Prasās bilde ar īsto riepu protektoru - tuvumā. Man pašam ir tieši tādi diski.. varbūt arī paņemšu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Prasās bilde ar īsto riepu protektoru - tuvumā. Man pašam ir tieši tādi diski.. varbūt arī paņemšu.
Piebildīšu, ka bija BEZ radzēt un ar priekšējo piedziņu, Audi.
Nez, tās radzes bijušas nebijušas, lameri tik un tā dzīvosies pa neceļiem (grāvjiem, citu auto pakaļās u.tml.). Šoziem bija pirmā sezona, kad izbaudīju ziemu no sākuma līdz beigām ar regulāru braukšanu. Ar savu M+S (*) Snow wolf2 plēsu pa Jelgava-Rīga šosejas lēno joslu, kad tā nebija normāli izbraukājama (bija nejauka sniega kārta, grubuļaina, bez redzama asfalta), jo dažs labs āpsis brauca uz 70km/h un negribēja turp pārkārtoties! Manevrs likās izcils, līdz ar to plusiņš riepām.
Ja 90 grādi ir darba režīms, vai 85 grādi (nemainīgi) nozīmē, ka autiņam ir laba dzesēšana? Audi A4, 2.5 TDi, 2001. gads. Vai varbūt vajag uzsākt kādu apkopi dzesēšanas sistēmai vai tā ir norma? =)
R15 195/65 M+S (*) 4 riepas par 100Ls. Lietotas tikai ziemā. Atrodas Jelgavā. Ja interesē - Archijs2@inbox.lv .
Tur jau tā lieta. Un cilvēki lielā mērā pukst paši pie sevis vai kompānijās, bet praktiski neviens neiet uz attiecīgo institūciju un nepasaka, ka viņus kkas neapmierina līdz ar to tie āpši dara kā izdomā, uzskatot, ka viss ir kārtībā...
Biju aizgājis pie viņiem ne tikai sakarā ar luksoforiem, bet arī ar trotuāriem/veloceliņiem, kuri tiek būvēti tā, ka nobrauktuves ir ar tādu kā nelielu pakāpienu un braucot ar riteni ir jākratās, kas varbūt nav tik traki, bet tiem, kuri brauc ar invalīdratiņiem, tas rada grūtības.
Es jau negāju un neteicu - LIECIET VISUR MIRGOJOŠOS! Paprasīju, kāpēc tā un vai nevarētu tā..
Conqueror, naudas man pietiek, pat nestrādājot nekādu darbu, tāpēc nauda nav iemesls, kāpēc strādāju policijā.
DM, krustojums, kurš 2-3x tika pārbraukts pie sarkanā ir pilnībā pārredzams un tajās reizēs tuvumā nebija ne cilvēku, ne riteņbraucēju, ne cita transporta, kas ir parasta situācija nakts laikā.
Ikdienā praktiski ātrāk par 100km/h nebraucu, jo ir bijušas 2x, kad vadītājs griežās pa kreisi uz šosejas, neparāda pagriezienu, nobremzē pa mēmajiem un līdz sadursmei bija palicis pavisam maz. Un nav jāuztraucās par zaļajiem vīriņiem ar radariem. Varu derēt, ka lielākā daļa no jums nepārstāj spiest pedālī arī pie 110km/h.
Katram likumam, CSN punktam ir sava nozīmē, kura jāņem vērā. Kaut vai tā pati stāvjoslas izmantošana kā papildus braukšanas josla, lai palaistu garām citus braucējus, lai nav jāvelkas uz 80km/h, lai gan lielākoties tiek laisti tie, kuri brauc 110km/h un vairāk...
Sinn, es nedraudu.. Kas vainīgs, tas bailīgs. Cik esmu ieminējies, ka strādāšu policijā, tad visvairāk kko pukstējuši tie, kuri regulāri pārkāpj CSN! Un tie, kas cenšās to ievērot, apsveica..
Graber, tik ļoti vajag notrulināt vadītājus un padarīt dažus āpšus vēl blondākus? Tie ir nevajadzīgi izdevumi. Pie tam ņemot vērā Latvijas darbu izmaksas, tad tas izmaksās "miljardu" ar visām kabatā bāzšanām. Tad labāk lai ceļus labo par to naudu.
P.s. Kad tikšu CP un sodīšu nakts laikā tos, kuri pārbrauc pāri sarkanajam, tad dažs labs čīkstēs, ka CP nav ko darīt un nevēlas saprast autovadītājus, tāpēc mauc sodus par nebūtiskiem pārkāpumiem. Koks ar diviem galiem.
Sinn, mēs braucām uz Klaipēdu cauri dažām pilsētām un tur CENTRĀ ir šādi pagriezieni - VAIRUMĀ! Nevis 1% no visiem luksoforiem. NESMĪDINI TAUTU! Braukšanai jābūt DROŠAI UN ĒRTAI.
Ja bail no āpšiem, kas nejēdz braukt, tad uzcel bunkuru un nelien no tā ārā, jo arī Tavā mājā kāds var ietriekties. Un darbā mani noteikti pieņems, tā kā vari ievietot savu autiņu jau garāžā.
Arī labā pagrieziena atļaušana pie sarkanā, kā tas ir Lietuvā, skaitās nedrošība? Kāpēc parastajiem cilvēkiem jācieš dēļ pāris atsaldētajiem, kuri uzskata, ka likumi rakstīti, lai tos pārkāptu?
Pārbraukt pāri sarkanajam, kurš iededzies tikko pēc dzeltenā, 4 naktī, kad caur centru izbraucot manīti tikai 2 auto, ir LIELS NOZIEGUMS! Pirms gulētiešanas palūgšos, lai neieliek cietumā.
Vismaz es bezjēgā neplānoju pārkāpt noteikumus, bet sakārtot šīs lietas, lai nebūtu to jādara.
Dorisa rakstīja:
anonimikis rakstīja: nu pag. uz rūpniecības pie videnes tak arī nesen likts jaunais luksofors. jau vakarā ap kādiem 19.00 ieslēdzas uz dzelteno mirgojošo.
Ātrāk.
Tā gadienā nav gājēju pāreja un brīdinošais signāls? Ja nē, tad kur precīzāk, braukšu skatīties!
19.00 tā kā nedaudz par agru, varbūt būs nepareizi saprogrammējuši?
Viss tika pārprasīts kā nākas. Tādiem pārpratumiem nevajadzētu būt. Jo, kā viņa teica, tikai jaunajiem luksoforiem pašlaik ir šis standarts un tā arī ir - naktī nākas stāvēt pie jaunuzliktajiem/mainītajiem luksoforiem.
Un arī, var tak ieprogrammēt citādāk. Teiksim, krustojumā visiem ieslēdzas sarkanais, tajā pašā laikā sāk mirgot dzeltenais 10 sekundes un tad nodziest sarkanais, ar ko sākas kustība pēc pie krustojuma esošajām priekšrocības zīmēm.
To sauc par dabisko atlasi.
Ojaaa! Palūgšu, lai pārceļ uz Rīgu un tuvāk viņu darba vietai - vislaik vaktēšu, vai ir trīs galvenās lietas + apdrošināšana, gaismas, jostas utt.... Domāju, ka standarts tiks mainīts nedēļas laikā ārkārtas sēdē!
Ir zaļie viļņi, tātad - arī sarkanie. Kad naktī jāstāv pēc kārtas pie 5 luksoforiem un apkārt neviena vienkārši nav, tad priekš kam tas vajadzīgs???
Es vairāk par šo uztraucos nevis kā policists, bet kā autovadītājs. Es jau nezinu, varbūt pārējiem autovadītājiem patīk naktī vieniem stāvēt krustojumos un pētīt apkārtni..
3km vietā braukt 10km? Esmu jelgavnieks un ja man vajadzētu tikai braukt cauri, tad arī izmantotu apvedceļu.
Pirms vairāk kā nedēļas nolēmu palūkoties, kāpēc Audim nedeg ksenona spuldze. Atveru pārsegu, noņemu aizsargvāku lampai un cenšos izvilkt uzmanīgi spuldzi. Velku, velku un nekā - tikai par dažiem milimetriem izlīda. Kādas 5min. mocījos, bet nekā! Tas ir kreisais lukturis, grūti tik klāt, arī apsaktīties nevar. Nolēmu uzmest aci labajam lukturim - skatos, tur tāda drātiņa, ar kuru aizķer štekeri, kurā sprauž spuldzi, lai neizlien ārā... Bik ierēcu par sevi, noņēmu to drātiņu un štekeris ar jau sabojātu spuldzi ārā. Nākošais brīdis nebija sliktāks - nevar izvilkt ārā spuldzi! Pēc ilgākai laika mocībām ķēros klāt knīpstangām un, velkot ārā spuldzi, norāvu lielāko daļu plastmasas. Ieraugot, ka spuldze ir sakususi ar štekeri, kādēļ laikam arī negribēja spīdēt, sapratu, ka te tikai jāmeklē jauna detaļa un nākamreiz, kad kaut kas neies kā vajag, jāapskata uzreiz nevis pēc dažām nedēļām...
smaidiigais rakstīja:tad pēc šīs loģikas - ja nezini, vai var stāvēt, tad labāk neapstājies,
Vai arī pakusties ar K2 līdz krustojumam un izpēti zīmes. Parasti palīdz nomierināt sirdi par to, ka esmu pareizi noparkojies un vēsu prātu dodos darīt savas lietas. Pagaidām joku ar plāksteriem nav sanākuši, tpu tpu tpu.. =)
msh rakstīja:
Archijs2 rakstīja: Ja 90 grādi ir darba režīms, vai 85 grādi (nemainīgi) nozīmē, ka autiņam ir laba dzesēšana? Audi A4, 2.5 TDi, 2001. gads. Vai varbūt vajag uzsākt kādu apkopi dzesēšanas sistēmai vai tā ir norma? =)
Reiz domāju, ka muteres golfiņam dzeses dačiks čupā, pa šoseju vālējot nerādija vairāk par 70c. Kad stumdoties pa Liepāju, līdz simtam uzkāpa, sapratu, ka dačikam un rādītājam viss kārtībā.
Paša mucai normālā darba temp 90c, braucot vēsākā laikā 85, ventilators pie 100 ieslēdzas un nomet uz 95.
Tātad, ja neiet pāri 90 grādiem (ir ap 75-85), tad viss ir čikiniekā, ja?