IngarsT rakstīja: Viennozīmīgi patīk Opel Astra dizaina virziens un piekares īpašības, turpretī mulsina plašais vienkāršo un cieto plastmasu lietojums salonā. Gan jau tam ir savi praktiskie un ekonomiskie apsvērumi, bet man liekas, ka Opel tomēr varēja labāk. Visādi citādi Astra ir saprātīgs un tehniski pilnvērtīgs auto ar ērtiem sēdekļiem, vieglu un stabilu gaitu un maksā no 22 700
Tas, ko vēl derētu piebilst, ir komforts un ergonomika. Atminos, ka savulaik krietni sanāca izbraukāties ar Opel Kadett D un viena lieta, kas spēcīgi iespiedās atmiņā, bija sēdekļi. Tie ne vien labi izskatījās, bet bija arī ārkārtīgi ērti (Opel laikam ietaupīja uz radio, kas bija diezgan štruntīgs, toties sēdēšana bija ļoti ērta). Es gan nezinu, vai jau tai laikā Opel sēdekļiem bija AGR sertifikāti, taču jaunāko paaudžu Opel automobiļiem, tai skaitā arī Astra, AGR ir standarts un apvienojumā ar tradicionāla izmēra stūri tas nozīmē, ka sēdēšana ir ne vien ērta, bet arī pareiza. Pareiza sēdēšana savukārt nozīmē, ka cilvēks mazāk nogurst, bet mazāks nogurums nozīmē, ka lielus attālumus var nobraukt ar retākām atpūtas pauzēm. Tā ka faktiski Astrai ir priekšnosacījumi, lai ērti izbraukātu visu Eiropu, pārāk daudz neuzkavējoties dažādos benzīntankos.



















Man šķiet, ka šim automobilim, kam nosaukums ir kā kaut kādam tālrunim ar 5 kamerām aizmugurē, Latvijā neklāsies viegli. Nevar noliegt, ka no dizaina viedokļa šis pikaps ir tīri simpātisks, taču šīs klases automobiļiem tas ir otršķirīgi. Daudz svarīgākas par vizuālo tēlu ir sajūtas, ko mašīna atstāj, kad ar to brauc, un te jāsaka, ka es par tām dotu aptuveni 6 balles 10 ballu skalā. No visiem rakursiem šai auto 'sit cauri lētumiņu' un benzīna dzinēja/manuālās pārnesumkārbas kombinācija nav tas labākais risinājums, it sevišķi, ja domā braukt neceļos. Ja tieši salīdzina ar otru Latvijas Gada auto 2024 konkursam pieteikto pikapu, KGM (SsangYong) Musso, tad JAC atrodas stāvu zemāk, lai gan ir tikai nedaudz lētāks