modena rakstīja:
WALA rakstīja:
NU baac kuru ritenju piedzinja ir visiem tajaa TG izmantotajiem auto.
tur kur viss ir simetrisks
Labi gaidi vien pretpiemeerus, citaak jau taapat neticeesi, ka pie vainas ir mazaak slodze vai berze uz konkreeto ratu.
modena rakstīja:
WALA rakstīja:
NU baac kuru ritenju piedzinja ir visiem tajaa TG izmantotajiem auto.
tur kur viss ir simetrisks
Labi gaidi vien pretpiemeerus, citaak jau taapat neticeesi, ka pie vainas ir mazaak slodze vai berze uz konkreeto ratu.
Reku trapiijas viens VOLVO ar LSD
modena rakstīja:
neee...... pa labi....
starp citu paskaties Top Gear 9 sezonas 3 seriju kad Klarksons uzdo pa gāzi savām Camaro....
tur starp citu arī citi auto izspole taja pasā testā....
NU baac kuru ritenju piedzinja ir visiem tajaa TG izmantotajiem auto.
modena rakstīja:
Tā kā Avensis ir JAPĀŅU... šiem UK tirgum neko nevajag piedomāt... toties Eiropas....
Tikai gribeeju piebilst ka Avensis nav Japaanju, tas ir caur un cauri tikai UK razjoc auto, gan JAP, gan UK, gan LV,DE utml. tirgiem.
Bet saku velreiz tam nau nekaada sakara ar droshiibu, un reaala dziives pieredze arii sheit ir atshkjiriiga.
UN ja taa padomaa tad priekshas piedzinjas auto ja saakt vilkt labais ritenis tad auto tiek nests pa kreisi, nevis pa labi.
modena rakstīja:
taisni - tā ir teorija.... noskaties takš to video vienreiz... tur ar visām sagriezstām stūrēm brīnumi notiek.... vai tad IT specialistam ir norubīta pieieja YouTube?
Taa veciit nau teorija, taa ir reaala dziive, gadiijumos kad jaabrauc pa sameera slideniem, sniegotiem utt. LV celjiem. Un es piekriitu ka priekshas piedzinjas aparaatiem gadiijumos kad zem ratiem ir vienaads segums buus shaada uzvediiba, gadiijumos ja tiek iespiests griida un panaakta izbukseeshana. Bet aliek iebraukt piemeeram irdenaa sniegaa, kad tur vairs nevareeis pateikt kurs buus tas rats kursh tev saks 1-ais bukseet.
modena rakstīja:
tas nav gluks- ta ir drošība!
jo ja izspolē labais ritenis - tad mašīna novirzas pa labi, ja kreisais - tad pa kreisi un mašīna jau atrastos kreisājā braukšanas joslā... tas taču ir loģiski! un tev ka IT specialistam arloģiku taču jādraudzējas....
bet tu te mēģini izstāstīt ka ir kaut kas neprognozējams ......
Nee tam ar DROSHIIBU nau nekaada sakara. Jo ja par shadu droshiibu kads domaatu, tad tam pasham Avensim ko tirgo UK tehniksi motoram buutu jaatrodas otraadi, lai tad ieguutu "pareizu" pusasu izvietojumu ( pec garumiem) un attieciig piestuureeshanas (d)efektu.
modena rakstīja:
ko tur meklēt - vienkarši atbild - uz kuru pusi tu vēlētos lai ziemas pastākļos uzsākot braukšanu tava auto purns aizietu - pa labi vai a kreisi?
PS. Atbilde taisni neder - jo sākumā vienmēr izspoles viens ritenis pirms kaut kas noslēgsies... pie tam pie riteņiem parasti pieiet dažāda garuma pārvadi - līdz ar to simetrijas prakstiski nav..
Es tev jau atbildeeju vienkaarshi - vajag lai iet taisni. Bet tavu pusasu nesimetriju kompensees tas ka buusi piemeeram nedaudz pagriezis stuuri, vai ritenji buus katrs uz mazliet atskjiiriiiga seguma, un dazhreiz pilniigi pietiks ar berzes atshkjiriibu par 1 %.
modena rakstīja:
vari papētīt šo www.autofaq.ru/...
tur it kā par to pašu runa iet un vel zinātniski izskaidro....
tas arii ir saprotami, jo tehniski tiek ieguuts taac joks kaa neliela stuures novirze no nulles, tachu dibenpiedzinjas dampim( lielaakajam vairumam) pirmkaart pusasis ir vienaada garuma, un biezji vien arii nav taadas iespejas "piestureet". Bet taa nau fiicha, tas ir vairaak gljuks.
modena rakstīja:
noskaties to video - un tad stāsti par sagadīšanas variantiem....
un vispār padomā pats - uz kuru riteni ir visdrošāk nodot lielāku jaudu lai būtu droši uzsākt braukšanu?
Par izējas pozīciju - taisnais posms...
Pagaidi drusku, gan jau nebuus sarazgjiiti samekleet arii pretpiemeeru.
modena rakstīja:
Man parastais... SE modeļiem nāca ar blokirovku ja viens ritenis izslīd....
Cik ziemā bija darīšana ar MB 200D, Opel Ascona, Opel Astra (9, Volvo 940 un Mazda 626('01) - pirmais vienmēr izspolēja labas puses ritenis
Nezinu kaapeec tieshi tev vienmer ir traapiijies labais, bet tam nau nekaada sakara ar konstrukcijas iipatniibaam ( tajaa skaiita neatkariigi no taa kuras puses braukshanai auto paredzeets), un es jau rakstiiju kaa straadaa parastais difs. Tas tev kaut kaads tiiras sagadiishanaas variants.
TDIOTS rakstīja:
WALA rakstīja: Kur tas modena palika, man jau garlaiciigi saak palikt !!!
NU ja un tas draugs ar savu Vafeli tfu Vauxhalli ar izbanojaas.
vish i ieks tvnet/auto , toksh sen jau atrasts un ap.....
Tos es maniju peec tava ieposteetaa linka, bet tur kaut kaa tas viss aatri apravies, nez ar buus atraavies banu. ![]()
![]()
![]()
modena rakstīja:
nu kāds vel ta arī neatbildēja ar kādu auto pats braukā.....
A tu panjem acis pirkstos un izlasi liidz galam kaadu 7 postu no augshas 3 lapaa.
deksters rakstīja: Tik tur,kur tavs Hummis grims, mans Lambo izbrauks
Nez man jau liekas ka tos Nikko nav gruuti piedabuut peldeet, taaa kaa veel nevar zinaat krush paaraaks. ![]()
Kur tas modena palika, man jau garlaiciigi saak palikt !!!
NU ja un tas draugs ar savu Vafeli tfu Vauxhalli ar izbanojaas.
Gnoms rakstīja: riteņu lielums - slodze uz pusasīm, miroņgalvām...
par pārējo pastā
Par sho protams piekriitu, bet nu kaadi 10% izmainjas lielumos parasti ir OK, jo vismaz taada parasti ir izturiibas rezerve tiem agregaatiem. Bet nu jaapiekriit ka lielie ripulji par kuriem es runaaju - neatbilst shim kriteerijam.
modena rakstīja:
Cik sapratu - tad tev to ir grūti saprast.... teoriju tu esi iemacijies- tad atrod laiku un paskaties praksi.... jo tur tieši parādas to ka teoretiski izplānotais dzīvē neatbilst patiesībai....
PS. kāds tev pašam auto?
Grrr, nu ja gribi palikt pie sava, neviens neaizliedz, bet tad arii neapvainojies, ka tavi par klaunu sauks.
modena rakstīja:
Gnoms rakstīja: daļa 900to arī komplektējās ar LSD... flagmanis 960 ar 3.0 točno, pārējiem tā bij opcija...
tie man liekas bija 940SE modeļi ar multi-link piekari.....
Multi link piekare nekaadi neiespaido to kaads tev difs, tikai to cik saregjiits ir shaads piekares regulejums ja to izsit no vietas.
Ja tu vel avreetu tik taalu advanceeties kaa pateikt kaads tad ir tas diferenciaalis aimugures tiltaa, tas jau buutu labs saakums talaakaam disksijaam.
Man ir TOYO Avensis kaa labi zinaams FWD, ar parastu jeb briivu difu.
Gnoms rakstīja:
tik ekstrēmi neesmu plānojis... un riepu lielāku par 265/75 R16 ar nez vai likšu...
Jaa nu tas jau itkaa neko nemaina cik lieli ritenji, vairaak maina tas cik ljoti taas asis var sasvtarpeeji un attieciibaa pret kaarbu staigaat. Bet nu gan jau ka ir par to padomaac.
modena rakstīja:
Vari pastāstīt par aizmugurēju riteņu regulējumam klasiskām 940 volvo tiltām... es domāju te daudzi varētu pasmieties....
Bet ja gribi zinaat, tad visiem auto ir pavisam 4 ritenji kas ietekmee auto uzvediibu, pat ja ne visiem regulejas visi 4.
Bet cilveekam kas ir izliecies to buus gruuti saprast!!!
Sorry, nebiju noskatiijies to tavu Youtube vidikji, taapec ieprieksheeja postaa ne viss ir pareizi. Subaram ja nekljuudos ir LSD astee, bet teksim CiRVim ir taa ka spoleejoshais rats tiek bremzets, un taa "imiteeta" 4x4 piedzinja.
P.S. un par VOLVO ritenju reguleshanu protams man nau ko pastaastiit - neesmu profesionaals VOLVO mehaanikjis, kaut arii pamatprincipi par auto kaa taada piekares reguleshanu man nekas jauns nav. Bet ja gribeetu iedziljinaaties tieshi par VOLVO atrastu netaa un speetu izlobiit to kas ir lazja un kas nav.
modena rakstīja:
Vari pastāstīt par aizmugurēju riteņu regulējumam klasiskām 940 volvo tiltām... es domāju te daudzi varētu pasmieties....
Paklau respect par to ka ir 9-series VOLVO, bet ka pats nezini kaa straadaa diferenciaalji, Sorry.
UN es stradaaju IT nozaree, un ljoti labi zinu ka interneta zinaashanaam ir jaapieiet ar veseliigu skepsi.
Par piemeeru njemot tavus noveerojumus no YouTube, es teiktu taa, tiem 4x4 ir liela iespeejamiiiba ka ir vispaar tilta blokjis (LSD), un principiaali tam stradaa vienas ass 2 rati vienlaiciigi( protams ir starpiiba bet ar aci nesamanaama) un tad nu verkjis stuuree taja virzienaa kur ir sagriezta sture vai kura ir celja sliipums ( un visiem celjiem ir sliipums).
Vareetu tevi uzaicinaat ciemos "paspoleet" ar tavu VOLVO, bet apkaartnee neredzu nvienu vietu kur buutu ledus. Kaut gan mosh varm eskperimenteet uz slapja brugja, taac man te tuvumaa ir.
Vienigaa nelaim ir taa esmu mazliet apslimis, un an sabiedriiba ir diezgan neveelama. Bet ja gribi Riigaa - Valdemaara 120, vai pie Valdmaar ielas Rimi varam satikties un atrisinaat tavu "interesanto pieredzi un secinaajumus.
OK, sapratu, mjaa ja var atljauties tad protams jaanjem 4', bet vieniigais ko es meegjinaatu noskaidrot cik buutiski mainas tas kardaan lenkjis normaalos apstaakljos + kaads tas ir pie maksimaali izveerstaam asiim braucot teiksim uz rampas ar vienu ratu.
Tiesa ikdienas lietoshanai un dubljiem tas nebuus tik buutiski, bet kaut kur biju uzduuries, kas viens ar Fordam uzstuteetu liidziigu kitu( kads bija lifts vot to gan neatceros) uz 33' ripuljiem "leekajot" pa kalniem bija tikai ta noveerpis kardaanu.
deksters rakstīja:
modena rakstīja:
PN! man ir aizmugurēja piedziņa
Bet vecajam opelim bija dziļi pofig uz kuru pusi ir pagriezta stūre uzsakot kustību....
Par klaunu tu te esi kluvis teoretiķis ....... es runāju par savu pieredzi
Kuš,kuš...šoreiz jau nu toč tu esi sastāstījis,ka Anniņai ir šķērsām....
Kaa tur sauca tos pseido zinaatniekus ??? Vispaar buutu interesanti uzzinaat cilveka profesiju, un skolaa + universitaates vai tamliidziiga iestaadee apguuto priekshmetu klaastu.
Taada sajuuta ka par fiziku un mehaaniku buutu jams lasiijis fantastikas graamataas.
A mosh tieshaam kaads melnais caurums iemeties vinjam tajaa dibengalaa, kursh piedzen tikai labo ratu uzsaakot braukt. ![]()
![]()
![]()
modena rakstīja:
bljaaaa........ tev brilles ir? no kuras puses dūmu vairāk? un no kura riteņa melnākas švīkas paliek?
psc.... ieliek video - bet reāli neizpēta kurš ritenis pirmais spolēt sāka.... un arī uz kuru lielāka jaudas daļa tika novadīt...
Man liekas tev pasham brilles jaaliek, es teicu kas his auto ir ar LSD, jeb blokji astes tiltaa, un tur LABI redzams ka abi rati spolee reizee - paskaties uz menaam svitraam.
P.S. shis nebija domaac kaa pretpiemers, vienkaarshi iemetu taapeec ka kaut kur ieprieksh bija runa arii par VOLVO 9xx ar LSD.