GWM WAY 05 (2. vērtējuma daļa):
Kāpēc tas būtu jāpērk?
Pieņemu, ka līzinga uzņēmumiem šis auto radīs jaunus izaicinājumus, kā noteikt tā atlikušo vērtību līzinga perioda beigās LV tirgū. Tā kā Eiropas tirgū nav atrodami lietoti WAY 05 (lai gan modeļa ražošana sākta 2021.gadā ar nosaukumu Coffee 01), bez padziļinātas tirgus analīzes vērtības krituma izmaksas prognozēt ir sarežģīti.
Pēc testā dažādos režīmos (tostarp aktīvāk) nobrauktām 30 minūtēm, vidējais benzīna patēriņš bija 6,9 litri / 100 km, kas 4,87 m garam, ar 2,3 tonnu pašmasu un 476 ZS jaudu “uzlādētam” SUV ir par ļoti atzīstams sniegums.
2022.gada modelis EURO NCAP drošības testos ir novērtēts ar 5 zvaigznēm, tostarp augstākais 94% vērtējums ir piešķirts drošības asistentu darbībai, nākamais augstākais 91% vērtējums – braucēju drošībai, kas liecina, ka GWM ir lieli plāni gūt panākumus tirgū Eiropā.
GWM WAY 05 (3. vērtējuma daļa):
Par garantiju – manuprāt ir pozitīvi, ka dīleris ir sagatavojis tiešsaistē pieejamu “Servisa un garantijas grāmatiņu”, tiesa, GWM WAY 05 šajā grāmatiņā parādās tikai virsrakstā, pārējā tekstā iet runa par GWM ORA!?! Pieņemu, ka šo neatbilstību varam norakstīt uz “ieskriešanās fāzi” produkta laišanai LV tirgū un viss grāmatiņā rakstītais būtu attiecināms uz WAY 05. Garantijas nosacījumi atbilst tirgus konkurentu labās prakses standartam – 5 gadi bez km ierobežojuma, hibrīda akumulatoram – 8 gadi / 160 t.km (SoH nesamazinoties zem 80%), krāsojumam – 5 gadi, rūsai – 12 gadi. Par rūsu jāpiebilst – LV gadījumā dīlelris ir tiesīgs atteikt garantiju jebkuram krāsojuma vai rūsas defektam, jo noteikumos ir paredzēts: “Krāsojuma garantija neattiecas uz bojājumiem, kas radušies ārēju apstākļu un korozijas rezultātā, ko izraisījusi akmens/grants trieciens vai sāls iedarbība”, kas LV klimatiskajs apstākļos ir neizbēgami, tostarp, noteikumi nosaka īpašnieka atbildību par “Regulāru tīrīšanu un pulēšanu”. Nekur tālāk tekstā gan neatradu, ko nozīmē “Regulāra ...”?
Par servisa apkopēm – tās jāveic katros 20 000 km vai reizi gadā. Materiālu maiņas intervāli būtiski neatšķiras no konkurentiem, vienīgi, neatradu ierakstu par motora gāzu sadales mehānisma piedziņas ķēdes maiņas intervālu (lai gan forumos pieejama informācija, ka PHEV motoram ar kodu GW4C20A ķēdes maiņa būtu nepieciešama jau sasniedzot 120 000 km).