ZZZZ rakstīja: Kā brauc? Kur brauc? Ar ko brauc? Kā braucām agrāk, vairs nestrādā iĀ!
Vagen gēna vecie jaunie grābekļi!? 40K un metam ārā ir ok??? Man nē!
Cita lietotāja pieredze...Pirms kāda laiciņa saskāros ar ne visai patīkamu pārsteigumu sava Enyaq IV Kupejas 80 ekspluatācijā. Proti, veicot vasaras/ziemas riepu nomaiņu, man Škoda servisā paziņoja, ka pakaļējās vasaras riepas Bridgestone Turanza ir metamas ārā, jo esot nodilusi riepas iekšmala un diemžēl šai problēmai Škodas pārstāvji nezinot risinājumu, vien mierināja mani sakot, ka Enyaq`iem šī ir zināma problēma - taču man tas kaut kā nepalīdz 🙂 Jāatzīst, ka protektors arī bija visai padilis, taču man bija plāns vēl vienu vasaru ar tām nobraukt.
Tā kā riepas man ir R20 un aizmugurējais izmērs ir 255/45, tad izmaksas to iegādei ir visai augstas - lieki piebilst ka riepas pa divām vasarām bija nobraukušas aptuveni 40`000 km un ar šādām papildus auto ekspluatācijas izmaksām nebiju rēķinājies.
Gribēju lūgt citu Enyaq, vai EV auto īpašnieku pieredzi vai kādu zinošu cilvēku padomu, kā pareizāk rīkoties šādā situācijā?
Pašreiz es plānoju tomēr Škoda servisa pārbaudīt savērsumu (kaut gan saka, ka tas esot lieki) un izvēlēties riepas ar lielāku noturību pret nodilumu un augstāku slodzes indeksu (104 vai 105) - no tā ko man ir izdevies izpētīt, tad apskatnieki saka, ka Pirelli Scorpion ir vienas no izturīgākajām. OTrs variants ir pirkt lētākās iespējamās rīepas un nesatraukties par to, ka riepu iekšmala pastiprināti nodils.
taaneko rakstīja: Vērā ņemama autuvadītāju daļa, kuru sēdpozīcija ir tāda, ka rokas uz stūres atrodas 90⁰ un vēl lielākā leņķī. Šādā pozīcijā izdarīt asu manevru lai izvairītos no avārijas situācijas ir praktiski neiespējami. Un ja vēl zods izvirzīts vairāk uz priekšu kā deguns- tad vispār vari sagaidīt dajebko.
Kāda man daļa, kur Tu nepaspēsi. Varbūt man patīk vērot taaneko zaķus un lapsas ceļmalā. Un arī pižikĀ braukt, iespējams spējams kažokā iebraukt iĀ ziemā. īP aši mežūū. Kam man karsēt to grabažu, lai vēlāk tur viss kondensējās un aizsalst logi uc ūdi.