Īsti nopietni tas nav ņemams, bet intersanti šā kā tā !
Sastrēgumu risinājumi - skudrupūžņa mācība :
Īsti nopietni tas nav ņemams, bet intersanti šā kā tā !
Sastrēgumu risinājumi - skudrupūžņa mācība :
Sandis_UR rakstīja:
WALA rakstīja: Ni fisdec, kāda kuja pēc jāriskē ar savu darbu un stāvokli sabiedrībā kaut kādu štrunta 100 Ls dēļ par LV apskati un drošināšanu ?!?!?!
Šī vietējā "loģika" man kaut kā neaiziet !!!!
OK, ja jauns gurķis iekš UK, un tur ir problēmas par pieņemamu piķi nodrošīnāties, nu tad ir jāmēģina apiet tas 6 menešī gadā, kaut gan arī nu nakuj tur to mašīnu vajag, ja vien neizmanto to tiešajiem darba pienāķumiem !!!
IMHO iekš UK apdrošināsana maksaa no 500 LS uz augšu par gadu.
Pareizi bet runa bija par Lv auto ar Lv apdrošināšanu - un tas nu ir lētucis. Un patiesībā time kas nopietni UK darbijas, vienalga ir vērts drošināties uz vietas ja to var atļauties( un nevar atļauties visdrīzāk "jauni gurķi" ar sporta auto ).
P.S. Es gan tagad nepateikšu cik tieši maskāja 30 + gadīgam čomam vietējā UK apdrošināšana uz Previa, bet man škiet ka bija pat zem 300 Ls uz gadu. Un Toyota Celica GT4 (sporta auto) viņam ar bija tīri ceļamā cenā.
Ni fisdec, kāda kuja pēc jāriskē ar savu darbu un stāvokli sabiedrībā kaut kādu štrunta 100 Ls dēļ par LV apskati un drošināšanu ?!?!?!
Šī vietējā "loģika" man kaut kā neaiziet !!!!
OK, ja jauns gurķis iekš UK, un tur ir problēmas par pieņemamu piķi nodrošīnāties, nu tad ir jāmēģina apiet tas 6 menešī gadā, kaut gan arī nu nakuj tur to mašīnu vajag, ja vien neizmanto to tiešajiem darba pienāķumiem !!!
Da mljin arābu FWD drifts vienkārši spārda t=su:
Patiesībā Avensis no ārpuses tiešām neva nekāds lielais auto, bet iekšā situācijā ir daudz patīkamāka.
Ar Lanceru ir līdzīgi salona izmēru ziņā ![]()
Oops pārmēriju koyotam tomēr ir gaismekļi ar 185x125 mm aptuveni.
Vēl ja visi striķi trūkts tad arī lauksaimniecības mašīnām nāk kaut ka ļoti līdzīgs vismaz Hella "Module 164 x 103" pēc izmēriem ļoti līdzīgs, tik neesmu pētījis kas ar to staru kūli, bet nu ar itkā būtu jābūt.
nomiks rakstīja:
WALA rakstīja: ...Arī Auto tika nomazgāts par velti...
Pie labiem dīleriem tas pat neskaitās kā bonuss!
Piekrītu, es ar nekad neesmu redzējis mašīnas mazgāšanu savā rēķinā pie servisošanas, bet jebkurā gadījumā ne visos servisos tā ir ![]()
Ak ja vēl ir vieglie autosi kam tādi nāk Nissan SX200 (S14 ???)
Porsche 924 un 944.
Vienai daļai no manis minētajiem ir orģinālā bez gabarītiem (Celica).
Ja ir baigi čābīgi ar palīdzību, nu mēģini tad man PM, moš man Hella kravas auto optikas tirgonis ko var līdzēt. ![]()
Nu kā lai pasaka, konkrētu atbildi sniegt nevaru neesmu meklējis, bet tādi pat lukturi nāk Celicam no 87-93 gadam. Mazdām 323 ar paceļamajām lampām (ar laikam līdz k-kādam 93 gadam), tad vēl nezini vai tād paši bet vismaz tā izskatās ir kraviniekiem - Scania utml.
P.S. Man ir tādi lukturi uz Celicas ko tirgoju daļās, bet a) lukturu stikls ir ar plaisām b) tie ir UK lukturi, tobišh tiem staru kūlis uz citu pusi
Kaksis rakstīja: Stundas likmes ir aitu cirpšanai...
Nerauj krenķi, aitas cērp jebkurā gadījumā vismaz 1x gadā
alisters rakstīja:
a, ja slēgtā piekabē?
Lasīt angliski māki - tā ir tava problēma pierādīt ka autoss ir mazāk par 6 mēneši gadā iekš UK, nevis Britu policijas !!! Būs jārāda pavadzīme kurā ir kā minimums tava autosa numurs, vai VIN !!!
Celica GT4 vienam jaunam UK gurķim izmaksāja 1500 mārciņu ( nezinu vai uz gadu vai uz pusgadu) , kādēļ jamais to autosu vienkārši pārdeva. ( tagad tā Celica pāris nedēļas rullē pa Latvijas ārēm)
PIereģistrēt vienkārši - bet apdrošināšana vietēja jauniem gurķiem ar "spoorta" auto ir fatiski otra mašinas vērtība. Tādēļ jau tur braukalē ar 1,2 litru megatūnētiem autosiem.
Tiem kam 30+ gadi un jau kāds pieklājīgāks vadītāja stāžs tā apdrošināšana pat uz sporta auto ir OK.
Mja skāba cena tām cilvēkstundām !!!
Pat Toyota saloni/servisi nav dikti apamklēti un līdz ar to viņu darbs ~27,xx Ls bez PVN par stundu tiek "aplikts" ar atlaižu koeficientu.
Manā gadījumā laikam bija kaut kas ap 50%, bet tas atkarīgs arī no konkrētā darba. Arī Auto tika nomazgāts par velti, nu un vēl tur šādi tādi bonusiņi no WESS.
Bet principā par visu parasti vienojas pirms darbu viekšanas ( arī ar dīleriem, pie kam nereti ar jamiem pat vieglāk, jo viņi diezgan labi zin kāds ir atvēlētais laiks konkrētam darbam) , ja pats piekriti - nu ko lai saka - nākamreiz būsi gudrāks. ![]()
Kaksis rakstīja:
Da viņš tos EU "sporta" auto uzvelk kā mazos. protams, nedaudz jāuzlabo piekare. Tas pats discovery tests parāda, kas ir kas.
Ja jā, un tiklīdz tev ar Corveti būs jāpabraukā pa Eiropas standarta ceļiem ( ne bāņiem) , to tavu Corveti uzvilks kā mazo ar parastu Lotus Elīzīti ar 1,8 motoru ( kaut aºī kā autoss tā mašīna derīga tikai hardcore sporta mīļotājiem, jo diendienā tas auto ir neciešams)
Kaksis rakstīja: Zinot kā ar veco 5.7 korveti varēja uzvilkt jebkuru pie mums sastopamo auto, var tikai iedomāties ko var izspiest no jaunā 7.0 dzinēja. ferārī ir pagātne, kolekcionāru sapnis.
Amrikā varbūt arī kaut ko ar to Vetti var iesākt, bet Eiropā tev no tā motora uz šitā auto nekādas lielās jēgas nebūs. Kaut aºī jams ir viens no labākajiem US autosiem vadāmības ziņa tas vienalga nav ne tuvu jebkuram no EU sporta auto.
smaidiigais rakstīja: latvijai vairs nepiešūt holokaustu - divi žīdi nupat kā izglābti
(C) kaut kāda žurnālistiene vakar pa rādiô 1
Tai žurnālistei tagad pielikt algu - pateica to kas diezgan daudziem uz mēles. ![]()
![]()
![]()
Pankūka, nu nah šities sīkie izvēlas tādus auto ar kuriem ir vēl jāmāk braukt. Pie kam šis konkrētais BMW man šķiet bija ar pietiekoši mīkstu priekšu "ja pareizā vietā trāpa".
Butu kas sakarigāks i visi vēl būtu dzīvi !!! Kaut gan drošības jostas "āpšiem" ar nav cieņā !!!
STALINS rakstīja:
...
Vispār slesera bizness salīdzinājumā , ar kaut vai lemberga, ir sētas krāsošana vs gleznošana.
(šķele šajā kontekstā varētu būt datorgrafiķis)
Nez lūk par Šķēli, man gan ir aizdoma ka diezvai datorgrafiķis, labākajā gadījumā tikai grafiti tēlnieks, kaut principā liekas ka pat sētu nejēdz nokrāsot. ( Tas uz tā fona ka pa lielam visi viņa biznesi faktiski ir bankrotējuši vai pārdoti citam - un šajā ziņā Lembergs un Šlesers tomēr bišk citā līgā ar savu spēju vadīt biznesus. Jā par nodokļiem vēļ varētu droši ka piesieties šīem kungiem, bet nu mūsu valstī tak VID nav nopietni ņemams !!!)
O mlins kā modena dod, zin var jau but ka no Šlesera ir kāds labums bijis, bet pasta "nojāšana" līdz klinķim ir kolektīvs viņa un iepriekšējā Sat. Ministra darbs. Iepriekš LP savu dzīvību tīri normāļi vadīja, un būtu bijis vēl labāķ ja viens labs projekts 90-to sākumā būtu aizgājis kā plānots. Bet ja jams būtu aizgajis tautas, ļoti iespējams Pasta Banka būtu izveidojusies pati no sevis, un Pasts būtu centrālā valsts maksājumu/pārskaitījumu iestāde !!! Bet tas tā - tā tagad ir retorika.
Ceļi labi - dīvaini, bet man pēc tā neizskatās, jo liela daļa naudas jau tur ir nevis akcīze ( un skuj viņ zin kur tā paliek ?!?!?) bet Eiopas līdzfinansējums. Kur tur kādi šīs nozares pārstāvju nopelni - nespēju saskatīt. SAvukārt par dzelzceļu un lidostu man ir atsauksme no cilvēkiem no iekšpuses, ka sliktāk nav, bet vair ir kas reāļi labāk - nu to pēc gadiem 5 ātrākais varēs redzēt. Protams ir kaut kas arī sliktāk, bet ir lietas kas ir labākas. Vai gluži Šlesera nopelns - varbūt, bet kā jau minēju vēl īsti nezinam vai no tā būs kāds labums. Personigi es uzskatu ka šajā brīdī nav īstais laiks mēģināt attīstīt lidostu, kaut arī saprotu ka mūsu cilvēķiem ir vajadzīgs darbs utt. un arbūt ir iespēja pārvilināt pie sevis kādu aviokompāniju piedāvājot šeit "bāzes" lidostu ( kaut XVZ kur ņems inženierus šô ļotenu apkalpošanai - LV taču tādus vairs "neražo".
smaidiigais rakstīja: www.delfi.lv/...
jopcik teksts....Pateicoties vienotai vadībai, unikālai pārvaldes struktūrai, veiksmīgai sadarbībai ar vadošajām pasaules finanšu institūcijām. Mums ir sadarbība ar 300 lidsabiedrībām, kuras mēs atvedīsim uz Rīgu, padarot Rīgu par Eiropas un Āzijas satikšanās vietu - tranzīta centru, galveno galamērķi Baltijas reģionā....
gatavie Jaunie Vasjuki, va zin...
Smadzeņ - jākļi. Labāk būtu pastāstījuši ko LV valsts tajā visā iegulda. ![]()
japcar rakstīja: To WALA:
Palasiju aprakstus >> Ar Avensi tās remontu summas Tev labas salasās.
Oficiālas daļas arī nav lētas jau normāla gada autiņiem.
Par šo - es jau kādu laiciņu biju saziepējies uz svežaku no salona, nu un nauda ar tā kā vislaik turās tīri OK, tad nu sāku sevi pieardinat pie dīleru servisa.(mazohists ![]()
![]()
, bet tad no otras puses viņi mani nav piečakarējuši un spējuši nodiagnosticēt precīzi visas probzas un faktiski visu laiku tā mašina zolīdi kalpo līdz ar to - nu negribās lai vienīgais ģimenes auto kaut kur nolūztu pusceļā it īpaši ja sieva pie ruļļiem !!! )
Kā jau teicu smaidīgais, ja kāds vēl vēlas snowchalenge papriecāties ar Celica ( arī ar FWD) un atdot pēcāk par 200- 500 Ls atkarībā no stāvokļa, noņēmējus atradīsim ![]()
Raacens rakstīja: www.westauto.lv/...
200 Zs ar PVN

un zemāk acīmredzot minēts bez PVN - 170 Zs.

