O velns - šamējie ungāri vēl vienu labu leitu ražo :
Mūsēja sulu spiede lēnā garā sāk atdot galus, ja kāds LV šitādu kat kur tirgo būt baigi feini !!!
O velns - šamējie ungāri vēl vienu labu leitu ražo :
Mūsēja sulu spiede lēnā garā sāk atdot galus, ja kāds LV šitādu kat kur tirgo būt baigi feini !!!
Einstein rakstīja:
Man šķiet, ka šamējos kopā krāmēja ar ungāriem un, ja nemaldos, tad ungāri joprojām tos taisa. Ne precīzi tādus, protams, bet principā ar Robix vārdu kaučkādi kultivatori tiek ražoti.
Japs - no turiens ar nosaukums ja pareizi atceros.
Ungāri - www.robix.hu/...
druknais1 rakstīja: Vai tad šitos ROBIX-sus nebūvēja SARKANAJĀ ZVAIGZNĒ? Tas jau turpat pie vef tilta bija.
Būvēja, un vēl labu laiku pēc rupnīcas iznīkšanas tur bija dabonamas rezerves daļas gan mopēdiem gan visam citam ko jamie ražoja !!!
uge rakstīja:
Da vienkārši obidna. Ineta pasaulē visi gudri, pareizi... A reālajā dzīvē reti kurš spēj tam ārprātam pretī stāties.
Tas protams ka obidna - (malziet idializējot) bet vai deputāts var nostavēt blakus katram mudakam kas bedrītes lāpa, vai grāvi rok.
Jāsāk pašam ar sevi, un jāprasa arī kvalitāte no līdzcilvēkiem. Tas ka ta kvalitāte nāks no "augsas" uz leju ir mazliet utopiski cerēt !!!
uge rakstīja:
Da bļin Dekster, ej pa deputātu. Sakārto šo valsti. Ziedo sevi idejas vārdā. Klucēt mēs visi mākam... Pie sevis pabubināt...
NU tev jau arī - kādēļ uzreiz par deputātu ?!?!? Varbūt vienkārši par būvuzraugu, vai attiecīgu specialistu ceļu nozarē !!! Ir skaidrs, ka ja vienreiz kautko neizdara kārtīgi, pēc tam vēl 10 reizes paspēj to nožēlot.
P.S. Es ar no ķieģelatkritumiem nebruģētu ceļu - sasalšanas atkušanas iespaidā silikats pāris gaods aizite pa peiskari, bet labs māla ķiegelis kādos gados ~10. Un pēc tam ar šo neizmantojamo ceļa segumu vēl ir jātiek galā un kaut kur jāliek kujna.
Varu pateikt tikai to ka pie Toyotam tādas var nemeklēt - tām tas mezgls pa tiešo pie Makfersona "svecēm" un plaukta skrūvējas klāt, un nepavisam ne pie "plakanas" virsmas. Bet citādi man ir Celicas stupicas uz pārdošanu, pie kam viena ir pusbeigta izjauktā veidā (un bez gultņa) . Jamajai ir neliels nodilums, un aftermarket gultnis īsti labi vais neturas virsū.
Viktos rakstīja:
neiebraucu pēdejā teikumā par to CP pensiju fondu ?!?!
Tas no sērijas ja mēdz reizi pa reizei izdzīt zirnekļus no trubām, jeb ātrāk braukt
Tiem kas auto grasās lietot pie 200 km robežas vismaz šad tad - nekādi nav ieteicams riepas izmērs kas būtu mazāks par diska platumu.
Viktos rakstīja:
ja bik nekorekti pateicu.
kr4 E39'ajam - nopirku diskus ar J8 R18, un domāju cik platas gumijas likt. Cik uzzināju min ir 215 un max laikam 245.
Nav taisnība - laikam Vācijā aizsākās "tūninga" "novriziens" ar riepām kas ir gana šāurākas par diskiem.
Pēc šī tūninga parauga - būtu pilnīgi OK, uz ~20cm diskiem likt 195mm un šaurākas gumijas
Bet protams normālos apstākļos absolūts minimums būtu 205 mm riepas uz 20 cm platiem diskiem. Ja grib braukt tā lai CPistiem pensiju fonds nodrošināts, tad protams minimums ir 215. ![]()
modena rakstīja: rītdienas scenārijs no nesenas pagātnes?
smi.liga.net/...
Šis viss liktos tīri vienkārši pāvarams, taču šī pēdējā ziņa par "algu palielinājumu" parāda virzienu ...
Yetti piedod laža komentējot. ![]()
Yetti rakstīja:
pēc loģikas 8J - 8 = no collām, ap 20cm... J malas konfigurācija...
colla=2.54 cm
diska paltums tev 8 collas kas = 20.32 cm
Ttad normālos apstākļo būtu jāzivēlas saķot ar 205 platuma riepām. Pārējais ir tikai un vienīgi tas cik resnas un augstas riepas tev lien arkās. Man piemēram lielāks par 205/55 R16 nelien arkās un draud berzēties gar MacPherson tipa "svecēm", jua šis izmērs ķer arkas ārmalu kad autoss pilnāks. Un amortiņu pusē pie jaunām riepām firkstus nevar iebāzt.
Kāds kantoris kas uzstāda signalizācijas un immobilaizerus, tev līdzēt nevar ?!?!?! JO citadi man nav idejas kam vēl tos vārstus varētu vajadzet.
Kaksis rakstīja: Nemīz dekster, es arī kādreiz ticēju, ka erabs un tamlīdzīgie kantori pārtiek no ziedojumiem un pārpalikumiem.
CCCP idejas mūžam dzīvo ... līdz sabrūk ![]()
![]()
Bez ekonomiskā pamatojuma (vai pamudinājuma) pat zirgs savu pakaļu nekustinās.
Uhh, atkal kaut kāds dīvains bazars jums te panesies. Neviens ERAB neredzot iespēju atgūt ieguldīto nelīdīs PAREX vai jebkurā citā bankā. Vai tad paši mēdzat tā aiz neko darīt noraut naudu podā - taču nē !!! Sīnī gadījumā mana uzticība šādam "projektam" ir lielāka nekā tā ko te mūsu valdībna izbīdija PAREX "sanācijai".
recluse rakstīja:
WALA rakstīja:
recluse rakstīja:
Vecajai suprai gadienā nav 2.8? Vismaz tāda čomam ir.
Tā ir pirmās paaudzes supra (un jā tāds ir jamjām motors), es par otro paudzi to bij domājis, un tehniski mūsdienās pat 3 -pēdējās paaudzes Supra jau ir vecs auto.
Vispār tā jau ir mk2, bet nu tas tā, ja man būs brīvs laiks, šogad būs ielās, jo pats viņš jau pāris gadus marinē.
O, ķīlē tik augšā celicaclub.lv ņem pulkā arī noklīdušās māsas Supras. ![]()
Ja ko vajag līdzēt - ir gali UK un ja ko vajag uzprasies tik forumā.
P.S. Jā pa savam tev taisnība - ja skaitam to kas bija Celica-Supra tad visas paaudzes pabīdās pa vienu paaudzi uz priekšu. Tobiš tas par ko tu runā tiešām ir MkII, Un tas ko es bija domājis jau ir MkIII.
recluse rakstīja:
WALA rakstīja:
Bet no auto kas manit intersē veco Supru 3.0 ar beigtu motori jau nometa pašā sludinājuma uz 399 Ls iekš ss.lv.
P.S. nu gan viss - veiksmi.
Vecajai suprai gadienā nav 2.8? Vismaz tāda čomam ir.
Tā ir pirmās paaudzes supra (un jā tāds ir jamjām motors), es par otro paudzi to bij domājis, un tehniski mūsdienās pat 3 -pēdējās paaudzes Supra jau ir vecs auto. ![]()
Atļaušos godīgi pateikt ko es ar šo auto darītu - norautu būdu un uztaisītu slēgto kravas kasti visādu mazizmēra loriņu vadāšanai ( jā jā vien GT4 Celicu jaucu daļās utml., arī dārza mazizmēra tenikai būtu OK. Bet tas viss ir figņa jo lien manas vecās Carinas grabažniekā + piekabi ar var piesiet astē ( pašam sava ir jāremontē, bet ir kur aizņemties ar apskati bez liekiem izdevumiem).
Tipa šāds auto būtu vienkārši nosacīti ērtāks, bet vajadzīgs jams īsti nav.
Bet no auto kas manit intersē veco Supru 3.0 ar beigtu motori jau nometa pašā sludinājuma uz 399 Ls iekš ss.lv.
Celica GT4 apdauzīta ~ 1500 Ls reklamējas.
Kaut kā tā.
P.S. nu gan viss - veiksmi.
Sviestnesis rakstīja: 500
NU nav ne tuvu vēlamajai cenai, pat līdz max pieļāujamai nedavelk. Vēlu veiksmi tirgošanā.
P.S. es tevi netraucēšu - rīt visticamāk mani šis auto vairs vispār neintersēs it īpaši tā kā iespējams esmu atradis to ko meklēju - Celicu GT4 ar apdaudzītu priekšu par puslīdz pareizām naudiņām.
Pirmais rakstīja:
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja: man vaig sasmalcināt dažus celmus
esmu atvērts piedāvājumiem
Tāds verķis jauns maksā 80 000 eur
man nevajag verķi
man ir celmu kaudze no kuras es gribētu tikt vaļā
A tev iAuto piknikotaju/talkotāju varza neder ?!?!?! tip lielu vai ne tik lielu ugunskuru uzkurināt ?!?!?! kaut gan tagad tas sranijs sausums, laikam nevarēs. ![]()
Maija_Eskuella rakstīja:
WALA rakstīja:
Jap lietu runā, man laukos nācās nogāztai eglai tādā pat garā izcīnīt celmu. Tiesa es gan ne līdz galam atraku, bet atcirtu skanes un pec tam ar traķi izvilku un aizvilku nakuj.
Paprovē kko tādu ar ozola celmu izveikt..
Da ozola celmu arī ar zāģi būs ko darīt ![]()
![]()
bet runājot par vilkšanu ar traķi - nemaz ozolu nevajag, vien paveca dzīva bet nolūzusi aliča - skuju zivilksi pat ar jauno 4x4 Belarusu - T82 nieka līdzinieku veinīgais kas notikās traķis tik rakās iekšā. Nācās kādu 1 x 1 metrs bedri izrakt un visu atcirst nakuj.
Sviestnesis rakstīja: nu manuprāt tajā auto nekas nav jāiebaksta, es jau visu esmu sabakstījis pirms T.A. tā kā domāju ka gadu ar to var gāzt bez bedām...
un ja Tev 600 škiet par daudz, tad varu nomest uz 550Ls.
Da labi tev neintersē mana piedāvatā cena, man tavējā. Es par tādu prieku absolūti max 450 Ls dotu, jo ar šo vēl mazliet pabraukt un tad vienkārši izmest lūžņos jo tas uatonevienam nebūs vajadzīgs pat rezerves daļās.
Pie kam 450 Ls tikai tad jams ir tip top kondīcijā , cik nu šis atbilstoši savam vecumam un pielietojumam vispār tip top var būt.
Jo kā braucams/ķīlējams aparāts tad man 3.0 Supra ar mironi motoru par apmēram šo summu ir daudz intersantāka.
Maija_Eskuella rakstīja:
Ko tur daudz- izroc ap celmu bedri, nomazgā celmu no zemēm, zāģim paņem kādu vecāku ķēdi, kuru nav žēl un nozāģē, cik tālu tiec klāt. Ja vēl nav gana, paroc dziļāku bedri ap celmu, sakrauj apkārt sausu malku un izdedzini to celmu, tā teikt- ar sentēvu metodi. +desas vēl varēsi uzcept
Jap lietu runā, man laukos nācās nogāztai eglai tādā pat garā izcīnīt celmu. Tiesa es gan ne līdz galam atraku, bet atcirtu skanes un pec tam ar traķi izvilku un aizvilku nakuj.
Sviestnesis rakstīja: Skate neiet uz beigām, skate nupatkā -martā - ir izieta.
Tu arī lasi, vai tikai drukā
Cena nav 300Ls bet gan 850 Eur, kas ir aptuveni 600Ls...
pa 600 ls man jams neintersē, pa 600 Ls es paņemu savu piekabi savedu kārtībā un iegūstu to ko man vajag, bet tavs dampis pēc šo 600 Ls nogrūzšanas prasīs vēl papildus līdzekļus. Tā ka pa 600 Ls man jams nav intersants.
Vienkārši pasktījos pēc SS - tur bija iebakstīst ka apskate 04.2009 - ko man no tā bija secināt.
P.S. Es jau sen esmu pieradis ka iAuto topicus pilnā garuma lasīt nav jegas, un pat pa diagonali vēl jāizvēlas kurus. Tā kā piedod ja vari.
Tiesa man tā sranā gāzes būšana besī.
Mazā krīzīte celtniecībā:
www.ss.lv/...