iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 02.04.2009 19:42

jugasvilli rakstīja:

jaaanis rakstīja: www.tvnet.lv/...

Varēja vēl nosaukumu izdomāt, piemēram, Rols Roise, būtu īsts urļiku vāģis.

Njea ta kaut kādu China Rulz priekš īstiem "vēdekļpirkstiem".

WALA 02.04.2009 10:14

Tie kas ņem sasistu auto parasti zina ko dara !!! Protasm ir jau arī kadri kas jamo paceļ un kādām iesmērē ( tādiem gan pa purnu ).

Arī es esmu šo to sistu pircis, tikai protams tādu kam priekša vai kāda viegli maināma detaļa ir togo - braukšanai. Nu un tad ir otra kategorija kas man tagad garažā stāv - hobijautosam rezervesdaļas un arī iztirgošanai.

WALA 02.04.2009 1:22

Sviestnesis rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: ai. Tak nemaz tik traki. Man ir viens Meistars zināms kurš par 12 latiem ņem kārbu nost,pa 18 ls ceļ dzinēju ārā...

Interesanti, cik pēc tam izmaksās atpakaļ uzstādīšana?

Pasaki lūdzu atklāti,ko tas Eskuella nozīmē? Uzvārds,tēvavārds,pagaņala,slapjie sapņi vai Tavs dvēseles stāvoklis?

Tu laikam esi patāls no IT, ja līdzību ar My-SQL nesaskati !!!

WALA 01.04.2009 15:21

Kaksis rakstīja: Te var redzēt ka seene ņi******* nerubī no kinemātikas.

Nu fisdjec - tāds gudrinieks te atvilcies aš diskutēt jau kauns metas.

WALA 01.04.2009 11:58

Ech slinkums palika Anec topicu meklēt tādēļ šeit:

www.autonet.ru/...

Izrādās pasaule vairs nemāk būvēt lētus auto

un sāk brīnīties par krievu \"megarulziem\".

WALA 31.03.2009 12:37

Kindzulis rakstīja:

tad atliek iestaastiit jamajam kas ir 1 un 0 un kaa to savietot ar zazu

A tur jau vienkārši ar 1 atstutējam gāzes pedāli kad laizam lejā no 0.

Un zapiņš iegūst labu paātrinājumu G apmērā.

WALA 31.03.2009 11:50

Fridrihs rakstīja:

WALA rakstīja: ... tā "kartes" tāds ir visai nosacīti. Vienkārši tā jamās jorprojām mēdz saukāt.

WALA rakstīja: msh - tas viss IR viena vienīga programma un nekas cits !!!

Matemātikā tās sauc par daudzu mainīgo hiperplanknēm.

"Programma" vienkārši vizualizē 2 mainīgo hiperplakni redzamā attēlā - "kartē".

Te es vēl varētu piekrist ka tas ko tu uzskatāmi redzi ir "karte", bet es toēr atturētos saukt pašu ECU kodu par karti.

WALA 31.03.2009 11:48

msh rakstīja: Tiem kas brīnās, kāpēc karte ir karte, nevis programma - te piemērs www.track-monkey.co.uk/...

vot pļē - "karte" ir visai nosacīts nosaukums tām daļām, kas savā dziļākajā būtībā ir pietiekami vienkārša programmas sastāvdaļa.

Ceru ka jebkura parasta čipa/mikorshēmas "kodēšanu" tu nesauc par karšu "zīmēšanu", bet gan par programmēšanu.

WALA 31.03.2009 11:23

msh - tas viss IR viena vienīga programma un nekas cits !!!

WALA 31.03.2009 10:31

P.S. protams kā Seene rakstīja - tā "kartes" tāds ir visai nosacīti. Vienkārši tā jamās jorprojām mēdz saukāt.

WALA 31.03.2009 10:28

msh:

NU tad skaidrs ar tevi.

iesākuma paskaidrosu kā bija jāsaprot tās 4 degvielas kartes "oktanam" par ko rakstīju. Koijoti spēj strādāt ar 4 dažādiem oktānskaitļiem aš no kādiem 90 tajiem., līdz ar ko pēc tavas loģikas tur vajadzetu būt 4 dažādam kartēm, lai piemērotos katram oktanciparam. Bet protams ka dzīvē tā nav, jo viņam vispār ir PH kād ir oktān cipars pats par sevi - jams ņem kopējo bildi no visiem sensoriem un tad izvēlas degvielas "karti", un nevar teikt ka jams kādā brīdī ņem galvā pārsvarā oktāncipara mērījumu.

Tas kas teiksim VVTLi koijotam ir - tas ir dazadas vadības "kartes" pirms ~6000 apg. un tad ir kartes pēc tam kad nostrādā šis te vārstu "lifts". Tam konkrētajam auto ECU laikam pavisam 8 kartes bija.

WALA 31.03.2009 9:52

P.S. ja runātu par japāņiem, tad pēc tavas loģiskas msh sanāk ka viņiem vismaz 4 oktāna kartes būtu vajadzīgas !!! Un tad vēl augstapgriezienu mainamu sadales fāzu gadījumā vēl vismaz 4 pašām "augšām". Un tad vēl kāds pārītis dažādām sensoru "avārijas" situācijām.

Ja vēl tu runātu par kaut kādām pirmatnējām iešprices sistēmām, nu tad vēl es varētu mēģināt ticēt, bet ne jau mūsdienās !!!

WALA 31.03.2009 9:49

msh rakstīja: Par degvielas kartēm neiet runa un tās oktānskaitlis neietekmē

Tu mani te mēģini piečakarēt, jeb tiešām domā ka ir kaut kāda atšķirīga karte katram oktānskaitlim un tad vēl kaut kādiem citiem "režījumiem" ?!?!?

WALA 31.03.2009 7:43

msh rakstīja: Interesanti, tie rīgas nariki spertu maģi kas vizuāli izskatītos pēc trešās žigas radio ar piecām pogām?

narikiem hopuj viņi reizēm neredz tālāk par savu degungalu.

WALA 31.03.2009 7:40

msh rakstīja:

WALA rakstīja: BTW vienu daļu japāņu benzīnauto auto ļoti labi var "nočipot" ielejot 100-to bencīnu.

Ne nekas klāt jāliek ne jāmokās, nepatīk ielej atkal 95-to un brauc p "lēto".

Kāds vēl čips, kompim ir divas aizdedzes kartes, vājākā zemākam oktānskaitlim, agresīvākā augstākam un ar to arī viss ir izteikts...

A tu starp rindiņām ar māki lasīt !!!

BTW pa lielam ECU ir krietni vien vairāk tā saukto "karšu" nekā tu šeit esi minējis !!!

WALA 30.03.2009 23:39

Īsāk sakot jāiegādājas pipargāze un labs "rādāmkoks" laužņa izskatā, ar to pirmo "sķaudam" visādiem priaderiem sejā, un ar to otro "rādam" kur tādām padibenēm ir vieta. Doma pamēram skaidra.

Ozz, klau a kas notiek cilvēkam, ja uz tā ķermeņa daļām uzpūš kādu gāzi kas smagi dzesē, līdz pat sasalšanai ??? Moš var neamputēt uzreiz "knaģus", bet vienkārši parūpēties par to lai pacients bez nopietnas operācijas šīs ekstremitates nav spējīgs lietot, ja vispār ???

WALA 30.03.2009 20:44

BTW ideālā gadījumā vajadzetu lai to kaut ko iepūšot, vai iešļircinot jamajam būtu reāli neaptīkami, bet ja ieņem dozu teiksim stundas laika, tad arī koka mētelītis uzprasās.

WALA 30.03.2009 20:42

anonimikis rakstīja: jāņem vērā tas, ka tie nariki likumīgas metodes nesaprot. no tā izejot arī jārīkojas.

Kurš te ar medicīnu bija uz tu - moš ir kaut kas kas tiem mudjikiem izraisītu ne pa jokam lomkas ???? Kopš bračka pa galvu dabūja un tika aptīrīts man ar tāda slēpta vēlme ied=st dvēselē kādām tādam.

WALA 30.03.2009 20:21

Maija_Eskuella rakstīja:

Tavs kanāls? www.youtube.com/...

Nope - nav mans, bet izveidošanas brīdī bija pietiekami unikāls worldwide.

WALA 30.03.2009 20:16

Pirmais rakstīja:

pirms tam ir jāpiesien pie kājas šņore lai nepārpeld uz otru krastu un nenotinās

kuj tu Daugavā k-kur aizpeldēsi ar drēbēm, tikai labs peldētājs vai ronis to var izdarīt. Vasarā peldamlaikā gan - tur ir daudziem šances

WALA 30.03.2009 16:57

Mja zinu to ka jams no A līdz Z bija elektronisks, to ka jamam nebija pārak viegli piemest iztrūkstošos pagriezienus utml. bez kā pie mums jams nesertificējas. Un to ka sākumā veči importējot jamiem diezgan prasti to visu taisīja.

A ļa dibengaitas lukturos iesper pavarotņikus, un zem bumpera iznesa tos mazos lukturīšus - vienā pusē dibengaitas gaism un otra migliniex. Pēcak jau sāka zolīdāk iestrādāt iekš bumpera.

WALA 30.03.2009 16:53

anonimikis rakstīja: kaut kas līdzīgs vwfanam ?

nope, nekāda sakara ar mašīnām un fanošanu A-La no V-(ārda) Uz-(vārda).

Vienkārši sepciāls burtu salikums lai pēc iespējams mazāk līdzīgo. Citāk kombinācija kas citādākā viedā ietver manu ID bija reizem jau aizņemta līdz aš 88 numurētajam pārstāvim.

Vienīgais jutos nepatīkami pārsteigts pēc gadiem uzzinot ka vēl kāds izmanto šādu nic + arī par to ka kaut kādā valodā arī eksistē šāds vārds, tik skuj viņu zin ko tas nozīmē.

WALA 30.03.2009 16:31

Sretsked rakstīja: No tad ir WALA ?? 'Waļi ot sjuda' ??

Kas tev tie par Vaļiem no turienes ???

W - ALA

WALA 30.03.2009 14:31

BTW vienu daļu japāņu benzīnauto auto ļoti labi var "nočipot" ielejot 100-to bencīnu.

Ne nekas klāt jāliek ne jāmokās, nepatīk ielej atkal 95-to un brauc p "lēto".

WALA 30.03.2009 14:26

Kaksis rakstīja: Ja ir tāda iespēja, paskataties kādreiz dragreisa motorus. Tur ne tādas vien "neiespējamas" lietas var redzēt. Pat standarta benzīna motoru, kuram max. apgriezieni ir pacelti x2 no stock.

Ja jau par šito sāki "praktiķi" davaj sper ārā, cik tad ir tiem dragsteriem, funnycar vai stock tie agpriezieni, un cik tad ir to motoriem "standarta" apgriezienu.

Nez vispār zini kas jamiem blokus ražo ???

Un ar ko tos aparātus darbina ???

Lasītākie raksti

Jaunie raksti