iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 19.09.2010 18:27

brmbrmm rakstīja: Vieglprātīgi (vai pārāk pašpārliecināti, varbūt, vienkārši dumji) cilvēki ēst gatavojot var vēl lielāku šaizi sastrādāt - atceramies kaut vai neseno gadījumu ar balto mušmiru nāvīgajām karbonādēm...

Nenoliedzami ir daudzas lietas kuras vienkārši ir jāzina un jāmāk, jo arī ar pilnībā ēdamām sēnēm, zivīm utt. nemācētājs var saindēties un dabūt galu ne "sliktāk" kā šajā balto mušmiru gadījumā !!!

UN arī uz auto lietām ir attiecināma šī pati patiesība - visu nav vērts mēģināt darīt pašam, bet ir lietas kuras ir gan ekonomiski pamatoti gan arī iespējami darīt pašam !!!

WALA 19.09.2010 17:10

bobcat rakstīja: Speciālie instrumenti vajadzīgi lai nofiksētu sadaleni un kloķvārsptu noteiktājā pozīcijā.

Vispār apbrīnoju cilvēkus kas bez jebkādām zināšanām liet visur iekšā. Tavs draugs zobus arī labo pats?

Jāsaka godīgi - neesmu redzējis nevienu motoru kuram cilvēks ar smadzenēm nespētu tikt galā arī bez super īpašiem rīkiem lai nofiksētu tevis minētās lietas vajadzīgajā pozīcijā !!! Speciāli rīki ir vajadzīgi tādām lietām kur kaut kas nesaplēšot ir jānovelk, kaut dziļumā kaut ka jātiek klāt utml. Bet ne jau lai nofiksētu divas vienkāršākās dzinēja sastāvdaļas !!!

P.S. UN neredzu nekā slikta tajā ka cilvēki paši jauc auto un to daļas !!! Nez tev tāda pat attieksme arī pret ēst gatavošanu - tipa bez pavāra kartupeļus nespēsi uzcept ?!?!?

WALA 18.09.2010 7:12

bobcat rakstīja:

Gauss rakstīja: Tik ilgi izturēt vienu auto??? Košmars...

Kas vainas laikam, mans radagabals pārdod šito auto www.ss.lv/... . Nopirka jaunu tālajā 2001 gadā. Pārdod tapēc ka ir sagribējās Hondas crv parketnieku un ģimenē pārējiem autosu pietiek.

p.s. nobraukums ir īsts.

Dažam auto ir vajadzīgs lai zīmētos, dažam kā daba zirgs un dažam lai vienkārši šad un tad kur aizbrauktu. Un ja tev tas auto nevelna nenoskrien vai arī jams ir izturīgs , tad jo ilgāk jams brauc - jo vairāk tas atmaksājas !!!

WALA 15.09.2010 21:01

cap rakstīja:

nu nez, nez, vai bulšits, man kaimiņos ir viens kantoris, kura vadība pārvietojas tikai un vienīgi ar jaunākiem AMG un Brabusiem, un var jau būt, ka saklausījušies Jugašvili čomu , bet tie savu autoparku pirka no Vācijas, nevis Dominiksā... Un tādi ļaudis to nedara "aiz ņefik ģelaķ" vai arī pēc "kņigu ņe čital".

Hmm zin AMG vēl tā kā būtu MB paša tūninga kantoris , bet Brabus vispār nekāda sakara ar MB - tur viss pa lielam tiek "pārkrāmēts" !!!

Un atsķirības ES kopējams tirgum un Austrumeiropai gan varētu būt nu vismaz piekares ziņā, jo nu Krievijā ir krietni ņiprākām piekarēm jābūt - ceļi sūdīgāki kā pie mums !!!

Bet drīzāk es ar teiktu ka Vācijā var dabūt labākas atlaides !!!

WALA 09.09.2010 20:28

anonimikis rakstīja: tur nevar iebarot pa taisno hešus un pārkodēšanas algoritms ir uztaisīts ar baisām aizturēm. līdz ar to brutforcēties varat līdz 2012.gadam. Pēc tam jau vairs neko.

Bet padomā par variantu ka uztaisu 1001 kopiju konēratajam failam un palaižu vairākus process kas lauž vienlaicīgi - domā nesanāks?!?!?

WALA 09.09.2010 14:49

anonimikis rakstīja:

vari netērēt laiku RAR failu laušanai. tur ir aizsardzība pret brute force

Nu pastāsti kāda ir tā aizsardzība ( P.S. es piedevām no Lunix puses uz to visu skatos )

WALA 09.09.2010 12:19

tfu linku aizmirsu:

l22nemets.blogspot.com/...

WALA 09.09.2010 12:18

Šķiet vienā no šīm bildēm var redzēt ka Ņivai riteņu piedziņa tiek realizēta ar ķīlsiksnu - pa savam tas ir daudz vienkāršāks mehānisms nekā tā hidromotoru būšana !!!

WALA 09.09.2010 12:04

Nortel rakstīja: Laukos kaimiņam ir kombains Ņiva. Izskatās jau vēsturisks, bet strādā ideāli. Pats viņu remontē, daļas paspēja juku laikos savākt tik daudz, ka tagad pamazām nodod metālā. Ja ir kaut nedaudz līdzīgs jeņisejam, tad varu apjautāties par manuāli.

Īsti nezinu bet šķiet ka ne - vecā Ņiva nebūs līdzīga Jenisejai, tikai tik daudz cik jebkurš kombains līdzinās jebkuram citam. Škiet ka galvenā atsķirība ir tā Jeņisejas hidro piedziņa ratiem - tipa šitas lielais hidrosūknis + hidromotors kas piedzen ratus.

WALA 09.09.2010 11:59

Ozz rakstīja: krievijaa

avtoliteratura.ru/...

Ir jau iesaistīta tauta no mums draudzīgā Celica kluba Krievijā - tā kā pie tās agri vai vēlu tikšu !!!

Iedeva jau linku arī uz manuāli un to jau novilku, bet jop, lai jamo atvērtu jānosūta 9 Ls vērts SMS, es neesmu tik liels muļķis lai par "kaķi maisā" maksātu 9 Ls. Kad nebūs ko darīt tad to RAR failu palauzīšu palūrēšu kas tur iekšā, bet pagaidām pameklēsu "hard copy" tepat LV.

WALA 09.09.2010 9:55

Paldies visiem !!!

Galveno probzu ar hidro sūkni atrisinājām - pie vianas kaut kāds mazs sūda gruzis/skaida bija. Jamam tas sūknis ir gana intresants verķis tāds kā "divpakāpju", "pirmais" sūknis nodarbojas ar to ka pastiprina no kabīnes doto kloķa "komandu" spēku, un attiecīgi pārslēdz "lielā" sūkņa darbības virzienu. NU lūk un tajā mehānismā kas ar to "komandu pastiprināšanu" nodarbojas ir 3 dīzes ar mazu diametru (zem 1 mm), un mazākajā no tām bija iesprūdis gruzis.

Bet nu manuālis tāpat būs jāiet nopirkt, daudz kas vedams kārtībā.

WALA 02.09.2010 13:14

anonimikis rakstīja: var jau arī gabaliņu plutonija nolikt uz plaukta. lai neitroni silda...

Tikai dažiem radīsies neveselīga interese par tavu dušu + dažiem citiem var būt neomulīgi iet tur mazgāties.

WALA 31.08.2010 13:24

Ear rakstīja: ... Nekurina rasu naidu(pret CELICA klubu).

un tiem,kas neglauga pa spalvu(kāURSIM! ) BANU un pa purnu. jo slikts viedoklis NEdrīkst būt un NAV !

Kurš kadrs šito to vispār zin par to ka ar Celica klubu ir bijušas "runāšanas".

WALA 30.08.2010 15:35

Visefektīvākais radiators būtu tāds kur cilvis sēž virsū -min pedāļus vai kaut ko ļoti līdzīgu - darbina ģeneratoru, zem padirseņa pjezo kristāli, un tas viss kopā darbina kaut kādu sildītāju. Tehniski varētu pat uztaisīt ka "spararats" ir tipa ventilators, un saražotā enerģija silda spirāļi ventilatora vienā pusē.

P.S. tiesa istabu ar šo par 5 un vairāk grādiem būs grūti piesildīt, bet nu pašam būs silts - ar garantiju

WALA 30.08.2010 14:53

AAAA mļin es nemaz to radiatoru aprakstu neizlasīju, bet nu kā jau brmbrmm raksta - konkrēti "spārda" var jau rakstīt tuftu bet nu ....

P.S. cita starpā man mājās arī stāv eļļas radiators ko mēdzām izmantot iepriekšējā dzīvoklī - arī ar paša radiatora ribas nosedzošu korpusu lai sīcis rokas nepiegrūstu un pieri neatdauzītu - bija OK, tikai nu palēni jams telpu uzsilda, kā jau klasiskais radiators !!!

WALA 30.08.2010 13:03

Par konvekciju sauc to dabas parādību ka siltais gaiss (un ne tikai) ceļas augšup, un aukstais attiecīgi "krīt" lejup. šī parādība tiek izmantota absolūti visos radiatoros un , gan tos kas centrālapkures gan eļļas. Alternatīva konvekcijas radiatoram ir tie verķi ar kvēldiega spirālēm vai agrāk arī lampām (tipa "cūku" lampām) un ventilatoru, kad tiek veidota piespiedu gaisa plūsma.

Ar pēdējo var ātrāk uzcelt telpas temperatūru + mierīgi pagriezt lai tev silda kājas kamēr pati istaba sasniegs komfortablu temperatūru, bet jamiem ir arī nelaime ka šie ļoti ātri un pamatīgi nosausina gaisu (palielina statiskās elektrības rašanās iespēju, tipa telpās ar kompjiem utml. tas ir gana bīstami elektronikas ilgdzīvošanai !!!).

Eļļas radiatori istabu piesilda ilgākā laika posmā, bet gaiss netiek strauji sausināts ( protams ilgākā laika periodā tāpat gaiss kļūs sausāks, bet nu atkarīgs no gaisa apmaiņas)

WALA 24.08.2010 11:39

smaidiigais rakstīja:

Pirmais rakstīja: jamie izmantoja pribambasus... pūkam bija gaisa balons, karlsons ir mūsdienu helīša priekstecis, vienīgi degviela tāda dīvaina - zapte

nez ko brālītis pīpēja ja redzēja runājošu ventilātoru

Kad tevi pieskatītu Bokas jaunkundze, tad ne tikai Ventilators sāktu ar tevi sarunāties

WALA 24.08.2010 11:38

Raacens rakstīja:

Laikam nesen vienu un to pašu vācu romantisko kino esam skatījušies ,

btw: www.sciencedaily.com/...

Nepateikšu ko esmu skatījies, jo televizors jau kādu laiku kā man nav cieņā - vienus mēslus rāda, bet jā kaut kas tāds "galvā" bija iesēdies - paldies par linku - intersanti.

WALA 23.08.2010 22:29

AR bitēm jau nav problēma, dabas brīnums ir kamenes, kurām spārna lielums attiecībā pret masu atbilstoši klasiskajām "zināšanām" saka ka šitāds "ķēms" nevar lidot. Bet tokš lido !

WALA 23.08.2010 13:23

TDIOTS rakstīja:

ūūūja kas ta motorelim vainas?????? cilvs brauc un nesūdzas un arī par GL 5,7 nesūdzas

Tas tilpums, tilpums - to ko nevaru izdzert tas man par lielu

WALA 23.08.2010 12:10

TDIOTS rakstīja:

pilnigi buļļasū_di , ņem Starcraft 'u AWD -tur , ja kas ..., varēsi parvakties uz dzīvi .

O jā tas ir "Mega", bet nu tas motorelis mani ir vienmēr baidījis

WALA 23.08.2010 11:54

Ja godīgi, tad Shranam nebija ne vaines, vēl ir Toyota Previa kas man pašam patīk. Bet nu paša autora pieminētie ir daudz "šikāki" auto, tā kā iespējams Toyota nebūs viņa gaumē.

WALA 20.08.2010 10:06

"Velovečiem" tā turēt !!!

Arī kādreiz ļoti mīļa šī padarīšana bija, pat mazliet pa Kanādu un ASV esmu vazājies ar ciskudrilli.

WALA 17.08.2010 22:42

Sretsked rakstīja:

Kāpēc? Sabtranss gūs lielāku popularitāti,ja tam nenāksies tupēt korķos kopā ar visiem pasātbraucējiem un degunu urbinātājiem pie luksoforiem.

Lai nu kas bet sabtranss ar to nekādu popularitāti neiegūs, par to "rūpējas" RS. Reālāk ka pārsēdīšos uz ciskudrilli kamēr vien sezona to ļauj, un varbūt pat kā savulaik skolas laikā - arī ziemā to turpināšu - kādreiz tas ļoti patika. Cita opcija būtu vilciens.

P.S. bet kamēr vien man autosam būs stāvvieta, neredzu kādēļ izmantot RS, privātos - jā tos izmantoju kad Mārupe > Rīga javeic "vienpersoniski" - tad bieži nav jēga dzīt savu autosu !!!

WALA 17.08.2010 22:34

Sretsked rakstīja:

druknais1 rakstīja:

Kāpēc tev nav pofig kā ved baļķus (nekā personīga)???

Tāpēc,ka nejēgā pārkrauti baļķvedēji,it sevišķi karstumā, sajāj ceļus.

Patiesībā jau nu gan nepārkrauti čakarē tieši tikpat daudz tikko kā uzlīst lietus, vai vēl trakāk tās lietusgāzes ka te šogad reizēm ir raksturīgi. Man domāt problēma ir meklējama tajā ka tie ceļi ir būvēti CCCP laiku autosiem, kuru kravnesība labākajā gadījumā bija puse no normāla mūsdienu kravinieka. Pavisam nesen uz ceļa Jelgava -Tukums netālu no Rīgas -Liepājas šosejas tika remontēta pārbrauktuve, un apvedceļš bija grunteni. UN tieši apmēram ~15 min. pirms nogriezos uz tā "grants" ceļa man iznāca ar savu vieglo uzbraukt sākās pamatīgs lietus. Kad jau braucu pat to cēļu, tad tur jau pa lietu bija paspējušī izbraukt kādi pāris kravinieki, tiesa pretī redzēju tikai vienu busu un tā sajūta bija ka esa ar savu koyotu pēc vēl viena busa izbraukšanas vairs tur netiktu cauri, pat nebrīnītos ja arī bez busa kāds aiz manis jau iesēdās, jo es diezgan "nagla" bēru grīdā kad pamanīju cik mīksta un pamatīgi samīcīta ir piebrauktā "cietā" grants virskārtas daļa. Pa savam palīdzēja arī tas ka gan riepas ir platākas, gan autoss kopumā priekš vieglajiem ir paaugsts.

Tā kā grunts ceļi pa lielam ir sūdīgi uztaisīti - kā jau "ekspadomijā" un neviens nav rēķinājies ar to pat mūsdienās pieļaujamo masu tā kā pie šāda lietus kravinieki tikai tā "izkrīt" cauri ceļa piebrauktajai kārtai !!!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti