Saki ko gribi, bet dizainā ir kaut kas netverami aziātisks, kas personīgi mani dara viegli domīgu. Bet jaunākiem čaļiem mož patiks. Stūrainās ventilācijas atveres galīgi neuzrunāja, bet nu tā ir gaumes lieta. Uz stūres esošās pogas būtu gribējies kaut mazliet stilīgākas, jo šīs liekas kā no deviņdesmitajiem paņemtas. Bet citādi jau lielas vainas nav, lai aizbrauktu no punkta A uz punktu B derēs - ir pietiekami ērti un ripo normāli. Jau testa laikā mēģināju izdomāt, ko par šo auto varētu pateikt, taču sapratu, ka man tas neizraisa pilnīgi nekādas emocijas - ne labas, ne sliktas. Pabraucu gabalu, izkāpu - un gandrīz uzreiz aizmirsu. Ir drusku tāds kaķis maisā, jo tikai laiks rādīs, kā Autoringam ies ar garantijas un servisa lietām, kur viņi tomēr ir iesācēji.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ar Ioniq 6 rudens pusē kopā pavadīju vienu vīkendu un to pāris dienu laikā tas pārliecinoši ielauzās manā personīgajā elektromobiļu Top 3. Perfakta vadāmība, ko īpaši labi varēju izmēģināt līkumotajā ceļā no Valmieras uz Cēsīm, sportiska dinamika, negaidīts ekonomiskums un visam pa virsu pilnīga komforta sajūta - ko vēl vairāk vajag? Pārsteidzoši, taču patika arī sievai, kura vispār auto lietās ir diezgan kaprīza, un pat tēvam, kurš ir diezgan izteikts oldschool džentlmenis. Protams, ārējais izskats ir gaumes lieta, bet man šajā gadījumā īpaši netraucēja, jo vairāk tādēļ, ka te daļa smukuma ir upurēta aerodinamikas vārdā. Tiesa, mietam ir arī otrs gals - auto ir tik zems, ka tagad pa sniegiem es savā lauku mājā ar to iekšā netiktu... Ja vēl vajag kaut ko prakritizēt, tad pieminēšu klimatkontroli, ko, neejot dziļāk displeja izvēlnēs, pa tiešo tā arī neizdevās noregulēt tā, lai pūstu gaisu tieši tik, cik vajag. Jāpierod arī pie zemā jumta un ļoti slīpā vējstikla, ko pāris reizes, ceļot roku, lai piekārtotu brilles, iebakstīju jumtā.