Vai tad nebija tā, ka LR neatkarība tika pasludināta 1990. gada 4. maijā, bet Rubiks izpildījās nākamā gada janvārī un augustā, par ko arī tika arestēts 23.08.1991.?
Tas protests bija jauks, jo sakustina sabiedrisko domu un vispār modina cilvēkus no pasivitātes, BET es domāju, ka nekas ļauns nenotika arī no tā, ka uzsūtīja to Alfu. Neviens tur nosists netika, sašauts vai smagi ievainots arī nē. Un vietējā Policija tur neko nevarēja izdarīt.
Ja nebūtu tās Alfas, tad akcijai nebūtu ne 10% procentu no rezonanses sabiedrībā. Un droši vien arī tad no tās slimnīcas nekā nebūtu.
Man liekas, ka labi vien ir, ka RVR tur nekādu iniciatīvu neizrādīja, jo ja tos tramvajus taisītu tepat pie mums un bez kaut kāda ārzemju partnera, tad tie gan jau būtu līdzīgi Belkomunmaš trolejbusiem.
Ir tomēr lietas, kur vajag kaut kādu pieredzi un knowhow. Tas, ka viņi prot renovēt pašu taisītus vilcienu vagonus no iepriekšējā gadsimta gluži nav garants tam, ka varētu uzprojektēt un uzražot normālu trambuli.
Nu ok, ir tur slikti un slikti ir daudz kur citur, bet kā tieši mēs pie tā esam vainīgi? Par to, ka nesaglabājām PSRS? Viņa būtu tāpat sabrukusi, neatkarīgi no Latviešiem. Jā varbūt kādu gadu vēlāk, bet būtu, jo ar ekonomiku saistītās problēmas tur bija nenormālas.
Līdz ar to ir divi varianti - vai nu turpināt čīkstēt, vai mēģināt kaut ko darīt, pieņemot, ka apstākļi ir tieši tādi, kādi tie ir.
Kaut kur lasīju tādu ģeniālu citātu - ja neesi apmierināts ar savu algu, sāc mācīties.
Berģos tak ir galvenokārt privātmājas, kurās dzīvo normāli situēti ļaudis, kas braukā ar automašīnām. Tikpat labi varētu to tramvaju laist uz Mārupi vai Piņķiem.
Būtu labāk palaiduši jaunos vagonus uz pārdaugavu.
Mani ne tik daudz uztrauc ikgadējā nodeva, bet man toč nav saprotams, par ko ir jāmaksā tas pirmās reģistrācijas nodoklis, ievedot auto.
Piemēram, Lietuvā auto kategorijā līdz 2K Eur ir reāli lētāki, bet ievedot LV nodoklis var sasniegt pat 300Ls. Nav skaidrs, kāpēc... Īpaši jau tāpēc, ka mums te nekādas autobūves industrijas nav un savs tirgus nav jāaizsargā.
Tie krāsotāji jau nedomā, krāsot to vai citu radaru, nopūš tuvāko un miers.
Un viņš jau nevienā vietā neapgalvo, ka visi radari ir salikti nepareizi. Nepareizi ir salikti pietiekoši daudzi, lai sabiedrībai būtu šāds noskaņojums.
Tas process ir maksimāli tizls un rezultāts ir likumsakarīgs. Atklāti sakot, es brīnos, kāpēc to huligānisko izgājienu ir tik maz. Laikam atkal visi samierināsies un viss būs ok.
Nortel rakstīja: Kautkad mūsu gudrie statistiķi bija sarēķinājuši, ka viena darbspējīga cilvēka nāve valstij izmaksā (precīzāk, rada zaudējumus), ja nemaldos, kautkur ap miljons latiem.
Dekster, viss jau būtu kārtībā, ja Tu pats nepārtraukt nebrauktu virsū citiem, kas cenšas kaut ko "optimizēt". Protams, ka katrs gadījums ir jāskatās individuāli, bet nu...
GB12 rakstīja: Katrā ziņā, cilvēkam, kurš pērk jaunu auto vai ved no citām valstīm, tātad, pērk bez līzinga, tie 300 lati tāda pupu miza vien ir...
Es runāju par auto cenā līdz 1KLs. Protams, šejieniešiem, iespējams, tā ir smieklīga summa, bet Latvijā ir ļoti daudz cilvēku, kas ar tādiem auto braukā un kam tādi ir vajadzīgi.
Okai ir divi cilindri un arī nekas.