iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418
WALA 06.05.2007 12:01

nafigators rakstīja:

Da pļin apskaties, kāda sporta-MTB`iem un šosejniekiem "zobu attiecība"...

Ar MTB uz 45/50km/h jau tukšgaita aiziet....

Sasipies, vai kas ar tevi ??? Nekas nekur MTB neaiziet, tikai ar traktora riepaam uz asfalta ar taadu aatrumu vienkaarshi neiet. Ja uzliktu lisenes ( nekad gan konkreetajam MTB taas neesmu virsuu licis) tad pa asfaltu arii vareetu savus 45 km/h izspiest.

Starp citu (ja nu bazars par to) neviens nekad nau aizliedzis zobratu kasetee nomainiit zobratus, un MTB ar shoses riepaam nemaz tik ljoti netapaliks no shoses ritenja. Un var jau panjemt parasto tuurisma velo ( nau domaac RU tuuriists - tas gan i meesls, smags, un regulaari bremzji netur), kam var iespiert shoses velja ritenjus ( peec diametra) ar shauraam riepeleem un domaaju ka arii savu 60 km/h var izspiest.

P.S. nevienaa gadiijuma runaajot par aatrumiem nav domaats ka tiek braukts lejaa no kalna vai kaadam uzkabee vai aizveejaa.

WALA 06.05.2007 9:45

DeaDMoroZZZ rakstīja:

tas tarkshiks bija reti pretiigs, bet bez "blekiishiem" diemzheel uz priekshu tikt nevareeja

traktorenes arii protams bija labs risinaajums, bet vienalga tik pat viegli ievainojamas kaa parastaas "desinjas" un diemzhel leenaakas man videeji 1-2 riepas nedeeljaa gaaja....

Starp citu - mani noveerojumi ar MTB(ar shosejnieku neko daudz nav sanaacis nobraukt) liecina, ka tas cik viegli riepas iet ir baigi atkariigs no pretoktora raxta attieciiba pret konkreto celja segumu. Absoluuti gluda (taada kaa te tagda muusdienas lej) asfalta varianta - bezprotektora riepas rulle, ja ir kaa agraak kad peec asfalta uzlieshans veel uzgaaza taas granita shkjembas - tad "traktorenes" pat labaakas, un ja ir uz lauku celja tad MTB riepas rullee. Vieniiigi ar shaurajaam riepinjaam tik buutiski nejuut starpiibu uz asfalta seguma,

Un ar sporta richuku 60 izspiest - nau ko dariit, es ar to pashu MTB ar traktoreneem par asfaltu max 35 un uz gruntenes ~ 40-45 km/h vareju pacelt, pie kam es nekad neesmu treneejies ritenbraukshanaa, kaut gan bija laix, kad braucu ljoti daudz.

WALA 03.05.2007 16:30

Vai gadienaa nau taa ka nereti elektronikjis = autodiagnostikjis un otraadi, tad nau briinums ka arii provincee maksaas labu kaapostu.

WALA 27.04.2007 14:20

gonzalless rakstīja: [ Tjipa, ``zemaa shasija``?) t.i.Kaajas loti iisas, bet rumpis garsh)?

Jeps tieshi taa arii ir, lidz ar ko "benkju" izveele ir diezgan kritiska. It iipashi njemot veera ka videeji katru otro nedeeljas nogali tiek braukc uz laukiem 180+ km. kas ir laika zinjaa no 2 -3 stundaam atkariibaa no Riigas "aizcieteejumiem".

WALA 27.04.2007 12:54

Tad es daudz labaak juutos peedeejaas Previas pashaa aizmuguree seezjot neka Suburbanaa.

WALA 27.04.2007 12:53

Gnoms rakstīja:

nu tad jau auto nav vainīgs.... un stāstīt citam, ka auto neērts, tāpēc, ka Tev veca trauma....

NU nepreciizi izteicos - taa nau trauma, runa ir tikai par auguma proporcijaam. Tipa seezjot esmu vienaa auguma ar 205 cm gareim cilvekiem bet taa mans augums ir kopaa tikai 185 cm. Pie shaadas kombinaacijas venkaarshi visu izsaka muguras atbalsta konfiguraacija. Un taadeelj sorry, bet Suburbans nau eerts.

Pie kam jams nau eerts arii iekaapshanas zinjaa un aizmuguree seedeet ar nemaz nau patiikami, kaut vai videejaa rindaa.

WALA 26.04.2007 20:31

Gnoms rakstīja:

1. Un Cherokee ar slim tires baisais visurgājējs?

2. kad viš (suburbans) Tev nelikās ērts?

a) kad gulēji šķērsām braukšanas virzienam...

b) kad gulēji kādā no braukšanas virzieniem...

čoms jēma Suburban 6.5Td (janvārī) un brauca uz Austriju slēpot... 6 cilv (iesk pusaudžus) +daļējs ekipējums... staro vienkārši...

texti par grūtu bērnību, čuguna rotaļlietām un tml - PN...

kāds Tev tieši bij Suburbans?

1) Visaa visumaa Cheroks uz standarta ripuljiem ir ljoti OK visurgaajeejs pret Durango vai Chevy Suburban. Ja peedeejos pieveido peec savas (offroad) gaumes tad var no jamiem ar daudz ko izspiest ( tiesa ir arii labaaki - ar iisaaku baazi - auto kurus paarveidot). Nemz nerunaasim par stabilitaati liikumos, lai gan USA kur tika ieveerteets Cheroks un Subs sevishkji daudz pagriezienu nemaz nau jaaveic pie magjistraales aatrumiem. Bet Cheroks anyway rulzeeja nemeeraa.

2) Nelikaas eerts tad kad bija vairaak par stundu ar taadu jaaceljo apkaart. Te gan tekshu godiigi laikam speelee lomu mana auguma iipatniibas - neviens no US auto ko bija pietiekami ilgi iespejams USA ieveerteet nespeeja nodroshinaat labu seedpoziiciiju ilgaak par stundu - peecpuse saaka nemeeraa saaapeet. Taja pat laikaa ar BMW (E34 - tad veel jams liekas bija pat razjoshanaa) un VW T4 2 -3 stundas nebija probzas iztureet.

Pamtaa mana peecpuse laabaak "uzvedas" Recaro tipa benkjos, nekaa diivaana tipa. Ir arii dazji iznjeemumi, kur aciimredzama lazja ar Recaro tipa benkju konstrukciju - piem. VW Passat 95 gads - tur man pat mazaak kaa stunda paiet pirms vecaa kaite par sevi atgaadina.

Taatad ap 95/96 gadu tas bija un Suburbans pavisam svaigs.

WALA 25.04.2007 10:18

Mans viedoklis par dzjipiem ir taac, ka Cheroks - veel vecais kantainasi bija labs kompromiss gaazhshanai pa celjiem un arii saliidzinoshiem bezceljiem. uz celja jams stabils un taa.

Par Durango un citiem taadiem un lielaakiem US dzjipiem - nu bez papildus apriikojuma vinji ir suudiigi apvidnieki ( excessive weight on slim tires), par komfortu ( piem. Chevy Suburban) arii veel var striideeties - man tas Chevy nelikaas eerts neviena virzienaa. Landcruisers un (laikam arii vecais Dzjeris) ir lieta, tikai ja apkarina ar sliekshnjiem tad uz celmiem karinas tikai taa.

WALA 23.04.2007 17:13

uudza rakstīja: Elkšņi 29233782... tur visko var nopirkt...

NJu ta jau var Auto Lego ar meegjinaat -26444441

WALA 23.04.2007 16:19

Un jaa arftermarket - nedabuusi, manam ieprieksheejais saimniekz pie AMSERV nomainiija, jo pagriezieni esmot gruuti sleegaajushies.

WALA 23.04.2007 16:18

Piedod, bet ir vien lieta - IMO tie sleedzji visi ir vienadi, jo miglinieki aimuguree ir visiem 4 EU razjotiem auto. Man priekshaa nav miglinieku, ir tikai tie aizmugures, un uz taa sleedzja gan gals grozaas, ( tuvaas/gabariiti) gan arii taac "gredzens" ar ko tos aizmugures migliniekus iesleedz ( domaaju ka ar sho arii prieksheejos sleedz).

WALA 20.04.2007 15:07

Iisti dzjipisti pa iAuto netusee, a tie kas te tusee var braukt ari ar parketniekiem un veel vieglaakiem dampjiem.

WALA 20.04.2007 15:00

Kamikadze rakstīja: cik i skatiiti tie velliishi, tad ar 12" ripuljiem neesmu redzeejis, ka buutu bremzes paredzeetas vai iespeejamas ...

NU bat tad aciimredzot ir taas kas stradaa pagriezjot pedaaljus uz atpakalju. Mana siicha velo taadas nav ir "trikshkjene". Ja bez bremzeem vispaar - nu tad tas i Piiii..

WALA 20.04.2007 14:43

Kamikadze rakstīja:

tas jau uuberadvanceeti ... mans siicis veel nav tik liels - vinjam bremzes veel nevaig

Tici man - vajag, mans veel nau iisti 3,5 gadi aizsniedzis, bet tas aatrums ar kadu minas ir bishku pa lielu lai vareetu izmantot citus bremzeeshanas panjeemienus - it iipashi jau nu ja Riigaa jaalieto dalju no laika tas verkjis.

WALA 20.04.2007 13:38

Kaut kaadus peec skata cieshamus redzeeju Briiviibas (201 laikam) pie jaunaas Gjertruudes bazniicas, jeb tur kur saakas Ceesu iela. Bet cenas nemaz napaskatiijos, par cik citas lietas mekleeju.

WALA 20.04.2007 13:34

Ja tu miili savu siici nepeerc visaddu kuinju.

1) pasties vai siicis vispaar bremzes varees nospiest ( maneejais savam velo nevar, nomainiiju arii brezhu "ruchkas" - jo orgjinaals ir lazja, bet probza ir arii bremzes - astpere pa niknu, un nau nekaadi regulejama, taa kaa arii to es dabuushu mainiit)

ruchkas leetaakas saakas ar 4 Ls, bet tadaam siicis ar mzzu kjepu nemaz neazisniegsies pakalj. Cik bremzes mazaak pa 20 Ls IMO nekas normaals nesaakas. Ja var atrsts tos kam ir bremzeeshana uz atpaklaju pagriezjot pedeeljsu - mosh ar to ir labaak.

2) svariigi lai raamis ir normaalis nevis kaut kaada xernja kas locaas kaa punkji. un arii papildritenjiem tas pats.

3) ir veerts paskatities kaadi ventilji jamam naak, ir vieni alja krievu laiku velo - taadus ja vajag jaunus tad vieniigi mosh latgaliitee var dabuut, tagad naak kaut kaadi modernaaki uz to pashu principu, bet tajos vecajos caurumos bnelien iekshaa un ari nenobliive kaartigi.

WALA 16.04.2007 10:08

Kindzulis rakstīja:

ursis rakstīja:

jaunaas kraasas IR miikstaakas.-nodeva ekologijai un hvz kam.

jaunaas kraasas uz uudens baazes ir.. ekologjija ibio

www.formula.lv/...

Starp citu SAABiem man liekas jau no 900 OG laikiem bija uudens baazes kraasas. Citiem iisti nezinu kad ieviesa, bet nu tas nau nekaac baigais jaunums kas buutu paraadiijies peedeejos 4 gados.

WALA 16.04.2007 9:46

Graberis rakstīja: Nē nu, to es saprotu, ka no mazauto nevar gaidīt nezin ko, bet tas, ka pēc 3 mēnešu lietošanas man ir vairāk skrāpējumu nekā sābam pēc 6 gadiem, nedaudz tracina.

Saac beidzot braukt kaa cilveex nevis slapstities pa kruumiem.

NU nav vairs tie laiki kad klaaja 10 lakas kaartas. Tiesa gan tevis teiktais arii mazliet izbriina, mosh savu auto meedz apstradaat ar to "smilshpapiiru" kas pieklaajiigaa valodaa tiek saukts par automaatiskjaam automazgaatuveem ???

WALA 13.04.2007 12:21

Mdriver rakstīja:

Kamikadze rakstīja: nee, ibo vareetu buut pashvaks apriikojums tam bezmotoram

par mopēda motoru gan fakts, bet sievai varētu pietikt

Njemaz i nau taac mopeec, ja maak labi shtepseleeties, no policijas shausssmiig biezji jaauzmanas pat pilseetaa.

WALA 12.04.2007 19:31

NJu LV tieshaam ir ljooti maz, zinu kadas 3 laikam 2 paaudzes kas ir LV. Gribi kaut ko npietnaak zinaat, tad jaarakaajas par aarzemju forumiem, jo MR2 iipashnieki gan shad tad uzpeld ar TOYO klubiem saistiitaas maajas lapaas bet reti.

Man ar taada doma bija njemt bet nu kaut kaa laikam tomeer esmu nosveeries par labu Celicai kaa otrai mashiinai. Kas tieshi iisti nepatika tai MR2 gen2 tad ir taas svars, gan gen1 gan gen3 masa ir krietni mazaaka. Iisti jau gan vairs neatceros, bet liekas ka tad tas pasaaciens ir liidzveertiigs Gen5 Turbo 4x4 Celicai peec masas.

WALA 10.04.2007 18:24

Man domaat optiskie sensori, lai arii vareetu izcelties ar izcilu precizitaati tomeer shaadai smagai tehnikai neder. Pat peles optiskaas peles meedz "aizkakaat", kur nu veel ieriici kurai "dubljus" jaamaisa.

Tad praktiskaaki liekas tie sensori kas tiek izmantoti auto motoros uz klokjenes vai sadalenes apg. noteikshanu. Un tie liekas bija tehnologjiski kaut kas liidziigs no taa ko raimondsm mineeja, vot tikai bija slinkumz lasiit tos linkus. Principaa laikam dabaa bija sastopami divu veidu shie te elektromagneetsikie sensori - iduktiivie un kapacitatiivie ( ja vien pareiz atceros).

WALA 10.04.2007 14:16

raimondsm rakstīja: es arī ne, bet visas pasaules gudrības mērs ir dekstera kūdras kauss - vai varam to vietā nolikt vai ne

Eu a dafai gailju kaujas atlikt, man iAuto kaa e-resurss saak arvien vairaak kaitinaat - saturs saak atgaadinaat meeslu chupu uz kuras dazjaadi gailji salasaas un labaakaja gadiijumaa "sameeraas".

WALA 10.04.2007 12:09

2 deks

klau a tu reaalu risinaajumu meklee, jeb raimi esi noleemis pie vietas nolikt ???

Vienkaarshi man shi probleem liekas interesanta, lai arii neesmu ne elektronikas gjeenijs nekaa.

WALA 09.04.2007 23:18

deksters rakstīja: Protams, pagriešanai var izmantot rotatoru, bet rotators ir jādarbina ar roku un tas ir liels laika patēriņš-pagriezt strelu, nopozicionēt kausu vajadzīgajā leņķī... Tad, kad paplats kauss ir tieši pretī ekskavatoram, tad ir ok, tiklīdz torni pagriež uz vienu vai otru pusi, kauss pagriežas līdzi un rokot sāk veidot apli,kas man neder.

Panjem uz vienu klokji uztaisi divas funkcijas, kad strela griezjas, kauss (ar rotataora paliidziibu) griezjas preteejaa virzienaa - ar taadu pashu lenkjisko aatrumu. Acimredzot buus nepiecieshams kalibreet to kausa piedzinjas briinumu atbilstoshi nosaciijumiem, citaak objektiivi es neredzu efektiivu veidu elektronikas pielietojumam. + attiecigi teiksim nospiezjot pogu tas klokjis straada tikai kausam - kaut kaa taa, bet nu gan jau tev labaak zinaamas visas taas nianses - vieniigos manipulatorus ko esmu redzeejis un dziive darbinaajis ir mezja tehnikai.

WALA 05.04.2007 23:57

Runaajot par datchikiem - mees izmantojam datu centru monitoreeshanai (air temp., humidity un flood utml.) bija dazji sensori ko vareja kalibreet. Bet dziive pieraadiija, ka arii ar to var rasties probzas, teiksim novietojot mitruma datchiku datu centraa blakus rackam(stalazjaam) tas nereti raada paaugstinaatu mitruma daudzumu, jo aciimredzot blekjis atstaaj iespaidu vai nu uz gaisa mitrumu taa tuvumaa vai uz datchiku ( kondensaats ja nu kads to nezina datu centraa nedriikst rasties, taapat kaa nedriikst buut paraak saus gaiss lai neraditu statisko elektriibu) . Taa kaa ne vienmeer tas datchiks ir beigc.

Aa un veel jau nekur nau teikc ka vada pretestiiba neizmainaas, pa starpu tak naak arii kaut kaada kontak-ligzda, kuras pretestiiba pie shaussssmiigi preciiziem meeriijumiem var astaat iespaidu.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418

Lasītākie raksti

Jaunie raksti