Jaunais "Hyundai Santa Fe" nu nemaz nav pat attāli līdzīgs savam priekštecim. Ja paskatāmies no priekšas, tad uz mums raugās "Range Rover Sport" attāls radinieks, tikai ar stilīgiem LED lukturiem burta H formā. Ja skatāmies no sāniem, tad izteikti stūrainās formas atsauc atmiņā "Land Rover Defender". Bet no aizmugures šis auto izskatās pēc... nē, ne pēc kāda no lielajiem džipiem, bet gan pēc kārtīga amerikāņu minivena! Tikai atkal ar lukturiem H burta formā - šis risinājums "Hyundai" dizaineriem tiešām ir izdevies un jau pa gabalu ļauj atpazīt, kāda zīmola auto šis ir. Varētu likties, ka kopumā sanācis tāds kā no vairākām daļām salipināts automobilis, taču patiesībā kopējais iespaids ir labs.
Nākamā lieta, kas krīt acīs uzreiz pēc savdabīgā dizaina, ir izmēri. Šis ir liels automobilis. Taču lielums nav pašmērķīgs, jo tam ir pieejamas sešas vai septiņas sēdvietas. Tātad būs pašā laikā ģimenēm ar prāvāku bērnu pulciņu.
Ja pievēršamies visām vadības ierīcēm, tad te viss ir vienkārši un labi saprotami. Instrumentu panelis rāda ātrumu, degvielas patēriņu un visus pārējos galvenos brauciena parametrus, bet blakus izvietotais displejs ļauj regulet detalizētākus iestatījumus un vadīt multimediju sistēmu. Atšķirībā no vāciešiem un zviedriem, kuri par varītēm cenšas visu funkciju vadību sabāzt skārienjutīgā displejā, korejieši mums ir atstājuši veselu kaudzi fizisku pogu. Ar tām varam gan klimatkontroli regulēt, gan audiosistēmas skaļumu, gan braukšanas režīmus mainīt un ieiet galvenajās ekrāna izvēlnēs. Plus vēl turpat blakus ir divi plauktiņi telefonu uzlādei. Ērti un praktiski.


















Iekšdedzes dzinējs apvienojumā ar elektromotoru ļauj iegūt 253 zirgspēku jaudu, kas automobili padara saviem izmēriem gana dinamisku. Tikai ar elektrību vien var nobraukt ap 60 km, No personīgās pieredzes es teiktu, ka hibrīda režīms ir optimāla izvēle, jo tajā auto pats regulē enerģijas avotu atkarībā no braukšanas stila un ātruma - pilsētā ripināsies tikai ar elektrību, bet uz šosejas izmantos abus enerģijas avotus pēc vajadzības. Ja runājam par degvielas patēriņu, tad tas var variēties - pilsētā rādīja 0,5 litrus uz 100 kilometriem, bet uz šosejas ap 5,5 - 6 litriem. Taču tas lielā mērā atkarīgs no braukšanas stila. Ja būsi iztērējis visas akumulatora rezerves, tad patēriņš var būt mazliet virs 6 litriem.Kopumā jāteic, ka jaunais "Hyundai Santa Fe" ir vizuāli interesanta, ļoti ērta un braukšanā patīkama automašīna. Galu galā, saviem gabarītiem arī visai ekonomiska.