iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
ZZZZ 06.03.2025 7:44

650 rakstīja:

Avārijā uz jēlgalvas šosejas...bet Jelgavā taču ir vieni no visulaiku laikos aktīvākajiem miličiem! Leģendas klīst par viņiem ,vēsturiskie acu liecinieki atstāsta šodienass prātam neaptveramus Gadījumus! Kur viņi "skatījās"? Kā ta tā- reku pilla pilsēta ar Viedajām kakamerām, reku uz Rūpn ielas viņi jebkuru pārkāpēju uzreiz uzdzen/kokā, un šeku uz slavenā Rubjebeņu ceļa tumšā Vakakarā viņi izķer par Ātrumu, taču turpat 5km tālāk jaunieši sitās/nost...

KO konkrēti te lietas labad varētu (varēja?) darīt tā jaundibibināmā Biedrība? 

Lai vai kā, bet ir ir sajūta, ka tie tumšo vakaru drift un drag mīļi iet uz mazumu. Tā jau nevarēja izbraukt cauriJ, kādi 3 parasti vienmēr atradās, kas bezjēgā no luksofora līdz nākamajam, dambreti spēlējās. Tad pi galā pa apli slaidi noriņķo un turpat atpakaļ. Nē nu ,Mehu dienām, jau jāgatavojas laicīgi

ZZZZ 06.03.2025 7:28

Kanibaals rakstīja:

Pabriks būs piemirsis, ka jūra jāpieskata, lai neaizsalst? 

Bet nu armija paēdināta, var tagad arī apbruņot.

Jūrā jau sen vajadzēja propellerus salikt. Lai griežas, sētas vietā. Būtu labs aizsargs zemu lidojošiem mēsliem. Kādu km no krasta. 

ZZZZ 05.03.2025 12:42

Vari neticēt, kā 18 palika iedeva augstāko 6. kategoriju un C! A jau no 16 😜

ZZZZ 05.03.2025 12:26

pa lauku…17gados pa Ogri ar autoceltni uz haltūrām braucu 🤣

ZZZZ 05.03.2025 11:53

WALA Tu tak ar jauns biji…Man JAWA bija jau pirms pravu iegūšanas, un žika tika pa Rīgu ar braukats…Negribu to te publiskā vietā reklamēt. Tie bija ātrākie aparāti toreiz pieejami. Bet jaudas nevilka mūslaiku līdzi. 

ZZZZ 05.03.2025 10:23

Bradypus

Tā ir. Un pats stulbākais, ka tie lielie karotāji, nemaz nevar apstāties, jo ko darīs tās dzelžgabalu rūpnīcas? Ko tie vaļenki tad tur konversēs, uz kādu ražotni? Cirvjus? 

 Un otrs, cik paliek pāri nauda par nesamaksātajām pensijām utt. Brīva vieta, ir atkal ko dalīt un pārdalīt. 

ZZZZ 04.03.2025 9:21

WALA rakstīja:

Tik lūk tie 10 km ja brauc viens tad saprātīgāk braukt ar veli vai sab. transu, nu ja tā globāli skatamies uz ekoloģiju. Tik ja skatamies uz reālo dzīvi, a nu pie velna to sab.transu. 

Atceramies kaut vai ko gripas epidēmijas laiku, tad arī citi blakusefekti. Nē es neko nenoliedzu bet. Un ev grabažniekā iemet e velo un min pret vēju, pret kalnu utt. Labs tandēms, bet atkal, labiem laika apstākļiem.

ZZZZ 03.03.2025 13:55

iĀ kur taD tie lēnie ir nokavējuši? Āmen. Meiteni žēl.

ZZZZ 02.03.2025 8:56

650 rakstīja:

Labāk būtu sākt ar TO, ka no tiem samērā taisnīgi uzskaitītajiem 5 uzskaites punktiem tādai "Biedrībai" būtu jārisina vai jāveicina labākā gadījumā tikai daļu no 3šā p-ta 2jā daļā minētā.PĀRĒJIE punkti te ir Depoputotātu un Ministeru tiešais pienākums.

No autobraucēja iztaisīt slaucamu bifeli- tāds šobrīd ir tas Vailstiski idejiski politiskais iestatījums,kurš sekmīgi tiek pildīts.Un neviens oficiālais "pildītājs" pret to iestatījumu NAV iebildis un pat ij netaisās. 

Tos "parakstus" vajadzēja vākt nevis par "1km/h" atcelšanu, bet gan par reālu iespēju atsaukt dažu labu ievēlēto vai "iecelto" bezkauņu.

"Mirušā zirga teorija" ir satīriska metafora, kas atspoguļo, kā dažas organizācijas saskaras ar acīmredzamām un reālām problēmām, kuras nav iespējams atrisināt.

Galvenā ideja: ja atklāj, ka jāj uz miruša zirga, visprātīgāk būtu nokāpt un atstāt to.

Tomēr praksē bieži notiek pretējais. Tā vietā, lai pamestu mirušo zirgu:

- Iegādājas jaunu seglu mirušajam zirgam.

- Uzlabo zirga barību, neskatoties uz to, ka tas ir miris.

- Maina jātnieku, nevis risina reālo problēmu.

- Atlaiž atbildīgo par zirgiem un pieņem darbā kādu jaunu, cerot uz citu rezultātu.

- Organizē sanāksmes, lai apspriestu, kā palielināt mirušā zirga ātrumu.

- Izveido komitejas vai darba grupas, lai analizētu mirušā zirga problēmu no visiem leņķiem. Šīs komitejas strādā mēnešiem ilgi, veic atskaites un galu galā secina acīmredzamo: zirgs ir miris.

- Attaisno centienus, salīdzinot zirgu ar citiem līdzīgiem mirušiem zirgiem, secinot, ka problēma bija apmācības trūkums.

- Piedāvā apmācību kursus zirgam, kas nozīmē budžeta palielināšanu.

- Pārdefinē jēdzienu "miris", lai pārliecinātu sevi, ka zirgam vēl ir iespējas.

Mācība

Šī teorija parāda, kā daudzi cilvēki un organizācijas labāk izvēlas noliegt realitāti un izšķērdēt laiku, resursus un pūles bezjēdzīgos risinājumos.

ZZZZ 01.03.2025 12:01

ZZZZ 01.03.2025 11:28

Bradypus 

Tā jau tur ir, kā saki. Un papildus tam, paša materiāla kvalitāte. Tak pontu pēc jokdari ir ozolkoka virzuļus mēģinājuši 🤣 Bet lai kā par šo visu esmu domājis, atgriezties pie ICE transporta vēlme nerodas. Un ne jau ekoloģija tam par iemeslu vai kāda tur tā EV prioritāte. Kaut kā varu mierīgi iztikt bez A joslām utt. Vienkārši patīk, ka nav vairs tā ņemšanās ar visu šo uzskaitīto iemeslu un vēl kārbas uc maiņas materiālu pētīšanu/vētīšanu un nomaiņu. Pat laika patēriņš aizbraukt uz DUS ir nonivelēts, pa ceļam kādu nevajadzīgu ūdu nopērkot.

ZZZZ 28.02.2025 14:01

ZZZZ 27.02.2025 10:00

Sajūtas pēc īsā testa. Ka auto ir lēts tikai pārdevēja skatījumā. Vairāk kā iepriekš sauktos 12K nedotu. Ir citi varianti. Tas nu tā lielākais mīnuss. Un iĀ cik tad tāds maksā vācijiešiem, kāpēc tā? 

 Par auto. Pilsētai labi. Mazi izmēri viegli manevrēt. Par stabilitāti ātrākā ceļā īsti viennozīmīgi nevaru atbildēt. Bet šim testa auto, iespējams bija jāpārbalansē riteņi vai diski jau bija kaut kur atsisti un salocīti pret apmali. Jā, mehāniskā rokas/stāvbremze dod iespēju samest auto aizmuguri kā to patika agrāk piekopt veiklākiem braucējiem.

Klimata kontrole…ok sauksim viņu tā. ĶTR kā jau parasti, butaforija. Es viņu sauktu par kontrolētu ar manuāli grozāmiem slēdžiem, t iestata pēc sajūtām. Bet tas labi nav tur daudz lieku elektronisku padarīšanu.

 Logu tīrītājam viena lielāka birste, kā agrāko laiku prēmiumam. Īstenībā patika jo nav salaiduma un notecējuma svītru.

 Izpalika neceļu tests. Kaut kā likās, ka auto tas samērīgos lauku neceļos būtu izbraucams, vieglāk izvelkams. Ja kas, Jāņa Vintera Dakāras mocis arī 300kg sver un tas pašam no smiltīm jāvelk un uz riteņiem jāpaceļ!

 Par nosaukto cenu, skatos Duster virzienā, bez aizdomāšanās. Te tas pats kas citu ražotāju mārketingā, paši savā zābakā iekāpa…

ZZZZ 27.02.2025 7:20

Siles biedri pabļaustīsies un būs spiesti sākt strādāt. Tur daudz sīkzemnieki kas pašnodrošināti. Arī meži un citas tādas noderīgas izdzīvošanas lietas kā lopkopība. Tūrisms pietiekoši labi attīstīts. Ceļu infrastruktūra pat labāka kā te. Tikai jāstrādā.

ZZZZ 24.02.2025 8:27

Ok, varētu apmēram pēc 10.30 paskatīties kur un kas ar to braucamo ir.

ZZZZ 23.02.2025 10:00

Arī būtu interese izbraukt nelielu testu Jūrmalas ietvaros. Kaut kad nākamās nedēļas laikā. 

ZZZZ 23.02.2025 9:54

Labais apskats. Pieredzes nav, bet viedoklis ir. Par klimatu. Man tādi visos braucamajos, bet es viņus parasti manuāli izmantoju. EV tikai 1 iestatījumā intensitātei un 21C. Kaut kā tā un tā iemesla pēc šo pat novienkāršot varēja ekonomijas ietvaros. Par uzlādi neko neteikšu, tur nu katram savs braukšanas maršruts un grafiks. Izlādi, jā ļoti ietekmē salona t režīma izvēle. Te nu smejies vai raudi, var Temu palīdzēt ar papildus krāsniņu. Īsajos attālumos, tak neizģērbsies šortos kā kebu driveri vai roņiem vispār nepatiks siltums utt. Testā jau jā, uzgriež 22/24 un bača čuss...Par caurgājamību, tas labi. Kādā kalnainākā valstībiņā, kur mazi kalnu mājiņu ceļi, citizēni tur labi tika ar šādām augšā lejā. Gribēju izmēģināt, bet nepietika laiks. 

 Ko gribētu piebilst. Auto cenai vajadzētu būt ap 12K. Tad nerastos tādi salīdzinoši kuriozi ar lietotiem EV. Un ar atbalstu būtu jau ekonomiski pamats skatīties kā ikdienas braucienu auto, praktiskais. Kam der. Un skaņas klusināšanu varētu izveikt kā opciju, kas vēlas. Te būtu kādam kantorim darbs, kur dīlers akceptē.

ZZZZ 21.02.2025 10:16

Biedri, tāDa problēma nav tikai pie mums. Arī citur un pat labi tālu, šādi brauc. Nu īsti forši nav un risinājums kāds? Te neviens neko nepiedāvā iĀ!? Tad nu tā, satiksme jāmierina, kameras ar MI un nevajadzēs pašiem tēlot prokurorus ne tiesnešus...Ne 30!??🙈 50/100m pirms apļa?

ZZZZ 21.02.2025 9:11

650 rakstīja: Nupat "atnācu", ārā ira -5 grādi (nu jau -6..). Ne kur vairs neiešu, lai visi iet d. 

Bet vispār būt interesanti "redzēt".Kā kuŗš nesīs tai "somā" savu 72h kaķi vai kādu lolojum Cūku,ieskaitot ar Barību priekš 72 st. Ar ko (un vai) visu to baru "baros" sākot no kādas 73šās h. Jā.

www.google.lv/maps/@56.5952926,23.1456086,3a,41.3y,193.7h,97.45t/data=!3m10!1e1!3m8!1sccOmRQpVmh45oz3fNdB0rA!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D-7.453631383357106%26panoid%3DccOmRQpVmh45oz3fNdB0rA%26yaw%3D193.70498348768643!7i16384!8i8192!9m2!1b1!2i39?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDIxOC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

Toreiz WW2 te skola bija. Kur nebeidzami garā bēgļu kolonā iedzīvotāji ar lopiem un ratiem, ratiņiem un kas nu kuram tur bija cerību pilni soļoja/čāpoja uz to Liepāj. Tad nu te, kas nu nevarēja vairs, varēja tā teikt elpu atvilkt. Labi ka benzīnu ne elektrību toreiz nevajadzēj, zāle zaļā auga te un tur. Bet tāj Liepāj vispār trak gāj, jo tos lopus jau līdz nevarej paņemt, viņus tur apkāva un pa smiekla grašiem nopirka...Asenes esot ar dubļiem kopā līdz potītēm sniegušās.

ZZZZ 20.02.2025 12:51

Sen jau vajadzēja iežogotus plačus kur citizēni varētu atstāt savus dārgumus. Kas patreiz te? Mežū....pilni 😡

ZZZZ 20.02.2025 9:33

iAuto cienīgs notikums kuru varētu biedrība apskatīt no visām pusēm. Tātad kurš, kāpēc izdomāja, ka saules paneļus jāliek mājai uz jumta? Kurš un kāpēc izdomāja, ka iezemiešiem jābūt 2K km nobraukumam lai varētu utilizēt vēl lietojamu tačku? utt uc

Jautājums cilvēkiem, kuri ir izmantojuši EKII atbalstu nolietotu auto utilizācijai, lai papildus saņemtu 2Tk € elektroauto iegādei.

Kāda ir bijusi jūsu komunikācija/ pieredze ar šo iestādi?

Personīgi, esmu vīlies, jo sazvanoties ne vienu reizi vien, un runājot ar dažādiem cilvēkiem un aprakstot situāciju, EKii cilvēki teica ka nav tik būtiski, ka auto nav piedalījies ceļu satiksmē 12 mēnešus, bet viņiem ir svarīgi ka starp tehniskās apskates pamatpābaudēm ir nobraukt 5tk km. Pat ja nav pagājis gads, un ja man CSDD atļauj veikt tehnisko apskati, tad visam ir jābūt kārtībā. Auto rudenī izgāja apskati, un dabūja to uz gadu. Pirms tam auto netika lietots ceļu satiksmē. Un tas vairākās tika minēts sarunā. Kopš apskates ar auto ir nobraukti 20tk un tagad ir izieta jauna tehniskā apskate ar pirmo reizi, kas atkal ir iedota uz gadu. Tā nu es bez bēdas jau teju vedu uz Tolmetu, bet viņi pēkšņi saka nē, auto ceļa satiksmē tomēr nav bijis gadu.

Pēdējā sarunā minēja, ka uz iesnieguma pamata varot taisīt atkāpi no MK noteikumiem. Bet izskatās ka valsts nemaz negrib utilizēt vecas mašīnas, jo sarunā min, ka mašīna nevar būt veca, apsūnojuši, un mašīnai segumam ir jābūt 2tk. Šīs konkrētās mašīna vērtība varētu būt 1,2-1.5tk. Un par to ka mašīna ir veca un ir mēsls, ir teicis ar cits šīs iestādes darbinieks, kad atteica pieņemt viņu atbalstam. Varu arī piebilst ka saruna ar EKII darbinieku ir ierakstīta. Tāpēc ir doma vērsties tiesā, ja kādam ir bijusi līdzīga pieredze, droši dalieties ar viņu.

ZZZZ 20.02.2025 8:09

Izskatās, ka sankcijas tomēr pabojā tur šo un to, vismaz maciņi jāpaver plašāk.

ZZZZ 19.02.2025 19:20

Esam uzmanīgi ar aķa maiņu! Es parasti šādas manipulācijas veiksanai, lieku paralēli uz klemmēm otru aķi! 

www.tvnet.lv/8194318/video-kads-kaut-ko-ir-sacakarejis-pec-garantijas-servisa-auto-riga-atklats-dargs-defekts

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti