Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Freijers 20.03.2019 8:58

zeme zem mājas pieder visiem iedzīvotājiem, vai arī tie visi maksā nomu...Tad varbūt apstādījumu un laukumi mīļotāji vieni segs šos izdevumus, ja reiz auto īpašniekiem būs papildus izdevumi par autostāvvietām.

Kas tas par debīlismu ir uzradies, ka pagalmos tikai puķēm jāzied - no veloīpatņiem patapināts varbūt ?! Visā pasaulē cilvēki pie mājām tur auto, bet LV ir umņiki, kas atkal ir izdomājuši kā citiem mācīt dzīvot un čakarēt

Freijers 20.03.2019 8:51

Da Austrijā ir defaultā 100 ārpus apdz vietām - arī tādās vietās (piem. kalnu ceļos), kur jau pie mums būtu sen 70-50, ja ne vēl 30 iekarināts. Par itāļu vēlmi slaukt pārliecinājos esot Romā pirms vairākiem gadiem - teiksim tā, manuprāt nepatīkamākā D Eiropas zeme cik nu esmu bijis, atpūtai priekšroku noteikti dotu Spānijā/Grieķijā, pēdējā jo sevišķi LV pietuvinātā cenu līmeņa dēļ.

Kas attiecās uz palagu - tas ir labi, tā vajag - par to ir jārunā un jāraksta, citādi daudziem, kas dzīvo mucā šķiet, ka tā ir norma - kāst, slaukt un čakarēt un tie savukārt sāk sev un jo īpaši citiem pelnus uz galvas kaisīt - sak, paši vainīgi, neprotaties paklanīties un galvu pakratīt - protams arī nedrīkstat ko prasīt....grūti man saprast vai tas ir verga vai noderīgā idiota sindroms vai arī gluži vienkārši dzīvnieciska sociopātija (ko mēģina paslēpt zem ''burta likumpaklausības'').

Tas, ka cēesdēdē un tai pietuvināto "ekspertu", tāpat kā cēpē kena (a.k.a. Krapša) domāšana ir vienvirziena diemžēl ir skaidrs un palīdzēt tur laikam var tikai kadru maiņa >50% apmērā, kaut arī tas ir zem jautājuma zīmes...pirms vēlēšanām deputātu kandidātiem deva izteikties par satiksmes drošību....praktiski visi kā līdzekli minēja radarus (laikam kaimiņš kko par infrastruktūru ieminējās) - savēl klīniskus ..... un tad arī nav ko brīnīties.

Freijers 19.03.2019 18:13

Un ko dod tas, ka kāds stučī pa kluso?! Cilvēki ir vnk gļēvi un pretīgi palikuši, tas arī viss, nevis jautājumus risina, bet gan izmantojot varas pakalpojumus monetizē....beigās lielie ziņotāji varēs brīnīties ko jumts tek, bet nevar izremontēt, jo nav kas sametās. Un ziņo parasti kā reiz tādi, kas auto atļauties nevar.

Freijers 19.03.2019 17:18

Gudri ..irst nav malku cirst - diemžēl demagoģiskai muldēšanai neko citu nevarēju piemeklēt. RPP vaina vai nevaina ir situācijas nevērtēšana pēc būtības...cilvēks nav burta kalps a priori un visiem likumiem ir arī gars.

Kas attiecās uz "paģika" jeb pieņemu, ka ar to domāji pagalmu, sakārtošanu - tad ar šo suņu kakinātāju un soliņa bandu kontingentu + RNP "ieinteresētību" to ir ļoti grūti izdarīt....paša kādreizējā dzīvesvietā cilvēki sametās un ar šķembām daļu no "apstādījumiem" nobēra un nobleitēja - bet tur jau, ja kārtīgi gribētu varētu atkal piesieties par neoficiālu tranformāciju, bet nu tika lietots un par laimi nekas tolaik nenotika. Apkārt zemes pleķos auga griezdamies velēnas, bet tāpat zaļās zonas zaļganie bruņinieki pāris reizes izcēlās.

Rīgā un ne tikai šīs lietas ir tik idiotiski formalizētas, ka daudzdzīvokļu namu pagalmos šīs situācijas ir praktiski neizskaužamas un tas arī ir viens no iemesliem, kāpēc pilsētā krīt iedzīvotāju skaits - pazūd maksātspējīgā publika.

Freijers 19.03.2019 17:11

Jā, nekur bez piesaukšanas, jo tā ir stučīšana - jāsauc lietas īstos vārdos.

Ja traucē, tad var aizrādīt arī, nevis aiz kaifa trīcošiem pirkstiem fočēt aiz aizakra aizslēpies.

Cik Tev telpas vajag - 2m uz katru pusi, lai paiet varētu ?

Freijers 19.03.2019 16:40

Amorāla un trula csn, pareizāk sakot pāris pantu par apstāšanos un tiem korespondējošu adm pārkāpuma kodeksa pantu, piemērošana ir daudzu PP firmas zīme, notiek tas vietās, kur dzīvo stukači, kas izmanto laikmeta iespējas - bildēt no aizsega, stukačaplikācijas vai tie, kas nav tik izglītoti vnk piezvana, tad nu arī notiek šie PP uzlidojumi...kuri kaut kā nesaprot, ja notikuma vietā ir vairāk par pāris plāksteriem - tad situācija ir nenormāla. Līdzeklis pret visu šo diemžēl ir vienkāršs, bet vienlaicīgi sarežģīts - nedzīvot bloķenēs, lai šie zvanītāji beigās izbauda nabadzīga kontingenta blakes - brūkošas mājas, bet tie, kuriem ir auto dzīvot vismaz vietās ar fiziski norobežotiem pagalmiem (tieši publiski pieejamu teritoriju RPP primāti izmanto kā vienu no argumentiem), bet vislabāk tomēr savā māja, kur daudzmaz var norobežoties no dažādiem kretīniem, kam patīk citiem mācīt dzīvot.

P.S. Diemžēl jāsecina, ka stučīšanas mānija, jeb eifēmisms "celt trauksmi(protams par sīkumiem)" pieņemas spēkā, 30 gadi laikam ir daudz, ja reiz par sovoku laika ziņotājiem visi mazliet piemirsuši. Šī ir viena no nedaudzajām lietām, kas 90jos tomēr bija labāka, tad dažas lietas stipri nicināja.

Freijers 18.03.2019 13:49

Ar to, ka pēc tā posma sāksies brīnumi ar apgoniem, jo šis viss provocēs uz sēņošanu, kas neizbēgami arī piesaista visādus trakos lidotājus, utt. jo pēc būtības ir sairsts skaists taisns posms, kur līdz šīm varēja pilnīgi droši apdzīt, vai arī būs variants Nr.2 ripināsies garām ar +4,5,6,7 km/h.es pats tā reizēm daru pie radariem, ja gadām sēņotāji...ņemot vērā, ka gabals taisns varbūt arī nebūs tik traki, bet droša apdzīšana ir ar pēc iespējas lielāku ātrumu - pēc iespējas ātrāk.

Freijers 18.03.2019 12:51

Pēc būtības ļoti vienkārši - jebkura braukšana zem atļautā ir laika kavēšana un vēl riebīgāk, ja kāds uzreiz kavē 10-15-20 cilvēku laiku sakrājot kolonnu. Loģiski, ka daudziem netur nervi aiz kāda vilkties, jo tas ir bezjēdzīgi....Gadījumi, kad jādzen fūrei vieglo vispār ir kronis. Vajadzētu sākt pētīt, kāpēc viena daļa nespēj/negrib adekvāti braukt uz ceļiem - protams skaidrs, ka būs trubas ļurinātāji, kurus var un vajag sodīt, bet ir daļa tādu, kas vienkārši mistisku iemeslu dēļ ievērojami brauc zem atļautā un protams, ka satiksmes un plūsmas raustīšana rada arī pretreakciju.

Freijers 18.03.2019 8:57

Nevajag betonēt....pašam savulaik bija Audi 100, visi 4 elektriskie logi, klima un vēl lūka, 93.gada, laikam jau kaut kur ārpus Eiropas salikts bij..āa vēl visi 4 beņķi apsildāmi ar bija. Taksto nevajag. Vienīgi ne visi vācieši un citi R Eiropieši bija tik izšķērdīgi lai tādas kompelktācijas mašīnas pēc gadiem 15 nonāktu pie letiņu sekond henda pircējiem un protams ar laiku dēļ elektronikas gļukiem ne visas tās fīčas strādā kā nākas, bet ir arī vecām Eiropas mašīnām jo bāgātas komplektācijas.

Freijers 15.03.2019 11:43

Tur ir visa šī sū.. jēga - kāst piķi, jo bez mākslīga atbalsta, brīvā tirgū tas viss aiziet pa burbuli viens un divi un kāš jau no cilvēka parastā visādiem murgiem - kukurūzas pūdēšanai (ko audzējot tērē dīzeli un minīšus, ko no naftas pārsvarā ražo), upju aizdambēšanai, kādu tur vēja parku sliešanai, utt.

Ir jāvirzās uz atjaunojamajiem resursiem, bet tas ir normālā veidā jādara t.i. racionāli, bez jauniem slēptiem nodokļiem un resursu klajas šķērdēšanas.

Freijers 14.03.2019 16:33

Tieši tā, saspiestība ļoti nomāc, turklāt pārkrautas dzīvesvietas arī ir grūti uzturēt un tīrīt, bet dzīvot bez jebkā...nu navs vairs 20 gadi tomēr. Arī garāžas esamība ir ļoti liels pluss, ja vēl gadās divvietīgā vai tāda ap 30-40m2 vispār super, par pagrabiem fanoju mazāk, bet, ja vajag katlumājai vietu super + nesmird arī pārējā mājā.

Freijers 14.03.2019 16:20

Nu tas ir, ja vēlies uzbanizāciju arī aiz loga baudīt...LV viens no nelielajiem luksiem ir dzīvot pietiekami tuvu pilsētai, bet toties praktiski laukos - ko arī daudz izmanto. Transports ir labi, bet vai tas atsever dārgu NĪN, trokšņus u.c. lietas, nezinu...dzīvot mūžīgi netālu no visa - darba, skolas, utt. jau neizdosies un braukāt cauri Rīgai arī nav nekāds kaifs. Negribu nolikt, bet katram savs.

Freijers 14.03.2019 16:17

Ir ir, protams, bet to jau pie sludekļiem var manīt - kā sākās mega prasības, tā droši var teikt au fīderzein, jo nekas labs tur nesanāks - cilvēki vienkārši nesaprot par ko naudu iekasē, maksāt par nelietojamu īpašumu vai par veciem sū.. kas tur glabājās, netaisos. Kaut kā noveicies ir ar to vienu izīrētāju, domājams, ka viņai arī, jo 5+ gadi ar vieniem īrniekiem un naudu uz dienu mēnesi no mēneša ir izīrtēaja sapnis, cenas gan pacēlās, bet nu tāpat zem tirgus - kas ir nākamā būtiskākā lieta, ja kādreiz savu grib nopirkt.

Likums var palīdzēt tādā mērā, ka, ja ir iespēja ātri no negodprātīgiem īrniekiem tikt vaļā, tad būs tādi, kas tajā tirgū iekšā ies un ir cerība cenām nokristies/stagnēt.

Freijers 14.03.2019 8:26

100m2 ir būdiņa, ne īsti māja, ja tajos 150 ieskaita iekšā normālu ~30m2 garāžu arī tas ir pamaz, ir dzīvots šaurībā un pie iespējas nekad negribu to vairāk atkārtot. ja reiz ir māja, tomēr ir forši, ka divstāvu un kādas telpas var neparedzēti izmantot, nevis viss ir aizbāzts līdz ūkai, vai arī modernie ieteikumi cilvēkiem dzīvot kā dzīvniekiem bez savām mantām...paldies, bet nē.

Tie 200K brīnumi ir pēdējā laikā parādījušies, es neteiktu, ka tā ir adekvāta summa pierīgai (Rīgāp pat reizēm ir lētāk), cilvēkam noteikti to nevajag ņemt - tas pie mūsu svārstībām ir bīstami. Lielākas mājas ir, bet drusku tālāk, tad nu vnk var rēķināt ko upurēt, savu laiku strādājot un maksājot vai arī braukājot drusku vairāk, 1h+kādas 10 min vienam virzienam vēl ir paciešami, sevišķi tāpēc, ka no Rīgas nomalēm uz otru Daugavas krastu sanāks tas pats, sevišķi štoperos.

Freijers 14.03.2019 8:19

Principā ar īrniekiem ir tā - komunālie + īre - viss caur īpašnieku iziet un nekādu problēmu, pats esmu tā darījis īrējot. Savukārt kā mēnesis bez naudas, sveiki...šādus parādus iekrāt ir tas pats kā savulaik gaidīt uz nesamaksātām algām, pats beigās par ķīlnieku paliec. Labi vien ir, ka īres likumu mainīs, mums tas ir idiotisks un klaji neizdevīgs izīrētājiem - tāpēc arī tirgus tāds tizls no kā savukārt cieš normālie īrnieki...kam jāīrē no visādām paklāju tantēm gadus 20 neremontēti bloķeņu būri

Freijers 12.03.2019 14:27

Mājas pluss ir plašums, jo ~200m2 dzīvokļi ir ļoti maz un, ja ir, nepavelkami finansiāli. Cita lieta, ka arī mājas aizvien biežāk būvē 100, 120m2, kas ir maz, arī ja nav liela ģimene.

Man arī kādreiz šķita, ka iedzīvotāju skaits tieši korelē ar NĪ cenām, bet tā tas gluži nav...drīzāk korelē naudas daudzums, kas pieejams pirkumiem, līdz ar to, jo vieglāk gūstama nauda (algas un kredīti), jo īpašumu cena aug, jo ļoti bieži pārdodot vienu NĪ, pērk citu, jeb nauda paliek NĪ, kas pats par sevi uztur cenu spiedienu. Otra ļoti būtiska lieta ir NĪ fonda nolietojums ar ko LV ir diezgan sūdīgi, renovētu un labi uzturētu māju/dzīvokļu ir maz un, ja arī tādus pārdod, tad par adekvātām cenām t.i. dārgi, bet liela daļa pārdodamo NĪ ir jaunbūves/zemes/karkasi un/vai grausti t.i. uzreiz nelietojami īpašumi, kas nereti arī gadiem stāv nepārdoti cenu dēļ.

Freijers 12.03.2019 11:07

Te ir ļoti vienkāršs izskaidrojums :

1.bloķenēm ir krietni cēlusies cena, % attiecība pret jaunajiem projektiem;

2.Bankas domā, ka īpašumi bloķenēs nebūs likvīdi nākotnē un te ir key jautājums kreditēšana NĪ jomā, jo bankas kreditē tikai to, ko būtu vajadzības gadījumā viegli realizēt (tā ir būtiska atšķirība no iepriekšējā buma) - lauku īpašumi, zemes automatiski nē, mazāk pievilcīgiem īpašumiemiem lielāka līdzdalība, utt.

Jaunie projekti, gan daudzi arī ir zem kritikas, tomēr tur vismaz komunikācijas (ūdeņi, gāzes, apkure, elektrība utt. )ir jaunas

Freijers 12.03.2019 9:11

650 rakstīja: Pārlasot te sarakstīto, tikai Pieaug pārliecība par to, ka tas auto jaunums un izmēros/krānā/lielums ir saistāms visupirms tieši ar finansiālo spēju "atļauties" un dzīvesstila prioritātēm.Ja runāt pa ekonomiju- no jauna auto labklājība neizaugs, ir otrādi- jauns auto izaug no kautkurienes.Ja pus-algu iztērēt par auto un nokļūšanu darbā,tad varbūt ir labāk nestrādāt vispār.Turklāt pat pie tiem 20k gadā ir stingri diskutējama starpība starp normālu/lietotu vai jaunu.Pie 5kkm gadā viņas nav vispār. Ja saka, ka lietoto lietotāji vēlas izlekt un nevar pavilkt, tad vēl jo vairāk ir acīmredzami gadījumi, kad tie otri dižojas ar pliku ārpuses "jaunumu", pat neiedziļinoties motorā un iekšpusē.Visa masu demagoģija un psiholoģija strādā uz to, lai vispār jau izslēgtu cilvēkam domu par kādu individualitāti. Interesant gan, ka joprojām darbojas varianti, kad labi situēts cilvēks brauc ar 15g vecu hlamu, turklāt, gan izskatā, gan stāvoklī- tā laikam tiešām ir kāda grūti pārvarama slimība.

Tieši tā, cilvēkiem ir sabarots (ne bez visādu rūtiņu un ko demagogu palīdzības), ka jauns auto ir lēti, bet vecs turpretī nemitīgi jāremontē...tikai, tas cilvēks, pieradināts pie krītiņiem, nemāk skaitīt - mēneša maksa, kaska, un piespiedu brīvprātīgās apkopes pie dīlera (jā jā, tieši ar to šie kantori pamatā pelna, ne jau bundžu tirgošanu) - gadā savācās kādi 2-3-4 lietoti autiņi, jo ir jābūt baigam lūznim, vai kādam extra luxus auto, lai iztērētu remontos, kaut pusi no oplīzēm (kas vispār ir ripoffs pēc būtības) vai finašu līzinga summas gada griezumā, pie kam populārie lietotie maz zaudē vērtību (visādi golfi, audi 80,100, a4, a6, volvo v70, s60, utt.), turpretī salona vērtība zūd kā sniegs pavasarī. kaut cik jēdzīgs pirkums ir, ja spēj par savu naudu to veikt, bet tur atkal ir nianses, man piemēram būtu žēl šķirties no 15-20-25K par auto, ja var to pašu braukšanu par 10x zemāku summu dabūt. Vienīgais pluss protams ir tas, ka tam jaunam autiņam nebūs kādi kuļibini klāt bijuši un vismaz kādu brīdi varētu arī braukt bez jebkādiem štoporiem, visādi citādi viennozīmīgi par labu lietotam, sevišķi tāpēc, ka piedāvājumā ir visādi nemotori/nemašīnas lielā klāstā...tā fiziskā brīvība salonā, ko sniedz pavecāks, bet premium auto tomēr ir krietni labāka, nekā kādā jaunā budžeta izstrādājumā ar sūdīgu un lētu auto salonu.

Freijers 12.03.2019 8:37

Sliktāk jau no šādiem ezotēriskiem risinājumiem nepaliks . Ja tas ir auto, kur šādas dzelzs daļas krājas tad drīzāk tajā, ka tās rodas ir problēma, ko magnēts nenovērsīs nekādīgi

Freijers 08.03.2019 11:43

Uzlabo tikai vietās, kur ir blīva satiksme un krustojumi - t.i. apdzīvotās vietās kur sakļaujās ceļi. Ārpus apdzīvotām vietām un taisnos posmos tie ir tikai kases aparāti, kas vairo vienīgi vilcienu kolonnas - parādību, kas ir nedroša pati par sevi, bet netiek nekādā veidā noniecināta no dažādu "ekspertu" vai to pašu tiesībsargājošo iestāžu puses.

Kas attiecās uz kādiem mērītājiem, tad uzskatu, ka tās ir totālās sekošanas ierīces, kas turklāt ir pretrunā Satversmei, bet tā kā mums ir daudz dunduku, kas ir savu un galvenokārt citu brīvību uz palēciena gatavi iemanīt pret šķietamu un izdomātu drošību noticot manipulatīvai informācijai...tad nav brīnums, ka katru soli drīz varēs kontrolēt, naudas plūsmai līdzi skatīties, utt.

Freijers 08.03.2019 11:38

Protams, ka Tīnuzenē kavē un traucē, bet man ir aizdomas, ka tieši ar vēlmi likt totālās kontroles iekārtas arī tās kastes tur ir uzlikuši, jo praktiski visi vai nu 2 līmeņu krustā, vai pie ieskrējiena joslām (tās šosejas lielajiem krustojumiem) - kur nekādu problēmu nav vai arī veci melnie punkti (pirms pārbūves) - kur var statistiku uztaisīt !

Freijers 08.03.2019 11:36

Nav ko ar tādiem apbižotiem kontrolētājiem un wannabe soģiem runāt - viņiem viena "patiesība" un vēlme - visus citus čakarēt kādas idejas vārdā, komunisti un nacisti sen jau vēstures miskastē, bet kotnrolēšanas un smadzeņu skalošanas vēlme nekur nav palikusi !

Svītros da jebkādas brīvibas, lai tikai uz brīdi sajustos "droši" pirms paši ap..sīsies no savas feikās drošības.

Freijers 08.03.2019 11:33

Tā saucās puspatiesība jeb manipulācija es esošo info, jeb pasaka A, bet nepasaka B un otrādāk, CSDD ir lieli meistari šajā...kad bija paraksti par TA x 2gados, tā sākās kampaņa ar galma "ekspertiem" 2nieku statistikām un arī skatēs tajā gadā ui kā klāt sējās - kaut arī ir virkne lietu ko TA nevar noteikt un kas ir bīstamas.

Freijers 08.03.2019 10:04

Nav tur arī mēnesī to 70-100, ja ir, tad drizāk tuvāk 50mit eiro - tīri ja uz auto amortizāciju skatās, un, jā ar mazu komfortu, bet aizgādā starp punktiem, kas perifērijā arī ir galvenais. Tādēļ domāju, ka ar šiem auto tur brauks vēl jo ilgi

Freijers 08.03.2019 10:02

Nezinu par citrona hidrausliskajiem kušoniem...pieņemu, ka tas ir uzmudrīts eļļas+gāzes amis, līdz ar to pats par sevi dārgāks, nevis sistēma ar pumpi un trubām, kas kļūdas gadījumā dod "iespēju" iesēsties arkās. Jaunajiem allroadiem audi ir atteikušies no pneimas...kas vieš cerību, ka nenormāli dārgu agregātu likšana iekšā vid+ klases auto tomēr ir beigusies (pneima ir arī A8, kur tā strādā labi) - pircēji arī naudu skaita un nevēlās tapt izģērbti pilnībā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti