Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
primo 20.02.2008 9:05

labāk būtu piedāvājuši lātāku gravicapu

primo 09.02.2008 11:04

pameklē hašeka šveiku

primo 12.11.2007 10:24

tu domā?

laikam neesi bijis armijā.

primo 05.11.2007 11:24

ja esi nopietni nolēmis rakstīt satdepam, tad labāk pilini par luksoforu intervālu regulēšanu atkarībā no situācijas, jo tehniskas iespējas ir tikai atbildīgie negrib kustināt savas pakaļas.

piemēram, manis jau pieminētajā kalnciema ielā vai pēdējie divi luksofori juglā, kas ir īsti slazdi, izbraucot un iebraucot rīgā

primo 10.10.2007 15:36

galīgā pakaļā ir luksoforu regulējums. paņemsim tādu artēriju kā kalnciema iela - gaismu intervāli tādi paši kā to škērsojošām mazajā ieliņām. rezultātā kalnciemene pilna no tilta līdz tiltam, bet uz šķērsielām zaļo gaida max 3 - 4 autiņi. jābūt izcili stulbam, lai uzliktu tādu regulējumu un pilnīgi aklam, lai to neredzētu strādājot vietā, no kuras tas būtu jāredz - rd sd. vai ļaunprātīgam kaitniekam.

un šādi piemēri rīgā ik uz soļa.

primo 20.08.2007 9:59

par poļiem tos ļautiņus nevajadzētu saukt, jo tie, viņi nav.

galu galā tas ir apvainojums poļu tautai.

primo 07.06.2007 12:34

klausies latvijas radio - 3. klasiku. un iemāci to mīlēt saviem kaimiņiem. tad kad mācēs no pirmajiem akordiem atšķirt čaikovska pirmo klavierkoncertu no mazās naktsmuzīkas, tad ieguvēji būs visi.

primo 24.05.2007 9:45

kas kaiš būt par nisānu kaškai?

primo 23.05.2007 11:57

tikai nevag ļaļa, kungi. atstarojošā izolācija darbojas efektīvi, un lietojot to saulainā laikā, var vismaz par pārdesmit grādiem samazināt salona temperatūru un novērst salona izbalēšanu un paneļa sasprēgāšanu.

ja auto atstāj uz ilgāku laiku, tad lieto divus šādus aizsegus, aizklājot, arī, sānstiklus kombinācijā ar priekšējo vai pakaļējo logu.

ja grib uztaisīt savam autiņam smuki pielāgotu aizsegu, tad var būvmateriālu bodēs iegādāties PEPI REFLEKT atstarojošo izolāciju.

a širpotreba aizsegi ir pieejami tankštellēs.

primo 14.05.2007 14:06

esmu nodevies celtniecībai, bet pazudis, noteikti - nē.

par spoguļvirsmām. kloķenes un sadalenes slīdgultņiem, domājams, gaiss klāt netiek. plāna kārtiņa sapiestas eļļas var stāvēt suņa mūžu. a cilindri pieslīpēsies. ir redzēti slīpēti bloki, kas pēc slīpēšanas ir paspējuši aprūsēt, apsmērēti ar eļļu, saskrūvēti, iet tā ka nemetas. protams, ideāli, ja būtu iespēja iedarbināt, paklausīties dziesmu un kādu riņķi izlaist.

primo 14.05.2007 11:31

būs jāmaina visi bremžu cilindri, jo ilgu laiku nekustinātai bremžu eļļai izgulsnējas neliels daudzums ūdens, kas nosēžas cilindru spoguļvirsmas apakšā. šie rūsas laukumi ātri deldē manžetes. tas pats attiecas arī hidraulisko sajūgu. sajūga disks būs pieaudzis pie spararata, bet tas ir sīkums. matoram un ganģenei nekādu lielu problēmu nevajadzētu būt. ja nu, vienīgi, kondensāta radīta rūsa uz spoguļvirsmām. visādā ziņā, matora savešana kārtībā ir daudzkārt lētāka kā virsbūves restaurēšana.

primo 11.05.2007 14:32
primo 30.03.2007 12:00

es, glīts puisis būdams, nekautrējos savu ģīmi rādīt citiem. tādēļ autam logi gaiši un dzidri kā rīta rasa. bet tiem nesmukajiem, gan, grūti. visu laiku jāslēpjās.

primo 27.02.2007 16:08

gribētu nedaudz oponēt. laukos ir ļoti ierobežots skaits muļķu un to atrašana var izrādīties problemātiska.

primo 19.02.2007 16:08

senos laikos valmieras autobāzē vairākiem jauniem ikarusiem saule izbirdināja stiklus. iesākumā domāja, ka huļigāni uzdarbojas, bet izrādījās, ka stnikliņi pārrrūdīti.

primo 14.02.2007 10:05

jāizžāvē tepiķīši.

primo 06.02.2007 16:51

te ir i gāze, i viss kas cits. lidz jostasvietai vai maaaķenīt zemāk.

buvnieciba.delfi.lv/...

primo 17.01.2007 15:51

auto remonts ir ļoti neaizpildīta biznesa niša ar lielām attīstības iespējām.

primo 08.01.2007 16:34

decembrī piedalījos divos saviesīgos pasākumos.

viens notika šeit - www.viss.lv/...

un otrs dikļu pils pabragā - zāle, divas pirtis, basiens, džkzs.

katra, protams, savā stilā, bet uzslavējamas abas vietas.

primo 12.12.2006 10:20

deksters gudrs.

apstiprinot savu teoriju par tosola saspiežamību, iešauj kādā no cilindriem vienu šļuku tosolīša, ieskrūvē sveci un tad mēģini ar starteri pagriezt. un pēc liec komentus. dekster. gudreniek.

primo 08.12.2006 17:04

ir bijuši piedzīvojumi ar svečcaurumu. šobrīd varu pasmaidīt, ziemas vakarā pīpi kūpinot un vīnu baudot. toreiz smiekli nenāca.

vecajam labajam zaldātam saab 900 gadījās izšaut sveci. protams, ne jau bez iepriekšējo braucēju un skrūvētāju palīdzības. braukt vajadzēja katru dienu, tādēļ paklausot speciālistu padomam parakstījos uz remontvītnes instalēšanu - izborē lielāku caurumu, ieliek tādu kā atsperi kā spirāli, kas imitē vītni un griež sveci iekšā. izdarīja. garām nepūš, aparāts iet rūkdams. paiet pāris dienu un viena svece neiet. protams, ka tā pati. izskrūvēju laukā, a šī smuki noskalota un smaržo pēc tosola. dabūt atpakaļ to sveci nevar, jo tā remontvītne ir tāda kā saburzīta tā kā dauzīta. ņemu galvu nost, dodu kārtīgam amatniekam un viņš uztaisa pāreju pēc visiem likumiem, un uzliek uz šķidrā dzelža. vienkārši super. lieku galvu apakļam, svece bišku strādā, tad atkal ir slapja ar tosolu un nestrādā. ar visu jauno blīvi. šķita ka tā bijuse vainīga. nu nav tā vaina. taisu flanci, lai varētu ar spiedienu pārbaudīt galvu. sapumpēju un redzams, ka tamajā cilindrā ir mikroplaisa līdzās svečcaurumam. puiši savā laikā bija to remontvītni ar āmuru, ar āmuru, ar āmuru. lumīnija metināšanas speciālists sametina galvu un es braucu laimīgs līdz brīdim tehniskās apskates stacijā džeks uz stenda gāzēdams un bremzēdams vienlaicīgi, acīmredzot atsita veco vainu vaļā. izbraucu no tās "tas" un jūtu, ka tas nelaimīgais stobrs atkal neiet. vēl vairāk. kādu brīdi pastāvot, cilindrā satek tasolis un matorīti palaist nevar. tosols ir grūti saspiežams. gudrs būdams izskrūvēju sveci, ar starteri izgriežu tasolu laukā, sveci ātri iekšā un var braukt. brīžam ar 3, brīžam ar 3,5 stobriem. ja tosola izplešanās traukam atskrūvē korķi (nu, likvidē spiedienu), tad ar visiem 4. tā kā lumīnija metināšanas speciālists saka, ka metināt nav jēgas, tīri labi iemanos pieliet ūdenu, jo tosolu liet ir dārgi, ātri skrūvēt sveci, jo jāsaka, ka perehodņika taisītājs bija patiešām sava aroda pratējs, un iemācos braukt ar apgriezienu skaitu, kas visu laiku tuvs maksimālajam, jo tad strādā visi 4 stobri. savas prasmes pilnveidoju līdz brīdim, kamēr atronu citu galvu, ko pāris piegājienos uzlieku un braucu bez bēdu līdz auto atdodu citās labās rokās. paliek jautājums kāpēc pāris piegājienos? a tāpēc ka jaunā galva bija no iešpricnieka un to sadalenēm nav excentriķa, kas kačā benzīna sūkni. kā zināms, auto labāk iet ar bencīnu nekā bez. tā, lūk!

primo 08.12.2006 11:35

ātrais variants ir noņemt galvu, izurbt, iegriezt pārejas vītni, uzlikt galvu apakļam un braukt.

lēnais - urbt un griezt nenoņemot, tad noņemt un vēlreiz urbt un griezt, bet jau ar nākošo diametru, tad meklēt nākošo galvu un tad, varbūt, braukt.

primo 15.11.2006 16:13

visdrīzāk, tas par svešvārdu lietošanu.

j. endzelīna vārdā nosauktā valodnieku asociācija un valsts valodas tīrības komiteja atbalsta daudz piemērotākā un latviski nevainojamā vārda - pe. žainis, lietošanu.

visnotaļ atbalstāmi ir, arī, vārdu salikumi - pe. žainis piezagās nemanot; nu, tas ir pe. žainis utmldz.

lūdzu, lietojiet, bagātiniet savu valodu

primo 30.10.2006 16:05

nez vai siksnas drīkst izgatavot kurš katrs. tallinā ir firma "norma", kas apgādā ar drošības jostām vairākus ražotājus.

primo 08.08.2006 14:43

kādreiz varēja šeit: www.zl.lv/...

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti