Jā, ietekmē. Ar ejošu motoru ir vieglāk izbraukt uz dzīvas ielas - protams, ja tev nav pokuj ka aizmugurē braucošais dabū mest pa nažiem, jo tu esi izlīdis un ar savu mironi lēni ieskrienies. Kā ar apdzīšanas manevriem?
Pēc tādas loģikas uz ielas nevarētu laist nevienu mazmotora auto. Pat jaunu ne, kur nu vēl pabrauktu. Tiem tak nevienam nav cēliena.
Nesen kā servisa maiņas auto izsniedza Nissan Note....Nu i na...., ar tādu uz šosejas fūrei garām iet būtu bail. No sānielas iekļauties ātrākā plūsmā bez pamatīgas sagāzēšanas arī pagrūti
Neesmu sastapis nevienu, kas šitādu čakaru bez spaidiem un vilta uzņemtos. Tur tak fisiens pa rubulpiiismit.
Karoče vajag darīt tā:
Pie golfa griestiem, iekšpusē piestiprini kronšteinu ar ripulīti. Tādu pašu arī kaut kur staro beņķiem. a la trīsi. Vienu striķa galu apmet ap labās puses durvju bloķēšanas pogu, otru, izverot caur ripuļiem, piesiesien pie šofera puses durvīm. Verot vaļā šofera puses durvis, striķis nostiepsies un klakt! otras durvis ar vaļā. Kāpjot ārā gan pašam poga jānospiež.
Šis būtu puautomātiskais variants. Pilnīgi mehanizētajā variantā nepieciešamas papildus investīcijas atsvara iegādei. iesienot atsvaru, tas, aizverot durvis, vilks uz leju striķi, kurš savukārt ievilks pogu.
Bāgāžnieku? Nu hvz.. nevajag lietot tik bieži tak, va ne?!
Conqueror rakstīja: atkal te visādi granulu katli!
es vēl saprastu, ja tos iebūvēs automašīnās, bet kāds sakars ar auto tēmām???
Sakara nekāda. Tikai kāds īblis ceļ ārā vecas tēmas, kur kaut kas par apkures katliem minēts un pilnīgi neaptēstā veidā reklamē konkrētu kantori. Tas arī viss.
Tik un tā ..hvz kāpēc auto portālā šādas tēmas vispār uzsāktas?!
Auto ar klabošu motoru ir ideālā tehniskā stāvoklī, tam ir mūzika un navigācija.
Bet tā jau ir - kāpēc iegrimt sīkumos?!
Brauc taču ar auto, nevis gadu! Un noskrējiens ir mazs (šeit laikam vēlas diskusiju ievirzīt filozofiskā gultnē, par to, no kura skatu punkta un kurā brīdī kādam tas ir mazs, un vai šāda iespējamība)
Manuprāt, pēc tā, ko cilvēks uzskata par galvenajām auto kvalitātēm, var spriest arī par to, kā uztur auto.
Sludinājumā nekas nav teikts par motora tilpumu, noskrējienu, piekari utt., toties ir pateikts par adas beņķiem, 17 diskiem un mūziku. Nu moš vēl arī skati var iziet...
Tikai interesanti, ka nodokļi nomaksāti, bet skate nav izieta.
Bet tas, ka auto ar klabošu motoru tiek novērtēts kā tehniski ideālā stāvoklī, patiešām ir uzjautrinoši
Varētu likt likmes uz ātrāko/drīzāko/ variantu - fans 125 km/h uzspiedīs, Vernons apjēgs priekšā braucošā atbildības iespējamību vai ātrāk tomēr būs topiks par jauniegādāto četrireizčetri
Dīzeļcentrs Bauskas ielā pēc skates lapas par atgāzēm (laikam 2008. vai 09 g. 3 mazda), lai novērstu problēmu, uzbļāva pie 2K latos. Tipa sprauslas jāmaina, ja nelīdzēs, tad galvas blīve , vārsti, gredzeni, kompi utt. Tā vien gribējās pajautāt vai riepas un stikli ar jāmaina
torkjis rakstīja: Varētu padomāt, ka leiši vai igauņi slaidi neuzspļauj LVierobežojumiem
Savajadzējās man vienu specifisku mantu. Sazvanīju paziņas Tallinā, šiem esot. Es saku, ka tūlīt kāpju auto un braucu pakaļ, uz ko man estipois atbild, ka labprāt atvedīs pats.Jautāju šim tipa, kas Tev darīt nav ko, kā tikai uz Rīgu atbraukt. Šis saka A pie jums var konkrēti7 atvilkt un ja nu gadās ekipāža, tad pa smiekla naudu drīkst atkal turpināt zemu lidot...
Un tad mēs portālos lasam par līķiem mašīnās. Arī igauņu, kuri ap kokiem arī šad tad aptinas.
Jā tā ir, bet šo cilvēku izvēli mēs ietekmēt nespējam...
...un atgriežamies pie tā, ko katram nozīmē drošs ātrums...
Varētu padomāt, ka leiši vai igauņi slaidi neuzspļauj LVierobežojumiem
Savajadzējās man vienu specifisku mantu. Sazvanīju paziņas Tallinā, šiem esot. Es saku, ka tūlīt kāpju auto un braucu pakaļ, uz ko man estipois atbild, ka labprāt atvedīs pats.Jautāju šim tipa, kas Tev darīt nav ko, kā tikai uz Rīgu atbraukt. Šis saka A pie jums var konkrēti atvilkt un ja nu gadās ekipāža, tad pa smiekla naudu drīkst atkal turpināt zemu lidot...
Bet tiesu praksē varētu būt grūti pierādīt, ka šādas darbības ir vai nav veiktas
Tieši tā. Un tad kāda jēga pieņemt, pat tikai apspriest, likumu, kura pielietošanas iespējas jau saknē ir apšaubāmas?
Labi, ātrumu pagaidām atmetam, paliekam pie pasažieru līdzatbildības, ja vadītājs ir dzēris (pamatīgi)
Arī par dzēršanas līdzatbildību tas pats. Kā jau teicu citā tēmā, ir cilvēki, kurus grūti novērtēt, cik daudz un vai vispār ir iereibis. Labi, alkoholam smaka..ja nelieto nekādus nomācošus līdzekļus. Bet kā noteiksi vai vadītājs nav lietojis narkotiskas vielas?
Iedomājies, Tu nostopē auto, pēc 300 m policija. Vadītàjs izrādās kaut kādu vielu ietekmē... Ņem ātro kredītu?
Un šmigai arī var uzgrauzt kafijas pupiņas vai valriekstu un .uj bez alkometra kaut ko secināsi..
Es nekādā veidā nemēģinu aizstāvēt TL vadīšanu reibumā, bet katrā ziņā pasažieru padarīšna par līdzvainīgu nav risinājums.
Risinājuma ideju pagaidām nav. Patika doma par paaugstinātiem nodokļiem jaudīgiem auto, kurus vada nepieredzējuši, jauni autovadītāji.
Bet tiesu praksē varētu būt grūti pierādīt, ka šādas darbības ir vai nav veiktas
Tieši tā. Un tad kāda jēga pieņemt, pat tikai apspriest, likumu, kura pielietošanas iespējas jau saknē ir apšaubāmas?
Labi, ātrumu pagaidām atmetam, paliekam pie pasažieru līdzatbildības, ja vadītājs ir dzēris (pamatīgi)
Arī par dzēršanas līdzatbildību tas pats. Kā jau teicu citā tēmā, ir cilvēki, kurus grūti novērtēt, cik daudz un vai vispār ir iereibis. Labi, alkoholam smaka..ja nelieto nekādus nomācošus līdzekļus. Bet kā noteiksi vai vadītājs nav lietojis narkotiskas vielas?
Iedomājies, Tu nostopē auto, pēc 300 m policija. Vadītàjs izrādās kaut kādu vielu ietekmē... Ņem ātro kredītu?
Precīzākiem aprēķiniem jāņem vērā arī IKP, bet tam, ne arī tekstā izmantotajai metodikai, manuprāt, nav nekā kopīga ar drošu ātrumu. Uzsvars uz "drošs"
Protams, ja kāds bamperi paņurca, situācija nav nevienam patīkama, bet iedomājoties, ka pakaļā iebraucējs ar aizvainotu seju nāk vēl pravas kačāt, bik ņirgu parauj
hels rakstīja: ja gribi nopirkt sievai labu gadu-tad nezinu,bet ja gribi auto kurš iet jebkuros gadalaikos tad " A "klases mersi 1.6 l benzīnnieku,bet skaties pilno massu,jo daži modeļi ir virs 1500 kg
Vairs nespēj atrast citus veidus, lai tiktu no ta vaļā un ķeries pie vispārēja sabiedrības viedokļa uzlabošanas?
Pazīstamam vacietim uzdevu jautājumu - kāpē šis ikdienā pārvietojas tieši ar A klases mersi. Atbildēja, ka pateicoties tikai tam, ka viņam pieder serviss, kurš turklāt tieši spiež uz A klases apkalpošanu, viņš var atļauties to uzturēt.
Bet iegādāties tādu neiesakot nevienam... ja vien neesot īpaša vēlme ieriebt
Vot vajag jau mācēt atrast servisu, kurā ar gandrīz pilngadīgu (vismaz) Golfēnu netiek galā
Gan jau ka vainīti var meklēt ģeņģeratorā vai kaut kur kāda vadu izolācija pārrīvējusies un pie noteiktiem apstākļiem iet uz īso... a drošinātāja vietā papīru saspraude iesprausta.
Ja kādam žokli un pirkstus krampī rauj no vēlmes forumā kādu figņu iemest, tad lai to dara. Pārējo ziņā ir vai nu turpināt dziedāt līdzi vai ignorēt. Litotājs, redzot, ka uz stulbumiem nepavelkas, vai nu pametīs, vai sāks normāli komunicēt. Un galu galā - reizēm nenāk par ļaunu arī vilnu izmest
Kopumā forums un portāls tikai iegūtu. Tas varbūt ne uzreiz, bet ilgākā laika posmā. Šobrīd izskatās kat kā pusdzīvi.
Un vēl....
Varbūt izķeksēt opciju, kura paceļ augstāk topiku ar pēdējo komentāru, jo tēma sarunas gaitā jau 50 reizes nomainījusies. Rezultātā ir 5 gadus sena tēma, kur starp diviem komentāriem ir 3 gadu starpība un ar sākuma jautājumu tai vairs nav nekāda sakara.
Tas noteikti ir logu šķidruma koncentrāts. Ir tā, ka lietotais logu šķidrums tiek uzkrāts īpašā tvertnē, kas ir savienota ar izpūtēju. Šajā tvertnē dažādu bioķimisku reakciju rezultātā tiek atdalīti kaitīgie piemaisījumi, kā rezultātā paliek tīrs un nekaitīgs koncentrāts. Ja šķiet, ka pa izpūtēju šķidrums tek pārāk daudz, jebkurā autoveikalā var uzjautāt logu šķidruma filtrus. Gan jau zinoši pārdevēji izsniegs arī filtra nomaiņas instrukciju.
NA-citu variantu nav