Bet neviens Konkrēts foruma lietotājs tur nav personīgi aizskarts !
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bet neviens Konkrēts foruma lietotājs tur nav personīgi aizskarts !
Sanāk, ka trulas kapeikusipšanas un jebkuru mūsdienīgu papildelementu demonstratīvas ienīšanas dēļ tiek reāli apdraudēta satiksmes drošība?
Kas tas vispār tāds par draņķi, ka viņam pie Led dienasgaitas gaismu esamības nav paredzēta vismaz aizmugurējo gabarītu un numura apgaismojuma automātiska ieslēgšanās krēslas apstākļos? Pat ja priekšā automātiski neieslēdzas tuvā gaisma,aizmugurējo gabarītu neieslēgšanās ir reāla cūcība!
Kamēr te pastāvēs oficiāla "iespēja" minūtes laikā pievienot kaut 300 gab "atsauksmes",tas nedarbosies.
BANU šim lietotājam !!!
(c) uupis
14.janvāris 2020 9:46
...tieši Vernons aicina uz noziegumu un nogalināšanu!!!
iauto.lv/pie-stures/avarijas/33679-meitenisu-otra-dzimsanas-diena-video?cview=all#comments
-konkrētu Atbildību par savu pretīgo mutes brūķēšanu un par nemitīgu sistemātisku kašķa meklēšanu!
Kad šim indivīdam (UN VĒL DAŽIEM!) būs izteikts vismaz brīdinājums?
Kad vienureiz pusaizmigušais šeit savus pienākumus nolaidīgi pildošais "Administrātors" sāks sekot ldzi lietotāju sarunām reālajā laikā un kad visbeidzot tiks iedalīti kaut vai BRĪDINĀJUMI par mēģinājumiem pāriet uz personālijām?
..paņem iebāz Sev viņu kādas 124x
Eu, shito kultur-ālo piimpi kāds vienureiz novāks no shitās "pzdiskusijas"? Zb jau tas ebanāts.
Pilnīgs fufelis,kādi nafig 200, kādi 400,par ko....Sievietei vajadzīgs vnk normāls godprātīgs uzticams meistars, kurš prot gan buksi nomainīt, gan pārējās lietas pie viena profilaktiski/godīgi apskatīt un novērtēt- vai nevajag vēl ko izdarīt un kas tuvākajā laikā būtu darāms..
Detaļas (jebkādas!) šodien ir ieejamas jebkuram daudzmaz normālam servisam- pat ja viņu nav plauktā uz vietas.Kamēr uz pacēlāja mašīnu jauc ārā, tamēr jau detaļas tiek atvestas.
Tas ir vienkārši tāds pretīgs indivīda tips- viņš nevis troļļo, bet viņš visdrīzāk ka tieši tāds ir.Gan dzīvē, gan ekrānā, gan uz ceļa.Viņš kasīsies par jebko.Burtakalps, slikta vēlētājs, skauģis un demagogs.Līdz absurdam pārfrāzē cita teikto, piedēvē neteiktas lietas un speciāli/tīšām uzspēlēti ielien aizlūpā jebkuram kaut nedaudz cita viedokļa teicējam.Es pat varu iedomāties, KĀ viņs pats pa ielu brauc.Pilnīgi skaidra Vizija uzrodas acu priekšā.Izcili riebīgs personāžs.Nav vērts....
LOHU salidojums ir konkrēti šeit.Man būtu kauns to suudu stāstīt,ko tu te stum.Domāju ka tu Podā diez vai vari trāpīt,nevis ka pa ielu pabraukt.Es pie tāda LOHA nekāptu kā pasažieris kaut man piemaksātu. Cerams,ka tev pašam vai kādiem (taviem) locekļiem izdosies iztikt bez tiem nordekas pakalpojumiem, savādāk ar tādu auru ko var zināt kā būs.
Tev nu gan brīnumaini paveicās.Kas diez bija tavs maztruupisācijas pasniedzējs?
Šis skaidrs.Daudziem ir iespēja nebraukt katru/dienu.Bet ir taču daudzi biroji un ir neskaitāmi tādi darbi un veselas nozares, kur tomēr prasītos pamatā būt uz vietas.
Izpušķo textu, pievieno skaistākas bildes un und Slavinošāku aprakstu.Ka reku tagd būtu tiem Loheim dzīvē beidzmā iespēja ar uzticamāko motaru un aka ideāls Sievietei utt..Uzliec 7999,-
Te ir jautājums pēc būtības.Kas ir lētāk.Vai, kad remonta nav kā tāda, vai kad ir jāremontē :lēti: (pieejami)..,vai/kad viens un tas pats ir jāaremontē vairākkārt..,
Volvo xc aktīvi sper pilnpiedziņas vadības blokus.Tikko noliek ,tā bloka vairs nav..
Bet Es aizaizvakar braucu pa Satekles ielu, tur kāreiz pa Uzbērumu ar tukšgaitas rpm tā nesteidzīgi aktīvi pārvietojās no Vidzemes puses ieejošais pasažieru Dīzeļvilciens tipa DR1.Kodīgo gaišpelēko dūmu Mākonis bija tāds, ka traucēja saskatīt ielas malā esošo ķīmiskās tīrītavas ēku..
Varbūt ka autospoguļu remonts krustpils iela 33 ??
Nē, viennozīmīgi volvo c30.Ja aptuveni 12tā gada, tad vel jo vairāk.Golfs ir bezpersonisks dzelzsgabals un tas nav komfortablāks par c30.
Ar jauniem lexusiem un landroveriem saki izbraukājies?? Viņš tev varbūt arī to pastāstīja, ka reāli iespēja braukt ar jaunu tādu izmaksā pirmos 3 gadus ap padsmit k eur gadā neskaitot degvielu?
Varbūt tam suuda dacijam tas bagažnieka elektropievads maksātu lētāk nekā tam volvo? Ja viņš tam būtu vispār kā tāds iespējams?
Vai tad tās LED trubas ir TA atļautas?? Ko tur grib ar viņām apgaismot- tiešām ceļu, vai visu to rajonu kopumā, koku galotnes ieskaitot? Ko nozīmē, ka TA tevi sip par katru sīkumu, abet uz ceļa cp izliekas to neredzam un neko nekam neskrūvē nost? Tapc,ka Lohi,-āksti, kuri Nolaidīgi pilda savus pienākumus.Tieši tas pats, kas ar riepām.Pilnīga Cp nolaidība, gadiem ilga "nevēlēšanās redzēt".Kur Jūs redzējāt, ka kāds no masveidā saredzamajiem vienluktura braucējiem būtu tumsā apstādināts un izjaats??
Šeit jau vinureiz agrāk mums runa bija par Led : iauto.lv/forums/topic/27078-led
Tur tie Hella ff700 kāreiz ir ar gaismasspēju 37,5 - tas nozīmē, ka pie viņu ieslēgšanas mašīnai nedrīkstētu degt neviens cits lukturis.Tuvajiem būtu jānodziest un oem tālajiem nebūtu jāieslēdzas.Būtu jābrauc ar vieniem pašiem tiem ff700. Kā to pēc noteikumiem uzkonstruēt kādai jaunāka gada mašinai,tas ir vēl krietns jautājums.Kur nu vel, ja pamatgaisma tai ir xenons.Plus vel, viņi ir liela diamatra (virs 20cm) un ļoti smagi- kā un kur tos pie sava oem bampera vel piestiprināsi un vibrēšanu kā novērst- tam drošvien kādu atsaiti vajadzēs domāt..
Es labāk liktu kādus mazākus un ar 17,5 vai pat ar 12,5 ,- attiecīgi tas būtu vismaz aptuveni pēc noteikumiem un noregulēt viņus tieši uz to vietu, kur tālumā "pietrūkst" redzamības ar oem lukturiem. Ielikt spožāku halogenspuldzi un būs ok.Galvenais nekļudīties pie nopirkšanas- lai paņemt tieši Tālajai gaismai domāto variantu.
Ja dūmo tiešām saistībā ar eļļu, tad ir tumši dūmi un tie smird pēc degušas eļļas.Nevis runa par kādiem tvaikiem.Benzīna motoram taču tāpat ir gan degvielas padeves sistēma ar spraulsu regulējumu, gan vecas lambdazondes un daļēji aizdrists katalizators.Ap 200k nekas no tā vairs nav "jauns".Labāk pāris reiz iesip bākā katalizātora tīrītāju,lai izdedzina tur tos suudus.
Jā, nu redz, tagad viens stāstīs pa pasauli, ka dodgem ir labs motors- vienu mazu štruntu tik savlaicīgi jānomaina...
Serviss jau pats pēc savas iniciatīvas tev reti kad uzspiedīs pārbaudīt kādu (pagaidām) ejošu detaļu.Dīlerserviss ne tik nē..Vislabāk ir, kad tev ir kāda daudzmaz "tava" vieta, un kad tu tad savu to nākamās automarkas izvēli jau sākumā balsti uz principa "kur es to remontēšu".To ir jāzin jau PIRMS iegādes.Tikko nopirktam, obligāta ir elektroniskā diagnostika.
Netu izložņāt- nu tas ir vispār pamatu pamats.Nu kaut vai jūtupa līmenī.Par konkrēti audi var labi daudz izlasīt tieši krievvalodīgos resursos.Piem, audi-club ru.Par jaunāku gadu auto- motortalk de , tur ļoti plaša un noderīga info,vienīgi ka vāciski.Gana interesanti- kā tas tavs modelis uzvedās vēl senos savas garantijas laikos un par ko sūdzējās viņa lietotāji "tur".
Protams- bez kaut kāda pamat/iemaņu komplekta grūti būs atrast to "daudzmaz labo".Jo to slikto ir gana vairāk.Tehniskās puses nezinātājs var vienīgi cerēt uz savu intuīciju.Uz spēju filtrēt cilvēkus un izprast konkrētā pārdevēja personību.Mašīnai jābūt koptai un pēc iespējas pilnākā komplektācijā- lai ir pamatojums to "celt", ja nu kas.Pilnpiedziņa te ir krietns pluss mašīnas vērtībai.Šodien labi kopts un pa gabalu spīdīgs c6 joprojām itin labi raksturo lietotāja personību,ar tādu nav kauns braukt.
Tam c5 2,5v6tdi liela vaina bija, ka daudziem tas vnk sarūsēja vai apnika- tomēr jau 20g vecs modelis..Kaut gan, ja salīdzināt ar to gadu japāņiem,nu tad tiem vispār nav cerību.Ja kādreiz viņa lietotājiem uzdzina šausmas kaut kādas tur sadaleņu,turbīnu,sūkņu un eļļas noplūžu problēmas, tad tagad tas motors ir sen izkosts un daļas dabūjamas spaiņiem un par pusvelti, salīdzinot ar šodienas skarbo realitāti attiecībā uz jaunākiem modeļiem.
Nu tak skaidrs- bieža (vai pārāk ātri, vai drusku nelaikā) auto maiņa ir extra, par ko iniciātoram ir Jāmaksā.Nu nevar būt, ka tiek vaļā bez zaudējumiem.Nav tie laiki,lai pretendētu būt pats tas visgudrākais..Ja tu reāli nereaģētu un nepiekristu reālam uz to bridi dīlam- tā arī nebūtu tos savus plānus īstenojis un ne ticis pie jauna.Pus gadu būt vilcis garumā to lietu,sev un citiem lieki galvu jaajis un beigās vēl vairāk cenā zaudējis. Kaut gan,pa manam tas kadjars ir par galvu smukāks gan par to jazzu gan korsu.
ieliec rīt Atkal- varbuut kādam tomēr "maisiņš vajag"