ir kādi cilvēki, kurus uzaicināt par deputātu kandidātiem? ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ir kādi cilvēki, kurus uzaicināt par deputātu kandidātiem? ![]()
Dīzeļus pērk, jo tos var atļauties, taču šīs mašīnas var slēpt milzu izdevumus. Vidējam latvietim dīzelis patīk pieejamās cenas dēļ. Kamēr citur Eiropā no smakojošajām automašīnām cenšas tikt vaļā, Latvijā dīzeļmašīnu skaits tikai palielinās. Rinda pie dīzeļauto pārbaudes boksiem tehniskās apskates stacijā jau no rīta ir gara un arī dūmu mākoņi - iespaidīgi. Apskates speciālisti norāda, ka Latvijā topā ir pamatīgi lietoti dīzeļautomobiļi, no kuriem Rietumeiropā mašīnu saimnieki grib tikt vaļā. Latvijas pircējs šādas mašīnas uzskata par labiem un uzticamiem auto, turklāt var tos arī atļauties.
hm - tiklīdz jānopērk kvēpu filtrs, kas var maksāt 2000 eiro...
pac varēja pamēģināt pārdot, nevajadzēja slinkot, paskat kāda cenas starpība
Ar interesi sekoju daudziem komentāru autoriem.
No jums sanāktu izcili jaunie rakstnieki, tik nevajag tos tizlos žargonus un no slāvu vides pārņemtos trīsstāvīgo atvasinājumus un izstrādājumus lietot. man arī jālabojas, jāmācās izteikties trāpīgāk un skaidrāk.
Var tik sulīgi ar latviešu vārdiem visu, ko domā, uzrakstīt! Jā, cūkcepures. ![]()
Gzema kungs nav atrisinājums. tā būs tāda pati zīgerista, kaimiņa vai baltā zirga jājēja repšes partija. salīdīs visādi amatu un shēmu kārotāji, kuri pēc iekļūšanas saeimā pārmetīs kažoku uz otru pusi un sāks nodrošināt sevi ar amatiem un kukuļiem. un viss būs pa vecam, tikai jauni izbadējušies vēži veco trekno vietā.
risinājums - mažoritārā vēlēšanu sistēma. puse deputātu no sarakstiem, otra puse kā individuāli kandidāti.
nu ta beidzot, visi ierēdņi strādās attālināti (mājās), sastrēgumi pazudīs, ielas būs brīvākas, sab. trans. tukšāks. ![]()
jā, kad būs lauku cilvēkiem paredzēts elektromobilis? Zoe ir tikai pa pilsētu, mežā un laukā ar tādu neiebrauksi / neizbrauksi. el hummer no asv ir 112 taukšķus vērts un sāks ražot tikai pēc gada...
bet vai vajag to iespēju? it kā latviešu valodā sulīgu vārdu trūktu
gandrīz noticēju. uzliks arī saules paneļiem akcīzes nodokli. ja visi pāries uz saules baterijām.
dodu priekšroku ūdeņraža degvielas auto, vēl desmit gadus pabraukāšu ar savu benzīnnieku un tad pārsēdīšos ū-auto (nupat izdomāju foršu nosaukumu ūdeņraža auto)
iAuto.lv redaktoram fiksi jānopatentē portāla nosaukums uAuto.lv ![]()
iespējams, ka sejas maskas ir tikai sākums. nemaz nevajadzēs lidot uz marsu, tepat pa zemi staigāsim skafandros. nākotnes miljardieris ir tas, kas lielos daudzumos sāks ražot skafandrus. lūdzu, biznesa ideja par brīvu, kurš grib kļūt nevis miljonārs bet milardieris? būs arī latvijā sava nokia vai startups
principā pēc desmit gadiem Latvija būs pirmrindas valsts, Briselei un ES pa priekšu, jau būs visi lietotie auto utilizēti, tolmetizēti
tad pārejam uz ūdeņraža vai elektroauto?
Nuja, bija tā ka psrs laikos lietots žigulis bija dārgāks par jaunu žiguli
Maz braucu tāpēc pārdodu. Sslv ir viens audi Rs4, ķipa, jūrnieks pārdod jo nebrauc
Ne jau dievs slauc, mācītājs prasa 10%
vēl viena klišeja - esmu jūrnieks
Automašīnas Latvijā nolemtas iznīcināšanai
Ja Eiropas Savienība noturēsies vēl desmit gadus, tad benzīna un dīzeļdegvielas dzinēju automobiļus savā teritorijā tā iznīcināt pagūs.
Šeit ir vietā saruna, kādu automobili pirkt. Vai braukšanai pilsētā pirkt automobili ar dīzeļdzinēju? Nē, tādā gadījumā nepērciet dīzeļauto, jums būs problēmas! Ja ikdienas maršrutos nebūs ārpuspilsētas posmi, kvēpu filtrs nespēs reģenerēties un ātri vien aizsērēs. Dīzeļauto jābūt kā vilcienam – liela krava un gari braukšanas posmi.
Daudzi autobraucēji ir kaut vai dzirdējuši, ka dīzeļdzinēja kvēpu jeb cieto daļiņu filtrs ir dārga detaļa. Bet cik tad īsti tā maksā? Piemēram, 2006. gada "VW Golf" ar dīzeļmotoru neoriģinālais (ķīniešu) filtrs maksā 550 eiro, bet oriģinālais – 2200 eiro. Savukārt 2012. gada "Mercedes-Benz GLK" dīzeļa versijai pieejams tikai oriģinālais filtrs, kas maksā 2300 eiro. Latvijā iecienītam "biznesa auto" – 2010. gada "Audi" ar trīslitru dīzeļdzinēju – neoriģinālais kvēpu filtrs maksās 500 eiro, bet oriģinālais 2500 eiro.
Šeit ir vietā saruna, kādu automobili pirkt. Vai braukšanai pilsētā pirkt automobili ar dīzeļdzinēju? Nē, tādā gadījumā nepērciet dīzeļauto, jums būs problēmas! Ja ikdienas maršrutos nebūs ārpuspilsētas posmi, kvēpu filtrs nespēs reģenerēties un ātri vien aizsērēs. Dīzeļauto jābūt kā vilcienam – liela krava un gari braukšanas posmi.
Daudzi autobraucēji ir kaut vai dzirdējuši, ka dīzeļdzinēja kvēpu jeb cieto daļiņu filtrs ir dārga detaļa. Bet cik tad īsti tā maksā? Piemēram, 2006. gada "VW Golf" ar dīzeļmotoru neoriģinālais (ķīniešu) filtrs maksā 550 eiro, bet oriģinālais – 2200 eiro. Savukārt 2012. gada "Mercedes-Benz GLK" dīzeļa versijai pieejams tikai oriģinālais filtrs, kas maksā 2300 eiro. Latvijā iecienītam "biznesa auto" – 2010. gada "Audi" ar trīslitru dīzeļdzinēju – neoriģinālais kvēpu filtrs maksās 500 eiro, bet oriģinālais 2500 eiro.
nākamajās vēlēšanās būs jauns rep...., tpu!, gobzems uz balta zirga. jās atkal stikla kalnā pēc saulcerītes, tpu!, nu, vismaz premjers būs,ja ne prezi dents
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/mondeo/ghlod.html
pašam līdzīgs bija, kalpoja ļoti labi, ekonomisks, ietilpīgs
starp, citu, turpinu nēsāt saulesbrilles, jo man šausmīgi nepatīk, ka vējš pūš acīs putekļus un gružus
Mēģinājums savākt vilcieniem nepieciešamo naudu, ieviešot lietoto automašīnu pirmreizējās reģistrācijas nodokli, ir cietis neveiksmi. Taču ministrs Linkaits sola neatmest šim uzdevumam ar roku un tviterī ziņo:
“Dzelzceļa pārvadājumiem ir jābūt par sabiedriskā transporta mugurkaulu, un fiziski/morāli novecojušie vilcienu sastāvi ir jānomaina. Agri vai vēlu. Tā ir mana pārliecība. Mēs Satiksmes ministrijā izpētīsim visus variantus, lai varētu atrast finansējumu reģionālajiem vilcieniem. Jā, dažbrīd mēs paši sev radām problēmas, lai tās pārvarētu. Bet arī no katras bezizejas ir vismaz divas izejas ”
Kamēr pašai ministrijai attiecīgas informācijas par ministra atrastajām izejām vēl nav, politikas kuluāros baumo, ka tagad sekos mēģinājums vienkārši palielināt transportlīdzekļu ekspluatācijas nodokli. Protams, saistībā ar CO2 izmešiem, jo kā tad bez “dūmu aizsega”. Nav gan zināms, vai tas notiks pēc pusgada, mēneša, nedēļas vai varbūt jau rīt. Tāda lieta kā ieceru savlaicīga apspriešana ar sabiedrību šai valdībā netiek necik augstu vērtēta.
Liene Cipule: uz veikalu bez bērniem.
Tas pats attiecas uz bērnu ņemšanu līdzi veikalā - tas, ka viņiem var nebūt maskas, nenozīmē, ka tas ir droši. Sevišķi, ņemot vērā to, cik daudz bērni bāž rokas mutē, visu ķer un aptausta, arī ratu rokturus, kurus tikko turēja kāds cits ... Uz veikalu bez bērniem! Tiešām iesaku!