Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
scope 30.01.2009 22:46

VWfans rakstīja: Salons Merivai ir pat nedaudz lielāks. Bagāžnieks gan mazāks.

Augstumā varētu būt

scope 05.02.2009 20:32

argis rakstīja: sestdien jābrauc uz skati (rīgā), tāpēc varbūt kāds ir bijis pēdējā laikā sestdienā! baigi negribās celties no rīta un braukt, bet negribās arī pa dienu garā rindā sēdēt.. kā ir - ir tur garas rindas vai nav tik traki?

pirms 2 nedēļām ap 10-11 no rīta tautas praktiski nebij.

scope 12.02.2009 16:01

VWBraucejs rakstīja:

šajā vietā es pieļauju domu, ka viņi gan ķer par maksas kreiso pagriezienu no basteja bulvāra darba dienās.

Man domāt, ka minēta ir cita vieta - Muitas iela, uz kur no Kronvalda bulvāra pa labi nogriežas(dažreiz apbraucot tos, kuri stāv rindā uz Valdemāra ielu).

scope 12.02.2009 20:39

gguniss rakstīja: te tāds labi pamācošs un nesens spriedums, kas parāda, kas ir un kas nav operatīvais transportlīdzeklis:

c4.vds.deac.lv/...

Pēc šiem argumentiem sanāk, ka visi RS avārijas dienesta smagie autiņi, kuri brauc uz izsaukumu ar ieslēgtām bākugunīm un skaņas signālu(novākt noplīsušus tramvajus, trolejbusus vai atjaunot kontakttīklu) ir pārkāpēji...

scope 27.02.2009 8:56

jugasvilli rakstīja: Bez tam, ir arī tāda lieta, kā 1 dienas atļauja no remonta vietas līdz skatei. Nu labi, diezkas nav, no Ropažu ielas braukt uz Bauskas 86, pēc tam atpakaļ pie savas mašīnas, tad atkal un CSDD un atkal uz darbu atpakaļ, bet tomēr - likums ir jāievēro un raksta autorveidīgie šeit nesaprot, ka soda uzlikšana neatbrīvo no turpmākas attiecīgā noteikuma ievērošanas.

Tikpat labi šis arī bez bremzēm varēja turpināt braukt, jo nebija atzinuma, ka bremzes kārtībā.

Pie tam, ja soda, bet to kļūdas nemācās un turpina braukt tādā pašā garā, tad arī jāturpina sodīt. Varbūt vaģilam pie 5. reizes pieleks, ka skate jāiziet un bez TA braukt NEDRĪKST.

Un kur tam mentam garantija, ka šis tiešām uz skati brauc.

Un vēl, kur mentam garantija, ka mašīnai nav kāds nopietns defekts, kas apdraud satiksmes drošību, piemēram, manis minētās bremzes?

Pastāsti, lūdzams, kā vairākkārtējs sods(ar dažu stundu intervālu) ietekmēs iespējami salūzušas bremzes?

Vai tās pēkšņi sāks darboties?

Un vai vienas dienas atļauja tev palīdzēs bremzēt labāk?

Varbūt policijai uzreiz evakuators būtu jāizsauc. Jo tas tiešā veidā pasargātu citus satiksmes dalībniekus no šī ļaunprātīgā TA neveicēja, nevis vairākas soda kvītis...

Neaizstāvu konkrēto vadītāju, bet arī pretargumenti nešķiet īpaši pārliecinoši.

scope 27.02.2009 13:42

jugasvilli rakstīja:

Pirmkārt, dienas laikā var arī mašīnu sataisīt un vakarā aizbraukt uz skati. Pēc tam parādīt priekšniekam, ka vienkārši piemirsa.

Otrkārt, ja autiņam skate jāiet, piemēram, 27. datumā, Tu aizej 28., un tur konstatē, ka degvielas šļaukas pušu, bremzes kaput. u.tml., tu veselu dienu esi braucis, apdraudot satiksmes drošību, jo, ja būtu uz skati braucis 27. ajā, tad tur tev konstatētu defektu, iebāztu 3 par šļaukām un tu ceļu satiksmē piedālīties nedrīkstētu.

Un ja viss tevis minētais notiek 5 dienas pēc skates iegūšanas, tad gan var droši gadu braukāt pa ielu, nevienu neapdraudot, ja?

scope 27.02.2009 14:14

Palaidniex rakstīja: ...

Tak daļa no oponentiem "spiež" tieši uz satiksmes drošības apdraudējumu, nevis tiesībām piedalīties satiksmē.

scope 27.02.2009 14:30

Palaidniex rakstīja:

Mans viedoklis ir mašīnas kas gadu no gada var iziet skati pa nullēm, jo tiek atbilstoši uzturētas, ir mašīnas, kuru problēmas tiek konstatētas tikai skatē, ir mašīnas, kas nespēj iziet skati jau dažas dienas pēc skates uzlīmes saņemšanas.

Tākā nonivelējot - nav skates - nav pierādījumu, ka viss ir štokos. Līdz ar to katvai tikai teorētiski, bet tomēr bīstams satiksmes dalībnieks.

30 dienas var dabūt arī par tiko izdegušu lampiņu, bez iespējas uz vietas nomainīt.

Bet jebkurā gadījumā, nav prātīgi bez skates braukt - iekļūsi CSNg un atrausies regresu....

scope 27.02.2009 16:56

Sinn rakstīja:

Tiešām, stulbāk jau vairs nevar pateikt

Bet kas ir interesanti – visskaļākie brēcēji parasti ir tie, kas pārkāpj apzināti. Nu redzēja, ka nevar stāvēt, dabūja sodu un tad panesās verbālā diareja pa masu medijiem: poliči cykac, ko viņi iedomājas, mani sodīt bled, zīmes pilnīgi tupas salikuši etc.

Bet zīmes tiešām liek galīgi stulbi.

Man tepat pie darba piemērs - plata iela, vietas pietiktu 4 joslām. Agrāk drīkstēja stāvēt abās ielas pusēs, bet tagad, pateicoties Rīgas Satiksmes "lūgumam"(caur RDSD noskaidrots), vienā pusē aizliedza parkoties, jo redz trolejbusiem traucējot.

Tai pašā laikā paši RS troļļuki vakaros, pirms iebraukšanas parkā, rindā sastājas neatļautajā pusē un labu laiku kaut ko gaida - tas, ka zem zīmes, tas jau nekas...

scope 27.02.2009 17:12

Palaidniex rakstīja:

Bet lūdzu - fočē un sūti sūdzību uz RDSD. Milicis pilda savu pienākumu - labi, slikti, bet pilda.

Bet viņš neliek zīmes. Kāpēc policim braukt augumā par nepareizi saliktām zīmēm??? Viņš tāpat tās nevar demontēt!

Brauc augumā RDSD. Raksti kamēr absurdu novērš vai saliek saprātīgas zīmes ar laika papildplāksnēm, ja patiešām ir kāds brīdis, kad parkings reāli kādam traucē

Milicim par zīmēm nebraucu augumā un zem zīmes autiņu nelieku.

No RDSD jau tika noskaidrots, ka traucē RS - a traucē ta ko - stāvēt ielas malā un urbināt degunu(blakus 1. troļļuku parks, vietas iekšā pietiek, lai uz ielas nebūtu jāstāv).

Saki godīgi, esi redzējis, ka kāds no municipāļiem vai CP sabiedrisko transportu šādā situācijā aiztiktu?

scope 27.02.2009 17:22

Palaidniex rakstīja:

Jautājums - vai to oficiālā vēstulē esi mēginājis uzzināt no MP, CP vai PP attiecīgā rajona vadības?

Un vai saņēmi atbildi no RDSD - kā tieši pieparkotie tr.līdzekļi traucē RS troļļukiem?

Tik pat labi vari uzrakstīt, ka apkārtējo namu iemītniekiem traucē nepareizi organizēta satiksme 1. troļļu depo veido stāvošu troļļu barus uz ielas, un tie ar saviem stāvošajiem uz ielas troļļiem apdraud gājējus un automasīnas, samazinot redzamību...

Par traucēšanu - jā, RDSD atbildēja, ka aizliegts pēc RS lūguma, jo traucējis troļļukiem.

Agrāk šie luni laist bija spiesti 2. joslā, blakus noparkotajām mašīnām....

Tagad jau tas, par laimi, vairs nav aktuāli, jo krīze(TM) un iela palikusi ievērojami tukšāka, bet nu tas parāda principu, pēc kāda tiek pieņemti lēmumi RDSD un gan jau arī citos domes 'kantoros'.

scope 08.03.2009 21:56

WALA rakstīja: Pankūka, nu nah šities sīkie izvēlas tādus auto ar kuriem ir vēl jāmāk braukt. Pie kam šis konkrētais BMW man šķiet bija ar pietiekoši mīkstu priekšu \"ja pareizā vietā trāpa\".

Butu kas sakarigāks i visi vēl būtu dzīvi !!! Kaut gan drošības jostas \"āpšiem\" ar nav cieņā !!!

Nav gan teikts, ka piedziņa un jauda šoreiz pie vainas. Teorētiski to pašu varēja izveikt kaut ar getcu.

Vienk. prātiņa pamazāk, bravūra, liselini + iespējams uzsalis neliels ledutiņš no dienā izkusušā sniega ūdens...

Labi vismaz, ka bez nejaušu gārāmbraucēju iesaistīšanas.

P.S. jā, šiem, līdz 2001. gadam ar zvaigznītēm pašvakāk www.euroncap.com/...

scope 15.03.2009 15:21

Šodien manīti "ātruma kontrolētāji" baltā CP Sonātā uz Mūkusalas ielas, stāvvietā pirms Dzelzceļa tilta, virzienā uz Akmens tiltu.

Negribu jau nevienu apsūdzēt, bet ap plkst. 14:30 apturētais EVO aizkavējās mazāk par 2 minūtēm(inspektors pat protokolu negāja meklēt uz savu autiņu). Arī pēc dažām minūtēm apturētais Sharan, lai arī apkalpots nedaudz ilgāk kā EVO, ilgāk par 3 minūtēm neaizkavējās...

Kā ir - vai brīdinājuma gadījumā tiek rakstīts protokols, vai arī CP inspektors tikai draudoši pamāj ar pirkstu un protokolu nemaz nesmērē?

scope 15.03.2009 16:18

Palaidniex rakstīja: Brīdinājums izteikts mutiski - skaiti nav izteikts vispār!

Ja gribi oficiālu brīdinājumu - jāraksta tas pats protokols, tikai jāieraksta, ka soda mērs - brīdinājums...

A Tev vēl šaubas bija, ka šitos palaida bez brīdinājuma?

Paldies!

Skaidrs arī, ka protokolu diez vai 2 minūtēs var aizpildīt, sevišķi, ja stāv pie apturētās mašīnas

P.S. Vēl viena ekipāža šorīt manīta uz Krastenes, aiz Salu tilta, virzienā uz centru, zem estakādes, kur fotoradaru mēdza likt.

Tā kā, steidzieties lēnām.

scope 16.03.2009 21:28

Palaidniex rakstīja: Tāpēc ir ne tikai jābildē bet aºī jānosūta bilde, kā arī jāapvaicājas Rīgas SatDepam nepieciešamību tik tālu likt o 30 km.h zonu...

Darīts. Tik līdz atbildei 30 dienas jāgaida...

scope 20.03.2009 12:37

Pēdējā Zebrā bij izņirgāti fēnotāji pie Slāvenieka 30 km/h zonas beigām tv.delfi.lv/... .

Žēl tikai, ka vienkārša faktu kostatācija no viņu puses

scope 23.03.2009 20:45

Edij: SatDep\'am par 30 zonu jautājums nosūtīts. Atbilde būs ne vēlāk kā kādā 15-16. aprīlī(tāds nu mums tas iesniegumu likums - var marinēt 30 dienas).

P.S. Uzmanās no Ropažu ielas pie Alfas

www.tvnet.lv/...

scope 24.03.2009 20:46

smart235 rakstīja:

a vottt... kā var uzzināt, vai ir derīga vai arī ir jau nederīga?

Tiesības mainot, laikam vajadzēja būt un derīgai; tas notika ne tik tālajā un patreknajā 2005.gadā.

Kāds ir sroks tai spravkai, 5gadi? 3? 10?

Piereģistrējies CSDD lapā uz e-pakalpojumiem(vajadzēs pers. kodu un pases vai vad. apliecības numuru).

Tur arī varēsi redzēt informāciju no CSDD datu bāzes.

scope 27.03.2009 12:13

Centis_Nuudele rakstīja:

ko tu neteiksi

Kas tad tam kroskantrī tik īpašs ka nevar?

Tad jau viņš uz ceļa nobremzēt arī nevar?

Kolēģis reiz bij sašutis, ka TA nemēra bremzes 4x4 autiņam. Tjip, kā tad lai uzzin, ka viss OK?

Atbilde - brauciet uz servisu, kurā ir attiecīga aparatūra...

scope 27.03.2009 13:06

Seene rakstīja: Par šo tēmu - nebraucu ar šrotu, bet motora pārgāzēšana tugšgaitā jebkuram motoram nenāk par labu. Un pēdējo reiz apskatē pincītis to pasākumu izveica 5(!) reizes, jo nespēja nekādi pielikt apgriezienu sensoru. Te patiešām jautājums - vai kāds atbild par to, ka darbinieku neprofesionalitātes dēļ tiek bojāti auto dzinēji?

Man kaut kā pēdējo reizi paveicās.

Bij sakarīgs džeks, kurš nespieda līdz ierobežotājam, bet tikai tik, cik minimāli nepieciešams mērījuma veikšanai.

scope 01.04.2009 15:49

Par Slāvu apļa apkārtnes 30 km/h zonas lieluma pamatojumu atbildēja ļoooti nesakarīgi, kaut arī tika prasīts tieši par to, kāpēc tās zonas robežas ir tik tālu piegulošajās ielās.

Tik pat labi varēja vispār neatbildēt...

"Satiksmes departaments paskaidro, ka satiksmes organizācija Slāvu maģistrālā transporta mezgla izbūves laikā norit atbilstoši tehniskajam projektam. Katram būvdarbu etapam tiek izstrādāta un apstiprināta atbilstoša satiksmes organizācijas tehnisko līdzekļu (ceļa zīmju, brauktuves apzīmējumu u.c. elementu) uzstādīšanas shēma. Šādas shēmas ir saskaņotas ar vairākām iestādēm un organizācijām, piemēram, RP SIA „Rīgas satiksme”, VAS „Latvijas Valsts ceļi”. Ātrumu ierobežojošo zīmju darbības zona ir saistīta ar nepieciešamību panākt maksimālu drošību autovadītājiem, gājējiem un strādājošiem, kas atrodas būvlaukuma tertorijā.

Ceļa zīmes un cits satiksmes organizācijas aprīkojums tiek uzstādīts atbilstoši spēkā esošajai satiksmes organizācijas shēmai. Ņemot vērā, ka būvdarbi tiek veikti nepārtraucot transporta līdzekļu kustību un praktiski tiek nodrošināta pastāvīga satiksme caur būvlaukuma teritoriju, noteikto ātruma ierobežojumu 30km/stundā un šīs ceļa zīmes darbības zonu noteica šādi faktori:

- būvlaukuma teritorija, tie ielu posmi, kur noris būvdarbi (arī tiešā brauktuves tuvumā norisošie inženierkomunikāciju izbūves darbi);

- 1.etapā paredzētie darbi, kas nosaka nepieciešamību veikt būvdarbus tiešā ielas braukruves tuvumā visās Slāvu rotācijas aplim pienākošajās ielās;

- prognozes par transporta līdzekļu plūsmu uz rotācijas apli un rotācijas aplī;

- nepieciešamība rūpēties par būvlaukumā strādājošo drošību un iedzīvotāju drošību, kuriem ir jāpārvietojas pa ietvēm un gājēju pārejām būvlaukuma teritorijā.

Satiksmes departaments lūdz autovadītājus būt saprotošiem un ievērot Slāvu maģistrālā transporta mezgla būvlaukuma teritorijā izvietotās ceļa zīmes un norādes."

scope 01.04.2009 17:04

uupis rakstīja: A kāda mārrutka pēc izbraucot no Slāvu apļa uz Dārciema vai Piedrujas ielu tā zona nevar beigties zreiz aiz gājēju pārejas????

To es nesaprotu.

Par to arī RDSD tika jautāts - kāda mārrutka pēc.

Atbilde - kā jau papīru stumdītājiem pienākas

scope 01.04.2009 20:04

uupis rakstīja:

Tur nav būvlaukuma - tādēļ atbilde nav pēc būtības sniegta. Nākamā jautājumā uzsvars jāliek uz prasību atbildēt ar reālu pamatojumu un pēc būtības - nevis atrakstoties....

Tur jau tā lieta, ka jautājumā minēju, ka ir skaidrs par ierobežojumu pašā aplī un vietās, kur reāli kaut ko būvē/rok. Prasīju konkrēti par tiem posmiem aiz šiem remontdarbiem, kur tik un tā saglabāta 30 km/h zona un CP nodarbojas ar brutālu slaukšanu.

scope 01.04.2009 21:15

Sretsked rakstīja: Sūtam visi tādu vēstuli ar līdzīgu jautājumu. Kamēr viņiem apniks un sāks strādāt un domāt.

Tāpat CP vadītājam ar jautājumu- kāpēc tiek \'\'čakarēti\'\' autovadītāji vietā, kur reāli nekāds apdraudējums nenotiek, notiek naudas iekasēšana tikai dēļ nepareizi izvietotām zīmnēm un vai policijas uzdevums nav pašiem ierosināt RD novērst šo nepilnību.

SatDep\'am var viņu mājas lapā caur kontaktu formu rakstīt jautājumus.

Šie piereģistrē un atbild 30 dienu laikā tāpat kā uz papīra iesniegumu.

Tā kā, kam nav grūti - uz priekšu www.rdsd.lv/... .

scope 02.04.2009 15:33

Pēc 15. aprīļa pa Lielirbes ielu neskrieniet, jo zaļie vīriņi, visticamāk, uzraudzīs jaunos ātrumus...

www.delfi.lv/...

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti