Plāna projekts "Gaisa piesārņojuma samazināšanas rīcības plāns 2019.-2030.gadam"
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Plāna projekts "Gaisa piesārņojuma samazināšanas rīcības plāns 2019.-2030.gadam"
Tas varētu būt nākamais līmenis. Reāls piemērs tepat Krakovā, kur klīst klačas ka ar droniem apsekojot:
www.krakowpost.com/20118/2019/03/wood-coal-burning-ban-krakow
Varbūt tāda ir tā politiskā doma lai kašķis paceļ tirgus cenu līdz LNG vešanai izdevīgam līmenim.
www.ft.com/content/4885b7f5-97a2-4e66-af91-a9211956b0f5
Pat austrāļi domā ka varētu braukt uz Eiropu pie tādas cenas
Nu iespējams (es nezinu, bet ir Rīgai tak 1/2 miljona projekts pasūtīts) pēc skates uzlīmēm vai citas speciālās uzlīmes vai reģistrācijas nr. jau tagad fotoradari piemēro sodu par OCTA neesamību. Būsi zonā bez uzlīmes piem 80Eur sods
Tās atsevišķās epizodes jau var katru reizi just. Uz trotuāriem ar velo tu nepatīc gājējiem, ratiņiem un citiem. Savukārt uz ielas tevi neredz. Jo regulāri ir problēmas ar intervāla ievērošanu , tāpat ļoti bieži tevi apdzen ja tu vēlies nogriesties ar velo pa kreisi. Apdzīšanu auto kurš nogriežas pa kreisi esmu ļoti reti sastapis.
Kopējam agresivitātei gan jau ir arī tādi kas uzskata par savu pienākumu audzināt otru dumjo pusi vai misiju glābt pasauli.
Audi motors man tā arī nesasniedza siksnas maiņas intervālu jo divreiz noķīlēja ūdenssūknis. Abas reizes samainīja dīlerservisā pret OEM
Es līdz šim esmu pieturējies pie tā ka pērkot lietotu no ārzemēm automātiski nonullē šo pozīciju nomainot. Esmu divām Latvijas mašīnām uzticējies pilnajai autorizētā servisa izdrukai un turpinājis braukt un mainīt kā paredzēts pēc km.
Gribēju ielaist auto no labās puses aplī un iebraucu 2. joslā. Tā kā aplis mazs tad lai brauktu taisni neizlaida laukā tas pats ko ielaidu. No rīta tur mašīnu netrūkst.
Rr19 rakstīja: Var jau tepat uz Latvijas stāvlaukumiem atbraukt.
Pie Sāgas tak zīmes vai tad parkingā pietrūkst?
Paldies vakardienas varonim kas pie Juglas ielas aplī neizlaida ārā un paldies vietā ka ielaidu aplī izpīpināja.
Varkar uz Siguldas šosejas tāpat visiem bija skaidrs ka Taycan ir ātrākais pietika ar lukturiem un EX nr.
Man bija 1.4 TDI PD auto ar 5ātrumu manuāli un nogāja Latvijā 350k bez motora remonta. Protams jaudas nebija, bet mierīgi varēja braukt
Šodien ziņo ka rīt būs kārtējā rekorcena elektrībai biržā rīt ap 17 stundas cena ar PVN 75 centi kWh.
www.nordpoolgroup.com/Market-data1/Dayahead/Area-Prices/LV/Daily/?view=table
Kāpēc šim servisa stunda izmaksā dārgāk kā parastam iekšdedzes dzinēju auto?
Man ir pat mūža nomas līgums par kapsētas vietu ar pašvaldību. Nezinu kur tikai tas viss nozuda, tāpat kā parādījās.
Piedalījos Vivus MTB maratonā. Vasarā vispār nejutu ierobežojumus. it kā bija limiti dalībnieku skaitam.
Pirmajā pusgadā ceļi vai SM dabūjuši 100M:
kur tur Corona neparedzēts gadījums?
Talking about the brakes, the Urus has the biggest brake rotors ever seen on a production vehicle on planet Earth. At the front, it has been equipped with giant 440mm carbon ceramic discs with 10 piston calipers while the rear axle is fitted with 370mm carbon ceramics with 6 piston floating calipers.
Kaut kā biju palaidis garām ka privātajiem arī.
Nosacījumi no 2021. gada 15. decembra
Visiem privātajā sektorā nodarbinātajiem, kuri strādā klātienē:
jāuzrāda Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts:
nosacījums attiecas arī uz tiem, kuri darba vietā nav kontaktā ar klientiem vai citiem nodarbinātajiem un kuriem nav paaugstināts risks inficēties;
nosacījums attiecas arī uz brīvprātīgajiem un personām, kas veic darba pienākumus ārpakalpojuma līguma ietvaros.
covid19.gov.lv/atbalsts-sabiedribai/ka-drosi-rikoties/vakcinacijas-sertifikats-un-nodarbinatiba
Jā par to ka vakcīnas nav elektrības slēdži jau sen ir skaidrs. Pēc pirmās potes mrns šķiet bija ap 50% efektivitāte. Tulīt pēc otrās arī pieeaug bet nav tā maksimālā 95% norādītā. Papildus tam visam ir vairāk datu, ka efektivitāte krītas 6 mēnešu laikā līdz pat 50%. Neesmu drošs par minēto skaitļu precizitāti.
Kāpēc Latvijā stacionārā tieši pie nopirktajiem mediķiem nonāk nevakcinēti cilvēki?
avots:
infogram.com/stacionetie_c19-vakcinetie-un-nevakcinetie-1hdw2jp0rjz3p2l
Kā kurā Latvijas vietā, bet šeit var nodot 4 riepas privātpersonas gadā.
Forši ka kādam tā superviegli sanācis izslimot. Bērniem patiešām dažas dienas atguļ un viss. Meitai jau vismaz 10 pozitīvi klasē pēdējā mēneša laikā.
Slimot nav patīkami. Tāpat negatīvs fakts izslimošanā paliekošās sekas gan vakcinētiem, gan nevakcinētiem, ko es pazīstu ir traucēta domāšana un fiziski nogurums. Piem. pats braucu maratonos regulāri, bet mēnesi pēc izslimošanas aizelšos uzkāpjot 3 stāvā, kas ir pavisam netipiski man.
Īsti nesapratu kurš ir sliktais avots. Pielikumā tak ir orģinālie franču dati uz ko atsaucas. Daudz jau tādu republicētāju.
Vēl arī pilnīgi citi norāda uz līdzīgām sakarībām:
Sods līdz 5000 zlotiem par malkas, ogļu vai kā cita kurināšanu
www.themayor.eu/en/a/view/drones-monitor-compliance-with-ban-on-burning-coal-and-wood-in-krakow-3685