iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
JanJan 05.09.2022 12:51

Nu progresīvie šķiet varētu būt tādi +/- pirmie, kas kā gados jauni un arī jauni politikā, kaut kur +/- izdzīvo un cenšas izsisties. Reāli pirms tam jaunam cilvēkam vienīgā cerība bija caur esošajām lielajām partijām, bet tur jau bez ceļos krišanas grūti. Attiecīgi tāda mentalitāte - ka nav jau nemaz vērts bendēt sev nervus tur mēģinot, tikai ātri aprausies, ka tavs viedoklis tur nevienam neinteresē diesko, kad jādala ietekme un nauda.

JanJan 05.09.2022 12:04

Lielākā problēma ir, ka pie varas esošie un citi ietekmīgi cilvēki ir gadu desmitiem lobējuši tikai un vienīgi dabasgāzi, kā LV nākotni. Vienalga vai tas bija viss farss ap Latvijas gāzes monopolu un tirgus atvēršanu, vai tas bija OIK gāzes koģenerācijām vai vēl kas cits. Tā visa rezultātā LV joprojām ir salīdzinoši maz vēja un saules enerģija un visādi citādi nesakārtotība.

Es, protams, zinu, ka saule un vējš nav nekāds maģiskais glābējs, gāze tāpat būs nepieciešama vēl ilgi tīri tiem brīžiem, kad vajag elektrību/siltumu uz sitiena, bet to visu varēja būtiski mazināt nu jau gadus 10, bet vai nu cilvēki nedomāja uz priekšu vai arī gāzes lobijs bija pārāk stiprs.

Tas lobijs strādāja ļoti labi pat tādās ikdienišķās situācijās - ap krīzes laiku daudz kur saceltās dzīvokļu mājas ir ar gāzes apkuri. Pašvaldībām bija pilnīgi pofig un nemaz nemēģināja likt jaunceltnes uz centralizēto apkuri, kur varētu to visu sabalansēt ar šķeldu, ar sauli utt.

JanJan 05.09.2022 11:55

Man liekas, ka jaunajiem ir liela problēma kaut kur izsisties. Ja vecie ir aizsēdējušies un turas pie ruļļiem cik var (ne obligāti Saeimā vai valdībā, bet kaut vai vienkārši pašā partijā), kā tad tam jaunajam izsisties? Nu tad jau iet vecās metodes uz urrā - vieglākās kā izsisties ir klanīt galvu, visam piekrist un darīt, kā priekšnieki pasaka. Tad tiksi sarakstā un varbūt pat Saeimā. Ar laiku esi tajā visā tik dziļi iekšā, ka pats pārtopi par daļu no sistēmas, jo tiklīdz sāksi pīkstēt, tā nākamajā ciklā Tu būsi aizvirzīts kkur tālu prom.

Latvijā ir daudz jaunu un gudru cilvēku, bet viņi turas no politikas pa gabalu. Manu pazīstamo vienaudžu (30+) vidū ir pietiekami daudz dažāda veida ekspertu, kas var būt gan savas jomas eksperti, veido savu biznesu, kam galva ir uz pleciem utt. Bet politiski aktīvi - neviens no viņiem.

JanJan 05.09.2022 10:34

Balsot, kā jau parasti īsti nav par ko. Atkal jāizvēlās no mazākajiem ļaunumiem? Tā teikt - visi smird, bet gan jau kādam tā smaka mazāk izraisa vemšanas refleksu.

APAR - galīgi negribas balsot, viņi jau tur var muldēt ko grib, bet visa tā Jaunupa smaka joprojām, azartspēļu lobijs, Pūces mūlis... Plešs arī reāli besī - atkārto tikai partijas frāzes, šķiet, ka pats neko nerubī. Bet nu, kad Pūci nometa, ko var gribēt, vajadzēja kādu ielikt - nu ielika tajā laikā 28 gadus vecu nezināmu gurķi...

ZZS (nu jau bez zaļajiem) - neesmu Lemberga "visi zog, bet viņš padalījās, nobruģēja mums dažas ielas caur sievas uzņēmumu" fanu klubā.

JKP - uzmetēji un divkoši. Uzmetēji, jo savā laikā praktiski VISI Rīgas domē iebalsotie notinās uz Saeimu (Bordāns, Strīķe, Jurašs, Feldmanis u.c.), jo redz netika pie grožiem, jo nils tomēr ar mazu pārsvaru izlīda vairākumā. Tad kāpēc par Tevi balsot, ja neesi gatavs strādāt, kur Tevi ievēlēja? Divkoši - baigie taisnības cīnītāji un pretkorumpanti, bet tai pašā laikā pieņem ziedojumus un pēc tam lobē šo cilvēku intereses. Nesaku, ka citi arī tā nedara, bet šitie īpaši nobesīja, jo visu laiku uzsver, ka vot viņiem ir nulles tolerance utt.

JV - Reirs jau šķiet visiem besī, Kariņš it kā ok, beidzot PM normāli spēj Eiropā runāt ar citiem, bet vietēji viņam mugurkauls nulle - visas pārējās partijas rausta katra uz savu pusi un viņš tik mīļā miera labad piekāpjas visam, galvenais, lai valdība neizjūk... Neko baigi labu ar nav izdarījuši, Rīgas domē arī pamatīgs flops un nekas nav izdarīts, diezgan meh...

NA - lai gan esmu patriotiski noskaņots kopumā, es nespēju balsot par iesalniekiem, dombravām utt, galīgi nav pa ceļam.

Saskaņa - pašsaprotami.

LKS - pašsaprotami.

Apvienotais saraksts - nu varbūt šitie vēl tādi mazliet netik smirdīgi, bet nu zaļie, piemēram, lai gan beidzot atdalījās no Lemberga, tāpat neliekas OK. Visus tos daudzos gadus bija kopā un viss bija labi. Nemaz tik zaļi viņi arī nav. Tos pārējos tā grūti novērtēt uzreiz....

Progresīvie - ir lietas, kas man patīk, bet ir lietas, kas nepatīk. Dikti cenšas, bet daudzās jomās arī smagi peld. Reāli kretinē Cepurītis - sevi stāda priekšā, kā nezkādu vides, enerģētikas un klimata ekspertu, bet neko vairāk kā vispārīgas frāzes pateikt nemāk. Pilnīgs ūdens no viņa. Šo gan pats esmu novērojis, gan esmu dzirdējis no paziņām, kas patiesi strādā ar klimata jautājumiem. Par Rīgas domē izdarīto arī diskutabli - šis tas ir darīts (mazliet patīrīja uzņēmumu valdes un domes departamentus no ušakova smakas utml), bet nu kopumā ar meh domes darbs.

Visādi mazie sūdi un brīnumi (tautas vara spēks, stabilitāte, republika utt) - lol, not gonna happen. Jā, it kā jau parasti izskan tas uzskats, ka balsojiet par mazajiem utt. Bet nu tajos sarakstos vispār nekas nav. Visādi garīgi slimie, pestoļotāji utml. Tas no tā redzamākā, bet, ja paskatās pašus sarakstus, tad tur atkal pilns ar pārdevējiem, bezdarbniekiem, apsargiem, pensionāriem utt. Es negribu nevienu nolikt viņa profesijas dēļ, bet nu vai tiešām apsargi, pārdevēji un pensionāri būs tie, kas spēs lemt sakarīgi par likumiem un spēs celt LV uz augšu???

Buldozers, lohzems, krištopāns u.c. - lūdzu, nē...

Nja, kas tad tur no šitā visa paliek? Diezgan pamatīga miskaste.

JanJan 02.09.2022 12:52

LTAB aplikācijā var meklēt pēc numura/VIN apdrošināšanas gadījumus. Ievadot numuru parādās, ka 10.09.2021. bija gadījums ar atlīdzību 1471 EUR. Nekas kosmisks jau nav, bet tomēr. Tur tad jāskatās servisā, kas tur darīts.

E-CSDD arī ir minēts šādi: Saskaņā ar apdrošināšanas pakalpojuma sniedzēja sniegto informāciju pēc 10.09.2021. notikušā negadījuma transportlīdzeklis ir uzskatīts par bojā gājušu (tā remonts nav tehniski iespējams vai tas ir ekonomiski nepamatots)!

JanJan 31.08.2022 9:00

Kurš auto ražotājs tad tā nedara? Uz VW MQB platformas vispār pilns modeļiem no dažādiem ražotājiem.

JanJan 29.08.2022 23:30

No renault.lv - cena sākot no 38120 eur.

JanJan 29.08.2022 9:52

Nu +/- līdzīga cenu kategorija ap 40k.

JanJan 17.08.2022 14:44

Nu fabijai pat sliktākās pakotnes mazo motoru brīnumi jau ir 15k (bāzes cena ar 0 ekstrām)... 1.0 MPI 5MT ar saviem 80zs... Kādus 4 gadus atpakaļ šādu fabiju šķiet varēja dabūt par kādiem 11-12k.

Šķiet, ka Carwow vienreiz skatījos video par to, ka Eiropā lētie mazie auto izmirst... Drusku žēl, jo vienmēr jau ir pieprasījums. Pašam tagad arī vairāk der tieši kaut kas no mazā gala, jo vajadzība pēc mega liela salona nav, dzīvojam Rīgā un nobraukums līdz ar to arī ir pietiekami mazs, lai gribētos tērēt milzu naudu par mašīnu, kas nemaz netiek tik daudz lietota. Diezgan sālīti braukt ar 20k+ vērtu auto, ja nobrauc teiksim 10k gadā un mega ceļojumos arī nebrauc. Skaidrs, ka mazlietots/lietots jau maksā lētāk, bet tāpat tās cenas būs lielākas, nekā auto, kurš jauns maksāja jau krietni lētāk.

JanJan 17.08.2022 8:43

Skoda fabia vienmēr asociējās ar tādu ekonomisko galu "mazajām" mašīnām, bet nu 1.5 TSI Monte Carlo jau diezgan sālīti - sākot no 22900...

JanJan 16.08.2022 14:24

Ņemot vērā EV6 jaudu un griezes momentu, visticamāk visi braucēji labi izmēģināja, kāds tad ir tas uzrāviens.

AWD versijai pēc papīriem 0-100 ir 5,2 sekundes, kas ir ātrāk kā 90% automašīnām uz mūsu ceļiem droši vien un ar ko cilvēki ikdienā brauc!

JanJan 16.08.2022 11:59

Pilnīgi piekrītu. Esmu ļoti pārsteigts, kā interneta komentātori vienmēr cenšas attaisnot noziedziniekus. Piemēram, pie pakaļdzīšanās vienmēr sarodas bars, kas vaino policiju, ka vot rada vēl bīstamāku situāciju. Cilvēki laikam grib atļauju, ka braukt uz 150 var droši bez bēdu un neviens tevi nestopēs.

Motociklistu bēdzējiem jau vēl papildus aspekts - tiem ir 10x vieglāk aizbēgt no policijas pilsētā. Priekšā korķis, pagalmi, barjeras utt. Ja cilvēks atklāti bēg no policijas (nevis "es nesapratu, ka grib, lai tieši es apstājos", bet tiešām bēg), tad ir jārēķinās ar sekām.

Kam vēl būsim piekāpīgāki? Zagļiem? Slepkavām? Izvarotājiem? Krāpniekiem?

Es vispār tādā ziņā esmu piekritējs mazliet ASV principam - ja tavā veikalā ienāk laupītājs ar nazi un prasa atdot naudu, Tu izvelc bisi un šauj un Tev par to nekas nebūs (LV gan nonāksi cietumā).

JanJan 09.08.2022 12:43

Jā, taisnība, garākiem braucieniem ērti nav. Tad vai nu pieciet neērtības vai domā ko citu. Tāpēc šķiet turīgajai daļai elektro auto būs kā otra mašīna - ikdienā uz darbu pa Rīgu un Pierīgu ar elektro, brīvdienām un tālākiem braucieniem - iekšdedzes dzinēja auto. Nākotnē cerams 2 auto šādiem nolūkiem nevajadzēs.

JanJan 09.08.2022 9:03

Pirmajā brīdī 200 km un 1h liekas padaudz? Pie nobrauktiem 200km taču baterija nav tukša un nav jau arī jālādē līdz 100%. Bet kopumā tas jau skaidrs, zaļās pieturas/benzīntanka wc pieturas laikā ļoti daudz neuzlādēsi un tad jau jāsēž un jāgaida.

JanJan 07.08.2022 13:18

Veiksmi, lai labs pirkums un labi ripo.

Skatos, ka auto ir 50 kWh baterija? Mūsdienās jau tīri ok, nu droši vien ir vairāk jāpiedomā kur un kā salādēties, bet nav tik traki.

Ja ikdienā nebrauc Rīga-Zilupe, tad jau ir ok. Ja dzīvesvieta vai darba vieta atļauj lādēt, tad vispār ideāli.

Te jau kā parasti visiem vajag minimums 500km range, lai vispār varētu auto uzskatīt par auto. Saprotams, ka ir tādas situācijas, kad tas būtu noderīgi, bet nu tā kā vairumam tā braukšana ir pa Rīgu šurpu turpu vai no/uz Rīgu/Pierīgu, tad jau tā.

JanJan 14.07.2022 9:38

Leišiem noteikti ir attiecīgs valsts atbalsts un pakalpojums tiek subsidēts no nodokļu maksātāju naudas. Citu izskaidrojumu nav, gāze ir nenormāli dārga un leiši fiziski nav atraduši kaut kādu lēto gāzi. www.theice.com/products/27996665/Dutch-TTF-Gas-Futures/data?marketId=5408202

JanJan 14.07.2022 9:16

Šī rīta humors - Rīgas pašvaldība beiiiidzot sākusi tīrīt smilšu kalnus ielas malās pēc ziemas kaisīšanas. Nu tad beidzot, mums te jau uz asfalta nezāles sāk augt. Nedēļas sākumā uzliek zīmes, ka apstāties aizliegts. Vienā ielas pusē tās zīmes kaut kā saliktas vairāk, tur cilvēki kārtīgāk ievēro, ielas otrā pusē zīmju skaits ir mazāks, tur kaut kā neviens tās zīmes nepamana. Tā kā ielas malu iztīrīt nevar, nu tad beidzot policija atbraukusi un sākusi līmēt plāksterus. Tagad skaties, kā entie cilvēki pēc kārtas brīnās, neko nesaprot un skriet bildēt ar telefonu ielas malu pie tuvējās veikala iebrauktas - NU KĀ, BET ZĪMES TAČU NAAAV!!!!!

Izskatās, ka ļoti daudzi autobraucēji nemaz nezina, ka iebrauktuve blakus teritorijā neaptur dažādu ceļa zīmju darbību (CSN 269.punkts).

P.S. pirms kāds saka - nē, principā visas mašīnas te uzradušās ir pēc aizlieguma zīmju uzlikšanas, varbūt kāda 1 vai 2 ielas garumā ilgāk stāv.

JanJan 12.07.2022 10:41

Es saprotu, kādēļ to grib ieviest, situācija ir tāda kāda ir. Bet man joprojām īsti neuzrunā tas obligātuma princips. Tā teikt no sērijas "TEV BŪS MĪLĒT RAINI". Protams, ka daļai varbūt tīri ok patiktu, ne jau visi ir negatīvi noskaņoti, bet nu pietiekami lielai daļai tas atkal piespiedu kārtā.

Vienīgais + ir tas, ka piedāvās alternatīvās metodes. Smieklīgākais, ka visi noteikti skries uz tām alternatīvajām metodēm - kurš tad ies tos 11 mēnešus tiešām dienēt, dzīvot barakās utml? Tomēr milzu starpība vai tu uz gadu aizej militārajā dienestā, prom no ģimenes, nestrādā, nemācies utt., vai aizej zemessardzē un reizi divās nedēļās sestdienā aizbrauc uz mācībām. Tur 90% noteikti izvēlēsies tos alternatīvos variantus!

Ceru, ka obligātais dienests nedegradēs zemessardzi. Šobrīd zemessardzē lielākoties ir diezgan motivēti cilvēki, kam tas liekas svarīgi, viņu pienākums utml. Pēc obligātā dienesta ieviešanas ir risks, ka zemessardzes rindas pārpludinās nemotivēti 18-20gadnieki, kuri tur nemaz negrib atrasties, bet nu ķeksītim ir jāatsēž.

Par ārzemnieku iesaistīšanu - pilnīga čerņa imho. Nu ko, tagad visiem sūtīs pavēstes, ka viņiem jāpamet ģimene un jābrauc uz Latviju? Sviests. Vēl plāno sodīt? Ko - sagaidīs lidostā un uzreiz pa taisno uz policiju vedīs sodīšanai? Ja jā, tad panāks to, ka daļa cilvēku, kas te 2x gadā atbrauca brīvdienās pie radiem, to vienkārši vairs neradīs. Vai tas ir tas slavenais reemigrācijas plāns - draudēt ārzemēs dzīvojošiem pilsoņiem ar administratīvo/kriminālatbildību? Nu iedomājamies ģimeni, kas piemēram pirms 10-15 gadiem aizbraukusi prom no LV - vienalga vai Tu strādā UK rūpnīcā, vai Briselē par ierēdni. Apzināties, ka Tavu bērnu tagad pēkšņi sauc atpakaļ uz LV dienēt varētu būt diezgan drausmīgi. Tam jaunietim tagad visu pamest un uz gadu braukt atpakaļ uz LV...

Jebkurā gadījumā, man rodas sajūta, ka joprojām nav izsmeltas iespējas brīvprātīgi piesaistīt cilvēkus. Paskatījos, piemēram, aizsardzības akadēmijas fiziskās sagatavotības prasības - 40 reizes piepumpēties, 50 reizes prese un 3km ~14min jānoskrien. Nu kā no mājām strādājošs biroja darbinieks noskriet būtu pagrūti šobrīd, bet tā kā tie ir tikai 3km, tad pieļauju, ka mēnesi vai divus ikdienā pasportojot, nebūtu problēmas noskriet. Attiecīgi, ja pavasarī izlem, ka gribi iet uz akadēmiju, mājas apstākļos drusku patrenējies ikdienā un normatīvi nokārtojami. Tad jau laikam nemaz negāž viņus tā apkārt, citādāk prasības jau būtu lielākas, ne? Piedāvājiet labākas algas, vairāk sociālās garantijas utml. Cilvēki būs ieinteresēti iet. Tad vai nu algas ir pārāk mazas vai arī cilvēkiem nav motivācijas/intereses. Obligātajiem būs intereses kaut ko darīt? Nu kkādu pašu minimumu tur darīs un pēc tam laimīgi notīsies... Kāda jēga no tāda? Tas tāpat kā aiziet uz universitāti mācīties, bet tad pusi lekcijas neapmeklē un knapi izbrauc uz četriniekiem... Kāda jēga? Vienīgais, ka ir ķeksis, ka "iegūta" augstākā izglītība.

Vēl pavirsu mazliet dusmu uzdzen atsevišķi kadri, piemēram, Raivis Zeltīts no nacistu partijas. Šis savā sejasgrāmatas postā tos, kas ir pret un negrib dienēt sauc par infantīliem tizleņiem. Nu, kā Tu vari gribēt kaut ko vispār darīt, ja pie varas esošas partijas amatpersona Tevi sauc par infantīlu tizleni?

JanJan 08.07.2022 8:49

Cik skatījos cenas, tad sanāk, ka oxdrive būs tīri labs variants, ja brauc garākus gabalus, jo nav jāmaksā par kilometriem (izņemot lieliem attālumiem pārsniedzot limitu). Piemēram, ja pa Rīgas centru un korķiem, tad citybee būs krietni lētāks, bet ja vajag aizbraukt, piemēram, kkur uz Pierīgu, tad tur tās cenas jau diezgan līdzīgas sanāk.

JanJan 07.07.2022 13:45

Nu pag, katram jau sava situācija. Tev taču mājās arī var būt dažādi ar parasto elektroenerģijas pieslēgumu. Piemēram, gribi lielāku pieslēguma jaudu - nekā, kaimiņi jau visu aizsituši, jāpārbūvē tīkli/transformatora būda utml.

JanJan 04.07.2022 16:49

Tas gan. Mūsdienās arī 35-40 gadīgam programmētājam var būt problēmas atrast sakarīgu darbu, ja viņš pēdējos 15 gados neko jaunu nav iemācījies. Jāmācās ir visiem - gan 20 gadīgajiem, gan 50 un 60+.

JanJan 04.07.2022 11:53

Bet, kā, mums taču vienmēr stāsta, ka vācu kvalitāte taču ir tik augstā līmenī!!

Kas tad šiem vainas? Elektronika? Vai kas cits?

JanJan 04.07.2022 11:50

kasinsh79 rakstīja: Manējie vairums ļoti atbalstīja, jo neviena jauna kvalifikācija nekaitē. Vienīgais ar skepsi bija tēvs - bijušais tālbraucējs.

Mūsdienās izteikta problēma, ka praktiskie darbi bieži vien tiek uzskatīti par "zemkas kvalifikācijas", par melnstrādnieku, par neizglītoto profesiju utml. Smieklīgākais, ka jauns un savu arodu labi apguvis metinātājs, visticamāk pelna vairāk, kā tipiskais biroja darbinieks ar augstāko izglītību. Cilvēks jau nenodala grāvja racēju un sētnieku no dārgas tehnikas operatora, metinātāja utml.

Kaut kā tas ir iegājies cilvēkiem prātos, ka nu metinātājs tas taču ir tur kaut kāds kaimiņu Saša dzērājs utml. Bet ne jau tikai mums tāda problēma, citur tieši tas pats, kur tos pašus tālbraucējos sauc par prostitūtu slepkavām vai vnk par neizglītotajiem pāķiem. Un vispār - strādāt ražotnē taču ir prastās tautas darbs.

Ja tagad būtu ~19 gadi un domātu, ko darīt, ļoti iespējams, ka apsvērtu variantu mācīties kaut ko ļoti tehnisku, nevis kaut ko vispārīgu universitātē (ekonomika, dažāda veida sociālās zinības, juristi utt).

Mazliet humorīgi - man te pie mājas labu laiku notika komunikāciju būvdarbi, varēja labi redzēt ieņēmumu līmeni un hierarhiju. Bija strādnieki, kas brauca ar strādnieku busu, bija kas atbrauca ar motorolleru utml. Tad bija lielā racēja operators, kas brauca uz darbu ar smuku audi A6.

JanJan 15.06.2022 9:33

Varbūt kaut kāda daļa cilvēku tomēr arī aizdomāsies, ka vecs volvo/audi/bmw tomēr nav vienīgā opcija. Te domāju gan jauniem cilvēkiem (piemēram, pirmā mašīna 20gadniekam), gan arī ģimenēm.

Atceros, ka klases biedram sencis nopirka ģimenei jaunu auto, bet veco skoda fabia, kam tur vērtība droši vien max 1-2k bija palicis, atdeva dēlam. Gan pašam bija prieks par pirmo auto, gan mums likās kruta, ka var kaut kur aizbraukt un pofig, ka tas nebija bemberis vai audi. Lietošanā noteikti sanāca pa kārtu lētāks, kā citi līdzvērtīgas cenas auto no krutākiem brendiem.

Tā teikt - auto pamatā ir transporta līdzeklis un ir ok, ja tas ir lētāks ar mazāk ekstrām un mazāku dzinēju un patēriņu. Protams, ja tu brauc tur 30k gadā un vairāk, brauc daudz garos gabalos tad varbūt cita lieta, bet nu ikdienas 30min braucieniem ļoti daudzkas auto specifikācijā ir ekstra. Savā laikā, kad bluetooth vēl nebija visiem auto, tiekot pie auto ar to, likās, nu vot tagad visu laiku lietošu. Tagad - reāli slinkums to spotify rubīt iekšā priekš 20min brauciena.

Bet nu pietiekami lielai daļai jau vecais stāsts par dzīves izvēlēm - Rīga ir fuu, tur taču nevar normāli dzīvot, normāli cilvēki dzīvo privātmājās Pierīgā kaut kur pļavas vidū. Tad attopas, ka, lai normāli izbraukātu vajag minimums 2 mašīnas ģimenē, jo paši ļoti bieži strādā Rīgā un ar sabiedrisko nav ērti nokļūt. Ja bērni jau universitātes vecumā, tad principā arī 3 jau vajadzētu. Vienai paziņai sīkais nolika motorollera tiesības un senči viņam nopirka dranduļetu, jo citādāk nabags reāli piesiets mājai un visu laiku jālūdzas, lai aizved vismaz līdz pilsētai.

JanJan 13.06.2022 11:50

Godīgi sakot, bail, ka tās "dāvanas" Ukrainai būs mēģināšana pierunāt uz miera sarunām un atteikšanos no Krimas un Austrumukrainas.

Makrons un Šolcs kaut kā nevieš pārāk lielu uzticību, ka viņiem tiešām rūp, kas notiek Ukrainā. Sajūta, ka viņiem vairāk rūp degvielas un gāzes cenas mājās.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti