WEY 03 ir komfortabls auto, lai arī braucot liekas drusciņ paskaļš. Jāpierod pie pagrieziena rādītāju lietošanas, jo bieži vien pēc manevra veikšanas tā svirai ir niķis neatgriezties neitrālajā pozīcijā. Bet, ja mēģināsi to pārbīdīt ar roku, tad pirmajās reizēs iegrūdīsi pretējā pozīcijā, tā mulsinot pārējos satiksmes dalībniekus: paskat, šitais nupat rādīja kreiso pagriezienu, tad uzreiz pārslēdza uz labo, tad atkal uz kreiso - kaut kāds pajocīgais laikam, no tāda labāk turēties pa gabalu. Arī pie centrālā displeja izvēlnes ir jāpierod, jo, piemēram, ātruma pārsniegšanas pīkstuļa izslēgšanas funkciju es tā arī neatradu. Atšķirībā no citiem "ķīniešiem", kas iztiek ar vienu centrālo displeju, te tādi ir divi - vienā ir visi galvenie iestatījumi, bet otrā, zemāk izvietotajā, klimatkontrole. Braucot pa bezceļiem, noderīgs risinājums ir ārējās panorāmas kameras, kas ekrānā projocē 3D attēlu, kā izskatās segums, kas atrodas zem riteņiem un tiem tieši priekšā, vadītāja aklajā zonā. Pie plusiem jāmin arī tas, ka auto ir gana jaudīgs - dārgākajā pilnpiedziņas versijā (īpašā cena no 46 000 eiro) pat ar 442 zirgspēkiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam


















Pagaidām "Xpeng" ir pēdējais no Ķīnas zīmoliem, kas Latviju aplaimojis ar savu ierašanos. Taču arī viens no nopietnākajiem un ar diezgan pamatotām pretenzijām ielauzties "premium" nišā. G9 ir dārgākais un smalkākais no patlaban mūsu tirgū pieejamajiem "Xpeng" modeļiem. Liels, ietilpīgs un ar visām iespējamām "ekstrām", kādas vien var salikt mūsdienīgā autromobilī. "Nappa" ādas apdare ar ventilāciju un masāžu, divi lieli displeji (un, protams, nekādu fizisku pogu), ļoti daudz vietas aizmugurējā sēdekļu rindā sēdošajiem un lērums visvisādu "gudro" braukšanas asistentu. Patiesībā pat varbūt pārāk daudz. Taču dažas auto iespējas ir patiesi iespaidīgas - piemēram, tas, kā G9 kameras displejā "uzzīmē" visas stāvvietā esošās automašīnas. It kā jau lielas jēgas no tā nav, jo priekšā un sānos stāvošās mašīnas tu pats itin labi redzi, taču telpisku ieskatu stāvvietas kopējā ainā šī funkcija dod.
Kā jau kārtīgs "ķīnietis", G9 ir elektromobilis. Taču ar cienījamas ietilpības bateriju (79 vai 93 kWh) un veicamo distanci - solīti tiek 500 - 500 km ar vienu uzlādi. Turklāt no 10 līdz 80 procentiem akumulatoru var uzlādēt 12 minūtēs - protams, ja vien pieejama attiecīgas jaudas uzlādes stacija. Par visiem šiem tehnoloģiju brīnumiem jāmaksā no 60 000 eiro par priekšējās piedziņas modeli ar 350 zs jaudu, līdz vismaz 73 000 eiro par pilnpiedziņu un 575 zs jaudu. Nav lēti, taču, no otras puses, Eiropā ražots līdzīga aprīkojuma līmeņa auto maksātu vismaz par 10 000 eiro dārgāk.