Kārtot: Augošā secībā
1 2
aigi 19.06.2020 7:55

40 kaposti par SEAT, mmm, man neceltos roku, tad jau labāk skatītos LR Discovery Sport virzienā.

aigi 04.06.2020 12:03

Man arī patika. Piekare klusa,bet gribējās līganāku gaitu, bet mēs bijām 5 cilvēki.

aigi 18.05.2020 11:43

Šādi skatoties, mmm, grūti man pateikt, neesmu braucis ar citiem EV. Pat ne sēdējis. Neņemos spriest vai Zoe ir nosacīti zemāk par citiem.

aigi 18.05.2020 8:10

Mašīnu veido kopums. Nevar atraut dzelžus no pārējā.

aigi 17.05.2020 22:02

Cena. Cena. Cena. Ne vienam elektroauto tas nav arguments tā iegādei.

Bet par atejas ratiem to nenosauktu. Dinamika vien liek nākotnē noteikti apsvērt emobīļa iegādi. Jebkurā diapozonā tā ir nemainīgi augsta.

Salons noteikti Zeo ir labāks kā japānim.

aigi 17.05.2020 21:57

Esmu braucis ar DACIA. Tā noteikti nav Dacia. Neesmu redzējis Dacia ezvadu mobilo uzlādi, planšetes izmēra multimediju sistēmu, digitālu mērinstrumenta paneli. Apšuvuma kvalitāte ir tik pat laba kā 30k vērtā Renault. Bagāžas nodalījumā ir pāris lietas kas varēja būt labāk nostrādātas.

aigi 16.05.2020 21:32

E-mobi aplikācijā var sekot līdzi kurš stepselis ir pieejams konkrētajā lādēšanas vietā. Var protams būt neraža, ka minūtes laikā vietu aizņem.

Jā, braucot ar elektromobili, vajag nedaudz saplānot maršrutu.

aigi 16.05.2020 18:21

330km nobraukti. Ceļ tiešām labi, jebkurā ātrumā 50 vai 115km/h nav starpības. Sēdēšana kā pilsētas auto, nedaudz saspiesti, zemu. Braucām pieci, mazie jau uz beigām sāka čīkstēt, ka grib atpakaļ Scenic plašumos =)

Uzsākot braukt borta dators rādīja, ka nobraukt var 280km

Maršruts bija - Ulbroka-Koknese-Lielvārde-Cēsis-Straupe-Ulbroka

Lādēju pa ceļam 1x Lielvārdē. Tobrīd bija 59% jeb 170km atlikums, līdz pilnai uzlādei CSDD ātrajā uzlādē (43kWh) vajadzēja aptuveni 1:20h (žēl nepiefiksēju cik kWh uzlādēja) tas ir tik cik tuvākajā kafejnīcā pusdienas ar 3 bērniem.

Izmaksas uzreiz nepateikšu, jo maksāju caur SMS, jāgaida rēķins.

Kopumā jauks sportisks hečbeks ar labu, klusu piekari, viduskonsoles un paneļa apdare ļoti laba, bet durvju apšuvums plasmasīgs. Multimediju sistēma pārskatāma, loģiska, intuitīva, man patika.

Galvenais dienas jautājums - vai varu sevi iedomāties pie elektroauto stūres ikdienā?

Jā, ar nosacījumu, ka tas ir ar 7 vietām un gana plašs, Grand Scenic izmērs tieši laikā būtu.

Man tie +/-300km būtu gana, jo ārpus Baltijas nav plānots braukt ar auto, tālākiem ceļojumiem daudz labprātāk izmantoju avio + auto īre.

Jāgaida, kad parādīsies vairāk modeļu un cenas kritīsies.

aigi 08.05.2020 12:36

Jā šī nav problēma, visu var.

aigi 17.04.2020 15:50

Bankas bija ierobežotas savos lēmumos, joprojām daudzi neklasificējas lielām investīcijām, bet ir daudz kokapstrādē, metālapstrādē uzņēmumu, kurā ir SWE kapiāls.

aigi 17.04.2020 15:13

Lai veicas zviedriem, tas var palīdzēt mums pēc tam atkopties ekonomiski, jo Zviedrijas kapitāls ir liels Latvijā.

Bet Zviedru ceļš pie mums nozīmētu genocīdu pret tautu, jo slimnīcas un med. personāls ar to netiktu galā 110%, nav tik lielas kapacitātes un līdzekļu.

Un liela ekonomiskā ieguvuma arī nebūtu ņemot vērā, ka lielākā daļa Eiropas ir ciet, tas nozīmē, ka viesnīcu, ēdināšanas bizness tāpat būtu kluss. Pie mums nav tradīciju iet no rīta pēc smalkmaizītēm un baidīt kafiju ārpus mājas.

aigi 15.04.2020 11:48

pilnīgi normāls kritums. Nekas ārkārtējs, kad viss atvērsies, tā būs bums, sprādziens.

Vājākie būs nogrimuši, spēcīgākie kļūs vēl spēcīgāki, tukšumu aizpildīs jauni spēlētāji. Sāksies jauns 10-15 gadu izauksmes cikls.

aigi 15.04.2020 11:45

Es arī domāju, ka 1,5m nav rādītājs, šādu laiku tīri uz servisu var novilkt, nepārdodot nevienu auto.

Tā kā rūpnīcas ir aizvērušās, tad arī krājumu nepalielinās, ko vēlāk varētu pa lēto pārdot, tāpēc uzskatu, ka baigo sellout nebūs. parastās kampaņas uz gada beigām vai pirms jauna modeļa laišanas.

aigi 13.03.2020 9:05

uz vietu Austrijā, kur mēs šodien gribējām lidot no svētdienas viss ciet. Izskatās, ka pat labi, ka nebraucām, būtu jāsēž apartamentos un jāskatās uz kalniem.

aigi 10.03.2020 12:26

Nevaru iedomāties, ar kuru auto būtu gatavs braukt pusgadsimtu.

aigi 04.03.2020 17:54

Jā, bet tādas ir daudziem. Pēc skaņas var pateikt, kurš brauc ar labām radžu riepām un kurš ar nobrauktām, kuras vairs nepilda savas funkcijas.

aigi 04.03.2020 17:00

ar lietotām tieši tā arī domāju, radžu maz + nobraukts protektors.

aigi 04.03.2020 15:19

Panika ir nereāla, bet mēs paši atcēlām ceļojumu uz Minheni un tālāk uz Austriju slēpot. Un galvenokārt tāpēc, ka darbā jaunas instrukcijas, kuras ļauj iegūt piespiedu 14 dienu papildus atvaļinājumu labākajā gadījuma uz 80% no algas (slimības lapa) un sīkajiem arī skolā tas pats draud. Nu nah... ar ceļojumu, beigās ne prieka ne naudas.

Lai viss norimst līdz jūnijam, kad jālaiž uz sacensībām Luksemburgā.

aigi 04.03.2020 14:33

Piekrītu, ka nav no radzēm nekādas jēgas, it sevišķi no lietotām, BET tad arī Igaunija un Lietuva jāaizliedz, jo nav loģiski, ja mēs vieni izstājamies.

aigi 21.02.2020 21:19

Tāpēc, ka ar uzvalku nepabrauksi ar velo. Līdz ar to, ka darbs ir centrā, es izmantoju Rīgas satiksmi.

aigi 21.02.2020 16:23

Bet tā arī notiek. Daudzi skatās elektrības biržas cenas un traukus, veļu mazgā naktī, kad cena viszemākā. Kāpēc, lai pirms kāpšanas auto nepadomātu - šodien tikai līdz veikalam, braucam ar EV, šodien lailam uz laikiem braucam ar benzīnieku. 99% gadījumā tu no rīta jau zini, kur, kad un cik ilgi būsi prom no mājām, impulsīvi braucieni ir ļoti reti. Es pat nedēļu uz priekšu varu pateikt cikos un kur būšu ,jo man 90% gadījumā ir ofisa darba laiks.

aigi 21.02.2020 12:42

tas ir cits jautājums, vai būs stāvvietas,atļaujas pārvietoties pa transporta joslu.

aigi 21.02.2020 12:23

Es atkal uzskatu, ka reāli.

Pēdējos 10 gados vidēji katru gadu reģistrē 58k automašīnu, t.i., 580k automašīnu 10 gados. Ja šāda tendence turpināsies, tad 18k EV ir tikai 4% no kopskaita.

Ņemam vērā, ka dīzeļi tiks pārtraukti ražot, tos vajadzēs aizstāt, daļa no tiem būs EV.

Piedāvājumam augot, arī pieprasījums pieaugs.

aigi 20.02.2020 20:58

Lauksaimniecībā problēma ir nevis atalgojumā, bet nevēlēšanās strādāt. Ja savas lietas eksperts - proti labi vadīt traktoru vai kombainu, tad bezdarbs nedraud un uz sausiņiem nav jāsēž (1,5k un līdz pat 3-4k sezonā, bet tur sanāk arī pa 14h+ strādāt bez brīvdienām). Tā par kā agronomiem, lopkopjiem, bet nu fiziski smags darbs, tas fakts.

Man vairāki klienti jau ieved legāli ukraiņus, jo vietējie jaunieši un 35+ vairs nevēlas strādāt fiziskos darbus (ak jel tāpat kā UK, IE un DE). Zinu neskaitāmas pozīcijas bankā, kur saņem mazāk kā vienkāršu darbu darītājs lauksaimniecībā ;)

Pats strādāju jau vairāk kā 13 gadus banku jomā un strādāju ar daudziem lauksaimniecības uzņēmumiem.

aigi 13.02.2020 17:18

elektroniskās zīmes principa būtu jābūt uz visām lielajām šosejām. Jo tagad jau nav citu variantu, maina ar rezervi.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti