Pulsar vai Focus.
Focusa 1,6 ņiprāks, bet degv. patēriņš būs tāds pats, kā pulsara 1,2.
Focusam vērtības kritums, iedpējams, būs mazāks, nekā Nisanam.
Pulsar vai Focus.
Focusa 1,6 ņiprāks, bet degv. patēriņš būs tāds pats, kā pulsara 1,2.
Focusam vērtības kritums, iedpējams, būs mazāks, nekā Nisanam.
ezis71 rakstīja: Arī pieļauju domu kad dīzeļus pērk ar nolūku ietaupīt līdzekļus uz degvielu, plus iespēja iegādāties kreiso dīzeli, lauciniekiem vispār nav problēmu tikt pie tādas degvielas (lauksaimniecības tehnika).
Ta saka visi dīzeļpircēji. Tas arī gelvenais arguments - mazākas patēriņš. Bet kad pajautāju, cik ir jānobrauc, lai atsistu kaut tikai turbīnas remontu/maiņu, tad sākās ..nuuuu, nav jau tā ka visu laiku brūk utt. Cik dīzeļpircēju ir aizdomājušies, ka degvielas izmaksas ir daži % no kopējām auto uzturēšanas izmaksām?
Jaunas sprauslas un 3 gadu ekonomija ir ar mīnus zīmi.
Pilnībā jauno dzinēju rūpnīcā pirki?
Varbūt varētu vairāk pievērst uzmanību tepat Latvijā notiekošajam. Ir daudz vecu video no Krievijas, bet par Latvijā notikušiem negadījumiem nav pat teksta. Piemēram šis: skaties.lv/degpunkta/degpunkta-satiksme/tragiska-frontala-sadursme-erglu-puse-tevs-un-meita-mirusi-mates-dziviba-karajas-mata-gala/
Aprakstītie apstākļi būu diskusijas vērti. Bet tā vietā lietotāji tiek mudināti apspriest negadījumus valstī, kurā ir gan cita mentalitāte, gan kardināli atšķirīga braukšanas kultūra, gan attieksme pret CSN un drošību kopumā.
Pirms gadiem vilkām t kreklus no Ķīnas. No vienas rūpnīcas kreklus varēja dabūt gan pa 0,50 usd/gab, gan pa 2,50/gab. Tb, saražos Tev tieši to un tā, kā vēlies un esi gatavs maksāt.
Chankaishi rakstīja: Vispaar jau 1995. gads jau ir divtuukstoshie gadi, 90-tie gadi ir no 1981. liidz 1990. Kaadreiz bija 1984. gada BMW320 benziinnieks, pirkts 10 gadi vecs. Pie manis nodziivoja veel gandriiz 10 gadus. Bet tas tad arii bija, vismaz virsbuuves, praktiski gals. Bez nopietna virsbuuves remonta - zaarks uz ritenjiem. Tagad taads labaa kaartiibaa diez vai ir dabuujams leetaak par 15000, lai gan diez vai kaads tos restauree
Ar gada skaitļiem un desmitgadēm gan sabrauci auzās.
Nu re -https://www.apollo.lv/6682894/izvairoties-no-alna-fure-izraisa-frontalu-sadursmi-daugavpils-novada-notikusi-smaga-autoavarija
Diskusijas vērta tēma tepat Latvijā, bet iAuto atkal "svaigs" video no Krievijas.
darklight rakstīja: Vai tiešām neiespējami uztaisīt, lai komentāri kārtotos pēc ieraksta laika, nevis kāda atbilde ieliekas 3 lapas atpakaļ?
Un kāda būs jēga, ja pēdējā lapā parādīsies atbilde, kas domāta postam trīs lapas atpakaļ? Pa lielam no šī bardaka varētu izbēgt, ja būtu citēšanas iespēja.
Ja atbildētu uz Tavu tekstu, kurš ir kaut kur iepriekš, tad atbilde parādītos šādi. Citāts - atbilde.
Pietiktu, ja atbildot deletētu opciju "atbilde" un atstātu tikai "citāts" . Tb, atbildēšana ir bez opcijām, bet automātiski darbojas "citāts". Tas arī viss - domāju, ka ieviešamna neprasa vairāk, kā dažus klikšus.
Kārtējo reizi atkārtošu jautājumu:
Vai tiešām neiespējami uztaisīt, lai komentāri kārtotos pēc ieraksta laika, nevis kāda atbilde ieliekas 3 lapas atpakaļ?
Atvērt uzreiz visus komentārus neatverot un nerullējot rakstu arī nevar. Kliku skaitu rakstam tak šāds risinājums neietekmē
Kad 90-tajos vectēvam rādīju savu mobilo telefonu, viņam bija grūti saprast kā telefons var darboties bez vada...
Izlasīju. Nav jāspaida telefons, nav jāmeklē pareizā poga maģī. Pietiek ar vienu vienīgu pirksta kustību. Pat neminot rokas stāvokli uz stūres. To, ka radio piedāvātā mūzika var nepatikt, laikam nespēj saprast. Kā arī to, ka īkšķa kustība neprasa ne mirkli novērst vai dalīt uzmanību - arī ne.
Es zinu, ka pareizi ir kasetnieks. Patafons uz pakaļējā beņķa vispār būtu ideāli.
msh rakstīja: Kā tas ir - nav taisnība? Tu vienkārši neesi iemācījies radio lietot; esi tajā stadijā, kāda man bija kādus 6-7 gadus atpakaļ, kad visu laiku vajadzēja spaidīt maģi, mainīt diskus utt. Tad mans audī nostājās, un pieejamā mašīna bija muteres golfs, kurā vēl šobaltdien stāv tā dzimtā Alpha 4, kasetnieks ar diviem skaļruņiem - un es atklāju ka reāli neko vairāk par radio nevajag. Tas kas man ir izmainījies ar manu golfu - man tur ir Gamma 3 maģis, tam vismaz ir RDS funkcija. Bet tā - es ielieku atslēgu, maģis ieslēdzas, citreiz tas ir nogriezts un es klausos brauciena skaņas vai vienkārši gremdējos domās, citreiz uzgriezts [noklusējuma stacija LKR]; garos gabalos, kur to staciju neķer - viens pogas nospiediens un maģis kaut ko atrod - ja nepatīk - tā pati poga tiek nospiesta vēlreiz un maģis atrod kaut ko citu. Ļoti elementāri un ļoti ērti, nekas nav jāsagatavo, nav kaut kāds telefons jāspaida... Šī iemesla dēļ man plauktā jau kādu gadu putekļus krāj Gamma 4, ko vajadzētu atbloķēt un ko varētu ar Yatour mainītāja emulatoru aprīkot, stāv, jo man to reāli nevajag, jo ja es to izdarīšu, es, iespējams, nolaidīšos līdz tam līmenim kur visu laiku kaut kas jāspaida...
Varbūt būsi pārsteigts, bet patiešām ir cilvēki, kur grib automašīnā klausīties tieši to mūziku, kuru tobrīd vēlas.
Nav tā, ka kristīgā radio klausīšanās ir ekvivalents mākai lietot automašīnas audiosistēmu.
Un ja kaut kas nepatīk - ar īkšķi uz stūres nospied podziņu. Viss.
Sāka čīkstēt šarnīrs. Dīvaini. Ziemā nečīkstēja. Nodila riepa.. kā tā var būt?! Maijā tak nebija nodilusi!
Bradypus rakstīja: Tieši tā - joprojām nekas neaizliedz apsteigt citā joslā braucošo.
Protams, ka neaizliedz. Ja vien tas nav ārpus apdzīvotas vietas un pa labo pusi. Tad gan aizliedz.
uupis rakstīja: Ejat uz Likumi LV un ņemiet spēkā esosšos CSN.
Daudz jauna būs.
127. attiecas uz luksoforiem
127. Ja satiksmes regulētāja vai luksofora signāli atļauj braukt vienlaikus tramvajam un bezsliežu transportlīdzekļiem, priekšroka ir tramvajam neatkarīgi no tā braukšanas virziena.
113. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, ja tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.
Kā redzi definīcija mainījusies nav.
Vispār jau runa ir par apsteigšanu ĀRPUS apdzīvotām vietām.
650 rakstīja: Šis ir kas- vai trešās joslas nanonanētāja apsteigšana pa pirmo joslu juridiski ir "Tajā Pašā Joslā" braucošā transportlīdzekļa apsteigšana? Nu ja es braucu (tuvojos) konstanti pa pirmo, nanētājs nemainīgi pa trešo- vai viņš man brauc pa priekšu "tajā pašā joslā"?
ps- es nesaku ka labi, neko nemudinu, pofig, bet skaidrs ir tas, ka to pantu No.127 ir sarakstījis Lohs (-i)....
apsteigšana – braukšana garām vienam vai vairākiem braucošiem transportlīdzekļiem, neiebraucot pretējā braukšanas joslā (brauktuves pusē);
Tātad CSN izpratnē tā sanāk - pat jau Tu joslas nemaini un brauc pa pirmo, tad panākot kādu nanoētāju, Tev jāpārkārtojas uz trešo un jāgaida, kamēr šis beigs.
Bradypus rakstīja: No CSN viedokļa nekas neierobežo apsteigšanu pa jebkuru citu joslu. Aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi.
127. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, kad tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.
Par to jau stāsts. Ja kāds pa to pašu Jūrmalas šoseju kruizē 84km/h pa trešo joslu, Tu nedrīksti turpināt ar saviem 90km/h paliekot pirmajā joslā.
litcha
19.03.2019 22:14
Litri: 8, Līmenis: 7
Reģ.: 21.02.2003
"Ietve un brauktuve ir nosacīti. "
________________________
Nosacīti? Kas tas par jēdzienu? Tas tā kā daļēja grūtniecība
Nekas nav nosacīti - gan brauktuvei, gan ietvei, gan ielai kopumā ir pavisam konkrētas robežas.
Šī zīme šeit labo pagriezienu uz blakus teritorijām neaizliedz.
Līdz krustojumam tikai taisni un nogriezties iebrauktuvēs pa labi
raimondsm rakstīja: Neviena krīze jau precīzi neatkārto iepriekšējo, jautājums jau ir - vai vispārējās atzinas par tautas un tās vadītāju pieredzi būs izmantojamas, lai krīze būtu mazāka.
Pirms iepriekšējās krīzes arī “eksperti” daudz runāja. Runāja, izteica tēzes un variantus, bet krīze ieblieza nopietni. Ja jau tiešām būtu paredzējuši, tad: 1) krīzi novērstu vai padarītu maigāku; 2) Īsā laikā kļūtu par multimiljonāriem.
Sena anekdote stāsta, ka ekonomisti iedaloties divās grupās – vieni, kuri saprot, ka neko paredzēt nespēj, bet stāsta prognozes, un otri, kuri arī stāsta prognozes, bet paši nesaprot, ka paredzēt nespēj.
Bet, kā zināms, katrā jokā ir daļa patiesības un katrā patiesībā ir daļa joka
kasinsh79 rakstīja: Arī sliecos domāt, ka ekonomiskā krīze būs atkal. Daudz kas par to liecina, atkal aug algas, atkal labus speciālistus var tikai pārsolīt un atņemt kādam citam uzņēmumam, atkal NĪ cenas ir teju vai epicentrā (vismaz jauno projektu dzīvokļiem - noteikti), atkal būvniecības izmaksas ir ļoti dārgas utt. Vien cerams, krīze nebūs tik skarba kā toreiz, ap 2009.-2010.gadu, kad visiem viss tika piegriezts, tas savukārt mazināja patēriņu (pirkumus) utt. Nemāku teikt, vai tā taisnība, bet bankas vairs neizdodot hipotekāros kredītus tiem, kuri nodarbināti būvniecības nozarē ( )
Paziņa kādu laiku nevarēja pārdot NĪ Āgenskalnā. Interese pietiekama, bet bankas negrib dot kredītu. Kredīta atteikuma iemeslus nepaskaidrojuši. Ienākumi stabili, visi bija gatavi veikt pirmo iemksu 30% - 50%. Bankas atteikušas. Vairākiem tā bija swed.
Pirms dažām dienām īpašumu apskatīja RU pilsonis. Nopirka nežagojoties.
Ne tieši, bet vēja virziens raisa aizdomas...
Jā, varbūt pietiek, ja nomaina "ezi" pārdesmit eur vērtībā un viss strādā.