tadsjautues rakstīja: bet ja jau tie amerikaanji tik labi un tik maz eed kapeec nav ar vinjiem pilnas ielas?
Tāpēc ka tautiešiem joprojām ir bail no amīšu mašīnām. Piem šim pašam GC 3.0 dīzelim motors un kārba ir no merša. Tiesa, GC ir dārgāks par kia un hd. lētākā versija, ja nemaldos maksā 38 eur, a ar ādu un klimu jau 41.
Neesmu kārtīgs elektriķis, bet vai tik šis nads nebija t.s elektriskajām teleskopiskajām antenām? Respektīvi, ieslēdzot maģi, automātiksi "izbrauc" antena....
Kā pirmo mīnusu vairums lietotāju min cieto balstiekārtu. Tāds nu upuris jānes par teicamo vadāmību. Laika gaitā salona dažādās vietās iemetas circeņi, ar kuriem cīnīties grūti. Paaugstināta akustiskā komforta cienītājiem viela pārdomām. Abas automātiskās kārbas vairāk piemērotas nesteidzīgai braukšanai un pēc pārsēšanās no BMW X5 liksies, ka kaut kas nav kārtībā. Mehāniskajām kārbām novērota dažu ātrumu apgrūtināta ieslēgšana (visbiežāk minēts trešais) un palielināts trokšņu līmenis (primārās vārpstas gultņi). Daļai mašīnu bija problēmas ar izspiedējgultni, kas trokšņoja visos režīmos. To radīja tehniski neveiksmīgs mezgla risinājums. 3,5 l V6 motoram līdz pat 2004.gadam fiksēta eļļas noplūde zem galvas blīves, bet 2,4 l motoram problēmas ar auksto startu. Pasaulē fiksēti (2002-2004.g.) atsaukumi saistībā ar stūres pastiprinātāja hidropievadu, bremžu šļūtenēm, ģeneratora stiprinājumu dīzelim un degvielas noplūdi no maģistrāles bākas tuvumā. Pietiekami bieži (20-30000 km) jāmaina stabilizatoru bukses. Smagāki bezceļi ar intensīvu buksēšanos var parakstīt spriedumu pusasīm un sadales kārbai. Triecienos dziļākās grambās cieš motora radiators un kondicioniera kondensatora pievadi. Klimatkontroles darbība dažkārt neadekvāta un pieregulēšanai nepakļaujas. Lietotājiem nepatīk automātiski izbīdāmā antena, kura ziemās iesalst, dubļos iesprūst, bet mežā, lai nenolauztu audiosistēma jāizslēdz. Jāuzmanās ar aizmugures stikla aizvēršanu. Ļaujot tam brīvi krist gāzes amortizatoru atbalsti var stiklu saplēst.
Kāpēc pirkt šo auto?
Moderni izskatās, viegli vadās, pienācīgi aprīkots, ar labu dīzeli un caurgājību. Izvēloties V6 iegūsiet klusu braucamo, kas simtiņu izmaina 10 sekundēs. Degvielas rēķinu gan labāk neredzēt. Laba alternatīva Jeep Grand Cherokee vai Hyundai Santa Fe.
FO. Laba alternatīva Jeep Grand Cherokee??? Alternatīva jā - laba, nedomāju viss.
Arnis76 rakstīja: Man arī paziņam ir Sorentu, diesel un automāts. Principā šis nav no īsajiem cilviņiem, velk ar mašīnu jau 2o gadu un apmierināts kā zilonis. Apkopes, tiesa,padārgas esot, bet toties nekam citam rokas klāt nav jāliek.
Neliela atkāpe no tēmas, ja esi noskaņojies uz džipu, paskaties salīdzināšanai Grand Cherokee. Es arī ilgi tēmēju uz Sorento, bet beigās paņēmu bik pabrauktu Jeep. Naudās sanāk tas pats. Man GC likās komfortablāks, klusāks un arī kārba labāk šancēja. Patēriņš šoseja/rīga ap 10 ( braucot līdz 110), tikai pilsēta 12 -13.
Man arī paziņam ir Sorentu, diesel un automāts. Principā šis nav no īsajiem cilviņiem, velk ar mašīnu jau 2o gadu un apmierināts kā zilonis. Apkopes, tiesa,padārgas esot, bet toties nekam citam rokas klāt nav jāliek.
Neliela atkāpe no tēmas, ja esi noskaņojies uz džipu, paskaties salīdzināšanai Grand Cherokee. Es arī ilgi tēmēju uz Sorento, bet beigās paņēmu bik pabrauktu Jeep. Naudās sanāk tas pats. Man GC likās komfortablāks, klusāks un arī kārba labāk šancēja. Patēriņš šoseja/rīga ap 10 ( braucot līdz 110), tikai pilsēta 12 -13.
Nu ir, ir uz garāžas tīrīšanas pusi... Stāv man garāžā Thule Ocean 500, tāda tieva un gara, kāreizi pirkta ar funktieri nolikt tai blakus 2 veļļukus. Nu vairs nav aktuāla. Cena veikalā jaunai Ls 199, savējo par Ls 120 atdošu.
Pirms piesakies, paskaties kādi ir tās izmēri un vai ar kasti dabūsi vaļā bagažnieku. savādāk, lietojams aparāts, gana ietilpīgs
Es varu piedāvāt oriģinālu Trailblazer maģi ar 6CD changeri. Maģim viss šancē, ekrānā pāris diodes padegušas.
Un protams... 2 gab Trailblazer sailentblokus, priekšējie, iekšējie, komplektā ar visiem ričagiem. Par šiem gan prasīšu Ls 200, jo bodē šis prieks maksā 350 - 400.
Jā, un pieejama ir CB rācijas antena. garums 1500,stiprinās uz magnēta. Cena Ls 25 ( vekalā Ls 42)
RHINO rakstīja: plus vel īsviņi tādi ka traucētāju praktiski nav
Ir iespēja ap 144Mhz režīmā lietot rācijas, un kautkadi tur vel bija tie diapazoni. bet tur ir vajadzīga atļauja un Licence - tādus sakarus lieto daudzi dienesti, kādreiz pat tv ziņu dienesti lietoja rācijas kas vilka mierīgi cauri visai Rīgai bez problēmām.
Bet ja gribas lietot pa velti, un vel dzirdēt ko citi runā tad vienīgais izplatītais standarts ir CB - un cita nav
... un kas ir interesanti, Rīgā ar šīm CB lietām tā nopietni ņemas tikai viens kantoris...
Nortel rakstīja: Jaunajām CP mašīnām ir tādas mazas smukas antenītes. Kādi pāris cm garas.
Ja nemaldos, CP, takši etc šancē uz sava viļņa, kas parstajiem lietotājiem, kā es, nav pieejams Lai gan nebūtu slikti "no pirmajām rokām" uzzināt kur ir radariņš
Nuu, te tev var līdzēt tikai antīko auto klubs. tusē viņi pa motormuzeju un pie viņiem iegūsi visu iespējamo info, t. sk par rezerves daļu daiļamata meistariem.
Nortel rakstīja: Ja aukstā riepā ielaidīsi max pieļaujamo, braucot uzsils un sāks dilt riepas vidus.
nu nav jau tik traki ar mani... es runājupar spiedienu ausktās riepās
Manējam pēc papīriem vajag 2,3, bet vasarā turu ap 2,0. Ir mācība.
Pēc kādiem papīriem?
Es pūšu 2.5, nekas nedilst, un vispār iebildumu nav. ripuļi gan 245/70/16.
PS. Autora jautājums izskatās pēc lielišanās ar GČ. , ko tur vispar ko jautāt?
Mosties, Runchuk, kurš lecas ar GC? Atradis mašīnu ar ko spīdēt. Lieta ir daudz vienkāršāka, iauto, starp daudziem domugraudiem, var izvilkt kopsaucēju, kas, parasti, arī ir pareizais risinājums.
Nu bet tad ir jāmeklē tam digitālajam krutā antena. braucot iebūvētajam parastajam teļļukam ar aktīvo antenu viss ir OK, var skatīties, a digitālajam ar standata antenu, ne s...a neredz.
tadsjautues rakstīja: bet ja jau tie amerikaanji tik labi un tik maz eed kapeec nav ar vinjiem pilnas ielas?
Tāpēc ka tautiešiem joprojām ir bail no amīšu mašīnām. Piem šim pašam GC 3.0 dīzelim motors un kārba ir no merša. Tiesa, GC ir dārgāks par kia un hd. lētākā versija, ja nemaldos maksā 38 eur, a ar ādu un klimu jau 41.