Ja gribas būt stilīgākam, tad ir liepājnieku ražojums www.facebook.com/WildWeel/
Ja velo, tad Latvijā salikti e-velo www.blueshockbike.lv/en/
Ja gribas būt stilīgākam, tad ir liepājnieku ražojums www.facebook.com/WildWeel/
Ja velo, tad Latvijā salikti e-velo www.blueshockbike.lv/en/
Šodien nopirku Benton BX-1PRO, redzēs, kāds būs.
Un tiem, kas domā, ka vajag kko labot, ja aķis nav pilns visu laiku, pabrauciet dienā posmus pa 1,5km ik pa 5-6h un vēl kādu dienu izlaidiet. Un auto ģenerators nav domāts, kai akb nepārtraukti turētu šo uzlādētu.
Taka reizi gadā uzlādēt uz 100% pa sliktu nenāks nevinam aķim. Un droši vien problēmas nav tiem, kas brauc vismaz 8km vienā piegājienā katru rītu.
Uz ziemu subaru, quattro, žurkas paliek nedaudz dārgākas.
Man ir ~100e prestigio ap 1 gadu, vēl strādā. Savu uz nakti noņemu no loga un ielieku bardičokā, lai nekrīt acīs lošiem. Viegli ņemas nost, sūknis paliek pie loga.
Krievijā pārdod reģistratorus kombaiņus - ar radaru detaktoru(gan pēc gps datiem, gan skenējošie), atpakaļgaitas kameru.
Principā mierīgi kādu ķīnieti var pirkt, youtube tik jāpamkelē video no tiem.
Būtiski, lai ir gana liela izšķirtspēja(vismaz 1080p), un jo vairāk kadri sekundē, jo labāk, stopkadri būs skaidrāki. 60fps būs daudz labāk par 30fps. Iebūvētie infrosarkanie lukturi ir fufelis pilnīgs.
Domāju, ka jāmeklē informācija krieviski, tiem šī sfēra ir ļoti populāra.
Krokodils rakstīja:
650 rakstīja: Bet nu B l e dj, tā vienkārši un 20 sek laikā pārbaudīt aizmugures vāciņu stāvokli- to tev tie dablaēbi neiedomājās ieteikt??? Attaisīt un pus dienu ar atvērtiem pabraukt/paturēt, lai izžūst- to arī nē? Ko tas gonda ražotājs vai kkādas miskastes ražo, ka maisinjus jameklē/ ;P
'Vāciņi' atvērti reizes 3... gumijas blīves normālas nav saplaisajusas, pat iesmereju ar silikonu ka smereju durvju gumijas tagad pirms ziemas.
Tagad mitrs laiks, vai ir jēga braukt ar vaļā lai izvēdinātos? domaju sameklet tos silica maisinus kas nak ka perk kurpes vai ko citucitu... speciali pirkt kaut kadus netaisos...
uzprasīju niponā arī cik maksā originālās lampas - 348.90€/gab ... drusk pa šerpu pirkt jaunas!
Manam viens bija sācis smagi svīst, vnk. abas spuldzes ārā un ar fēnu 15 minūtes, un nu jau 3 dienas nav svīdums.
Man vēl ir nelieli caurumi (5mm) ar agro plēvi pāri tuvo gaismu vāciņiem.
Re ku vēl daži risinājumi face lift modelim. (tavam)
Pats braucu ar Akordu. Šāda problēma ir VISIEM 7. akordiem, man problēma samazinājās, kad tuvās gaismās bija LED, Xenon lietotājiem tā problēma arī daudz mazāka, bet ja lieto halogēnu, tad bēda liela. Ja nav uz luktura augšas uzstādītas tādas metāla klemmes, kurām pēc idejas būtu jānovērš problēma, tad tādas var pasūtīt.
Silikāta granulas var sūtīt ebay, bet bezjēdzīgs pasākums, cik viņas mitrumu uzsūc, tik pie silšanas atkal atdod, Provēju - nestrādā. drive.ru ir lasīts, ka cilvēki aizdomājas par ventilācijas uzlabošanu ar maziem ventilatoriem. Sausā laikā vari atstāt vaļā tuvo gaismu vāciņus, pažāvēsies un kādu laiku būs ok, tāds īslaicīgs risinājums.
Pārbaudi trubas, kas ir zem spiediena (pirms/pēc turbīnes) vai kkur nepūš garām. Vecāku Lagūnai bija plaisa, simptomi līdzīgi.
Pasūtīju LG V20, dēļ nepopularitātes Latvijās tam ir lieliska cena, par super iekšām.
820 snapdragon, 5,7" ekrāns, 64GB atmiņa, quad DAC - spēj skandināt profesionālās ausitņas lieliskā kvalitātē. Manuprāt labāka kamera par S7, viena 16MP, ļoti ass attēls, un otra 8MP 130 grādu leņķī rāda, un vēl priekšējā kamera ar ļoti platu skata leņķi. Interesanti, ka 2 ekrāni, stabila sistēma, metāla korpuss, maināma bača, triecienizturīgs.
Pie mīnusiem esot, mazs akumulators, itkā nav ērts rokā, bet man lielas rokas - būs ok!
2005-2010. gada dīzeļiem, Hondām, BMW, .., sprauslas mainīt maksās pāri 1000e, un tas var pienākt negaidīti vienā dienā, kvēlsvece arī var negaidīti vienā dienā nesildīt. Dīzeļa motoriem nereti nāk divmasu spararati, kas maksā arī 700+eur, benzīnam biežāk ir parastie.
Benzīnam sprauslas ilgi dzīvo, sveces maina ik pēc 20-40k km, un ja nemaina vnk. zūd jauda. Benzīna motoram nav īsti nekas tāds, kas negaidīti, regulāri mēdz nobirt par 1500 eur. Nezinu cik cilvēkiem stāv tādi brīvie līdzekļi, cik nav dzirdēti gadījumi, ka jāņem kredīts, lai salabotu savu dīzeli. Tāpēc izvēlos benzīnu/gāzi.
Ja salīdzina līdzīgas jaudas un gadu - dīzelis tērēs degvielu (teiksim 1.9 tdi) pilsētā 7eur/100km (ja dīzelis maksā 1e litrā), gāze 2.0l benzīna motoram maksās pie patēriņa 11L būs ~5,50e/100km.
Gāzes apkope ik pa 10k km, maksā ~30eur.
Un svarīgākais - benzīna motora skaņa, pilnīgi cita kategorija, benzīna smarža man arī patīk, dīzeļa smaku ciest nevaru. Un tie nokvēpušie bamperi dīzeļa mašīnām, vispār lieliski.
Normāla lieta šiem akordiem. Drive.ru ir kaudzēm veidi kā šo labo. Viens veids kā labot - www.drive2.ru/l/9644228/
Pats vēl neesmu saņēmies to izdarīt.
650 rakstīja: Jā, šis labs;) ,bet kā tad var cerēt uz vienmērīgu kustību, kad daudzi speciāli uzkrītoši pagaida, kamēr priekšā esošais nobrauks vismaz korpusa tiesu un tikai tad vispār sāk grābstīties gar savām svirām? Tak distance jau ir stāvēšanas brīdi (būtu jābūt..) un semafors gandrīz visur ir pa gabalu redzams.Bet kur ir mums redzēta tāda utopija, kad vismaz kaut pirmie pieci uzsāktu kustēties pilnīgi sinhroni? Un tad vēl daudziem šī mode- pabraukt katras 5sek ik pa metram, figzin diez kāds tam ir objektīvs cēlonis...
Daļa no problēmas - ka kādam patīk slidināt sajūgu, kāds negrib slidināt. Dažādi ieskriešanās ātrumi līdz tam pašam 20km/h
Meguiars vaski, Rīgā veikals Auto palete pārdod, ļoti labi, lietoju quick variantu, ko starp mazgāšanām un starp sezonām viņu yellow, viegli uzklājams un iepulējams, veikalā visu pastāstīs.! ;)
Mājās, ar Karcher, sākumā ar putām, dabon nost lielo netīrumu, tad mazgā diskus, tad ar divu spaiņu metodi mazgā ar normālu mikrošķiedras cimdu, nevis švami! Nosusināt, uzsmidzināt vasku, viegli iepulēt un spīd un laistās!
aigi rakstīja: Pašapkalpošanās mazgātavās man nekad nav izdevies dabūt labu rezultātu, laikam rokas līkas. Noskalot un lielo drazu nomazgāt jā, bet lai teiktu, ka viss ir absolūti tīrs nevaru. Pēc nožūšanas var redzēt plankumus, tāpēc es vairs netērēju laiku un braucu uz 1un2.
Ja tur brauc katru otro dienu, tad, droši vien, ka var visu laiku uzturēt nevainojami tīru auto.
Tieši tā! Trakākais, ir ka cilvēks vēl noslauka tās savas smiltis ar lupatu, tjipa nosausina. Realitātē cilvēks ar dubļiem rīvē auto. Kamēr nav ar birsti iets pāri un to birsti vajag vēl izmazgāt pirms lietošanas, tad labāk nesausināt un braukt ar pleķainu. Bet lielumu normāli dabon nost.
Vācijā 2016. gadā pa nakti nobildēja fotoradars uz bāņa 100km/h vietā braucu 130km/h, bet bilde neatnāca.
2015. gadā pa nakti Polijā fotoradars 50km/h zonā kkādi 80km/h, beidzot bija iespēja apdzīt smago un apdzenot zibsnis bija, bet bilde neatnāca.
Latvijā paslēpts fotoradars šoseja atļauto 90km/h vietā 108km/h =20 eur.
Ja grib uzticamu auto, tad japāni - Honda, Lexus, Toyota, Subaru.
Honda Accord, būs ļoti bez problēmu auto. Protams, komforta ziņā BMW, Audi būs priekšgalā, bet remonti būs dārgāki, biežāki. imho. 2003-2007 gada Honda tomēr ir ļoti vienkārši auto.
Bmw manuprāt būs grūti nopirkt nenotriektu vai kkad dzīvē nesalocītu, ja izdodas nopirkt, tad atkal jāuztraucas pa spoguļu zagļiem utml. Japāņiem tik ļoti negroza nobraukumus, un saimnieki bieži vien ir godprātīgāki.
Kad tuvajās gaismās bija ielikti Nightbreakeri, tad dienas laikā taupīju tos, un braucu ar ieslēgtām miglām, bet tās jau pie TA skatās, vai nav pa augstu. Taka apmalēs nebraucu, rāda korekti un nevajadzētu nevienam acīs spiest.
Tagad migliniekus slēdzu iekšā tikai sliktos redzamības apstākļos.
Ikdienā jau noteikti nepamanīsi atšķirību, bet ja trāpa kkādā asā bedrē, tad ar plānāku riepu ātrāk varēs sabojāt disku. Un principā ar biezāku riepu braucot par sliktu segumu tiek vairāk taupīta visa piekare, jo riepā jau daudz nelīdzenumi absorbējas. Bet nu nevajag braukt bedrēs un viss būs lieliski.
feciic rakstīja: Ja jau ziemā 215/60/16 ir ok tad kapēc vasarā nelikt 225/50/17? būs gabaliņu lielāka par oriģinālo bet tāpat mazāka par ziemas un iegūsi plus vienu centimetru riepas borta augstumam.
Par lielāku riteņu labāko vadāmību nāksies Tevi apbēdināt
www.caranddriver.com/features/effects-of-upsized-wheels-and-tires-tested
Vasarā ir 225/50 R17, spidometrs nemelo iet 1:1 ar GPS.
Tie, kas uztraucas par uzrāvieniem, 0-100km/h ir pēc ražotāja norādītā, pat nedaudz, nedaudz ātrāk. Ja runā par atšķirību pēc pakaļas dačika, tad ar paredzēto 205/55 liekas, ka bija veiklāks auto, bet papildus komforts, augstums, uz sausa asfalta labāks cēliens no 0kmh ir pietiekoši aspekti.
Ja salīdzina R17 225/45 un 225/50, autiņam ir -30mm atsperes, un uz to rēķina tad atkal papildus komforts, saķere labāka, rāviens neatšķiras, arkas ir milzīgas un rezultātā ar lielāku riepu izskatās vismaz labāk. Degvielas patēriņš principā neuztrauc, vairāk interesē kā uzvedas auto uz ceļa un kā izskatās paša acīs.
Daudziem ir ziemas riepas uz R16/R15, bet vasarā smuki diski uz R17 un lielākiem. Man personīgi ziemā ir ļoti augstas riepas R16, 215/60 un nav īpaši jābaidās pa bedrēm. Bet ražotāja paredzētās R17 225/45 ir plānas nemaz nerunājot, par vēl plānākām. Latvijā labi izskatīties un braukt nav viegli apvienojami. Diemžēl. Uz laba seguma plānākai riepai ir labāka vadāmība, tas ir fakts. (nepārspīlējot)
Vēlviena lieta, kapēc nevajag steigties ar vasaras riepām. Tās parasti ir zemākas par ziemas, un bedres vēl nav salāpītas, jāsagida, kad šosejām bedres salāpīs, tad var mainīt.
P.s. vēl viens mīnuss, rezerves ritenis aizņem vietu bagažniekā.
savukārt pluss, ka ir vēlviena degvielas sistēma, kas auto sanāk, ka padara drošaku, ja ir problēmas ar benzīna sistēmu.
Un papildus par garajiem gabaliem runājot, ja ātrums ir no svara, tad gāzes balons un benzīna bāka dod diezgan lielu nobraucamo distanci, rezultātā ar vienu uzpildi 1000+km
Cik lasīts, tad dīzelis un gāze kombinācija atmaksājas tikai komerc transportam.
Benzīns+ gāze, sāk atmaksāties no ap 20k km.
Mani novērojumi lietojot lpg.
+Esmu sācis braukt vairāk, un vairāk uzspiest pedāli, jo lētāka degviela.
-Patēriņš ir par 2 litriem vairāk, kā tas ir braucot ar benzīnu.
+Braukšana pa šoseju IETAUPĪJUMS ir ap 4-5eur/100km, pilsētā ap 7 eur/100km.
-Ieskrējiens 0-100km/h palicis lēnāks par 1,1 sekundi, prātīgi kursējot pa pilsētu nejūt, bet ja grib pabraukt agresīvāk, tad ir jūtams gausums.
+Ja, brauc pa pilsētu biežāka uzpilde vispār nerada neērtības, varu nobraukt pilsētā ap 300km, ārpus pilsētas 450km.
Gāzes 45 litru ieliešana parasti aizņem ap 2-3 minūtēm.
Gāzes smaka ir īsu mirkli pēc uzpildes, pēc tam vispār nav nekas jūtams, ja ir, tad jābrauc pie uzstādītāja sūdzēties, lai labo ;)
Pa ietaupīto naudu gadā principā var aizbraukt ceļojumā uz Eiropu, vai likt labākas riepas, pulēt, vaskot, utml.
Gariem braucieniem virs 400km, ir jāplāno, kur būs lpg stacijas, vai nedaudz jāpabrauc uz benzīnu, bet nu , ja ceļojums uz 1000km, ar benzīnu izmaksā ap 96 eur - 80.00l benzīnu (1,20eur) vai gāze (0,53) - 53 eur - 100 litri.
Ceļojuma ātrums būs lielāks ar dīzeli, jo retāk jāuzpildās, pieļauj, ka ar vienu pilnu bāku dīzeli var nobraukt 1000km, bet ar gāzi būs 2,5 reizes jāpildās, benzīnu 1 reizi.
imho.
Vēl braucu ar ziemas riepām un kamēr nebūs naktis +5 grādi tā arī darīšu.
Par protektoriem runājot. Vasarā zem 4mm negribas laist, tīri dēļ lietus un risām uz šosejām, ja gribas braukt uz 120-140, tad 4mm būs pa maz, lai droši brauktu. Kvai pie apdzīšanas ir patīkami zināt, ka nesāksi peldēt. Ja brauc godīgi un vēl bailīgi, tad protams 1,5mm ir ok!
Ziemā, zem 5mm negribu laist, Liepājā reti, kad ir sniegs, bet ja ir, tad no sētas gribas tikt ārā un ja brauc pa šoseju un grib droši apdzīt, tad labas riepas vajadzīgas, jo ceļi visdrīzāk nebūs tīrīti.
Vasarā R17 diski, 225mm platas riepas.
Ziemā R16 diski, šogad paprovēju 205mm platuma vietā uzlikt 215mm un nekāda vaina, jo tāpat pārsvarā sanāk braukt pa tīru ceļu.
Honda Odyssey vai Subaru Ascent
Tikai abus Latvijā nenopirkt.