Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
SandrisM 27.11.2023 20:28

Ar Ioniq 6 rudens pusē kopā pavadīju vienu vīkendu un to pāris dienu laikā tas pārliecinoši ielauzās manā personīgajā elektromobiļu Top 3. Perfakta vadāmība, ko īpaši labi varēju izmēģināt līkumotajā ceļā no Valmieras uz Cēsīm, sportiska dinamika, negaidīts ekonomiskums un visam pa virsu pilnīga komforta sajūta - ko vēl vairāk vajag? Pārsteidzoši, taču patika arī sievai, kura vispār auto lietās ir diezgan kaprīza, un pat tēvam, kurš ir diezgan izteikts oldschool džentlmenis. Protams, ārējais izskats ir gaumes lieta, bet man šajā gadījumā īpaši netraucēja, jo vairāk tādēļ, ka te daļa smukuma ir upurēta aerodinamikas vārdā. Tiesa, mietam ir arī otrs gals - auto ir tik zems, ka tagad pa sniegiem es savā lauku mājā ar to iekšā netiktu... Ja vēl vajag kaut ko prakritizēt, tad pieminēšu klimatkontroli, ko, neejot dziļāk displeja izvēlnēs, pa tiešo tā arī neizdevās noregulēt tā, lai pūstu gaisu tieši tik, cik vajag. Jāpierod arī pie zemā jumta un ļoti slīpā vējstikla, ko pāris reizes, ceļot roku, lai piekārtotu brilles, iebakstīju jumtā.

SandrisM 27.11.2023 18:41

Saki ko gribi, bet dizainā ir kaut kas netverami aziātisks, kas personīgi mani dara viegli domīgu. Bet jaunākiem čaļiem mož patiks.  Stūrainās ventilācijas atveres galīgi neuzrunāja, bet nu tā ir gaumes lieta. Uz stūres esošās pogas būtu gribējies kaut mazliet stilīgākas, jo šīs liekas kā no deviņdesmitajiem paņemtas. Bet citādi jau lielas vainas nav, lai aizbrauktu no punkta A uz punktu B derēs - ir pietiekami ērti un ripo normāli. Jau testa laikā mēģināju izdomāt, ko par šo auto varētu pateikt, taču sapratu, ka man tas neizraisa pilnīgi nekādas emocijas - ne labas, ne sliktas. Pabraucu gabalu, izkāpu - un gandrīz uzreiz aizmirsu. Ir drusku tāds kaķis maisā, jo tikai laiks rādīs, kā Autoringam ies ar garantijas un servisa lietām, kur viņi tomēr ir iesācēji.

SandrisM 26.11.2023 12:54

Pa gabalu izskatās OK, kaut gan, pienākot tuvāk, mulsumu rada tas, ka starp motora pārsegu un mašīnas korpusu ir sprauga, kurā var pirkstu iebāzt. Sākumā domāju, ka varbūt pārsegs nav līdz galam aiztaisīts, taču nē - tā šķirba tur tiešām ir. Kad sāc braukt, sajūta ir tāda, ka auto pie mums atceļojis no 2000-šo gadu sākuma - tāds drusku arhaisks, kratīgs un skaļš. Jā, ir milzīgs ekrāns un pat priekšējā kamera, taču tā automātiski izslēdzas, ja pa šķēršļu joslu brauksi ātrāk par 13 km/h - tas mazliet krīt uz nerviem. It kā jau auto visu izdara, pat smilšainā kalnā uzbrauc, bet tomēr līdz galam pārliecinošu iespaidu nerada. Ja cenu kaut kā izdotos nodzīt par pāris tūkstošiem uz leju, tad varbūt JAC atrastu Latvijā savu pircēju, bet gandrīz 34 000 EUR liekas bišķi par daudz.

SandrisM 26.11.2023 12:45

Viens no lielākajiem Gada auto testu pārsteigumiem, jo biju gaidījis kaut ko līdzīgu iepriekšējās paaudzes X-Trail, taču iekāpjot šajā, pirmajā brīdī ir sajūta, ka šis auto gan laikam domāts tikai šosejai - pārāk jau komfortabls un limuzīnīgs, teiksim tā. Un uz šosejas tiešām viss ir labākajā kārtībā gan stabilitātes, gan dinamikas ziņā, jo gaita tiešām ir kā elektroauto. Pārsteiguma daļa sākās, kad ar nelielām iebraucu mežā un izmetu līkumu pa smilšainiem pakalniem - izrādās, arī šajā ziņā viss ir ok, kaut gan pēc skata no šī auto bezceļu braucēja īpašības it kā nemaz negaidi. Lai brauktu sēnēs ir pilnīgi pietiekami, bet kaut kur dziļākos bezceļos vismaz man sirdsapziņa neļautu šo vāģi dzīt. Vienīgais, kur varētu piesieties, ir interjers, jo viduskonsole kaut kāda mazliet samocīta liekas un ekrāns tā paprasti pa virsu uztupināts. Bet varbūt šāds iespaids tādēļ, ka testa auto bija ar dzelteniem sēdekļiem un tādas pašas krāsas apdari, kuru dēļ tā planšete vairāk izceļas, bet uz tumša fona kontrasts nebūtu tik kaitinošs.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti