iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 27.07.2009 16:32

msh rakstīja:

Tātad - kas tajās mašīnās ir tik labs lai par to fanotu, ja ir reti sūdīgs svara sadalījums un priekšas bezpiedziņa? Motors? Ar to ir mazliet par maz...

AWD Celicām šīs "sliktās" iezīmes nav - un tie arī ir īstenie kulta auto. Tas kas daudziem patīk šajos vecajos auto - tie ir ļooooti ilgspēlējoši, ar visu to ka auto reizēm tik izmantots "spoortam", bet protams tikai tad ja tiek līmenī uzturēts. Motori ir labi uzlabojami utt.

Daudziem patīk arī kupejas dizains ar atvāžamām lampām utt. Tas auto ir labs kompromiss utt.

P.S. Bet nu pārsvarā jau tam nav loģiska pamatojuma - kam patīk tam patīk, kam nē - tam nē. Man personīgi patīk vairāki karstie AWD hatchi sākot ar Audi Urkām, bet pārsvarā tie visi būs 2 durvju auto. Un ir tikai viens 4 durvju auto ko es sev gribētu - Caldina GT-T, bet nu pašreizējā ekonomiskā situācija šķiet atliks šo iegribu uz labākiem laikiem.

WALA 27.07.2009 15:14

Pirmais rakstīja:

ko konkrētai celkai reāli dod tas kakumei grāmatplaukts?????

Uz šī auto un tam kam viņš to auto izmanto - pārsvarā tikai "skaisti izskatās"(atkarībā no gaumes), kaut gan šis aparāc mēdz piedzīvot arī 200+ km/h ātrumus un tad tam arī ir praktiska jēga.

WALA 27.07.2009 14:55

msh rakstīja: +1

P.N. WALA, nejauc "labs" ar "kvalitatīvs", neredzu īpašu labumu no tādas kakumei lāpstas

Te neredzi, bet es personīgi ļoti labi redzu - Celicām ( da i vispār priekšpiedziņas Toyotām) ir nejēgā viegla aizmugure ja autosā sēž tikai vadītājs, tipa uz lauku ceļa es jau kaut kur pie 60 km/h ar savu Avensi esmu "šķērē" gājis pat speciāli neizraisot sānslīdi ( protams savu lomu spēlēja arī platākas kā standartā lietus riepas)

Kakumei ir gan labs gan ļoti kvalitatīvs produkts, tajā skaitā uz izplūdes sitēmām !!!

WALA 27.07.2009 12:07

Maija_Eskuella rakstīja: Šis arī labs: "Tomēr, ciemojoties pie Xenon.lv, intereses vadītā Kakumei oglekļa šķiedras antispārna piemērīšana beidzās ar tā iegādi."

Kakumei... rofl

Neņirdz - labas lietas jamie ražo, tiesa pārsvarā tikai japīšiem.

WALA 27.07.2009 12:05

Pirmais rakstīja: logu mazgātāju sprauslu zilais neons

Ja voll - man tāds ir uz tās 2 litru Celicas ko pa 350 Ls iegādāju.

Vēl ir ūber krutie uzraksti uz sāniem, kā Greddy un kas tur vēl + bijušas ļoti skaistas spilgtas krāsas strīpas pāri visam autosam ( tagad šķiet ka tām pa virsu uzlīmētas melnas uzlīmes, lai jamās neizceļas.

AA un zils neons salonā kas spīzd uz pedāļiem. Vēl zem auto neesmu palīdis moš tur vēļ kādi uber tūninga brīnumi sagaidāmi.

WALA 27.07.2009 11:02

Pirmais rakstīja:

Sretsked rakstīja: SAAB klubs varētu- uzbūvēt ap pamestiem objektiem sētu ar apgaismojumu, nomazgāt, sakopt, saremontēt to dampi. Ktru nedēļu veikt sakopšanas darbus, organizēt dežūras,lai tak neiet postā Manta.

vai tu maz zini, kas ir "Manta"?

Manta arī ir Opelis

WALA 27.07.2009 9:43

msh rakstīja:

P.N. Man kak raz supra liekas kārtīgs pagarināmais aparāts, jo kaut kā par tiem supristiem, par kuriem kaut ko dzird, dzird, ka viņi tur kaut ko ļurbina, un ne jau priekš ielas

NU daudziem iespējams Supra arī ir pagarināmais, bet tam džekam es tā neteiktu.

Tāpat nez vai šo Celicu: celicaclub.lv/...

varetu saukt par pagarināmo - no ārpuses samērā parasta Celica, bet tas kas tajā ir ieguldīts tur krietni labāku \"metamo\" varētu \"sastiķēt\", nu M3 kā minimums.

Te par to Supru:

www.hotcars.lv/...

P.S. šiem auto skaistums \"no iekšām nāk\"

WALA 27.07.2009 1:40

msh rakstīja: Jo tālāk, jo vairāk nesaprotu, kādā bezsakarā parastajām šķībaču tačkām rodas īstie fani - tie, kas tās tačkas paši skrūvē[pie izņēmumiem piemetot imprežus, lūcijas un mazduļa vankeļus]

Tie kas brauc ar šiem "nesaprotamajiem" auto lielāķoties ir par sevi pāºliecināti cilvēki, kas var atļauties Brabus, tikai ar to atšķirību, ka viniem patīk jauda un bauda ko sniedz šie auto + nereti arī vēlme parādīt savas tehniskās zināšanas, taču nebūt neuzskata ka svarīgākā dzīves sastāvdaļa būtu pazīmēties ar sava "krāna" pagarinājumu - nu kaut kā tā.

P.S. Tādēļ ir LV relatīvi "necila" ielas Supra ar 600+ zirgiem, kura acīmredzot kļūs vēļ niknāka, jo cilvis jau strādā pie tālākas zirgu "ekipēšanas".

WALA 27.07.2009 0:54

msh rakstīja: Ideja kā māja - graizīt provodku A ko pēc tam - liksi karbuli un kontaktu aizdedzi?

Da tehniski šai konkrētajai - tā iet uz detaļām - pofigs - atkaºībā no tā kā ar laikiem būs. Gribās jau vienmēº visu pa skaisto, bet nu dažreiz tas nav to pūļu vērts.

WALA 27.07.2009 0:31

msh rakstīja: Tukša motortelpa ir dajebkam, kam ir izcelts motrs

daļēji - tam Gt4 kas man ir - motora izcelšana pat visai pamatīgi pajaucot pa augšu ir "real pain". Pa apakšu - itkā no problem, tikai es vēl joprojām neesmu atradis kā to visu izdarīt tā lai nebūtu jasipjas ar "provodkas" nost vienošanu, vai arī nebūtu jāgriež vadi - kas izskatās reālistikākais vairianc ātrai tikšanai pie motora. Un tas vēļ pēc tā ka gana daudz as lietas jau tika noceltas atseviški nost.

WALA 27.07.2009 0:04

msh rakstīja:

Koijoti tik sūdīgi uztaisīti, ka pie gandrīz tukšas motortelpas nevar samainīt provodku?

Baigais gudrīc

Tukša motortelpa ir autosiem līdz 1,8 litriem, bet provodka iet pa firewall pusi, un tur nav viegli tikt klāt ieplūdes dēļ. Pārējiem tur jau ir čābīgi. Un teiksim 2 litru turbo auto, kurā vēl būtu viss "faršs" (Piem. 1990 gada 5 paaudzes GT4 Celica) ir tā ka gandºīz vieglāk veikt "ķirurģiskas" iejaukšānas caur izpūtēju.

WALA 24.07.2009 20:36

Klauni.

Bet vispār tam auto vēl japºiecājas ka jams "ņaud".

P.S. bet vispār ir cilvēki kas ir tehniski apaļi 0, bet vienalga stiepjas pirkt kaut ko tadu ar ko bez ķimerēšanās vispār nebūs iespjeams braukt.

WALA 24.07.2009 14:41

Pirmais - no pieredzes pateikšu ka koyotam 2.0 motora vieta 2.2 neieliksi ta pa vienkāršo !!! Būs jāmaina praktiski visa provodka, ECU. un dies vien zin vēl kas. Automāta tādas pat motors vs manuāli slēdzamu kasti - arī neies kopā bez iejaukšanas elektronikā un tas viss maksā !!!

Bet par bremzēm - jā lūk tas gan ir iespējams, jo nu kas kas bet tām mašīnām ir daudz savstrapēji saderīgu detaļu arī ārpus konkrētā modeļa robežām - tik mļin jāmeklē, jo tie nolāpītie detaļu kodi var atsķirties pat vienādām detaļām.

WALA 24.07.2009 9:15

recluse rakstīja: Ew WALA, gadījumā nav kāds daļas no vecā 4AGE?

Nē diemžēl šāds motors vēļ nav bijis manās rokās.

Bet vispār pa brīdim kaut kādi pārdošanas sludekļi bija iekš celicaclub.lv parādījušies pa šo tēmu, tiesa nezinu vai tas ko tev vajag.

P.S. Ja ir kas īpaši deficīts ko tu nevari atrast, no kluba viens pastavīgi tagad šāncē iekš UK - moš no turienes var kaut ko atvilkt ( mēs paši pa reizei atvelk kādu UK/JDM Celicu daļām, bet nu 4A-GE nāca uz Gen4 Celicām, kas īsti nav mūsu interešu lokā ( nav LV daudz palikušas.)

P.P.S. Vēl jau protams tad rodas jautājums arī par to kuras paaudzes 4A-GE tevi intersē, jo mēdz jau būt līdz pat 20v ( kā viņu tur - silvertop laikam apsaukāja)

WALA 24.07.2009 2:00

Pirmais rakstīja:

ir bijusi viena ibļa ar hondu.... priekšējais gultnis kui derēja pēc visiem kodiem....kad samērīja veco, tad tas izrādījās pašas biezākāskomplektācijas gultnis....kāds bija nomainījis priekšējo piekari....

NU ja kāds zināja ko dara, tad protams visādus brīnumus var sataisīt arī Koyotam. Bet nu tur toč ir diezgan labi jāzina ko dara, citāk auzas.

WALA 23.07.2009 23:01

Uhh, nē laikam tomēr vairāk nebūs infas, 5S-FE ( tas ir 2,2 litru motors bija US Celicām) un tas ir mazliet atšķirīgs.

WALA 23.07.2009 22:50

Nu ņem par labu.

Diemžēl konkrētajam auto nekādu manuāļu man nav, un motoram ar šķiet ka nav nekas aizķēries .... ja nu vienīgi uz US Celicām tāds motors nāca, tad gan man moš ir kāda infa.

WALA 23.07.2009 22:44

Nez tas 5... numurs atkla neko neizsaka.

Teorētiski VIN vajdzetu šākties ar JT vai ko tamlīdzīgu, jo cik zinu tas Camry nekad eiropā nav likc, tā ka pirmais burc visticamāķ ka būš J iekš VINa, bet nu nākamais var aºī nebūt T, ja nu gadienā ir citā japānas daļa fabrīķis bijis.

Bet nu pēc koda "SV21L-UEMDKW" jau var daudz info atrast par konkºeto auto !!!!

WALA 23.07.2009 22:41

Škiet ka šis vajadzētu būt par tavu auto:

toyota.japancats.ru/...

WALA 23.07.2009 22:33

Gatins rakstīja:

Ir velviens Nr. Type SV21L - UEMDKW

O šis būs modeļa/komplektācijas numurs - no ši jau kaut ko var mēģināt izlobīt !!! Mirklīti - palūrēšu !!!

WALA 23.07.2009 22:30

Pirmais rakstīja:

pa šito laiku tam lūznim sen ir uzlikta vismaz puse detaļu,kas neatbilst

Baidos ka tu pat iedomāties nespēj kāda jobļa ir ar lielāko daļu dteaļu nomaiņu TOYOtam, ja vien maiņas nav 1:1 ar tādu pašu detaļu/motoru. Tas tev nav golps.

Tai pašai Celica Gen5 ( kuras nu jau man ir "vairumā") katram tirgum ir nelielas atsķirības + atškirības pa gadiem, kaut ražoja jamo tikai kādas 4 gadus ar kapeikām. ECU vien tam auto ir kādi vismaz 10 dažādi.

WALA 23.07.2009 22:24

Gatins rakstīja:

....paldies par atsauksmi...

izpētiju visu auto, nekur to kodu neatradu, vienīgie cipari kas varētu būt atbilstoši motora kodam bija uz siksnas aizsargvāka uzlīme ar kombināciju F3S-V52 zem svītras bija 160 F/E 10 uz 16....

Hmm, parasti aºī uz tā vāka ir, vai aºī vēlāk parādījāš aºī varinati ka ir uz vārstu vāka saskatāms no priekšpusēs normāliem lieliem burtiem/cipariem.

Bet vot šīs burtciparu kombenes ko tu iedevi - man neko neizsaka, un pa katalogiem ar neko pat līdzīgu neatrodu.

Tas 160F/E Vēļ kārbas kodu kaut kur atgādina, bet nu aºī dīvaini.

WALA 23.07.2009 22:20

ALternatīvs varinats ir iedot auto identifikācijas numuru, tipa VIN, vai modeļa kodu. Tad no tiem pašiem japancats.ru var izlobīt kas tam lācītim vēderā !!!

WALA 23.07.2009 22:15

Un vēl ja vien kāds vēl nav piedūris savu līko roku tam motoram un noslīpējis jau galvu, tad tavam motoram vārsti neķer virzuļus, pat tad ja trūkst sisksna !!!

WALA 23.07.2009 22:13

Dark_Side rakstīja: ir www.tolmets.lv

Tu laikam biezji kaut ko tur nodod ja šis ir tavs mīļākais URL.

P.S. Atšķirībā no daudziem citiem - man patīk veci "lūžņi" tipa kā hobijs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti