Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
JanJan 31.08.2022 9:00

Kurš auto ražotājs tad tā nedara? Uz VW MQB platformas vispār pilns modeļiem no dažādiem ražotājiem.

JanJan 29.08.2022 23:30

No renault.lv - cena sākot no 38120 eur.

JanJan 29.08.2022 9:52

Nu +/- līdzīga cenu kategorija ap 40k.

JanJan 17.08.2022 14:44

Nu fabijai pat sliktākās pakotnes mazo motoru brīnumi jau ir 15k (bāzes cena ar 0 ekstrām)... 1.0 MPI 5MT ar saviem 80zs... Kādus 4 gadus atpakaļ šādu fabiju šķiet varēja dabūt par kādiem 11-12k.

Šķiet, ka Carwow vienreiz skatījos video par to, ka Eiropā lētie mazie auto izmirst... Drusku žēl, jo vienmēr jau ir pieprasījums. Pašam tagad arī vairāk der tieši kaut kas no mazā gala, jo vajadzība pēc mega liela salona nav, dzīvojam Rīgā un nobraukums līdz ar to arī ir pietiekami mazs, lai gribētos tērēt milzu naudu par mašīnu, kas nemaz netiek tik daudz lietota. Diezgan sālīti braukt ar 20k+ vērtu auto, ja nobrauc teiksim 10k gadā un mega ceļojumos arī nebrauc. Skaidrs, ka mazlietots/lietots jau maksā lētāk, bet tāpat tās cenas būs lielākas, nekā auto, kurš jauns maksāja jau krietni lētāk.

JanJan 17.08.2022 8:43

Skoda fabia vienmēr asociējās ar tādu ekonomisko galu "mazajām" mašīnām, bet nu 1.5 TSI Monte Carlo jau diezgan sālīti - sākot no 22900...

JanJan 16.08.2022 14:24

Ņemot vērā EV6 jaudu un griezes momentu, visticamāk visi braucēji labi izmēģināja, kāds tad ir tas uzrāviens.

AWD versijai pēc papīriem 0-100 ir 5,2 sekundes, kas ir ātrāk kā 90% automašīnām uz mūsu ceļiem droši vien un ar ko cilvēki ikdienā brauc!

JanJan 16.08.2022 11:59

Pilnīgi piekrītu. Esmu ļoti pārsteigts, kā interneta komentātori vienmēr cenšas attaisnot noziedziniekus. Piemēram, pie pakaļdzīšanās vienmēr sarodas bars, kas vaino policiju, ka vot rada vēl bīstamāku situāciju. Cilvēki laikam grib atļauju, ka braukt uz 150 var droši bez bēdu un neviens tevi nestopēs.

Motociklistu bēdzējiem jau vēl papildus aspekts - tiem ir 10x vieglāk aizbēgt no policijas pilsētā. Priekšā korķis, pagalmi, barjeras utt. Ja cilvēks atklāti bēg no policijas (nevis "es nesapratu, ka grib, lai tieši es apstājos", bet tiešām bēg), tad ir jārēķinās ar sekām.

Kam vēl būsim piekāpīgāki? Zagļiem? Slepkavām? Izvarotājiem? Krāpniekiem?

Es vispār tādā ziņā esmu piekritējs mazliet ASV principam - ja tavā veikalā ienāk laupītājs ar nazi un prasa atdot naudu, Tu izvelc bisi un šauj un Tev par to nekas nebūs (LV gan nonāksi cietumā).

JanJan 09.08.2022 12:43

Jā, taisnība, garākiem braucieniem ērti nav. Tad vai nu pieciet neērtības vai domā ko citu. Tāpēc šķiet turīgajai daļai elektro auto būs kā otra mašīna - ikdienā uz darbu pa Rīgu un Pierīgu ar elektro, brīvdienām un tālākiem braucieniem - iekšdedzes dzinēja auto. Nākotnē cerams 2 auto šādiem nolūkiem nevajadzēs.

JanJan 09.08.2022 9:03

Pirmajā brīdī 200 km un 1h liekas padaudz? Pie nobrauktiem 200km taču baterija nav tukša un nav jau arī jālādē līdz 100%. Bet kopumā tas jau skaidrs, zaļās pieturas/benzīntanka wc pieturas laikā ļoti daudz neuzlādēsi un tad jau jāsēž un jāgaida.

JanJan 07.08.2022 13:18

Veiksmi, lai labs pirkums un labi ripo.

Skatos, ka auto ir 50 kWh baterija? Mūsdienās jau tīri ok, nu droši vien ir vairāk jāpiedomā kur un kā salādēties, bet nav tik traki.

Ja ikdienā nebrauc Rīga-Zilupe, tad jau ir ok. Ja dzīvesvieta vai darba vieta atļauj lādēt, tad vispār ideāli.

Te jau kā parasti visiem vajag minimums 500km range, lai vispār varētu auto uzskatīt par auto. Saprotams, ka ir tādas situācijas, kad tas būtu noderīgi, bet nu tā kā vairumam tā braukšana ir pa Rīgu šurpu turpu vai no/uz Rīgu/Pierīgu, tad jau tā.

JanJan 14.07.2022 9:38

Leišiem noteikti ir attiecīgs valsts atbalsts un pakalpojums tiek subsidēts no nodokļu maksātāju naudas. Citu izskaidrojumu nav, gāze ir nenormāli dārga un leiši fiziski nav atraduši kaut kādu lēto gāzi. www.theice.com/products/27996665/Dutch-TTF-Gas-Futures/data?marketId=5408202

JanJan 14.07.2022 9:16

Šī rīta humors - Rīgas pašvaldība beiiiidzot sākusi tīrīt smilšu kalnus ielas malās pēc ziemas kaisīšanas. Nu tad beidzot, mums te jau uz asfalta nezāles sāk augt. Nedēļas sākumā uzliek zīmes, ka apstāties aizliegts. Vienā ielas pusē tās zīmes kaut kā saliktas vairāk, tur cilvēki kārtīgāk ievēro, ielas otrā pusē zīmju skaits ir mazāks, tur kaut kā neviens tās zīmes nepamana. Tā kā ielas malu iztīrīt nevar, nu tad beidzot policija atbraukusi un sākusi līmēt plāksterus. Tagad skaties, kā entie cilvēki pēc kārtas brīnās, neko nesaprot un skriet bildēt ar telefonu ielas malu pie tuvējās veikala iebrauktas - NU KĀ, BET ZĪMES TAČU NAAAV!!!!!

Izskatās, ka ļoti daudzi autobraucēji nemaz nezina, ka iebrauktuve blakus teritorijā neaptur dažādu ceļa zīmju darbību (CSN 269.punkts).

P.S. pirms kāds saka - nē, principā visas mašīnas te uzradušās ir pēc aizlieguma zīmju uzlikšanas, varbūt kāda 1 vai 2 ielas garumā ilgāk stāv.

JanJan 12.07.2022 10:41

Es saprotu, kādēļ to grib ieviest, situācija ir tāda kāda ir. Bet man joprojām īsti neuzrunā tas obligātuma princips. Tā teikt no sērijas "TEV BŪS MĪLĒT RAINI". Protams, ka daļai varbūt tīri ok patiktu, ne jau visi ir negatīvi noskaņoti, bet nu pietiekami lielai daļai tas atkal piespiedu kārtā.

Vienīgais + ir tas, ka piedāvās alternatīvās metodes. Smieklīgākais, ka visi noteikti skries uz tām alternatīvajām metodēm - kurš tad ies tos 11 mēnešus tiešām dienēt, dzīvot barakās utml? Tomēr milzu starpība vai tu uz gadu aizej militārajā dienestā, prom no ģimenes, nestrādā, nemācies utt., vai aizej zemessardzē un reizi divās nedēļās sestdienā aizbrauc uz mācībām. Tur 90% noteikti izvēlēsies tos alternatīvos variantus!

Ceru, ka obligātais dienests nedegradēs zemessardzi. Šobrīd zemessardzē lielākoties ir diezgan motivēti cilvēki, kam tas liekas svarīgi, viņu pienākums utml. Pēc obligātā dienesta ieviešanas ir risks, ka zemessardzes rindas pārpludinās nemotivēti 18-20gadnieki, kuri tur nemaz negrib atrasties, bet nu ķeksītim ir jāatsēž.

Par ārzemnieku iesaistīšanu - pilnīga čerņa imho. Nu ko, tagad visiem sūtīs pavēstes, ka viņiem jāpamet ģimene un jābrauc uz Latviju? Sviests. Vēl plāno sodīt? Ko - sagaidīs lidostā un uzreiz pa taisno uz policiju vedīs sodīšanai? Ja jā, tad panāks to, ka daļa cilvēku, kas te 2x gadā atbrauca brīvdienās pie radiem, to vienkārši vairs neradīs. Vai tas ir tas slavenais reemigrācijas plāns - draudēt ārzemēs dzīvojošiem pilsoņiem ar administratīvo/kriminālatbildību? Nu iedomājamies ģimeni, kas piemēram pirms 10-15 gadiem aizbraukusi prom no LV - vienalga vai Tu strādā UK rūpnīcā, vai Briselē par ierēdni. Apzināties, ka Tavu bērnu tagad pēkšņi sauc atpakaļ uz LV dienēt varētu būt diezgan drausmīgi. Tam jaunietim tagad visu pamest un uz gadu braukt atpakaļ uz LV...

Jebkurā gadījumā, man rodas sajūta, ka joprojām nav izsmeltas iespējas brīvprātīgi piesaistīt cilvēkus. Paskatījos, piemēram, aizsardzības akadēmijas fiziskās sagatavotības prasības - 40 reizes piepumpēties, 50 reizes prese un 3km ~14min jānoskrien. Nu kā no mājām strādājošs biroja darbinieks noskriet būtu pagrūti šobrīd, bet tā kā tie ir tikai 3km, tad pieļauju, ka mēnesi vai divus ikdienā pasportojot, nebūtu problēmas noskriet. Attiecīgi, ja pavasarī izlem, ka gribi iet uz akadēmiju, mājas apstākļos drusku patrenējies ikdienā un normatīvi nokārtojami. Tad jau laikam nemaz negāž viņus tā apkārt, citādāk prasības jau būtu lielākas, ne? Piedāvājiet labākas algas, vairāk sociālās garantijas utml. Cilvēki būs ieinteresēti iet. Tad vai nu algas ir pārāk mazas vai arī cilvēkiem nav motivācijas/intereses. Obligātajiem būs intereses kaut ko darīt? Nu kkādu pašu minimumu tur darīs un pēc tam laimīgi notīsies... Kāda jēga no tāda? Tas tāpat kā aiziet uz universitāti mācīties, bet tad pusi lekcijas neapmeklē un knapi izbrauc uz četriniekiem... Kāda jēga? Vienīgais, ka ir ķeksis, ka "iegūta" augstākā izglītība.

Vēl pavirsu mazliet dusmu uzdzen atsevišķi kadri, piemēram, Raivis Zeltīts no nacistu partijas. Šis savā sejasgrāmatas postā tos, kas ir pret un negrib dienēt sauc par infantīliem tizleņiem. Nu, kā Tu vari gribēt kaut ko vispār darīt, ja pie varas esošas partijas amatpersona Tevi sauc par infantīlu tizleni?

JanJan 08.07.2022 8:49

Cik skatījos cenas, tad sanāk, ka oxdrive būs tīri labs variants, ja brauc garākus gabalus, jo nav jāmaksā par kilometriem (izņemot lieliem attālumiem pārsniedzot limitu). Piemēram, ja pa Rīgas centru un korķiem, tad citybee būs krietni lētāks, bet ja vajag aizbraukt, piemēram, kkur uz Pierīgu, tad tur tās cenas jau diezgan līdzīgas sanāk.

JanJan 07.07.2022 13:45

Nu pag, katram jau sava situācija. Tev taču mājās arī var būt dažādi ar parasto elektroenerģijas pieslēgumu. Piemēram, gribi lielāku pieslēguma jaudu - nekā, kaimiņi jau visu aizsituši, jāpārbūvē tīkli/transformatora būda utml.

JanJan 04.07.2022 16:49

Tas gan. Mūsdienās arī 35-40 gadīgam programmētājam var būt problēmas atrast sakarīgu darbu, ja viņš pēdējos 15 gados neko jaunu nav iemācījies. Jāmācās ir visiem - gan 20 gadīgajiem, gan 50 un 60+.

JanJan 04.07.2022 11:53

Bet, kā, mums taču vienmēr stāsta, ka vācu kvalitāte taču ir tik augstā līmenī!!

Kas tad šiem vainas? Elektronika? Vai kas cits?

JanJan 04.07.2022 11:50

kasinsh79 rakstīja: Manējie vairums ļoti atbalstīja, jo neviena jauna kvalifikācija nekaitē. Vienīgais ar skepsi bija tēvs - bijušais tālbraucējs.

Mūsdienās izteikta problēma, ka praktiskie darbi bieži vien tiek uzskatīti par "zemkas kvalifikācijas", par melnstrādnieku, par neizglītoto profesiju utml. Smieklīgākais, ka jauns un savu arodu labi apguvis metinātājs, visticamāk pelna vairāk, kā tipiskais biroja darbinieks ar augstāko izglītību. Cilvēks jau nenodala grāvja racēju un sētnieku no dārgas tehnikas operatora, metinātāja utml.

Kaut kā tas ir iegājies cilvēkiem prātos, ka nu metinātājs tas taču ir tur kaut kāds kaimiņu Saša dzērājs utml. Bet ne jau tikai mums tāda problēma, citur tieši tas pats, kur tos pašus tālbraucējos sauc par prostitūtu slepkavām vai vnk par neizglītotajiem pāķiem. Un vispār - strādāt ražotnē taču ir prastās tautas darbs.

Ja tagad būtu ~19 gadi un domātu, ko darīt, ļoti iespējams, ka apsvērtu variantu mācīties kaut ko ļoti tehnisku, nevis kaut ko vispārīgu universitātē (ekonomika, dažāda veida sociālās zinības, juristi utt).

Mazliet humorīgi - man te pie mājas labu laiku notika komunikāciju būvdarbi, varēja labi redzēt ieņēmumu līmeni un hierarhiju. Bija strādnieki, kas brauca ar strādnieku busu, bija kas atbrauca ar motorolleru utml. Tad bija lielā racēja operators, kas brauca uz darbu ar smuku audi A6.

JanJan 15.06.2022 9:33

Varbūt kaut kāda daļa cilvēku tomēr arī aizdomāsies, ka vecs volvo/audi/bmw tomēr nav vienīgā opcija. Te domāju gan jauniem cilvēkiem (piemēram, pirmā mašīna 20gadniekam), gan arī ģimenēm.

Atceros, ka klases biedram sencis nopirka ģimenei jaunu auto, bet veco skoda fabia, kam tur vērtība droši vien max 1-2k bija palicis, atdeva dēlam. Gan pašam bija prieks par pirmo auto, gan mums likās kruta, ka var kaut kur aizbraukt un pofig, ka tas nebija bemberis vai audi. Lietošanā noteikti sanāca pa kārtu lētāks, kā citi līdzvērtīgas cenas auto no krutākiem brendiem.

Tā teikt - auto pamatā ir transporta līdzeklis un ir ok, ja tas ir lētāks ar mazāk ekstrām un mazāku dzinēju un patēriņu. Protams, ja tu brauc tur 30k gadā un vairāk, brauc daudz garos gabalos tad varbūt cita lieta, bet nu ikdienas 30min braucieniem ļoti daudzkas auto specifikācijā ir ekstra. Savā laikā, kad bluetooth vēl nebija visiem auto, tiekot pie auto ar to, likās, nu vot tagad visu laiku lietošu. Tagad - reāli slinkums to spotify rubīt iekšā priekš 20min brauciena.

Bet nu pietiekami lielai daļai jau vecais stāsts par dzīves izvēlēm - Rīga ir fuu, tur taču nevar normāli dzīvot, normāli cilvēki dzīvo privātmājās Pierīgā kaut kur pļavas vidū. Tad attopas, ka, lai normāli izbraukātu vajag minimums 2 mašīnas ģimenē, jo paši ļoti bieži strādā Rīgā un ar sabiedrisko nav ērti nokļūt. Ja bērni jau universitātes vecumā, tad principā arī 3 jau vajadzētu. Vienai paziņai sīkais nolika motorollera tiesības un senči viņam nopirka dranduļetu, jo citādāk nabags reāli piesiets mājai un visu laiku jālūdzas, lai aizved vismaz līdz pilsētai.

JanJan 13.06.2022 11:50

Godīgi sakot, bail, ka tās "dāvanas" Ukrainai būs mēģināšana pierunāt uz miera sarunām un atteikšanos no Krimas un Austrumukrainas.

Makrons un Šolcs kaut kā nevieš pārāk lielu uzticību, ka viņiem tiešām rūp, kas notiek Ukrainā. Sajūta, ka viņiem vairāk rūp degvielas un gāzes cenas mājās.

JanJan 03.06.2022 14:49

Nu tagadējās auto cenas, pieejamība, kā arī energoresursu cenas un viss pārējais noteikti daudziem uzņēmumiem ievieš korekcijas. Pērk (nomā) to, ko var dabūt +/- šodien, nevis pēc gada, un samazina prasības, jo nevar atļauties dārgus auto vairs.

JanJan 03.06.2022 12:50

Vai tiešām? Uz ātro skatoties Scala ir par kādiem 8cm garāka par jaunāko golfu. Ja ņem vecākas golfa versijas, tad tur ir jau ir kādi 15cm klāt scalai. Bagāžnieks arī lielāks. Es, protams, runāju par parasto hečbeku, nevis universāli.

Man tieši vienmēr likās, ka neveiksmīgais skoda rapid un tagadējais scala bija mērķēts ap golfa hečbeka pircēju brīdī, kad vw sāka palikt dārgāks brends.

JanJan 03.06.2022 10:14

Manuprāt, scala ir tāda golfa alternatīva. Ja agrāk cilvēki pirka golfu (piemēram, kāds piektais golfs), tad tagad viņi varētu pirkt scala. Ne jau visiem ir nepieciešamība pēc octavia izmēra auto vai lielāka. Protams, ja Tev liela ģimene, jāvedā bērnu rati, dafiga mantas, brauc uz laukiem daudz utt, tad jau cita lieta. 2-3 cilvēkiem gan pilnīgi pietiek ar mazāku auto.

Man liekas, ka tā figņa ar to ieteicamo pārnesumu ir apmēram tāds režīms, kā viņi brauc testos. Kaut ko minimāli ieekonomē, lai testā būtu par 1% labāks, bet realitātē tā cilvēki tāpat nebrauc un nav arī ieteicams. Citiem auto tas ieteicamais pērnesums uz augšu nozīmē, ka mašīna pēc tam knapi vispār rūc un ātrumu uzņemt arī nav iespējams.

JanJan 04.04.2022 10:32

Par to parkingsensoru - tur gadījumā nav kāds defekts? Pēc tā, ka raksti, es teiktu, ka parkingsensors vnk nestrādā. Ja jau sienu neķer, tad citus auto parkingā arī? Garantija vēl ir?

JanJan 24.02.2022 11:48

Ja Eiropa varēja sadrukāt naudiņu Covid-19 pārvarēšanai, tad varētu arī sadrukāt naudiņu un pilnīgi atvienot Krieviju nost no Rietumu pasaules (vienīgi tik jāvienojas ar ASV par garantētām gāzes piegādēm). Lai viņu ekonomika sabrūk, varbūt vieņiem vēlviena revolūcija nenāktu par sliktu.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti