Kanibaals rakstīja: Straujāk augošais valūtas kurss arī 😂
Ekonomika...Itālijas izmērā.
Apstrādes, loģistikas un apbedīšanas nozares
Kanibaals rakstīja: Straujāk augošais valūtas kurss arī 😂
Ekonomika...Itālijas izmērā.
Apstrādes, loģistikas un apbedīšanas nozares
Manuprāt vēl nav latviskots.
Es atrastu kādu, kam ir "īstās" lampas un uz skati aizņemtos. Citās situācijās neatbalstu (piem.tonētie lukturi utt.), bet šādā gadījumā kaitējumu citiem nenodara.
Man uz Bosch kaut kā vairāk nevelk. Pirms pāris gadiem liku, čīkstēja jau no paša sākuma un tīrīja sliktāk kā Depo pirktās noname pa ~6EUR.
Kādreiz bija CSDD runasvīrs, diemžēl neatceros kā sauc, bieži Zebrā un citur runāja par dažādu statistiku. Viņam varēja epastā jautāt sev interesējošo statistiku. Tagad sen kā TV praktiski neskatos un internetā neesmu viņu nekur manījis. Varbūt kāds atcerās viņa vārdu?
Es tikai līdz galam nesaprotu vai šīs reklāmas kāds fiziski raktsa, vai, drīzāk, tās ir robotu ģenerētas? Pārāk sintētiski un vienveidīgi tie teksti viņām. Kā arī ļoti ož pēc google translate.
Kur tu tur pamanīji, ka es olas kasu? 😅
Atsauksmes par šādiem haļavas meklētājiem tikai vissliktākās. Pat neverot vaļā linku.
2 nedēļas līdz 2 mēneši
Pieļauju, ka kāds no durvju mehānismiem salūzis, aizaudzis, ieklemmējis vai kā citādi neļauj durvīm aizslēgties, tāpēc centrālā atslēga, redzot pretestību, atslēdz visas durvis.
Drošības nolūkos vajadzētu novākt vidējā ātruma radarus, vismaz starp Līgatni un Siguldu noteikti. Šodien piedzīvoju skatus, ko nekad tur nebiju redzējis - fūres apdzen bremzes, kam bail pietuvoties 90 km/h atzīmei spidometrā. Tā kā tur ceļš nav pilnīgi taisns, ne katrs apdzīšanas mēģinājums tām bija veiksmīgs un nācās līst atpakaļ aiz apdzenamā…
core rakstīja:
anoagask rakstīja: www.delfi.lv/auto/42826678/celu-reportieris/56110336/video-kurjers-uz-bauskas-sosejas-apdzenot-knapi-izspraucas-starp-divam-furem
Tur vajadzētu VP ziņu par lietas ierosināšanu
Preses meitene aizmirsa pieminēt, ka visticamāk maršrutu venipak saplāno tā, ka iekļauties laikā var tikai šādi.
Es esmu ievērojis, ka venipakā strādā lielākie lohi, regulāri dīvaini izpildās uz ceļa, mašīnu vienmēr nomet vispār kā pagadās, neiespringstot vai kāds tiks garām, ne reizi vien esmu ar viņiem lamājies. Ar nevienu citu kurjeru neko tādu neesmu novērojis.
Par auto vadīšanu neko kriminālu neesmu novērojis Venipak šoferiem, jo ikdienā darba laikā īpaši daudz ar pa ielām nepārvietojos, bet kā ar kurjerdienestu gan tikai visbriesmīgākā pieredze.
Veikalā pirku galdu (pandēmijas laikā), piedāvāja bezmaksas piegādi uz mājām, piekritu. Pēc pāris dienām atnāca paziņojums, ka jāsaņem pie Mēbeļu nama no busa (ok, pandēmijā katrs grozījās, kā varēja). Izrādījās, ka ir tikai kājas, otras pakas nav. Piegādāja pēc pāris nedēļām, esot viņu noliktavā pazudusi. Vēl pēc kādas nedēļas zvanīja viņu menedžeris, vai es esot saņēmis visu sūtījumu?
Darbā regulāri klientiem sūtam pasūtījumus ar kurjeriem, bet Venipak paši nekad neizvēlamies. Ir klienti, kas paši pasūta pie viņiem.
Reiz paka jāpiegādā uz D-pili, bet aizved to uz V-pili, un stāsta, ka klients (tas kurš D-pilī) esot parakstījis un viss kārtībā. Pēc tam gan atzina, ka ne tur piegādājuši.
Lielākais hīts bija, kad jāved 3m gara palete, visi izmēri norādīti pasūtījumā, bet atbrauc ar busu, kam palete nelien iekšā. Nu ok, nākošajā dienā atbraukšot ar lielāku mašīnu. Nākošajā dienā vēlreiz atbrauc ar tādu pašu mašīnu.... pēc dienas vēlreiz ar tādu.... un tikai vēl pēc dienas atbrauc ar pareizu mašīnu.
darklight rakstīja:
msh rakstīja: Paga, es esmu kaut ko palaidis garām - dižajā pilsētā dzīvokļi ar vismaz 4 istabām ir norma? ![]()
Protams nē. Bet zinu cilvēkus, kas nopirkuši kaimiņu dzīvokli un tad savienojuši abus kopā. Man viens čoms nopirka divus dzīvokļus vienu zem otra un uztaisīja divstāvīgu. Reāli prikolīgi.
Nezinu vai norma, bet draugu lokā lielākā daļa, kam ir 2 bērni, dzīvo 4 istabu dzīvokļos. Turklāt neviens nav ne oligarhs, ne citādi “biezs”, visi strādā algotu darbu. Es tai skaitā pandēmijas laikā samainīju 3 istabas uz 4.
Vienus gan var pieskaitīt pie “biezajiem”, viņiem ir savienoti 2 blakus dzīvokļi jaunajā projektā, tagad ir 5 istabas (2 ar virtuvēm) un 4 wc. Savienojums gan ir vienkārši durvis sienā, lai, nepieciešamības gadījumā, durvis var aizmūrēt un dzīvokli pārdot vai atdot kādam no bērniem, kad paaugsies.
Manā gadījumā tā bija Honda.
Man reiz kādā jaukā dienā, līdzīgā situācijā, atslēgu vairs nevarēja pagriezt. Rezultātā evakuātors un slēdzenes maiņa.
Vienkāršākais variants ir nomainīt slēdzeni no donora un atslēgām nomainīt “iekšas”, lai atslēgas nav jāpāršuj (ja vien to var tehniski izdarīt, par visām markām neesmu pārliecināts).
Durvju slēdzenes var arī nemainīt, tikai atstāt veco slēdzeni ārkārtas situācijām.
Nošpricēt visas aizdomīgās vietas ar ziepjūdeni no ārpuses un no iekšas pūst ar pamatīgu kompresoru. Otrs no ārpuses skatās, kur gaiss nāk ārā, tālāk jau sīkāka konkrētās vietas izpēte.
Neesmu baigais šī krustojuma zinātājs, bet vai tad nav tā, ka pretējam zaļais un no "šīs" puses tikai papildsekcja nemaz vienlaicīgi nedeg? Plika papildsekcija deg tikai tad, kad no Rušonu ielas ir zaļais un no Lokomotīves bez problēmām var griezties pa labi.
Tikko saskāros ar nesaprotamo graboņu iekš Mitsu Outlander `16, tikai aizmugurē.
Mašīna tikko pēc apkopes iekš Skandi, bet brīžiem grab tā, ka šķiet tūlīt kaut kas nokritīs. Pirmajā reizē arī uz pacēlāja neko nevarēja atrast. Mašīna izgāja TA, ideālā kārtībā, bet brīžiem grab... Pēc atkārtotas izpētes tomēr vaina atradās - Skandi nomainījuši suportus, bet pakavus un vadotnes nav nomainījuši. Tā nu brīžiem visa konstrukcija sāk staigāt šurpu turpu.
Man ģimenē abi auto ir no šīs "nereālo nobraukumu" kategorijas.
Toyota Auris 2007.g., manis pirkts 2020. gadā ar 32k nobraukumu, šobrīd 50k.
Audi Q5, 2011.g., manis pirkts 2022. gada rudenī ar 87k nobraukumu, šobrīd 95k.
Abi pirkti no ģimenes draugiem, iepriekš Auris bija pirkts mazlietots, Audi jauns. Ne viens, ne otrs iekš ss nemaz nenonāca, jau vismaz pāris gadus iepriekš bija sarunāts, ka piedāvās man, ja sadomās tirgot.
darklight rakstīja: A nahera? Viens no vērtīgākajiem foruma dalībniekiem. Ok, garos anāllītiskos rakstus daudzi nespēja pārvārīt, bet arī par tēmu un konkrētiem jautājumiem no viņa puses tika sniegts daudz derīgas informācijas. Es domāju, ka pašam pagurums iestājies, a nopietni? Bans?!
Tā sanāk, komentē tikai rakstus zem nika LOHS dažādās variācijās
Mērkaķbarību dabūjis, rakstu komentāros ir.
ezis71 rakstīja: 2021.gada jūnijs
ir zīmes 90
2022.gada oktobris
zīmes 90
2023.gada maijs
zīmes 90 pazūd bet 16.jūnijā braucu uz laukiem un zīmes 90 atkal vietā.
Kādi būs secinājumu?
Kad iepriekšējā posmā ir 110 sezona, tur uzliek 90, lai zinātu, kur 110 beidzās.
atrabotka rakstīja: Ja tas skaitās krustojums, tad teorētiski arī jebkurš grants ceļš, kurš pienāk pie šosejas ir ar tādu pašu statusu. Iedomājies braucot naktī un visu laiku lūrot pa malu vai ir kāds pienākošais ceļš, līdz kuram ātruma zīme ir spēkā! Pilnīgs idiotisms! Ja vēl pilsētā tas ir ok, tad ārpus pilsētas to vajag atcelt. Braukšanas ātrumu lai nosaka atbilstošas zīmes.
Ja ir šāds jautājums, tad nepieciešama diskusija “vai autovadītājiem būtu nepieciešams kārtot teorijas eksāmenus ik pa 10 gadiem?”
ZZZZ rakstīja:
ezis71 rakstīja: Tā kā mana māsa palikusi bez auto tad nolēma braucamo iznomāt.Protams nodrāza feniņus,atrada kaut kādu kantori Ziepniekkalna iela,60 eur samaksāja par trīs dienām.Tika pie Ford Escort,dīzelis,gadu nezinu,neprasīju.Nav varējusi apdzīt fūri 😂😂,melns dūmu mutulis bet paātrinājuma nav.Tad vēl logu šķidrums beidzies un nevar atvērt kapotu😂😂.
Tā, sanāca pabraukāties ar mb A170cdi -2004. Automāts long izpildījumā. Neliels, patīkams šoks. Iet praktiski uz gaisa, nobraukāju 100+ un degvielas rādītājs knapi pakustējās. Iespējams 4l..??? Tik kompakts auto bet velo ielikt var veselu, vispār sēdekļi transformējās tā ka vest var ledusskapi, 2,6m garu tepiķi vai ko citu. Otrā rindā sēdēt var kāju pār kāju pārlicis. Izslavētā nestabilitāte kur? Pagriezienus bez maz kā ar kartingu var ņemt, plūsma parasti atpaliek...
Bija sievai kādu gadu tāds brīnums, tikai benzīns. Ietilpība jā, pārsteidz, bet no remonta viedokļa pilnīgs sviests.
Iebrauc peļķē - remontē ģeneratoru. Iebrauc vēlreiz peļķē - maini ģeneratoru.
Viss salikts uz vienas siksnas, ģenerators nestrādā, nestrādā stūres pastiprinātās un kas tik tur vēl nē.
Lai ģeneratoru noņemtu, kā minimums jālaiž motors lejā utt. To laiku atceros ar šausmām ![]()
Man Audi auto gaismas gaišajā laikā priekšā dienas gaitas + pakaļas gabarīti, tumšajā laikā tuvie + pakaļas gabarīti.