Iz CSN:
2.16. gājēju pāreja – brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 535. un 536. ceļa zīmi un (vai) 931. ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;
Man jau liekas, ka šis uz to atbild.
Iz CSN:
2.16. gājēju pāreja – brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 535. un 536. ceļa zīmi un (vai) 931. ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;
Man jau liekas, ka šis uz to atbild.
raimondsm rakstīja: Vej, kur auto.
x.com/Rainmaker1973/status/1845022168066785454
tādu gan vajag atbalstīt. One driver car.
Ir velosipēdi ar tādu kā kabīnīti/nojumīti. Pieņemu, ka maksā ievērojami lētāk, bet sniegums droši vien neko sliktāks.
iAuto rakstīja: Kurā tēmā bija?
iauto.lv/zinas/testi/47505-k-un-cik-tlu-brauc-pirmie-elektromobia-ora-panieki-video
Nu Iauto jau bija atsauksme no dāmas no Līvāniem. Ar to pat vienā piegājienā līdz Lietuvai esot iespējams aizbraukt, tā ka sasniegums nopietns un auto nekādā ziņā nevar būt slikts.
Paskaties, kas notiek brīvdienās pie tās pašas dižās pilsētas - visi kaut kur brauc un ne jau 10 vai 20 km. Nevajag 1000 kilometrus braukt, lai izrādītos, ka dižais e-mobilis ar savu aķi īsti nevelk to attālumu.
Un par "piršanu salonā, neapstājoties". Varu vien izteikt par nožēlu nespēt nobraukt pat kādu stundu, neapstājoties, bet kā izteicās uzlādēts.lv tirliņš - viņa sievasmāte esot apstiprinājusi, ka normāls cilvēks no dižās pilsētas līdz Daugavpilij tāpat nevar nobraukt 1 piegājienā, tāpēc viņš izbaudīja savu 5,5h braucienu, kamēr salonā pirdēji to izdara ~3h laikā.
GB12 rakstīja: Vispār jau šitie rindāstāvētāji to dara arī tad, kad "kartelis" palaiž zemākas cenas. Atceries, kas darījās kaut kad pavasarī laikam, kad teju visi "karteļa" darbinieki sekoja vienam un rindiņā palaida "akciju"? Tur nav nekāda sakara ar "vietējo atbalstīšanu".
Un nē, es nebraukšu. Man Daugavgrīvas iela galīgi nesanāk pa ceļam. Aptuveni rēķinot, ietaupījums, lai aizbrauktu līdz turienei, būtu vēl par kādu 1-2 euro mazāks. Par pačakarēto laiku nemaz nerunāsim.
Nu tak. Ietaupīt ir labi, bet vajag taču padomāt un daļa to nemaz nedara - 5dienas vakara akcijā jājas uz hrenzinkurieni, lai ietaupītu 5 eur. Nosēž korķos līdz DUSam, nosēž pie DUSa, nokurina degvielu, izpļakarē 1,5h laika, bet it kā ietaupa piecīti. Var svinēt uzvaru pār karteli!
Saprotams, ja man vajadzētu piepildīt 700l mucu, es gan rindā stāvētu, gan tālu brauktu, bet ļoti apšaubu, ka visi tie rindās stāvētāji ir ar mucām
Bradypus rakstīja: Ko nu mels. Mauc garām un spiežas tai rindā iekšā, lai gan atstarpju tur nav, jo kolonnas priekšā kāds velkas uz 75-80. Pretim nāk tādas pat blīvas kolonnas. Viena vienīga distances neievērošana un bīstamas apdzīšanas. Lielākajai daļai būtiski un bezjēdzīgi samazināts vidējais ātrums, bet atsevišķu idiotu izpildīšanās padarīta daudz traucējošaka un bīstamāka.
Nu Tev varbūt citi apstākļi, bet manējie ierastie 3 vid. ātruma posmi ir uz ceļa A6 un tur nekas tāds nav novērojams būtībā nekad, lai gan braucu bieži. Jā, kādus īpaši lēnos (traktori u.tml.) dzen, bet tā ka citus auto dzītu - nu ļoti reti.
Varu tikai piekrist. Visi, kas pirms tam strauji braukuši un nikni apdzinuši, šādos posmos kļūst rāmi kā kastrēti auniņi un velkas. Nereti arī krietni zem 90 km/h.
Tad nu viņi visi ir apdzenami, vien reizumis tomēr izveidojas situācijas, kad tas ir problemātiski. Sakrājas gara rinda, pretimbraucošie arī nebrauc kā kādreiz - te vairāk, te mazāk, gadās logi. Nē, brauc nesteidzīgi un ar vienādu distanci, tā ka apdzīt nu nekādi.
Varu tikai par šo (un par parastajiem radariem arī) brīnīties. Mūsu ļauži tak allaž mīl shēmot, domāt par sistēmas apjāšanu sev par labu, bet šajā ziņā izlasīt, par kādu ātruma pārsniegumu draud sods, īsti kaut kā nesanāk...
opelis rakstīja:
darklight rakstīja: Šodien bija gadījums, kāds ar mani notika pirmo reizi mūžā. Mūkusalas apļa trešajā joslā dabūju likt pa mēmajiem, jo... man pretī traucās cits auto 😁 Uzmauca viņš uz apļa, šķiet, no Lucavsalas nobrauktuves un mauca šķērsām uzreiz uz trešo joslu. Pēc apstāšanās sirmais onka pie stūres izbrīnīts skatījās manī un plātīja rokas. Apbraucu viņu un aizbraucu tālāk, nezinu kā viss beidzās. Bija kaut kāds pseidodžips, tajā šokā marku nepiefiksēju. Bet numuri Latvijas.
Pāris gadus atpakaļ Daugavpilī aplis Daugavmalā, kur tramvaja galapunkts. Braucu pa dambi no centra, priekšā sestais žigulēns. Piebrauc pie apļa, ieslēdz kreiso pagriezienu un pacietīgi sagaida tukšu apli un pret spalvu aizbrauc Rīgas virzienā. Kā brauca aplī aiz dzelzceļa - neredzēju, jo aizbraucu pa pirmo nobrauktuvi, bet pieļauju, ka shēma bija tā pati...
Kā stāstīja čoms, kas studēja Daugavpilī, 6dienu rītos tur allaž atrakcijas. Sabrauc iepirkties visādi lauku papi un tad tik sākas braukšanas brīnumi.
Pilsētai tajā laikā bija savas braukšanas īpatnības, pajocīgi tehniskie risinājumi un kas tur tik netika novērots...
Visdrīzāk jau arī - ai, kas tad nu tur ko neaizbraukt ar moci, cik tad tas attālums. Gan jau viss liekas daudz vieglāk, nekā faktiski ir.
Pazīstams cilvēks savulaik piedalījās līdzīgā avantūrā, vien brauca ar laivām. Saprotams, nekad nebija nekas līdzīgs darīts, vien palaidās uz to, ka kaut kāda fiziskā forma ir, gan jau būs labi. Kādu gabalu pirms finiša viens paziņojis, ka vairāk spēka neesot un viņam vienalga, laidīs garu ārā, bet vairāk neairēs. Pārējie šo tomēr kaut kā striķī krastā dabūjuši.
Tāpat cits zināms cilvēks arī jau n-tās vasaras KATRAS brīvdienas dragā pa jūru ar dēli un it kā liekas, ka pieredze ir, visu zina, bet tāpat teicās, ka ir gadījies, ka sanāk gandrīz vai lieli sūdi.
Tā ir jūra, joki mazi.
msh rakstīja: Vācu? Veņķiks visdrīzāk bija Valeo ražojuma...
Un? Par kopējo produktu (auto) taču atbildīgs ražotājs, attiecīgi viņam būtu jāspēj saprast, ko iekšā likt un ko ne.
raimondsm rakstīja: Turpinot domu par to, kāpēc ideju attīstība ir tik lēna.
Mikrobioloģija un Žakarda stelles un tālākā attīstība.
Ļoti daudz ko nosaka sabiedrība, ne tikai laika noteiktie tehnoloģiskie uz zināšanu ierobežojumi.
Te ir viena komiska līdzība. Ja Lēvenhuka laikā mikroskopijas attīstībai zinātniskajā domāšanā traucēja valdošais uzskats: gadsimtiem ilgi dominēja spontānas rašanās teorija — ideja, ka dzīvi organismi var rasties no nedzīvas matērijas.
Šodien - patērētājs uzskata, ka laba pārvalde, zināšanas skolā, aktualitātes, jaunas idejas un to attīstība kādam ir jāpienes klāt. Viss radīsies pats no sevis ar veco attieksmi.
-------------
28.05.2024
Daži brīvdomības blakusefekti. jauns.lv/raksts/par-veselibu/606793-mediki-cel-trauksmi-latvija-verojams-loti-nopietnas-saslimsanas-uzliesmojums-bernu-vidu
Šogad līdz maija sākumam reģistrēti jau 259 garā klepus gadījumi. Pretstatā 111 gadījumiem pērn visa gada laikā. Un teju puse no šogad saslimušajiem jeb 43 % bijuši bērni vecumā līdz 5 gadiem. ---------------
Tā taču nav nekada tur teoretizēšana par kilovatstundām, ko var nesaprast, te ir praktiski vērtīga informācija vieglajā valodā.
Es tev vieglā valodā savulaik izskaidroju, ka garais klepus ir slimība, kas raksturīga bērniem. Tu atkal bļausties, ka bērni slimo ar slimību, kas raksturīga bērniem.
Nudien pasaules gals.
darklight rakstīja: A tas parasti Škodām tā ir? Līdz šim nevienā auto tādu atsevišķu kruīza sviru nebiju sastapis, tai skaitā VW un Seat. Ar Fabiju nesen braucu, tur arī pagrieziens bija pareizajā vietā un nekādas liekas sviras netorčīja. Nedomāju, ka tam ir sakars ar kaut kādām vecām tehnoloģijām, vienkārši dizainers kaut ko labu pīpējis.
Ar mūzikas vadību pa lielam tur viss kārtībā, skaņa gan pasūdīga.
Octavia mk4 tā ir. Mk2 bija uz logu skalotāja slēdža.
Mk2 laika Roomster mūzikas regulators bija līdzīga stila izvirzītā veidojumā, kas gan man likās tizls. Ievērojami lielāks par šo kruīzu. Braucu un lādējos.
Ikdienā tādu auto lietojot neliekas nekāda bēda, lai gan ir gadījies dažas reizes pieķert ne tur, kur vajag - t.i. mēģināt ieslēgt pagriezienu ar ne to
Traki gan. Slimība, ko allažiņ sauc par bērnu slimību, pēkšņi konstatēta bērniem!
Es šorīt ļoti agri aizbraucu makšķerēt. Pirms laika atbraucu un sajutos mēreni saguris un galīgi ne tā, kā parasti. Kovids, garais klepus?
Nevar saprast, autors ir dumjš vai vienkārši trollis.
Nu uztaisi vēl 4. tēmu par to, cik dzīve netaisnīga un kāpēc nevajag noteikumus ievērot tad, ja pašam liekas, ka tā vajag.
Rr19 rakstīja: Vislabāk man patīk tie, kuri kreiso pagriezienu ieslēdz, kad ir apstājušies, vai, kad stūri pagriež. Pirms fotoradara braukt ar - 10 tā jau ir norma.
Jāatzīst, kaut kā ar šo ir pavisam smagi.
Kad radarus ieviesa, tad bija 3,14. Pagāja daži gadi un vienubrīd likās, ka varbūt tomēr tauta sākusi saprast, ka ar 80 nav obligāti jābrauc, ja atļauts 90. Nē, kļūdījos.
Gan radari, gan vidējie posmi - visi atmetas un atmetas labi.
Un visi šie vectētiņi (ir dažreiz arguments, ka nav ko cilvēkiem uzbraukt, jo viņi ir veci, nevarīgi un ātrāk nespēj) pēkšņi iegūst otro jaunību un citu ātrumu, kad posmi/radari beidzas
msh rakstīja: Jā, ieslēdzot virzienrādītāju un cerot ka kāds palaidīs, tikmēr kavējot joslu aiz sevis - priekš kam tas vajadzīgs ja vajag tikai otrajā robā iepūst un nonāc kur vajag, nevienu netraucējot
Es neteicu "kavējot savu plūsmu". Es teicu "normāli iekļauties". Neticēsi, bet tā gadās un tas patiešām ir iespējams.
Tu jau mazliet brauc no vienas galējības otrā. Gana bieži Tevis aprakstītajā situācijā var tīri normāli iekļauties blakus joslā, īsti citiem netraucējot.
raimondsm rakstīja: Tas viss ir naftinieku un patērētāju ekonomikas izdomāts veids, kā degradēt ekoloģiju, enerģijas un resursu taupīšanu un nesamazināt nejēdzīgu patēriņu.
Degradēt argumentus un diskusiju vidi arī ir svarīgi.
Paskat tik, kas nu to teiktu.
Tava tukšvāvuļošana ir argumentēta? Šie vāvuļojumi ir tikpat vareni kā apgalvošana, ka problēma X ir radusies reptiloīdu, žīdmasoņu, iluminātu un pederastu sazvērestības rezultātā.
Tava tukšdiršana degradē jebkuru tēmu, bet par diskusiju to nosaukt nekad nav iespējams. Iedirs garu spamu, pazūdi, iedirs nākamo u.t.t. Un tāds vēl stāstīs par diskusiju kultūru.
Kas ir drosme - zināt, ka tevi sitīs, bet saņemt šo sitienu.
Kas ir stulbums- hm... vai iepriekšminētā definīcija neder tikpat labi?
darklight rakstīja: Trešā tipa Džo jebkurā gadījumā vajag sēdēt mājās un nevazāties, neatkarīgi no tā, kādu tieši vīrusu viņš ir saķēris. Visā visumā Covid pandēmija ir devusi divus pozitīvus rezultātus. Viens ir tas, ka daudzos kantoros ir saprasts, ka visām biroja žurkām nebūt nav jāsēž uz vietas piecas dienas nedēļā, otrs tas, ka vilkties uz darbu ar temperatūru vairs neskaitās kruti, bet gan stulbi.
Par attālināto darbu esmu runājis ar zināmiem ļaužiem, kas strādā dažādās jomās.
Attālinātais darbs cilvēkiem patīk, bet līdz zināmai robežai. Visi tomēr vēlas reizi pa reizei satikt kolēģus, parunāties, arī sapulces klātienē ir produktīvākas.
Vēl jau tāda lieta, ka ne visiem mājās ir piemēroti apstākļi darbam. Kam mazi bērni/mazbērni, kam daudz demotivējošu elementu, teiksim, blakus mājai dīķis, kur varētu pamakšķerēt, bet jāstrādā u.t.t.
Respektīvi, hibrīdmodelis (daļēji mājās, daļēji darbā) visiem šķiet vispiemērotākais un pamatā tā arī viss notiek. Atšķiras vien nianses, kā tas tiek īstenots.
Tie ir parkošanās senosri patiesi. Cik zinu, auto šo iespēju var atslēgt, ja, teiksim, aķa uzlādes līmenis pazems.
Tavā gadījumā drīzāk tā ir viena no funkcijām, ko auto atslēdz patiešām kaut kāda avārijas režīma dēļ. Visdrīzāk problēma nebūs saistīta ar parkošanās sensoriem, bet ar ko citu.
GB12 rakstīja: Pēc tevis stāstītā, ja vien nav vēl kādu apstākļu vai strīdīgu jautājumu, diez vai kas sanāks. Pašam bija līdzīga situācija Polijā, kur arī nepamanīju apdzīvotās vietas zīmi un ar 110 iebraucu... toreiz gan man tikai atņēma vadītāja apliecību, bet liegumu nekādu neuzlika, līdz ar to izgatavoju šeit jaunu apliecību un rullēju tālāk. Bet pirms daudziem gadiem arī par +50 km/h pārsniegtu ātrumu (tiesa, ārpus apdzīvotas vietas, uz taisnas šosejas) nācās pusgadu padzīvot bez tiesībām. Toreiz pazīstams CP teica, ka nav jēgas apstrīdēt - pārkāpts ir, konkrēts tiesību liegums paredzēts ir, neko neizdarīsi. Vienīgi tu varbūt vari mēģināt uzspiest uz to "vienīgo ienākumu avotu", bet, nu, es cerības nedotu.
Vai tad vienīgais ienākumu avots nav tas, kas vienmēr šādās situācijās tiek lietots? Kā dzird līdzīgus stāstus, allaž pavīd tieši tas.