rakstīja: LMT jāmaksā tikai par izmantoto traffiku. Bitei vispār viss par brīvu.

Tagad ir iBirojs Open un ir tikai fiksēta mēnešmaksa par trafiku nav jāuztraucas..

Pēc pieredzes ja ir reāli lauki tad LMT faktiski ir vienīgais risinājums..

Pašreiz lietošanā ir arī Tele2 (kas tika paņemt sākotnēji dēļ tā ka nava maksa par trafiku) tad ja arī pārklājums ir tad jams raustās nemērā un es patērēju vairāk laika reconetējoties ar to huawei softu nekā faktiski pie tīkla.

Triatel saviem testiem (vismaz kādus 3-4mēn apakaļ) prasija baiso drošības naudu (likās ka tas viņu modēms apzeltīts).. i tāpat pārklājuma kartē nevarēja saprast vai būs vai nebūs..

R0ze 27.05.2008 13:14

staar rakstīja:

www.youtube.com/... šitas smart nošķiļas pie 70 JŪDZĒM, kam vajadzºtu but pāri pa 100 km/h un pat durvis vaļā var atvērt.

pie tam x5 2003 gada modelim Ncap ir 33punkti, bet Yarim 35

Tas jau pufig ka duris var atvērt.. faktiski jau kā arī tur paši 5th gear pasaka kaut arī rāmis izdzīvo tur diezvai kāds pasažieris paliktu kas tās durvis varētu atvērt..

Ar domu visa jēga jau ir lai bleķi apsorbē to triecienu nevis lai truba nesaliecas

.. sorry par offtopiku

R0ze 19.05.2008 16:35

tadsjautues rakstīja: bet ja jau tie amerikaanji tik labi un tik maz eed kapeec nav ar vinjiem pilnas ielas?

A kā nav?

Paskaiti cik concordes, lhs, intrepidi, 300m.. i cik dodge caravāņi vispār bez gala un malas

Ar jaunākiem nedaudz ķeskas ir ar sertifikācijām utt..

R0ze 19.05.2008 16:18

Yukki rakstīja: Jautrs ceļu remonts - kapitāli remontējam visu, kur asfalts bija ciešams un divās joslās, savukārt, posmā no Ogres līdz nākošajam ciemam, kur ir viena josla katrā virzienā, paliek viss pa vecam un vēl bonusā apdzīt nedrīkst un 80 km/h - ABSURDS! To posmu vajadzēja iztaisnot vai vismaz 2 joslas saveidot un kāpēc tur nedrīkst apdzīt, es nesaprotu!

Eu a kādas figņas taisa uz A2 pie Siguldas... Es domāju ka mok uztaisīs 4 joslas, bet fig tās pašas 2 joslas, bez tam tagad apmales ir tik šauras ka reāli auto nobraukt tur nevar, kas nozīmē ka tiek kam notiek kāda tehniska šaize stāv uz pusceļa..

Un grāvis 2 metri uz leju iet...

Var jau cerēt, ka pie mums ziemas vairs nebūs, bet veroties reizēm uz Pleskavas šosejas sānos sakritušajiem smagajiem un ik pa nedēļu arī kādam vieglajam (tajā pašā Siguldā, kur tādus gar sāniem izrakāja) es neņemos spriest kas notiks ja tur mauksies iekšā ..

R0ze 16.05.2008 11:25

Sinn rakstīja:

Palasot to kā cilvēki interpetē CSN un kas tiek vai netiek uzskatīts par pārkāpumu, vēlos atzīmēt, ka lielajam vairumam liekas, ka faktiski viņi nav pārkāpuši, bet teorētiski viņi to pierādīt vienkārši nevar, jo viņu CSN zināšanas līdzinās nullei.

Kāreiz arī to teicu "nezināšana" .. un par ko ir arī šis topics - lai vairotu to infu..

No otras puses tā reizēm mēdz būt abpusēja vai arī "otra pusīte" ir iekalusi tikai konkrētās ķeršanas vietas īpatnības

Bez tam cilvēktiesību tiesa un nezināšana ir laba kombinācija.. pretāji nekādi savādāk neizdodas izskaidrot kā var iztiesāt no autoražotāja kompensāciju par to ka pedāļi kaut kādi neriktīgi - domā nezināja? nopirka zinot?

R0ze 16.05.2008 11:09

Sinn rakstīja:

Magistrs rakstīja: Vai ta latvietis kādreiz ir mēģinājis sevi aizstāvēt? Mēģinājis pastāvēt pats par sevi?

Nē.

Aizstāvēt? Kapēc gan? Es daudzu gadu garumā esmu pārliecinājies ka visizdevīgāk ir nepārkāpt noteikumus. Aiztaupās ņemtne ar noteikumu "skaidrošanu" un savas "taisnības" pierādīšanu.

Nu līdz reizei kad tev mēģina piešūt kautko pat tad ja neko neesi ne faktiski ne teorētiski pārkāpis, taču nezināšanas/apjukuma dēļ tevi ņem priekšā pa pilnu programmu.. un tad lētīcīgi uz visu paraksties un lai trobele nebūtu vēl lielāka - samaksā..

R0ze 06.05.2008 15:29

subaru rakstīja: naudas ekonomijas ziņā ... lētāk sanāks dīzels, ja paveiksies un nekas nenobirs ...

A kas tur baisi lētāks? DD tagad dārgāks pa 98... Varjaubūt ka vēl čutj čutj var izvilkt uz patēriņa starpības, bet nu..

R0ze 29.04.2008 13:28

TDIOTS rakstīja: >10kkm ir 'novaaleec' ar kasti uz jumta un nekad nau bijis tik beediigi kaa raadiic ADAC testos

Nu varbūt pareiza kaste

Mana doma bija par to, ka mok pastīties lai tā kaste nav tur kaut kāda no mīkstas plastmasas taisīta lai normāli aizveras un pareizi stiprinās pie reliņiem (nevis tur ar skoču vai u.c. plastikāta piļuļām) jo pie kapeikas iesipšanas var gadīties ka visu mantu nākas lasīt kaut kur uz asfalta.. Un tas ka atvelkot tā nav novēlusies nost nav varbūt tas noteicošais rādītājs..

R0ze 29.04.2008 12:39

Kaut kad pa TV lūrēju ADAC testus šitām kastēm - lielāka problēma kastēm ir nevis atvilkšana uz 150-200 (whatever) km/h bet gan strauja sabremzēšanās - puse no tām kastēm ko jamie testēja tad kad iekšā visa tā krava sāka lidot uz priekšu atspieda to sānu vaļā un viss izbira nafig.. Aiz kam viņiem tur tas izdevās arī ar dažiem dārgā gala modeļiem.

www.adac.de/...

Tur apakšā var palūrēt arī video tinyurl.com/...

R0ze 28.04.2008 18:25

anonimikis rakstīja: izskatās, ka sābistiem ir topā braukšana ar tukšu bāku.

Var iesipt kapeiku pēdējos pārsimt metrus pirms benzokolonkas ieskrienoties un pa tukšo ripinoties

R0ze 19.04.2008 1:34

Gregers rakstīja: Starpcitu tā garāmejot. Tu ir ROze, bet runā vīr. dzimtē. ???

Nu es arī esmu vīr. dzimte - iesauka no uzvārda.

tik daudz šaizes pat noslogots servis nedrīkst pieļaut, un vēl tā attieksme...vainīgs esi, pieņem to un izlabo, bet matom uz klientiem nav ok.

Nu hvz.. itkā Latvija ir maziņa itkā to amerikāņu tik daudz nav.. un itkā imho jau tie amerikāņu jūzeri nav kapeiksipēji un slikti klienti .. bet ej nu saproti...

Manuprāt visai netālredzīgi, bet varbūt cilvēki citādi domā..

Bļin, bet tev tak varēja kārba noklāties ja biku ātrāk būtu bliezusi!!!

Nu normāli braucu kā jau pa Pleskaveni 100-110.. Kārbai nekāda vaina nebija, kas ir pozitīvi un + kārbas ražotājiem

Folvo nav pa lielu lai pa pilsētu blieztu?

Nu ir jau.. Bet es šodien stāvot korķī priekšā sev saskaitiju Tourageus.. divus X5 tad Jeepu aiz sevis Landkrūzeri , MB ML, Santafeju un blakus Rav4 .. un starp visiem tikai kādus 2-3 pilsētas auto.. sapratu, ka tas i "pačotna"

Bet ja nopietni tad ko lai dara, ja 95% ir asfalts un 5% nav nekas - lauku dāča ir prom no asfalta ar ceļa pievadu kas ir vienkārši uzarta vaga pļavas vidū, kas cits atliek.. 2 rudeņus pēros ar Intrepidu, kur pēdējā tas beidzās ar noplēstu priekšu..

R0ze 19.04.2008 0:45

Gregers rakstīja: ROze, ar ko tagad pārvietojies?

Ar zviedru fordu (es gan ceru ka manējo ir tiešām likuši zviedri ) - tb volvo XC90 ..

Kāds varbūt zin ko nozīmē intrepid? Amīšiem jau tradicionāli nosaukumiem kāda jēga.

Ja amīši ir likuši tieši ar šādu jēgu tad nosaukums ir smuks - "Bezbailīgais"

in·trep·id (n-trpd)

adj.

Resolutely courageous; fearless. See Synonyms at brave.

[Latin intrepidus : in-, not; see in-1 + trepidus, alarmed.]

"Intrepid sometimes suggests invulnerability to fear: Intrepid pioneers settled the American West."

R0ze 19.04.2008 0:40

Nu es protams negribu apgalvot, ka viss un vienmēr ir slikti tikai dalos savā pieredzē un man tā laba nav nepavisam..

Ja jau reiz par amerikāņiem un servisu (un man nedaudz uznāca rakstāmais) - tad pirmais kāzus sanāca apmēram šāds:

Bija parādijies kaut kāds caurums radiatorā so neturējās kondiška iekšā (labot teica ka nav vērts).. No sava vietējā detaļu distributora (Maskavas ielas / ved(a) visādus amerikāņus u.c. loriņus) dabūju smuku gandrīz jaunu radiatoru, bet no Concordes un teica, ka visiem jamie esot vienādi. Es protams piekritu jo LHS platforma.. Nu ko paņemu savu jauno detaļu un aiztransportēju uz Atlasu.. Pēc stundām 3 zvana serviss saka, ka nederot tas radiators. Nu es zvanu savam "distributoram" saku, ka kaut kas neforši sanācis - viņš atbild, ko tur muld, lai es vedu auto pie viņa un viņš to radiatoru pats iedabūs iekšā. Ok, vedīšu pie jamā.. Kamēr es kaut kā mēģinu tikt atkal līdz Vagonu ielai, zvana serviss otreiz tomēr esot dabūjuši iekšā .. Nu ko man atliek atvainoties savam korišam un braukt pakaļ. Samaksāju par servisa darbiem un braucu uz laukiem..

Pie Senītes sajutos kā kaut kāds Nascar braucējs - aiz mašīnas totāls balts dūmu mākonis (no motora).. Nu ko rauju malā un vāku vaļā (duraks jo ganjauka varēja flammi norauties, bet nu domā jau parasti pēctam) a tur visa motortelpa pilna ar eļļu + vēl ventilators griežas un mani gandrīz līdz acīm nošķiež.. Protams piektdienas vakars līdz ar to visi servisi jau ciet.. Zvanu akal savam distributoram prasu kas varētu būt pa šaizi.. Nu šis jautā kas tā pa eļļu nu es arī paskatos kas man tur pa zupu tek laukā .. izrādās sarkanā ātrukārbas - Nu šis saka viss skaidrs - Izrādās ka uz parastā radiatora Intrepidam (es pieņemu arī pārējiem LHS) stiprinās virsū vēl viens mazāks radiatoriņš AT kārbas eļļas dzesēšanai.. Attiecīgi mainot radiatoru arī ar to ir jāpadarbojas (jānoņem un jāpieliek atpakaļ)..

Nuko 2h nogaidīju evakuatoru .. Aizvedu turpat uz Vagonu ielu nometu stāvvietā un pirmdien gāju skaidroties..

Nu salaboja - neesot bijusi trubiņa kārtīgi pievienota *&^#$*&^#

Un pēc šitiem diviem keisiem (vajadzēja jau pēc pirmā) .. ar līkumu!

R0ze 18.04.2008 23:50

Gregers rakstīja: Vai tad ielikt pie kluba draugiem kādu uzņēmumu nav ieteikšana? Es pirmajiem uzdūros kalngalei un amerikas auto, bet paskatijos uscar un nolēmu ka laikam jau tur viskvalitativak ja jau klubs reklame!

Nu tur klubam ir atlaides .. Un tas ir drusku savādāk.

Ar kluba palīdzību var protams mēģināt "enforsēt" (uzspiest) lai kaut kas varbūt tiek darīts kvalitātes celšanai..

Bet nu man tas secen.. jo kopš epizodes kad pēc tur veiktas eļļas maiņas novērpjas motors (kurā vairs nav eļļas) un citā servī pasaka ka eļļas korķi var mierīgi ar pirkstiem atskrūvēt (nav vispār aizgriezts) .. pēcāk konsultējoties, ka nav vērts kasīties jo tur tāpat neko nepierādīt - visiem mūsdienās ir diezgan ok juristi..

Un lai gan veiksmīgi pēctam atradu donoru motoram, ne pēc visai ilga laika vecs fofāgens cenšoties paspēt pie sarkanā iznīcināja līdz kondīcijai kad vairs nav vērts

Varbut vel ko jazin par savu auto? Tomer interpid un 300m ir tehniski lidzigi

Nu no tādām īpatnējām kaitēm (es gan nezinu vai arī 300M), bet Intrepidam ir tā saucamā "ātruma devēja" nobeigšanās (kas izpaužas kā ātrukārba (autosticks) ieslēdzas avārijas režīmā (iet līdz otrajam robam) un spidometrs nerāda ātrumu). TC Motors īsti paskaidrot kapēc tas tā notiek nemācēja, bet nu varēja saprast ka gadoties diezgan regulāri (ne atkārtoti), bet šaize lai arī nepatīkama (nācās man piem no Cēsīm zāģet ar otro robu līdz Rīgai) fiksi novēršama un lielus naudas resursus neprasa (vietējos servisos nelabojas).

Drošvien ja gāzīs pa nelabiem ceļiem būs jāmaina atsaites (lai gan tas kā jau visiem).

Nu un trešā lieta .. 300M gan mazāk, bet Intrepidam ja pakaļa ir augsta tad zināma sāpe ir priekšējais bamperis.. Ir sanācis kādas 3 reizes uz trotuāra apmales vai sniega čupas saplēst un labot (lēti nav )

R0ze 18.04.2008 21:42

nuhajs rakstīja: Vēl viens idiots...izdzīvo stiprākais...nu labi parādi attieksmi. Tik neaizmirsti,ka motociklists var iekāpt 'fūrē' un , nedod Dievs, pārsipt pāri tavam braucamajam...ko tad teiksi?

Tu pārāk ātri nāc pie secinājumiem.. pusteikumu izlasi un brēc..

Es kāreiz neapšaubu arī tavu variantu - un ja jau reiz tu tādu piedāvā acīmredzot tāds ir iespējams kas aizvien vairāk apstiprina konkrēto terminu..

R0ze 18.04.2008 21:33

MAD_DOG rakstīja:

3kaart - ja jums internetaa izteikumi ir agresiija - tad es saprotu, ka juus esat speejiigi tikai uz to un neko vairaak ..

Ar ko atšķiras interneta izteikumi no izteikumiem/viedokļa citur - dzīvē, presē, pa telefonu jebkuru citu sakaru ierīci/veidu? Jebšu tu esi no tiem kam šķiet ka tīklā var tirst ko vien vēlas un tad kaut ko no tā secināt?

Aizkam uz ko vēl būtu jābūt spējīgiem ? Paraut kādu motobraucēju uz ķengursitamā?

Lai vai kā pie pašreizējās attieksmes izskatās ka mehānisms ir izdzīvo stiprākais..

R0ze 18.04.2008 20:01

MAD_DOG rakstīja:

ee iauto tauta, kura uzskata, ka shii akcija ir vinus aiskarosha un nepamatota, luudzu noskataties shiis reklaamas un padomaajat par to, kaapeec ir shaadas situaacijas un ko veeleejaas akcijas taisiitaaji

Nu acīmredzot akcijas veidotājiem nav izdevies pietiekami labi un pareizi uzrunāt _visus_ autobraucējus..

Un tu kā motobraucējs saukādams tos par "peninkraajeejiem" un aprobežotiem nearko šo attieksmi vai akciju neuzlabo kā reiz pretēji..

Kaut kas analogs donoriem ir piemēram par saucamo "bmw auru" - nu tāds priekšstats sabiedrībā ir izveidojies .. un ar agresiju to nemainīt kāreiz pretēji izstrādājas pretreakcija un aizspriedumi tikai aug

R0ze 18.04.2008 18:17

Gregers rakstīja: Doma,

Kāpēc Uscar Clubs iesaka tieši Atlasu?

A vai tad iesaka? Imho ne viens vien ir aplauzies tur..

Vienkārši manuprāt Atlasa grābekli ir vienkāršāk uz sitiena atrast meklējot amerikāņu auto servisus..

R0ze 17.04.2008 19:05

Nu i? Ir jau arī radar-detektoru-detektoru-detektori .. electronic warfare FTW

R0ze 17.04.2008 13:05

ibio rakstīja:

Vakar redzēju 3 musketierus kuri lai nebūtu jāstāv sastrēgumā (2-3 mašīnas) 9 vakarā brauca pa pretējo joslu, precīzāk sakot pie luksafora iebrauca visi 3 pretējā joslā un stāvēja pie sarkanās gaismas.

Un ja tas ir normāli, tad kāpēc to vevar darīt ar vieglo auto??

Kāpēc tad nevar? Var!

Pie mums tak nav pareizi vai nepareizi/aizliegti bet gan tikai bezmaksas un maksas pagriezieni

R0ze 17.04.2008 0:38

Karoče 29207578 Ainārs 'Ameira SIA' .. uzzvani un ganjau palīdzēs. Domāju, ka visi no uscars.lv to pašu pateiks

R0ze 17.04.2008 0:22

Gregers rakstīja: R0ze, līdz ameirai nenonācu, apnika eksperimenti, nolēmu meklēt kādu tiešām nopietnu meistaru.

Nu vot tad kad man bija amerikānis sanāca kaut kas līdzīgs (nomocijos gan ar Atlasu (par šo es varu uzrakstīt epopeju pāris A4 lapu garumā) gan nedaudz ar TC Motors u.c.).. bet kad nonācu līdz Ameirai viss kļuva kautkā vienkārši..

Sakarā ar to ka autoss nebija pirmā svaiguma un tika arī ne visai taupīgi ekspluatēts no manas puses tad veicu pie viņiem plaša spektra darbus (piekare, visādi citādi loriņi, krāsošanas darbi, bamperu labošanas utt).. Un nebija situācija (pretēji iepriekš minētajiem kantoriem) ka man atkārtoti jāatgriežas servisā un atkal jāčinī tas kas jau reiz darīts.. Nekādu uzmetienu ar veiktajiem darbiem vai kreisām nevajadzīgām detaļām, vienmēr korekti visus "eksperimentus" (darbus kur uzreiz problēmu grūti diagnosticēt) ņēma uz sevi ..

Karoče ja vēl kādreiz būs kāds uscārs tad nekur citur kā tikai tur..

R0ze 16.04.2008 19:39

Gregers rakstīja: Sveicināti!

Mainīja Atlas ("labu" jums veselību), paši radīto šaizi salabot nevarēja.

Pēc viņiem ir mēģinājuši 4 servji, gan amo mainijuši gan atbalsta gūltņus,

bet čīkstoņa vainu nepazūd vai pazūd uz pāris stundām brauciena.

Vai tajos 4 servisos ir arī Ameira (tā kas Atlantijas ielā)? Ja nē tad noteikti aizved tur.. Imho viens no sakarīgākajiem uscāru servjiem.

Jo uz Atlasu savu mūžu neieteiktu braukt.. Man personīgi tas ir beidzies ar izlijušu ātrumkārbas eļļu uz asfalta un galugalā savērptu motoru un tā maiņu (jau protams citur)..

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti