iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 06.05.2009 15:12

Kaksi atslābsti - tāpat redzams ka īsti nesaproti par ko runā. Skaitļus mēs visi redzam un mākam salīdzināt, bet no ta izpratne par atseviškām lietām nerodas

WALA 06.05.2009 15:10

Redzkur atradu to Supru par kuru runāju:

www.hotcars.lv/...

WALA 06.05.2009 15:04

Kaksis rakstīja:

WALA rakstīja: tas bija domāts ka iespējams Corvettes dzinējs ir lētāks pie lielākas stock jaudas !!!

Ne tikai lētāks, bet arī uzticamāks un mazāk kaprīzs. Un arī upgreida iespējas ir daudz lētākas.

NU šeit es tev vēl tā ka varētu piekrist, ka tā var būt - bet teikšu godīgi intersējies par izmaksām šajā jomā konkrēti neesmu. Tāpat aºī neesmu intersējies cik daudz šīs vettes dzinējs tur palielinot jaudu. JO kā jau rakstīju tad TOYO dzinēji ne tikai 1000 Zs ir pieredzējuši !!! iekš LV var sastapt pēdējās paaudzes Supru kurai no 3 litriem (tas ir stock dzinēja tilpums- neatminu, vai konkrētajai bija uzlikc stroker kits un kādas niknākas daļas) ir noņemti ap 600 lopiem bez sevišķam problēmām. Un puisis apdomā vai netaisīt līdz 1000 lopiem, kad jau tiešām ir jāpārlasa visas iekšas motoram.

WALA 06.05.2009 14:53

tas bija domāts ka iespējams Corvettes dzinējs ir lētāks pie lielākas stock jaudas !!!

WALA 06.05.2009 14:52

Kaksis rakstīja: Bet ja šitai korvetei uzliek stage 3 "paku", tad var nosmelt visus 1000 zs.

Kāpēc Latvijas labākais motoru būvētājs Dambis pārgāja no bmw dzinējiem uz korvetes?

Mja un uzliec "nekorvetei" Supra visu pašu krutāko ko vajag un nosmel 1600 Zs no ~ 3,4 litru motora.

Un runājot par Dambi - mums visiem līdz viņam vēl augt un augt un tādēl pateikt kādēl vinš tā daºīja es tev nevaru. Varu tikai minēt, ka BMW motors iepējams ne tik labi pakļaujas piemēram "tūnēšanai", varbūt noteiktos sacīkšu režījumos ir neizturīgs, vai ir kaprīzāks un grūtāk remontējams, bet tikpat labi varbūt ka vienkārši letāks pie lielākas "stock" jaudas!!! Kas ir labs ikdienas braucējam Kaksim nenozīmē ka būs pietiekoši labs sacīkšu braucējam un Inženierim Dambim.

WALA 06.05.2009 14:33

Kaksis rakstīja: bļe

catalog.auto.ru/...

vs

catalog.auto.ru/...

Redzi tehniski šis ir viens pimērs par tēmu ka amerikāņi var. Tikai protams atkal ir niansīte, ka Corvettei tie 600 išaki tiek noņemti ar kompresoru no 6 litriem !!! Bet BMW no 5 litriem -500 išaki bez gaisa "saspiešanas". Līdz ar ko tehniski tos BMW 5 litru aprīkojot ar turbo no tā motoriņa jau "atdotos" vairs ne 100 lopiņi no litra, bet jau savi 120, kamēr Vettei "tikai" 100 no litra.

Man slinkums vienkārši meklēt kurš no BMW tuninga kantoriem mēdza piemest turbīnu/kompresoru bembim, un tad salīdzināt ar tavu Vetti.

WALA 06.05.2009 12:29

Kaksis rakstīja:

Nav runa par noteikumiem. Ir runa par to, ka amerikāņi jau labu laiku izgriež pogas stagnējošajai eiropai un daudzās jomās, ne tikai autobūvē.

Runa IR par noteikumiem !!! Amerika pēdējos 50 gados nekur nekad nevienam nekādas pogas nav izgriezusi !!! Jā Henrija Forda laikā - jā tad gan Amerika bija vien ļoti progresīva zeme autobūves jomā, ir bijušas vēl pāris reizes kad amerikāņi ar savu autobūvi ir spīdējuši pasaules mērogā. Tas kur amerikāņi visai citai pasulei vinnē ir tajā ka viņu noteikumi ir pietiekoši brīvi, daļas salīdzinoši pieejamākas un arī autosports (t..sk drags) ir krietni vien pieejamāks. Tehniskā ziņā amerikāņi ir atsevišķos ļoti šauras specifikas lauciņos priekšā (kā smejies finansējuma un tehniskās bāzes iespejas viņiem ir labas), bet caurmērā viņi ir krietni vien atpalikuši no "stagnējošās" Eiropas.

Nemaz nesākšu iedziļināties tajā kādas izceslmes zinātnieki strādā ASV un lielu daļu izcilu atklājumu un eksperimentu ir veikuši !!!

WALA 06.05.2009 12:21

Pirmais rakstīja: zirgspēks pēc definīcijas ir kautkādas masas pacelšana par kautkādu augstumu kautkādā laika vienībā.....

ja pareizi atceros, tad tas bija apmēram 75 kilogrami pacelti par 1 metru vienas sekundes laikā

lai kustinātu vieglāku mašīnu tajā pašā laika vienībā vajag mazāk zirgus....

rezultātā apgalvojums par vieglāku mašīnu, tiem pašiem zirgiem un mazu degvielas patēriņu nav patiess

Hmm, tas ir intersanti, taču man šķiet tu skaties uz problēmu no nepareizās puses - jo mums vajag ar fiksētu jaudu "kasti" pārmūvot fiksētu distanci - 100km. Tātad atliek jautājums cik daudz degvielas konkrētās masas verķis aprīs tajā laika sprīdī kurā jams veiks tos 100km. Un jāņem vērā fakc ka kustība tev nav vertikāla, bet gan nosacīti horizontāla.

WALA 06.05.2009 12:07

Kaksis rakstīja: Ja rodas šaubas par amerikāņu motoru spējām, tad var salīdzināt eiropas un asv dragreisa līmeņus, da kaut vai F1 un cart.

Savu analfabētisma līmeni nav jāizrāda !!! Eiropas un Amerikas dragreisa līmeņi viņam. F1 un CART. Tev laikam sacīkšu sēriju tehniskie noteikumi ir kaut kas tāds par ko pirmoreizi dzirdi un par pašām sērijām ar droši tik no anekdotēm esi dzirdējis. Ja gribās tik ļoti kaut ko tādu ko var reāļi salīdzinat tad jāņem LeMans tipa sacīkstes, kurās gan auto ir daudzmaz līdzīgi gan aºī viss pārējais. Tiesa tam gan vairs ar parastu masveida autobūvi nav vispār nekāda sakara.

WALA 05.05.2009 22:02

Pirmais rakstīja: jūs pajolīši paskaitiet cik enerģijas ir iekšā 5litros degvielas....

pie jaudas 200 zirgi patēriņš nebūs 5litri.... vienkārši tāpēc, ka no degvielas to nevar izspiest

patēriņš 5litri būs tam pašam motorītim citos režīmos- tas jā!

p.n.

reklāmbukletu fiziķi joabnije, bļā

Hmm Pirmais - nesaki vis - tu neesi devis nekādus nosacījumus - nekas neliedz šādu konstrukciju realizēt piemēram uz elektromotora ar dīzeļģeneratoru bāzes + uz šasijas kas sver pārsimts kilogramus !!! Un ja vēl no kalna palaist.

Tie 5 litri uz 100km ir tikai viena neliela daļa no nosacījumiem.Bet tā protams auto ar masu 1100+ kg ( Celica Gen7) pie max jaudas ēdīs savus 15 - 20 litrus uz 100km atkarībā no braukšanas apstakļiem. Bet ja tiem 5 litriem nav jānoskrien 100 km vai ja tiem nav jāstumj/javelk 1100 kg !?!?!?

WALA 05.05.2009 21:25

iepriekš bija domā 300 Kkm.

WALA 05.05.2009 21:24

Lasu un ierēcu, dažiem pat nepielec ka krāna ūdens nav "tīrs" ūdens, bet gan ūdens ar visādiem sāļiem, bioloģiskas izcelsmes brīnumiem un ko tik vēļ neko.

A jūs te jau par nopietnu fiziku dodat.

P.S. Tajā US caru salīdzinājumā var likt TOYOTA 1,8 un 2 litri top dzinējus, BMW, Honda dzinejus kas bez turbīnām no ~ 2 litri bencīnniekiem noņem ap 200 zirgiem. Pie kam tagad ja nerūpētos par atgāzēm no "parasta" šāda precīzā dzinēja mierīgi noņemtu arī savus 300 Zs, pie tā ka resurss mierīgi paliek uz 300;000 km

Un pie kāda tilpumu lūdzu amurikāņi šādus ērzeļus dabon ????

WALA 05.05.2009 21:02

NU aber moš ir vienkāršāk iemest tehniskās pases datus par to kas par modeli utml. ????

Tas ka nav MA3 (Zubrjonok) - skaidrs bet vēļ jau bija SKIF, un vēļ pāºic kuriem nosaukumus nemaz i neatminu.

WALA 01.05.2009 9:36

Pirmais rakstīja:

ursis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

GangBoy rakstīja: www.ss.lv/...

eu,es to skuķi gribu.... aizdodiet kāds man to bēmēvē lūzni

njaa un tu domaa,ka ...ka vinja nelasa sho tofiku?

vispār man ir 84 gada 320tais bembis zilā krāsā

Skaties, tik var izrādīties ka paša "noskrējiens" nedērēs.

Tur tās gadu robežas man šķiet tik tam tavam BMW ar Dievu uz pusēm izpildās

WALA 29.04.2009 15:08

Centis_Nuudele rakstīja: Taisi to ķoci resnāku un zemāku, pietiks ar 10 cm nospiedienu.

Kasd nu tas ķocis orģinālā ir ar tādu ar dzīvojam.

Bet ja ņemam resnnāku ķoci jārēķinās ar to ka būs vajadzīgs niknāks domkrats + izturīgākas un platākas pagales ko likt apakšā !!!

Ta kā lai dabūtu 10 cm "gājienu" man domāt būs stipri neadekvātas cens domkratam un parējai konstrukcijai !!!

Bet anonimiķa teiktais strādā - tikai protams ne vienmēr tas ir ērti izdarāms.

WALA 29.04.2009 10:14

Centis_Nuudele rakstīja:

WALA rakstīja: Hidrauliskais uz vismaz 5 tonnām vēļ varbūt varētu, bet tam atkal gājiens parasti pamazs.

Un kādu gājienu tad tev vajag? Biezumus un serdes tak nespiedīsi cauri maisam , ne tā?

Hmm, parasti ir vajadzīgs apmēram 30+ cm gājiens, kas ne visiem hidrauliskajiem ir !!!

P.S. cita starpā maisu var nemaz nelietot - sanāk vēl labāk

WALA 28.04.2009 23:48

Tfu tekstam bija jābūt šādam - atkal sranijs touchpads nogļukoja.

ez vai tev ilgi tas domkrats turēs !!! Tomēr lai cik rūpīgi tu tur nebakstītos - skāba vide !!! Ne jau velti kaut kur 60 mm biezs vītņstienis ar specifisku vītni ar jau sāk atteikties pēc apmēram 25 gadu darba stāža

WALA 28.04.2009 23:46

Zoo rakstīja: Man bij doma auto domkratu izmantot vītņstieņa vietā.

Nez vai tev ilgi tas domkrats turēs !!! Tomēr lai cik rūpīgi tu tur nebakstītos - skāba vide !!! Ne jau pNU un arī spiediens ko tev jārada būs krietni lielāks par tiem auto pacelšanai vajadzīgajiem 1000 kg.

Hidrauliskais uz vismaz 5 tonnām vēļ varbūt varētu, bet tam atkal gājiens parasti pamazs. ar vleti aºī kaut kur 60 mm biezs vītņstienis ar specifisku vītni ar jau sāk atteikties pēc apmēram 25 gadu darba stāža.

WALA 28.04.2009 22:27

anonimikis rakstīja: par tām ābolu spiedēm. viens pazīstams "metālists" taisās sev tādu uztaisīt. varu paprasīt par izmaksām, un ja būs interesenti, tad varbūt sanāk arī pasūtījumi.

Hmm uzprasi gan, tehniski ir tā ka man viss no tās "vītņspiedes" ir OK kārtībā izņemot vītņstieni !!! (Un protams ka kluči jau ne reizi vien ir tikusi updeitoti pret jaunākiem.)

WALA 28.04.2009 17:00

Ak jā doppelkabīne protams tam L200.

WALA 28.04.2009 16:59

japcar rakstīja: 07' L200???

Pa cik tad šis lmājsaimniecības sapnis tiek Tev piedāvāts ja no 450lvl vērtas Skodas pārmeties uz šito zvēru.

Tas sapnis vienkārši ir līzēts, un cilvēkam ir problēmas ar jamā nomaksu, pagaidām tipa es jamo grasos īrēt pa ~ mēnešmaksu, un tad redzēs ko un kā tālāk. Mēneša "nomas maksa" ir tāda kādu labākajā gadījumā var sasniegt ar vecu nomas auto - zem 300 Ls.

Autoss ar pilnu faršu + automāc. + "būda"

P.S. Te jau nebija doma, ka man vajag obligati ūber-lētu auto, bet runa bija par cenu par kādu es kādu konkrētu auto ņemtu, un kam es jamo varu lietot.

WALA 28.04.2009 12:43

Sviestnesis rakstīja:

recluse rakstīja: www.ss.lv/...

Nav jaunas TA, pa gadu vecāka, bet vienā krāsā.

P.S. Un kā iet topika varonei - škodai?

kaut kāds mēsls....

un pat bez gāzes iekārtas....

Nu tā miskaste toč naf konkurents manam Super Auto!!!

Laikam potenciālaie pircēji tik ļoti gribēja tavu auto iegūt, ka sakāvās un cīņas karstumā viens otru piebeidza.

P.S. izskatās ka tavas Škodas vietā braukšu ar 2007.gada L200 vismaz kādu laiku, kamēr izlemšu vai tadu gribu un varu. Krīzei ir arī labās puses.

WALA 28.04.2009 11:33

anonimikis rakstīja:

WALA rakstīja: O velns - šamējie ungāri vēl vienu labu leitu ražo :

www.robix.hu/...

Mūsēja sulu spiede lēnā garā sāk atdot galus, ja kāds LV šitādu kat kur tirgo būt baigi feini !!!

ESU ATRADIS KAUT KO TĀDU - www.aboluspiedes.lv/...

Danke - patiesi ir tas kas vajadzīgs.

WALA 27.04.2009 20:04

DeaDMoroZZZ rakstīja:

TDIOTS rakstīja: www.ss.lv/...

nu patiik cilveekiem auto paarveerst par miskasteem

Auto īstiem pacaniem ... bez gaumes izjūtas.

Un ar šaurām trenūzenēm un trīssvītru pierītēm , tfu t.i. otrādi ...

WALA 27.04.2009 19:25

Āā es jau cerēju ieraudzīt ka beidzot pārdoc

Lasītākie raksti

Jaunie raksti