bobcat tu jau arī ne visi zina kas ir PRC ![]()
![]()
People Republic of China . ![]()
bobcat tu jau arī ne visi zina kas ir PRC ![]()
![]()
People Republic of China . ![]()
Yetti rakstīja:
WALA rakstīja: Bet vispār ir lielie traķi kas pēc GPS savā nodabā var strādāt.
kā ta ka var...
tik tie, stulpeņi, konstruktori, dafiga joystickus izdomājuši....
viņi speciāli, vai pieduras?
Noteikti ka pieduras - citāk būš tā ka traktorist spit a sluzhba idjot.
Da nē es nopietni - ir izstrādāts traķis John Deeram - čtoļi kurš pēc GPS tikai strādā, ja atmiņa tagad pavisam nav dubenā, tad bez vadītāja kabīnes pat bija ( skuj viņ zin kā jamie iedomājušies jamo no lauka uz lauku pārdzīt ?!?!?). Tik nezinu cik pieejams sērijveidā tas štrunc bija.
Bet kas ir pieejams sērijveidā - traktori aprīkoti ar GPSu, lai jamie precīzi pa "vagu strādā" teiksim laistot, miglojot un minerāļus sējot. Bet nu protams ka tur sēž dzīvs cilvēx iekša un dara to ko compis nevar !!!
Bet vispār ir lielie traķi kas pēc GPS savā nodabā var strādāt. ![]()
Yetti rakstīja:
a tāds kas pac mauc - nav radīts?
tjipa ātrgājamību ar TV pulti regulē... skaļāk klusāk = ātrāk lēnāk... kaut kā tā...
tūlīt atkal atraušos....
Hmm a kas liedz to pašu krievu dampi ar siksnām - uztaisi benķi uz riteņiem kas iet tai lamatai pa priekšu, ar siksnu piedzen vēl teiksim 2 liekus ratus, un kā nospiež pedāli tā teiksim tai frēzei pieslēdzas papildus 2 rati kas mazliet parauj to aparātu uz priekšu, Ja empīriskā ceļa vēl atroda atrast pareizos pārnesumus frēzei un piedziņai kas velk uz priekš - ideāļs dampis sanāk.
Kaut gan ta jau te tiešām pavelk uz "sexu" ![]()
![]()
![]()
Sretsked rakstīja: Tāpēc, ja vajag sastrādāt zemi, vajag kaut ko normālu. Ja vajag pafisties, tad tam ir krots un mtz.
Nē pa savam es piekºītu ka ir jāfišas, bet tikai tad ja ir slinkums 1 x izdarīt tā lai tas viss strādā kā nākas.
Bet es nononiecinu citus verķus - nav bijusi vajadzība pēc tādiem, tā kā šie ļoti pat OK strādā ( izņemot minētos mīnusus) un līdz ar to nav pieredzes ar tādiem.
Bet jā ja gribi normāļi strādāt tad reizēm ir vērts metināmo pajemt rokās. ![]()
Sretsked rakstīja:
Ja gribas papi.sties, tad labāk meklē te www.gribu.lv
Kas nu kuram - man strādā jau hmm - gadus 10 vai pat vairāk. Gan viens gan otrs no minētajiem. Nē t.i. sorry, pagājušgad parādījās pirmās probzas ar to MTZ tipa brīnumu ar krievu motoru- tā arī neizkustinājām - liekas ka aizdedzes probzas - bet tā arī neizjaucām laika trūkuma dēļ.
Nez es lieku uz krievu ražojumiem bet mazliet nopietnākā svara kategorijā. Bet nu man arī tur kur jams lietojas ir mazliet kur izvērsties.
Tas ka man izskatas apmēram šāds tikai daudz senāka versija:
Otrs ir tas krievu brinums kam uz siksnām piedziņa bija ( Ne tas kurš KROT, bet bija vēl viens - nosaukums no galvas \"izkrita\"). Bet tas īstenībā riktīgi besī, ne ar jamo var art normāļi, ne ar jamo frēzēt normāli, pa māliem lec kā traks un nevar noturēt, aber par smilti rokas iekšā ka prieks.
Tipa šitāds:
NU kompjūterdiags ir kompjūterdiags - tas kaut ko uzrāda, ja ir reālas anomāļijas kādā no sensoru rādījumiem. A tie aparāti spēj piemēroties diezgan plašam nebūtisko problēmu diapazonam - sākot jau ar sūdīgāku degvielu.
turbopiile rakstīja: nu jā, jo lai uzrādītu jumta zudumus būtu jābūt afikenajiem zudumiem.. a to cik silti ir bēniņos laikam grūtak..
a ar to vakumu, par cik man nav nekādas ventilācijas, pietiktu droši vien ar aizvērtiem logiem un durvīm..
atliek noskaidrot cenas un tad pieņemt lēmumu
paldies par padomiem
Hmm tev dilemma - ja nav ventilācijas tad logu hermetizēšana ir jāmēģina atstāt kā pēdējais līdzeklis - galvenais lai caur tiem pašiem logiem nenotiek pārlieka izstarošana. Jo ja tu safisīsi gaisa apmaiņu mājā - sāks visādi dranķīgi sēņuki uzmāķties un pašiem ar var gadīties ka slimosit vairāk it īpaši ja ir astma utml.
turbopiile rakstīja: nu nav tik traki aizdomas ir par vāji nosiltinātiem griestiem un paveciem logiem
Ehh, nu te es tev navarēs patekt kas ir jēdzīgāk., tehniski IR arī parādīs to ja pa logiem pa daudz "aiztek", bet griestus - VZZ, un kas ir relatīvi slikti - tas nebūs tik kvantitatīvi precīzi redzams. BET, tad atkal jautājums kā firma ar vakuumdampi mēra to gaisa "apmaiņu", vai vini bezmaz nodala hermētisku telpu no pārejām istabām un tad mērā šajā vienā konkrētajā, vai jamie to īsti nevar izpildīt, un nomēra tev mājas kopējo "caurumainību". Ja tas pēdējais tad IMo uzskatāmāks būs IR variants. - tur vismaz dalījums pa ēkas sienām.
Bet ja vari atļauties, tad ir vērts abus izveikt, gan ne uz reiz, bet teiksim novēršot lielāko lažu kas atklājas ar viena tipa mērījumiem.
turbopiile rakstīja:
neesmu vel ticis līdz cenām, ja WALA, saka, ka no rīta vēl varetu būt efektīgi, tad pēc cenu noskaidrošanas (cerams šodienas laikā pagūšu) varbūt varētu vienoties
man jau tiesi šķirbas aºī interesē.. vai jumts vai logi un tā.. tipa ar ko pirmo sākt un vai vispār ir kādi būtiski zudumi..
Pag ja tev aizdomas uz pārlieku lielām šķirbām ,tad gan nakuj to IR - tad močī ar gaisa "iesūcēju".
Es tak nevar uzminet kas tev turar to māju, mos tev vispāº stundu pasēžot virtuvē caurvejs muguru savelk tā ka nedēļu nevar atgūties.
Sviestnesi - tev jau arī Krīze bet pa šiko - ar TRAMVAJU uz muzeju !!!! Ar kājiņam krīzes laikā jāiet. ![]()
turbopiile rakstīja: bet es satraucos, ka parastajam termogrāfam ir pārāk augsta t°, vai tomēr kādā aukstā rīta varētu mēģināt?..
NU tev ir mājai kāda izcili melna dienvidu siena kura tiešām varētu saules ietekmē paspēt pa kādam 6-8 stundām reāli mainīt temparatūru par +10 līdz +20 grādi ???
Ja tev ir piemēram akmens mūra māja - tie mūri tikai visas vasaras laikā pamazām "izsilst cauri".
VWfans rakstīja:
batka rakstīja: Tāpēc, ka Vācijā daudz sapirkuši Dacias un tagad sak baidities par drošibu uz ceļiem.Saks tirgot Tata Nano vispar skate bus jaiet reizi pusgada
Redz, kur kāds vācietis jau nedaudz vairāk kā divus gadus brauc ar Dacia-Logan. Mašīnai 1,6 litru 105 zirgspēku benzīna motors, nobraukums gandrīz 65 tūkstoši km, vidējais benzīna patēriņš 7,3 litri uz 100 km:
www.spritmonitor.de/...
Hmm, IMO es ar ļoti līdzīgu patēriņu valkājos apkārt ar savu Avensi ar "baudāmu" 1,6 litri 110 Zs ( kad bija jauns) motoru.
BTW vēl jau neesi neko nokavējis - naktis ir aukstas vēl joprojām, un domāju ka mierīgi var IR foto uztaisīt agrāk no rīta.
Problēmas varbūt var rasties ar austrumu vai dienvidu pusi ( mērījumu precizitati), bet uzskatami tas vienalga būs ![]()
turbopīle ši metode nav slikta, bet saprotams tiešā veidā tendēta uz to lai mērītu cik daudz un kur tev ir visādas liekas spraugas. Pie kam štrunc ja tev tās spraugas ir pārlieku daudz - sūdīgāk ja izrādas ka tava māja vispār neelpo. Ko šis verķis neparāda - cik daudz siltuma tev izdalās/zūd "starojuma" veidā caur sienām, jumtiem utml.
Tobiš ja gribi un vari aļauties tad ir jātaisā gan šāda tipa audits, gan arī tas ar infrasarkano staru fotogrāfiju. bet kurš būtu ieteicamāks - VVZ, jo patiešībā atkaºīgs no tā kurā virzienā tev tas siltums vairāk zūd. Es laikam personīgi par "caurvēju" mazāk uztrauktos, bet vairak par to kas no sienām "izkūp".
Ozz rakstīja: kur var nopirkt ventiļu gumijas
Domāju ka Centrāļtirgo tur kur tirgo riteņus ir.
Tad pie jaunās Ģertrūdes baznīcas tas riteņu veikals uz Brīvībenes simtu kurš tur numurs ( tipa krusts ar Cēsu ielu).
Gandrā ar noteikti ka būs.
ZZK - nezinu, tur parasti visi ar mašīnas ventiļiem nāķuši, ko esmu redzējis, tā kā moš aºī nebūs.
Zoo rakstīja: Šodien staķikos rinda.pie riepu pumpēšanas vellapēdiem!
Hmm, nu es nopirku k-kādu pumpi šim nolūkam pirms pāris dienām - jo nu katreiz meklēt Statoil, vai ko līdzīgu ...
Agrāk kad Statoils pie dibena gandrīz bija, tad gan izmantoju. ![]()
rudens68 rakstīja:
WALA rakstīja: ... Lēnā garā ar sievu domājam vai nopirkt Rav4 mazlietotu, vai noņemt no kakla kadus pāris gadus dzīvokļa krīta. Kaut kā tā.
...
Kapēc izvēle krita uz rav ?
bez īpaša iemesla, vienkārši patīk, nu vēl tiek apsvērts Honda FR-V, tā paša iemesla dēļ, bet te jautājums vienkārši par to kurš būs labāk nokomplektēts, patiks/nepatiks krāsa, diski nu karoč tās lietas kas ir nepraktiskas. ![]()
![]()
Pie Toyotas labāk tas ka ir iestaigāta sevisa taciņa, atlaides utml.
NU labi ja jau visi tā nopietni atbild nu tad es ar savu "Soviet Story" pastāstīsu. ![]()
![]()
Es jau kādus gadus pāris mierīgi braukāju ar vienu no vecākajiem iespējamajiem Avenšiem. Remontējos pie dīlera caur un caur.( Idiots ne
). Protams gan ne visas detaļas pie dīlera pērku bet pa detaļām kuras uzskatu ka orģīnāļas ir pārākas - tur toč. Tagad izdomāju izveikt eskperimentu ( nomira priekšas amīts pēc 215 Kkm) ar neorģinālajām daļām ( jo faktiksi orig. amīšu cena man ir tikpat liela kā pārlasīt visu priekšas piekari ar neorģinālām), tikai mainīju nevis tikai amjus, bet tiešām visu kas "jājas" no A-Z priekšas piekarei līdz pat visiem piļnikiem jauniem. Esmu nopircis UK Celicu GT4 ko lēnā garā iztirgoju pazīstamiem cilvēkiem detaļās. Lēnā garā arī skatos kā sev šādu hobij-auto nopirkt, vai varbūt salasīt pa detaļām (tas arī būtu intersanti - tāds lielu vīru Lego
). Lēnā garā ar sievu domājam vai nopirkt Rav4 mazlietotu, vai noņemt no kakla kadus pāris gadus dzīvokļa krīta. Kaut kā tā.
Paradumi īpaši nav mainījušīes, tikai tas ka sievai bums uz veselīgu pārtiku iestājies. Tagad 5 x izlasīs jebkura produkta sastāvu un visas cietžāvētās desas jāpērk pašam utml. ![]()
![]()
He taisnība - dīleru servisos ar rindas mazākas, cenas patīkamākas utt. utjpr.
Sliktums - tas ka tomer i jūtams ka parādās ielās vasaras braucēji. Kustībā sāk palikt haotiskāka !! Tik tam ar krīzi nav liela sakara.
daži mīl to santīmu joprojām, bet daži pērk lietas ko santīm-mīlētāji nevar aizsniegt... nē t.i. lietas kas neļauj sanci 3 x apmīļot. ![]()
Prieks ka ideja noderēja. ![]()
msh rakstīja:
A pričom te iesmērēšana? Varbūt sataisa kā pienākas?
Teiksim tā tādus filantropus pie mums es neesmu redzējis kas sataisa kārtīgi auto un tūlīt pārdod !!! Izņemot varbūt ja runājam apr retro !!!
Saprotu ka skate iet uz beigām utml probzas briest. Ja jamā tev vēl negrasās gluži mirt un šodienas laikā pa 300 Ls esi gatavs atdot, es varu padomāt kur jamo pielietot.