Jā, nevar noliegt, ALfa Stelvio mazliet pārsteidza. Vienreizējs auto. Bet tad sāku domāt, ar ko Alfa mani pārsteidza. Ar itāļu auto sen zināmo sportisko raksturu un dinamiku, ar sen pazīstamo, lielisko itāļu dizaina skolu, ar itāļu mīlestību uz ekstrām(izgaismoti tumsā gan iekšējie, gan ārējie durvju rokturi). Drīzāk Stelvio pārsteidza ar labu caurgājamību un klusu piekari uz bedraina grants ceļa. Arī vadāmību var uzslavēt. Par salīdzinoši nelielo cenu 460009(salīdzinājumā ar konkurentiem) varētu priecāties, bet tikai ne aizmugurējā sēdekļu rindā, kur šajā palielajā spēkrata bija diezgan neērti.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Korejietis apliecināja un nostiprināja gaidīto. Pozitīvas emocijas. Varbūt nekā super-truper(bonus par bezvad.lādēšanu), bet viss kā vajag un kvalitatīvi. Salons ērts un praktisks, vienīgi aizmugurē mazliet pašauri.Visas ikdienas fīčas, ērti sēdekļi priekšā, plašs stūres regulēšanas diapazons, labas informatīvas bremzes. Galvenais, kas uzrunāja mani, tā ir vadāmība mainīgos ceļa apstākļos. Precīzs trajektorijās, lieliski "rij" mazus nelīdzenumus un bedrītes. Nekādas klaudzēšanas piekarē. Hyundai reāli attīstās uz konkurentu fona, kā arī pagaidām lieliski konkurē ar līdziniekiem ciparu ziņa. Tikai 25000 naudiņas par dinamisku, labi aprīkotu kompaktklases auto.