Nu vecīt, Tev prasa 10 gadīgu pa 8k, bet Tu te rādi 15 gadīgu pa 8900...?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu vecīt, Tev prasa 10 gadīgu pa 8k, bet Tu te rādi 15 gadīgu pa 8900...?
Labi būtu, ja komentāros/forumā būt iespējams citēt konkrētu teikumu vai daļu no kādas atbildes. Ja kāds sarakstījis baigo palagu, bet komentārs ir par vienu teikumu, jācitē viss palags.
Valstij (tas ir, mums visiem) būtu jārūpējas par tiem nabaga poršē vai citu spridzekļu/luksusa auto īpašniekiem, jo viņi nopērkot šādus auto tiek diskriminēti, nevarot Latvijā atvilkt uz 200km/h?
GDI tas ir normàli, ar zemajiem apgriezieniem panak lielaku ekonomiju, nu vibracija ir blakusefekts, ar to neko nevar darīt. Man bija mitsu galants GDI, arī tas pats. Manualī 550rpm noradīts kā norma.
Piekrītu, arī valsts atbalstam der, ja pats visu esi salicis.
Izslatās ka esi kārtīgi aptaisijies un ieberzies ar tiem saviem akumulatoriem, tāpēc briesmīgi te pardzīvo, ka citi ir pratīgi un neinvestē tehnoloģijā kas šobrīd neatmaksajas savas kalošanas laikā.
Nortel rakstīja: Tev vēl ir vajadzīgs sertificēts elektriķis, kas to visu pieslēgs. Un vēl ir vajadzīgs zemējums, kas nav visai lēts prieks, ja jāiekļaujās 4 Om robežās.
Kāds sakars saules paneļiem ar zemējumu?
Cik var aurot par tiem akumulatoriem, nu neatmaksājas tie sava mūža laikā.
Tak nomierināties, pēc mēneša granulas būs cik uziet un adekvātās cenās. Pēc krievijas un baltkrievijas aizveršanas, ražotājiem jāpārorientējas uz vietējiem kokiem. Tas prasa laiku, bet visi kā traki grib tagad uz sitiena granulas 5 gadiem uz priekšu. Efekts tāds pats kā ar griķiem pirms kovida.
Izmantoju šo, plus vajadzīgo HW (zigbee, RFLink, un tml.)
Ne ar ko, uzliku jaunu filtru un braucu.
Tā tīrīšana neko neiztīra. Vismaz mitsu dpf iztīrīt skalojot nevar. Es jau saku, viņi pirms tīrīšanas nomērija un teica ka it kā nemaz neesot pilns... ka mašinas kompis gļukojot.. Bet autiņa kompis rāda ka pilns, kas tā arī bija.. Nu tad kas tie par merījumiem viņiem?
Nestrādā šitā mazgāšana. Esmu pamēģinājis, tiesa ne pie šiem, kaut kur Latgalē arī bija šitāds kantoris. Kaut arī viņu izdrukas rādīja ka filtrs baigi tīrais ir (spiedienu starpība), uzliekot uz autiņa pēc 10 km kompis rāda ka filtrs ciet. Man pat mēģināja iestāstīt ka problēma ir ar autiņa kompī vai ar devējiem, jo viņu agregāts rāda ka filtrs nav ciet, bet normālā stāvoklī. Kaut kādiem smagajiem varbūt tas strādā, bet priekš vieglajiem fufels tas ir.
Veči darbā jau otro gadu mauc ar dīzeļa dusteru, un daudz arī pa granteni. ~50k jau nobraukti, nekas nav bijis jāskrūvē vai jāremontē.
Visus (8) savus auto esmu pircis Vācijā (vienu Beļģijā). Protams, sākotnēji skatos LV tirgu, bet pasākums ātri apstājas pie tā ko Bradypus teica - plačos visi auto ir dauzīti un laboti, un izvēle ir maza salīdzinot ar Vāciju. Protams ka sanāk dārgāk, bet toties līdz šim neviens auto nav bijis ar kādu slēptu defektu vai bēdīgā stāvoklī. Un es arī lētākos Vācijā neskatos, jo tur jau turki arī nav pērnie, un pozitīvi, ka cena Vācijā atspoguļo faktisko auto stāvokli, ne tā kā pie mums, visi ideālā stāvoklī un pa lēto.
Pilnībā piekrītu.
Ģimenē ir Outlanders un Brera, pietiekami dažādi auto, un nu nekādi es nesajūtu dramatisku starpību (vai kaut kādu mazāku nedrošības sajūtu) braucot ar vienu un otru. Ir jābūt ļoti lielam amatierim, lai vispār rastos kaut kāda stabilitātes nedrošības sajūta braucot ar jebkuru mūsdienu auto, vai tas ir SUV vai sedans. Par pāris grādiem vairāk sasveras, un uzreiz paliek bail? Tur ir problēma galvā nevis mašīnā.
Vecīt, šis dzinejs man arī šobrīt liekas kā pasaka!
Pūtiens protams nav no brīvgaitas, bet grieze ir pietiekama arī pirms pūtiena. Nezinu kā to panāk, bet braukt ir kaifīgi.
Es tak rakstīju, esmu sajūsmā par savu mitsu dīzeli.
Dīzelis bija tomēr radīts ekonomijai uz komforta rēķina. Kratās, smird un nesilda, bet tas viss attiecas uz vecajiem dzinējiem. Bija man outrlanders(2007.g.) ar VAG PD dīzeli, nu gadu es ar viņu izturēju, tups kā cirvis, līdz 1500rpm cēliens nulle, tad sekundes simtdaļu ir rāviens, un tālāk akal nekā, jāslēdz robs un viss sākas no jauna. Kratījās un rūca kā nezvērs. Šausmas. Jaunam golfam darbā (bija 2017 gada) 1.6D bija labāk, kluss nekratījās, bet līdz 1500rpm tā pat cēliens nulle, ļoti neērti braukt, spied grīdā un nekā, kamēr turbīna pamostas... nezinu, nekas labs no tā VAG dīzeļa manā pieredzē nav...
Tad nomainīju uz outlanderu (2011.g.) ar mitsu paša radīto dīzeli (4N14), tas bija kosmoss salīdzinot ar VAG. Cēliens ir jau no brīvgaitas 650rpm, kā bezīnam, tādas turbobedres vispār nav, pateicoties divmasniekam vibrācijas nav, salonā kluss. Jaudas atliektiem galiem (177zs, 380Nm). Barucu jau 5 gadi un nav apnicis un netraucē ka ir dīzelis, kaifoju katru reizi kad braucu. Protams, dīzeli ņēmu dēļ ekonomijas, un iekāpjot sievas benzīna Alfiņā sajūtas tomēr IR kaifīgākas.
Katrai tehnoloģijai ir savs mērķis un pielietojums, savukārt tirgus vai psihoekologi (kā tagad) piespiež ražotāju attīstīt to tehnoloģiju, ko jāiesmērē patērētājam. Tagad topā jābūt mazlitrāžai (nu jau elektro/hibrīd brīnumi arī), nu tad pateicoties tam ir attīstīti mazresursa turbodzinēji/šujmašīnas, kas ekonomijā jau izpogā dīzeli... bet ja turpinātu attīstīt dīzeļus, tie savukārt arī komfortā, ne tikai ekonomijā dadzītu benzīnniekus.
Vēlreiz, netaisnojies. VAG ir garantijas periodam, ne ilgāk.
Netaisnojies. Vācu autobūve paredzēta garantijas periodam, tad auto skrūvē autorizētais serviss, pēc tam kas notiek, progresīvajam vācu inženierim ir pie pakaļas. Un notiek bieži un regulāri.
Da nomierinies, ābolfan, esi esi tu kruc pacans, kas mega orientējas tēmā.
Smiekli nāk lasot tās ābolfanu taisnošanās runas.
Tad nekas tur pa 5 gadi nevar atmaksāties. Vislielākā ģenerācija ir pa dienu, kad neviena nav mājās un nav kas tērē, tātad, lielākā daļa kas tiek saražota tiek nodota par biržas cenu, kas ir gaužām maza. Cik bija jauda un cik maksāja tie saules paneļi?
eidis rakstīja: sorry. Saules baterijas manai mājai izmaksājās 59 mēnešos. Jeb nepilnos 5 gados. Šis laikam nav slikts rādītājs
Un kā ar akumulatoriem? Kad tie atmaksājās?
Regulāri pūšu tajā krown, kārtīgi nomazgā un piepūš visas šķirbas. Divi gadi vēl sūcas tas šmeteklis ārā no visām šķirbām. Rūsa neparādās, esmu apmierināts. Pūšu +/- reizi gadā. 2011.gada Outlanders, Latvijā jau būs kādi 7 gadi un 180k nobraukts.