Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
eidis 22.01.2018 13:03

Viena daļa reņu neslavas veido pirmais īpašnieks - taupītājs. Notikumi sekojoši: Vajag jaunu aut, gribas Golpu - nu normālu Golpu (1,8 benzīns, automāts utt). Ieraudzīja cenu, saprotami nolēma ietaupīt. Nu untad ietaupīja līdz galam - izvēlējās vislētāko reni (0,8 l motors, nepiemērota ātrumkaste), palūdz abšivku uz durvīm nelikt un apaut 13" dzelzs diskos..... lai ietaupītu.

Tālāk taupīšana bija vien jāizvērš. Laicīga apskate? Ietaupīt pavisam! Remonts ar stock detaļām? Ietaupīt un Janka saremontēja ar bikšu gumiju. Un kautkad, protams, auto pasaka ko domā par šo. Tad viņš steidzīgi tiek pārdots, kur otrs īpašnieks konsturē precīzu vieokli: renis ir sūc!!!!!

eidis 22.01.2018 13:05

Tas pietiekami bieži notiek uz DE autobāņa - tur remonti savādāk maksā.

Pieņemu, ka dīzelim lielākā slodze ir garos, ātros un nemainīgos gabalos. Attiecīgi risks IR augstāks remonta tāmi saņemt ārpus LV

eidis 23.01.2018 19:14

XC90 urļiki spēra pilnpiedziņas vadības bloku, kas kkur aizmugurē iesprausts karājas. Moš 70ajam tas pats?

eidis 26.01.2018 11:34

Tad jau viss vienkārši - auto noslāpa.

eidis 26.01.2018 12:35

Nu nu kā tad?

Vai palīdzētu pārvarēt gravitāciju? Vai inerci?

eidis 26.01.2018 12:37

Zaķiem laikam patīk - liekas tāds sportisks un agresīvs tas apaļīgais vīriņš.

Man gan kāds stāstija, ka parasts sērfa dēlis uz jumta spējot to pašu

eidis 29.01.2018 16:31

Saskaņā ar to nodokļu trādirīdi, Trests lēja kontrabasu, ne atšķaidītu degvielu. Tāpēc tāda cena un tāpēc pēc VID vizītes strauji bija jāmaina darbības metode.

eidis 07.02.2018 11:04

Tā!

Kur aizvest Volvo, lai šādā pašā līmenī noturētu sarunu?

Vecs Volvo, patēriņš liekas ka par lielu. Gāze samaitātu aparāta skaistumu un regulācijas neatrisina

eidis 07.02.2018 13:02

Nop. Vecs, lēts auto ar gāzi.

Piem izgāzēta (cita īpašnieka veikums noteikti!!!) Dacia ar pirmo reģistrāciju 2001 gadā, būs visekonomiskākais risinājums

eidis 07.02.2018 13:08

IMO ja pontus izstrīpo no dienaskārtības un ērtības nav īpaši svarīgas, Dacīte ir lielisks aparāts.

Bet parasti atduras pret to, ka meitenes negrib kāpt iekšā un draugi apceļas. Pat ar Octavia vienam šitā sanāk...

eidis 07.02.2018 13:13

Man jau šķiet, ka gāze nav īpaši lielisks risinājums, jo:

1. Tās iekārtas liek korišs Vovans un attiecīgi to industriālais standarts tālu iepaliek paša auto standartam. Attiecīgi gāzes iekārta vienmēr garantē servisa apmeklējumu. Regulāru;

2. Ja piesliešanās gāzei notiek masveidīgi, vara, ieņēmumu nodrošināšanai, arī gāzei pacels akcīzi. Tāda koķetēšana šajā virzienā novērojama SE un NO

eidis 07.02.2018 14:18

10 gadīga Dacīte ir lētāka par gāzes iekārtu ar uzstādīšanu iznāks sunk costs.

Bet Dacīti var vienmēr ņemt, ja cena laba.

eidis 07.02.2018 15:42

Accord 2,0 ārpus pilsētas 5,7.

Pilsētā gan kkādus 12

eidis 08.02.2018 10:36

Uz trases hibrīds vnk vizina smagu akumulatoru. Tā īstā sūtība ir pilsēta, korķi, bremzē>gāzē>bremzē

eidis 08.02.2018 10:43

Mana iekšējā balss saka, ka būs otrādi. Apsvērumi: Škoda ir VW, kas nozīmē, ka tur ir vesela kaudze Bosch izstrādātu nevajadzīgu bubinātāju. Dusterim būs tieši 2x mazāk detaļu. 1 detaļa = 1 problēma. 2x mazāk ir 2x mazāk (neattiecas uz krievu auto)

eidis 08.02.2018 10:46

Labi!

Sazvejošu visu un griezīšos Visuredzošajā Forumā!

eidis 08.02.2018 10:49

Leaf un e-Up ir aparāti, kurus NEDRĪKST pirkt otreizējā tirgū. Tiem ir kautkāds bass baterijas pieslēgums (neesmu speciālists , bet ja nonāktu līdz tādu pirkšanai, gan jau sastudētos), kas neļauj atkalibrēt baterijas ietilpību. Attiecīgi šo auto baterijas nav remontējamas.

eidis 08.02.2018 13:32

Vot KIA un Hyundai +/- 4 gadi toč drīkst. Virkne draugu/ paziņu lieto. Uz servisiem brauc tikai eļļu mainīt. Ļoti labi tehniski dizainēti pēdējie

eidis 08.02.2018 17:29

Getz ir viņu pirmsrevolūcijas dižpārdoklis.

Jamie dikti pastrādājuši pie tehniskā dizaina kopš Getza. Resp KIA/ Hyndai 2013+ nav salīdzināms ar tiem 2013-. Divi pilnīgi dažādi koncepti. Un, diemžēl, arī cenas.

eidis 11.02.2018 13:52

msh rakstīja: 2.0 ir jūtami vairāk zemu apgriezienu griezes nekā 1.8, jo garāks virzuļu gājiens; visi vecie fofāgena grupas špricmotori ir paredzēti astotajam un, ja aprīkoti ar normāli funkcionējošu elektronisko aizdedzi, ar piekto zem trīs štukām ir jūtami vārgāki - cits motors to izjūt vairāk, cits mazāk. Protams ka tas motors pa īstam sāk elpot pie kādām 2,5 štukām, bet arī zem ķiekas pietiek lai, teiksim, kloķi neaiztiekot brauktu pa šoseju, atmestos, izbrauktu cauri apdzīvotai vietai, un tālāk normāli paātrinātos un brauktu tālāk. Protams, piecu, sešu un astoņu katlu motori zemos apgriezienos ir elastīgāki, tomēr darba taktu pārklāšānās un tā...

P.N. Par to "robu izvēli" - es parasti vēlos braukt mierīgi bet dinamiski, nevis gāzt. Šī iemesla dēļ man nepatīk sūdomāti - cik ir sanācis ar tiem izbraukt, tie piedāvā tikai divus braukšanas stilus - vai nu sēņošanu, vai dinamisku gāšanu.

khmmmmm...

octane number

noun

a figure indicating the anti-knock properties of a fuel, based on a comparison with a mixture of isooctane and heptane.

98 NAV ne par kapeiku jaudīgāks kā 95tais! 98 tikai var vairāk saspiest līdz pašaizdegšanās brīdim, jeb detonācijai. Ja tavs golps ir uzmeistarots 98tajam, ar 95to tam vajadzētu nežēlīgi grabēt vārstiem un Motoram izbeigties nedaudz pēc iebraukšanas

eidis 11.02.2018 15:29

Tāpēc, ka tilpumā, kurā paredzēta maisījuma no 95 nedetonēšana, 80 noteikti detonēs. Savukārt atbilstoši aprakstam, no 95 uz 98 uzlabojumi nebūs nekādu. Jo oktānskaitlis par kalorijām nesaka pilnīgi neko.

Principā 98tais paredzēts augstākas kompresijas motoriem,95 vnk pirms cikla sākuma aizdegtos pats.

eidis 12.02.2018 10:34

Detonācija = pašaizdegšanās saspiešanas fāzē. Ja ir spēcīga detonācija (pārāk zems oktānskaitlis), motors darbojas ļoti ļoti slikti un ir dzirdams, ka darbojas nepareizi.

eidis 12.02.2018 11:44

....

4. Nu jā - dzimst viņi lēni

eidis 12.02.2018 11:51

Jaunākām Škodām gan diezgan ticami VW efektologi ir pieķērušies. Dārgi un bieži remonti gan jau ir ieviesti pamataprīkojumā.

eidis 12.02.2018 12:08

Nu nu? Cik zinu, tad oktānskaitlis ir TIKAI spēja pretoties pašdetonācijai. Jo lielāks skaitlis, jo vairāk var saspiest. Viss. Par kalorijām ne vārda un dzinēji, kas labāk siltumu spēj pārveidot mehānikā, vnk ir efektīvāki.

Un detonācijas kompensatori strādā ļoti nelielā diapazonā IMO. 95 vietā iegāžot 92tro, ir reālas auzas

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti