Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
vilkss 05.11.2007 21:28

ja lasat vācu valodā iečekojiet .autobild.de, īsumā - bendzīnieku vēl var ņemt, bet no 2.0 diesel jāturas pa gabalu, jo problēmas ar motoru.

vilkss 05.11.2007 20:36

Kircha rakstīja: Nevajadzētu bloķēties!! Bet stūlbums jau tas ka pirmās sāk bremzēties pakaļējās, vismaz man tā liekas!! Jo nospiežot līdz galam slīd pakaļa bet priekša nē!! Normāli jābut ka labāk bremzē priekša. Ja ABS nestrādātu tad slīdētu arī priekš!

ja liekas var sasisties, sorry paspruka joks no 8-ās klases

pa nopietnam - pārbaudi bremzes uz stenda un tad runā. attiecībā par testu ar slīdēšanu - pakaļa arī slīdēs pirmā, jo bremzējot auto svars tiek pārnests uz priekšu, rezultātā aizm. riteņiem samazinās saķere un tiek sāk slīdēt, kurpretim uz priekšas riteņiem gulstas papildus svars, kas tos spiež pie ceļa virsmas, liekot tiem griesties

vilkss 24.09.2007 17:10

Frankfurt am Main, D-65933 - lai būtu pavisam precīzi

vilkss 24.09.2007 16:16

Nissan Terrano II ar 3.0 Di motoru no Patrol, ja nemaldos tādā koplektācijā tie nāca sākot no 2002.gada

vilkss 21.09.2007 23:09

pirms gada nederēja, mūsu CSDD pasūtīja un teica - sertifikāciju Latvijā.

Daži personāži šo risina vienkārši - pa saviem kanāliem reģistrē auto kādā no vecās Eiropas valstīm' / ņem tur nost no uzskaites / reģistrē auto LAtvijā (protams fiziski auto visu laiku atrodas te, ceļo tikai papīri) šajā gadījumā CSDD neko nesaka.

vilkss 21.09.2007 22:50

No šā gada marta ikdienā lietoju jauno Passat Variant 2.0 TDI ar DSG, nobraukti no 0, šobrīd 34'tkm. Īsumā - esmu ļoti apmierināts. Sīkāk - varu piekrist vienā pētījumā rakstītajam, ka DSG ātrumus slēdz ātrāk kā 70% autovadītāju tos spētu slēgt manuāli. Arī ar parasto automātu to nevar salīdzināt, jo divu disku sajūgs darbina šo kārbu krietni vien ātrāk, kā parasto automātu.

Protams kā jau datorizētam rīkam arī šai kārbai atseviškos gadījumos ir jūtama reakcijas aizture, bet tas ir ļoti specifisko gadījumos pārvietojoties ar nelielu ātrumu.

Manuālo pārslēgšanās režīmu neizmantoju, pamēģināju, bet Sport režīms ātrumus slēdz ātrāk, nekā tas iespējams manuālajā režīmā. Mauālais tika izmantots agrā pavasarī, kad iesēdos vienā meža ceļā.

vilkss 21.09.2007 22:41

Liels īpatsvars plius.lt ir auto no USA, tai skaitā Subaru. Piemēram no tu piedāvātajiem Forester (šobrīd meklēju tieši šo modeli) 40..50% no piedāvātā ir no USA.

Pagājušā gadā tur ņēmu WRX, kurš ievests no štatiem. Sertifikācija nepieciešama arī reģitrējot Lietuvā, tikai tur tā izmaksā pārus simtus EUR, kurpretim pie mums Ameriks Auto to izdarīja par 1000Ls + dabūju mainīt visus lukturus + iegriezt priekšējos spārnos pavorotņikus + ielikt aizmugures miglinieku.

Principā, ja grib max jaunu un pa max lētām naudām - var pirkt auto no USA iekš LT un tur arī piereģistrēt, protams tas gadījumam, ja braucot pa Latviju ar leišu numuriem, sev nerīvē kanti

vilkss 20.09.2007 21:57

paldies visiem par izsmeļošajām atbildēm, sevišķi Chriss.

vilkss 19.09.2007 20:42

jā, tie ir domāti vācijas plačos tirgotie auto, kurus var atrast mobile.de saitā

vilkss 18.09.2007 19:21

Ikdienā pa šo ceļu nesanāk braukt, bet pagājušo sestdien ceļš veda uz Ozolniekiem un es tikai attāli varu iedomāties kādi korķi ap Jaunolaini veidojas darba dienās.

Bet ja pa tēmu - ja jau šis agresors izceļas regulāri, tad topika autors var saorganizēt kādu pasākumu, lai agresoru noliktu pie vietas

vilkss 04.07.2007 21:54

Es pastīju no Louis, nepretendēju uz dizaina balvu, bet kvalitātes / cenas attiecība, ļoti laba.

vilkss 15.05.2007 19:39

Kur tās tanku gumijas bukses var dabūt? Manam ar tādas derētu.

vilkss 06.05.2007 19:01

zvans uz CSDD, tur uzzināsi visas izmaksas Latvijas pusē + ceļš uz LT un atpakaļ, ja no lietuvas auto tiks braukts - LT apdrošināšana, tranzīta numurus pārdevējs parasti sagādā pats.

vilkss 28.04.2007 18:48

Es par Forester, jo klirenss ir pietiekošs, plus pastāvīgā pilnpiedziņa. Autobild.de gan minēts, ka labāk saglabājušies ir ne Turbo Foresteri, jo tur tas 2.0 nevar neko daudz sačakarēt, turbo versijām rūpīgi jāpārbauda sajūgs un differi.

Pats tuvākā gada laikā pārceļos uz laukiem un kā otro ģim auto ņemšu Foresteru.

Sīkāk par Foriku reviews.drom.ru/...

vilkss 10.04.2007 19:05

Kops Februara braucu ar autinu, kuram DSG karba un vienigais, ko braucot uz prieksu sledzu ir no D (drive) uz S (sport) rezimu. Meginaju sakuma izmantot ar tiptronica piedavato iespeju slegt manuali, bet DSG automats to paveic atrak.

vilkss 23.03.2007 18:27

www.louis.de

vilkss 17.03.2007 21:45

Mocim tika mainita ella un skruvejot ciet noliesanas skruvi ta tika parvilkta - rezultata, karteri plaisa. Tobrid hohmas nekadas nebija, bet kops tas reizes mocim motora skruves tiek vilktas "samta" cimdos.

vilkss 16.03.2007 22:31

Ka jau iepriekseji mineja - nelielos atrumos var nedaudz pavert kiveres stiklinu.

Otrs risininajums, kas cinas ar svisanas celoni, ir noperkami pretsvisanas "nadzini", jo svist ciet del ta, ka siltais gaiss ko Tu izelpo (un nemot vera, ka brauksanas iemanas tiek tikai apgutas, tas izelpotais gaiss varetu but loooti silts ), nadzina darbibas princips - tas tiek iemontets kivere uzreiz zem viziera apaksejas malas, ta lai kiveri uzvelot tas ir virs deguna, bet neaizsedz skatu. Funkcija - nadzins nelauj izelpotajam siltajam gaisam plust uz augsu un aizsvidinat vizieri.

Vispar jau sis temas ir cilajamas mocu portalos, bet nupat jau ir sajuta, ka katram karigam autobraucejam ir ari kads divritenu drapaks.

vilkss 07.02.2007 20:41

Pēc divām nedēļām jābrauc uz Austriju (.4berge.at).

Šai sakarā vai te ir kāds kas braucis ūz Austriju ar auto pēdejā mēneša laikā? Kas jauns Polijas, Čehijas ceļos, varbūt kādi remonti vai jauni pārbaudījumi?

vilkss 19.01.2007 21:15

Ja plāno braukt ilgāku laiku - nomaini kvēlsveces, degvielas filtru, gaisa filtru un pārbaudi vai aķis nav sprāgonis. Tas pirmajam brīdim viss, ja šo visu paveicot sala laikā būs problēmas ar piešķilšanu - jūtu līdz.

vilkss 18.01.2007 11:16

Pašam jātiek skaidrībā ar jautājumu - pa kurieni tad īsti ar to moci tiks braukts, jo nemēdz būt universālu ļoti labu moču.

Ja pa mežiem - tad labāk pirkt kādu vieglo krosinieku vai hard enduro.

Ja pa vairāk pa šoseju, grants ceļiem - tad labāk divstobru aparātu, kuram motora darbība līdzsvarotāka un mazākas vibrācijas + lielāks resurss.

Ja tikai pa pilsētu - tad var arī Dominator, bet jāņem vērā, ka īstiem bezceļiem tas ir par smagu, savukārt tāliem gabaliem - nav nekāda vēja aizsardzība.

vilkss 05.01.2007 14:40

Naivi esat, ja domājat, ka šis ir īstais iemesls kāpēc Gati ar visiem viņa galiem un čunguru paņēma priekšā. Man domāt, ka īstais iemesls sāka veidoties brīdī, kad Gatis ierakstīja un publiskoja sarunas ar savu advokātu, kurš darbojas Grūtupa kantorī. Tā viņš lecās, lecās - līdz Grūtupam & CO piegriezās un tie izdomāja izrēķināties. Redzēs, kurš tagad uzņemsies viņa aizstāvību.

Gadījums līdzīgs kā ar Kaponi, kuru iebāza ķurķī par nodokļu nemaksāšanu, nevis par to, ka bija gangsteris.

vilkss 30.12.2006 13:14

Ir vien kadrs 29392090, kurš ved no Vācijas tikai močus. Bet viņš ziemas periodā nestrādā, nākošais vedums būs pavasarī. Var arī pasūtīt konkrētu modeli, iemaksa bija kādi 150EUR. Močus varēja aplūkot Purvciemā, Jenotu ielā (adresi neatceros), vinā reizē veda kādus 8 gab.

vilkss 27.12.2006 22:23

runājot par skoča līmēšanu - esmu līmējis, kad pa nakti vajadzēja vilkt no Austrijas un tālo gaismu lampiņa bija ellīgi zilā krāsā, tā ka krīt uz nerviem - izoleni pa virsu un aidā

vilkss 27.12.2006 22:20

Vācu Autobild kopumā ir ļoti labas atsauksmes par šo auto. Cena, līdz ar jaunā modeļa iznākšanu, vecajam ir ļoti pievilcīga. Ieteicamais motors pēc Autobild - 1.8. Ja ģimenē 4pers. vēl ok, ja vairāk - salons par mazu. Ar dīzeļiem tiešām ir probzas, kā Tu jau rakstīji + tie tiek izmantoti par Taxi un pilna Mobile diesel Zafirām, kurām ir motorschaden.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti