Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Conqueror 26.06.2022 7:12

sitas labs, khe khe

Tas ir kā grezns briesmonis tieši no Mad Max filmas.

Modificētas Rolls-Royce automašīnas ir dažas, un tas ir pamatoti. Viens no iemesliem ir tas, ka Rolls-Royce jau piedāvā saviem klientiem īpaši pielāgotas iespējas, lai padarītu savus transportlīdzekļus patiesi unikālus. Vēl viens un noteikti pārliecinošāks ir tas, ka britu luksusa automašīnu ražotājs faktiski var aizliegt jums iegādāties citu Rolls-Royce, ja modificējat viņu transportlīdzekļus.

Taču tas netraucēja vienam 2004. gada Rolls-Royce Phantom īpašniekam to pārveidot par transportlīdzekļa zvēru – 6x6 pārbūvi, kas pārveidota, lai izskatītos tā, it kā tas būtu gatavs Mad Max turpinājumam. Lai gan mēs jau iepriekš esam redzējuši vairākus trakus 6x6 pārveidojumus, piemēram, Apocalypse Dark Horse Ford Bronco 6x6, šis Phantom 6x6 viegli ir visneprātīgākais, ko līdz šim esam redzējuši.

Pārveidošanu veica Dantons Arts Kustoms. Lai pagarinātu Phantom garumu, franču kompānijai nācās nocirst automašīnu no aizmugurējām durvīm, kā pagarinājumu izmantot 2005. gada BMW 7. sērijas virsbūvi, kā arī izmantot 7er aizmugurējo asi kā papildu riteņu pāri.

Conqueror 09.06.2022 23:51

iespējams, ka slapjā laikā auto pirms nolikšanas stāvēt 5 min jāpadarbina tukšgaitā, lai motors ar savu karstumu visas slapjās motortelpas vietas izžāvē, tad nekas neierūsē

Conqueror 28.05.2022 22:21

Gordons: Krievijā ir 10-15% adekvātu un gudru cilvēku. Pārējie ir drausmīga lopu masa

Conqueror 28.05.2022 22:18

Kokins: Kad mums atvērsies acis, ka Ķīna ir nākošā Krievija, situācija var būt daudz sarežģītāka

“Rietumu attieksme pret Ķīnu ir tā kā pret Krieviju tikai pirms 10 gadiem, proti, skaidrs, ka tur nav demokrātijas, skaidrs, ka ilgstoši tā nevar, tur ir Taivāna, Uiguri, Tibeta, bet nu no otras puses tā ir Ķīnas iekšējā lieta,” TV24 raidījumā “Kur tas suns aprakts” stāsta uzņēmējs, finansists Gatis Kokins.

„Mēs varam gūt labumu no sadarbības, tirdzniecības, un cerēsim, ka attiecīgi šī vispasaules tehnoloģijas attīstība un domas liberalizācija kādreiz novedīs Ķīnu pie secinājuma, ka ir jāuzsāk normāla kapitālisma būvniecība šajā valstī.

Es to saku ar ironiju, saprotot, ka visdrīzāk tā nenotiks un tad, kad mums atvērsies acis, ka Ķīna ir nākošā Krievija, situācija var būt daudz sarežģītāka, jo atšķirībā no Krievijas, Ķīnas progress mākslīgajā intelektā, kvantu skaitļošanā un tehnoloģijās ir krietni attīstītāks.

Es domāju, ka pēc Krievijas jautājumu atrisināšanas mums, Rietumu pasaulei, ir jādomā, ko darīt ar Ķīnu.

Tramps savā dīvainajā manierē jau mēģināja, skaidrs, ka tādā veidā to atrisināt nevarēs,” uzņēmējs saka.

Conqueror 14.05.2022 12:03

Manhart Performance CRT 800 ir jaunākais vācu uztvērēja piedāvājums. Tam nepieciešams Porsche Cayenne Coupe Turbo, un tā jauda sasniedz 796 zirgspēkus un 804 mārciņas (1090 ņūtonmetri). Tas ir veselīgs uzlabojums salīdzinājumā ar 541 ZS (404 kW) un 567 mārciņas pēdām (770 Nm).

Lai panāktu jaudas uzlabojumu, Manhart aprīko dažādas turbo un jaunu starpdzesētāju. Ir arī ECU programmatūras uzlabojumi, lai viss darbotos kopā.

Manhart aprīko izplūdes sistēmu ar vārstu, lai mainītu skaņu, un 3,94 collu (100 milimetru) diametra apļveida izplūdes atverēm. Pircējs var izvēlēties apdari ar keramikas pārklājumu vai oglekļa apdari

Manhart piedāvā notekcaurules ar 200 šūnu katalizatoriem un OPF-delete rezerves caurules. Tomēr šiem gabaliem nav TÜV apstiprinājuma, tāpēc tie nav pieejami Vācijā. Uzņēmums tos var eksportēt tikai klientiem.

Krosovers brauc ar balstiekārtu, kas atrodas 1,38 collas (35 milimetrus) zemāk. Manharts saglabā rūpnīcas pneimatisko balstiekārtu un izmanto jaunus sakabes stieņus.

Šim Cayenne Coupe Turbo Manharts ietērpj ķermeni melnā krāsā ar zelta svītrām uz pārsega un korpusa sāniem. Dārgmetāla krāsa parādās arī kā akcents uz priekšējā paneļa, riteņu spieķiem, bremžu suportiem un aizmugurējā difuzora.

Drīzumā Manhart piedāvās arī savu oglekļa šķiedras priekšējo spoileri un aizmugurējo difuzoru Cayenne Coupe Turbo. Tomēr viņi neatrodas šajā transportlīdzeklī.

Tas brauc uz 22 collu, 10 spieķu riteņiem. Tie ir 10,5 collas plati priekšā un 11,5 collas aizmugurē. Kamēr tie šeit ir melnā un zelta krāsā, Manhart piedāvā riteņus dažādās krāsās.

Conqueror 14.05.2022 9:58

Akrapovičs iepazīstina ar slīdēšanas izplūdes jauninājumu Kawasaki Z650RS

Šī Euro 5 atbilstošā izplūdes sistēma šim neo-retro rodstera solim piešķir papildu spēku.

Kawasaki vidējā svara ielas velosipēdi zem 650. sērijas motocikliem bieži tiek kritizēti par to vājo raksturu. Tas galvenokārt ir saistīts ar diezgan klusu jaudas padevi un izplūdes signālu, pateicoties to 180 grādu paralēlajiem dvīņu dzinējiem. Tā kā jau labu laiku man pieder Kawasaki Ninja 650, es noteikti varu apliecināt, ka, lai gan velosipēds rada pietiekamu jaudu, man bieži vien vēlos mazliet vairāk pēc rakstura.

Kad Kawasaki izlaida Z650RS retro stila rodsteru, man jāatzīst, ka biju nedaudz vīlies par motocikla veiktspēju, ņemot vērā to, ka motocikliem, ar kuriem tas konkurēja, t.i., Yamaha XSR700 un Suzuki SV650, bija daudz sparīgāki, riteņus veicinoši dzinēji. Neskatoties uz to, Z650RS ir izskatīga mašīna un pienācīgs sniegums — ja jūs meklējat lineāru jaudas diapazonu un saderīgu, taču piedodošu droseles reakciju. No kastes tā dzinējs ir tik kluss, ka dažreiz rodas jautājums, vai tas nejauši nav apstājies. Neapšaubāmi, Akrapoviča jaunais slip-on dos šim velosipēdam zināmu labumu.

Par laimi, slovēņu izplūdes gāzu ārkārtējs ir paveicis tieši to: laidis klajā pavisam jaunu, uzslīdošu izplūdes sistēmu Kawasaki vidēja svara neoretro rodsteram. Tas ir izgatavots, izmantojot ne mazāk kā vislabākos materiālus, kas zināmi pēcpārdošanas izplūdes gāzu pasaulē, ar vieglu titāna ārējo uzmavu un gludu, melnu pārklājumu nerūsējošā tērauda gala vāciņu. Nerūsējošā tērauda savienojuma caurule ar papildu rezonatoru skaidri parāda, ka Akrapovičs, veidojot šo slīdēšanas sistēmu, ir ievērojis saprātīgumu, jo tā atbilst Euro 5 trokšņa un emisijas standartiem

Conqueror 10.05.2022 20:09

SC-Project debitē jaunas izplūdes iespējas Harley Pan America 1250

Gan Euro 5, gan tikai sacīkstēm atbilstošās konfigurācijās.

Pielāgošana ir būtiska Harley-Davidson kultūras sastāvdaļa. No gāzes tvertnes medaljoniem līdz IV posma dzinēju komplektiem – spēcīgs pēcpārdošanas tirgus palīdz Harley īpašniekiem personalizēt savu Hog. Lai gan Motor Company pirmais piedzīvojumu velosipēds Pan America vēl nevar lepoties ar tik plašu detaļu katalogu, arvien vairāk uzņēmumu atbalsta Harley iebrukumu ADV pasaulē.

Mēs jau esam redzējuši Pan-Am pēcpārdošanas slīdošos trokšņa slāpētājus no Vance & Hines un HP Corse, taču jaunākās izplūdes gāzes nāk no SC-Project ļaudīm, kas domā par veiktspēju. Piedaloties trīs MotoGP čempionātos pēc kārtas (2017-2019) ar Repsol Honda Team, Itālijas uzņēmums ir pielāgojis šīs pasaules līmeņa sacīkšu zināšanas piedzīvojumu velosipēdu tirgum. SC-Project nesen ieviesa jaunas iespējas Tiger 900 un KTM 1290 Super Adventure R, un tagad izplūdes speciālisti vēršas pie amerikāņu ADV.

SC-Project konstruē Adventure izpūtēju no nerūsējošā tērauda, ​​bet divkameru ietin titāna korpusā. Zīmols piedāvā titāna apdari vai melnu keramikas pārklājumu, un abās opcijās ir iekļauts oglekļa šķiedras gala vāciņš. Euro 5 saderīgais trokšņa slāpētājs nodrošina arī nelielu jaudas pieaugumu ar par 1,5 zirgspēkiem vairāk (pie 7700 apgr./min) un 0,8 mārciņas-pēdas papildu griezes momentu (pie 7700 apgr./min). Pan-Am īpašniekiem, kurus interesē pēcpārdošanas trokšņa slāpētājs, par titāna apdari būs jāmaksā 780 eiro (825 ASV dolāri) un 920 eiro (971 ASV dolāri) par melnu keramikas pārklājumu

Conqueror 10.05.2022 19:47

Yamaha Eiropā atjaunina Tricity 125 un 155

Vairāki atjauninājumi, sākot no dzinēja līdz šasijai, pilnībā modernizē šo trīsriteņu transportlīdzekli.

Yamaha ir ieviesusi virkni atjauninājumu savam populārajam trīsriteņu piepilsētas transportlīdzeklim Tricity. Pieejams gan 125, gan 155 kubikcm, Tricity ieguva popularitāti ar savu unikālo trīsriteņu dizainu. Līdzīgi MT-09 bāzētais Nikes 900 izmanto līdzīgu priekšpuses dizainu kā Tricity. Atjauninātais trīsriteņu skrejritenis Eiropā nonāks 2022. gada septembrī.

Sāksim lietas ar dzinējiem. Gan 125, gan 155 cc dzirnavām ir līdzīga tehnoloģija, un Yamaha patentētā Blue Core tehnoloģija ieņem galveno vietu. 125 kubikcentimetru versija nodrošina 12,1 zirgspēku jaudu, savukārt 155 kubikcentimetru versija ar dzinēju, kas ir līdzīgs tam, ko mēs atrodam citos Yamaha motorolleros, piedāvā veselīgākus 15 ponijus. Jauns kalts virzulis un cilindra galva, kā arī lielāks ieplūdes vārsts palielina jaudu un reakciju visā dev diapazonā. Yamaha mainīgā vārsta iedarbināšana (VVA) piedāvā arī optimizētu laiku visā apgriezienu diapazonā.

Vēl viena būtiska izmaiņa Tricity ir tā priekšējā daļa. LMW Ackermann stūres sistēma ir nedaudz atjaunināta, lai nodrošinātu dabiskāku sajūtu, it īpaši līkumos. Saskaņā ar Yamaha teikto, labojumi ir paredzēti, lai abi priekšējie riteņi grieztos koncentriski, pat ja skrejritenis ir noliekts agresīvā leņķī. Tas nozīmē asāku, vairāk pārliecību iedvesmojošu vadāmību.

Conqueror 08.05.2022 17:29

Toyota Land Cruiser 300 izskatās draudīgi ar oglekļa šķiedras korpusa komplektiem

Vieglais materiāls izskatās labi uz kuplā SUV, it īpaši melnā krāsā.

Toyota Land Cruiser neatkarīgi no tā, vai skatāties uz LC300 vai izsmalcināto GR Sport, vienmēr nesīs iespaidīgu auru tieši pie izstāžu zāles. Vainojiet par to tā apjomīgo izmēru vai masīvo režģi, taču leģendārais Toyota SUV ir tas, ko nevar ignorēt no pirmā acu uzmetiena.

Taču gadījumā, ja Land Cruiser nav pietiekami pārliecinošs noliktavā, Khann International piedāvā virkni uzlabojumu, lai tas izskatītos vēl draudīgāk. Tas ir pilnas virsbūves komplekts LC300, kas aprīko jauno SUV no priekšpuses uz aizmuguri.

Ir grūti palaist garām šim modelim uzstādīto plašo veiktspējas korpusa komplektu. Pagarinātie spārna uzliesmojumi palielina tā jau tā plato plecu platumu, un cena ir 2500 USD. Tikmēr priekšpuse tiek dekorēta arī ar oglekļa šķiedras pārsega pārsegu un radiatora režģi, pārdodot attiecīgi par 5210 un 2060 USD.

Tikmēr sāniem ir pievienota pica ar oglekļa šķiedras ārējo spoguļa pārsegu ar cenu 1440 USD. Kā papildu opcija ir pieejams arī 22 collu KW-LT2 R22/ET kaltu disku komplekts par 8600 USD. Aizmugurē ir pāris bagāžas nodalījuma vāka spoileri, kas arī izgatavoti no oglekļa šķiedras, un cena ir 1350 USD.

Conqueror 05.05.2022 22:39

Abarth 695 Tributo 131 Rally godina ikonisko sacīkšu automašīnu

Abarth saražos tikai 695 gabalus.

Fiat 2019. gadā izrāva 500 no ASV tirgus. Zīmols šeit nekad nav guvis lielus panākumus, atstājot tikai Fiat 500X kā vienīgo zīmola modeli. Tomēr Fiat 500 dzīvo citur pasaulē, kur pircējiem būs iespēja iegūt kādu no 695 Abarth speciāli izstrādātajiem modeļiem ar nosaukumu Abarth 695 Tributo 131 Rally, kas godina leģendāro Abarth 131 Rally pirms 40 gadiem.

Karsto mazuli darbina ar 1,4 litru dzinēju - 16 vārstu T-Jet dzinēja jaudīgākā versija. Abarth tas ražo 180 zirgspēkus (134 kilovatus) un 184 mārciņas (250 ņūtonmetrus) griezes momentu. Tas var sasniegt 62 jūdzes stundā (100 kilometrus stundā) cienījamās 6,7 sekundēs ar maksimālo ātrumu 140 jūdzes stundā (225 km/h).

Conqueror 05.05.2022 21:32

Kawi 2023. gada modeļi nonāks pie ASV izplatītājiem līdz vēlam pavasarim.

Galvenās izmaiņas FIM Supersport sacīkšu noteikumos praktiski liecināja par nāves signālu 600cc supersporta tirgum. Pat pirms pārskatītajām vadlīnijām Yamaha pārtrauca savu YZF-R6 platformu augsto ražošanas izmaksu un zemo pārdošanas apjomu dēļ.

Tā kā 2022. gadā tādi modeļi kā KTM 890 Duke R, Triumph Street Triple 765 RS, Ducati Panigale V2 un MV Agusta F3 800 sarindojās līdzās 600 kubikcentimetru četrrindu modeļiem, mēs pieņēmām, ka daudzi ražotāji sekos Yamaha piemēram. Tomēr Kawasaki tas tā nav, un Team Green jau paplašina 2023. gada Ninja ZX-6R modeļa ražošanu.

Kawasaki ne tikai pieturas pie saviem ieročiem, bet arī nelabo to, kas nav salauzts, un ZX-6R saglabā daudzus no tā raksturīgajiem pamatiem. Šķidruma dzesēšanas DOHC 636 cc dzinējs saglabā nelielas priekšrocības salīdzinājumā ar citiem 600 cc supersporta konkurentiem, un Kawi izmanto šo papildu darba tilpumu. Zīmols nav oficiāli izlaidis 2023. gada modeļa jaudas rādītājus, taču mēs sagaidām, ka četri tiešais ražos gandrīz 127 zirgspēkus un 52,1 lb-ft griezes momentu, ko apgalvo 2022. gada ZX-6R.

Ātrā pārslēga pārslēgs, atlasāmi jaudas režīmi, kā arī slīdnis un palīgsajūgs palīdz lietotājam iegūt maksimālu veiktspēju no laika pārbaudītās dzirnaviņas. No otras puses, divi vilces jaudas režīmi, daudzlīmeņu vadība un ABS ļauj braucējiem pielāgot Ninja dažādiem apstākļiem gan trasē, gan uz ceļa. Protams, Kawi iestrādā spēcīgo spēka agregātu alumīnija perimetra rāmī, ko piekar Showa liela virzuļa apgrieztā dakša un Uni-Trak aizmugures amortizators.

Radiāli uzstādīti četru virzuļu Nissin monobloku suporti, kas nostiprina dvīņus 310 mm diskus, nodrošina visu bremzēšanas spēku un sajūtu, kas nepieciešama sliežu ceļa darbam. Kawasaki piedāvā metāliski matētu krēslas zilu/metālu Diablo melnu krāsu par USD 10 699, un metāliski matēts grafenestērauda pelēkais / metālisks Diablo melns piedāvā dažus papildu dolārus par USD 10 999.

Pateicoties Team Green agrīnajam ražošanas grafikam, Kawi klienti var sagaidīt, ka 2023. gada ielu modeļi nonāks ASV. izplatītājus līdz vēlam pavasarim. Jā, 600 kubikcentimetru supersporta segments, iespējams, samazinās, taču 2023. gada Kawasaki Ninja ZX-6R joprojām vēlas dominēt sacensībās.

Conqueror 05.05.2022 18:51

Brabus 900 Crawler ir smieklīgs AMG G63 bagijs ar 888 zirgspēkiem

Nelegāls uz koplietošanas ceļiem, kāpu sacīkšu braucējs maksā 793 000 USD.

"Ko viņi domās tālāk?" To mēs sev uzdodam ikreiz, kad Brabus nāk klajā ar kādu no saviem savvaļas darbiem. Kad pienāks šī nākamā reize, mēs būsim pārsteigti par Botropa cilvēku izstrādāto. Vācu uztvērējam ir apetīte pēc neprātīgiem projektiem, kuru pamatā ir G63, un daži no tā pārsteidzošajiem darbiem aizpilda nišas, kuras Mercedes nedarīs. Pēc pikapa un V12 ir pienācis laiks satikt "galīgo tuksneša kāpu braucēju".

Būtībā Brabus 900 Crawler ir stingrs bagijs, un tas ir viens no visievērojamākajiem G klases projektiem, ko mēs jebkad esam redzējuši. Ar Mercedes pašu G63 6x6 un Maybach G650 Landaulet tas ir ārprātīgs, taču bez ceļa juridiskā statusa. Jā, bezdurvju un bezlogu G nevar braukt pa publiskām ielām, jo ​​pēcpārdošanas speciālists nevēlējās piekāpties tikai numura zīmes saglabāšanas dēļ.

Pēc tam ir dzinējs, kura darba tilpums ir samazināts līdz 4,5 litriem. Divu turbo V8 tagad nodrošina milzīgus 888 zirgspēkus (662 kilovatus) pie 6200 apgr./min un 1250 Nm (922 mārciņas) no 2900 apgr./min. Tomēr griezes moments elektroniski tiek ierobežots līdz 1050 Nm (774 mārciņām), lai saglabātu jaudu. -ātruma automātiskās ātrumkārbas uzticamība. Neraugoties uz to, ka rāpuļritenis ir konstruēts tā, lai nobrauktu no ceļa, tas joprojām ieskrienas no 0 līdz 62 jūdzēm stundā (100 km/h) tikai 3,4 sekundēs. Bezceļa riepu dēļ tas ir ierobežots līdz 100 jūdzēm stundā (160 km/h).

Pēc tik daudzu virsbūves paneļu noņemšanas un oglekļa šķiedras izmantošanas atlikušajām daļām, AMG G63 ir zaudējis daudz svara. Ņemiet vērā, ka tas joprojām ir diezgan cūkgaļas izstrādājums, jo tas nosver svarus līdz 2065 kilogramiem (4553 mārciņas), taču mēs jums atgādināsim, ka standarta transportlīdzeklis sver 2485 kg (5478 mārciņas) saskaņā ar Eiropas specifikācijām. Aprēķinot, Crawler ir zaudējis aptuveni 420 kg (926 mārciņas) tauku. Tas ir iespaidīgs sasniegums, ņemot vērā Brabus pievienotās portāla asis un cauruļveida rāmi, kas izgatavots no augstas stiprības tērauda.

Conqueror 04.05.2022 16:01

Glickenhaus 008 Baja Buggy cena būs no 100 000 USD. Vairāk informācijas drīzumā

SCG ar mašīnu sacentīsies šī gada Baja 1000 sacīkstēs.

Scuderia Cameron Glickenhaus nesteidzina dažu savu transportlīdzekļu izstrādi un tā vietā sper soli pa vienam. Ņemiet, piemēram, uzņēmuma bezceļa bagiju, par kuru pirmo reizi tika paziņots 2020. gada martā un pēc tam aptuveni gadu vēlāk tas tika ievērojami atjaunināts. Tagad, vēl 12 mēnešus vēlāk, beidzot ir oficiāls paziņojums no ražotāja par modeļa sākuma cenu, kas, visticamāk, nozīmē, ka drīz sāksies ražošana.

Glikenhauss publicēja savā Facebook lapā, lai paziņotu pasaulei, ka tā sauktais 008 Baja bagijs sākas no 100 000 USD pirms jebkādām iespējām. Uzņēmums drīzumā sāks pieņemt 1000 USD depozītus, lai rezervētu laiku, kad ražošana sāksies vēlāk šogad. Mēs nezinām precīzus Glikenhausas plānus, lai gan uzņēmums sola, ka drīzumā būs "daudz vairāk informācijas un jaunākās fotogrāfijas". Tātad, Glickenhaus ar lepnumu saka, ka šī gada The Baja 1000 bezceļu izaicinājumā piedalīsies ar 008 Baja.

Conqueror 04.05.2022 7:04

Ar pilnībā elektrisko Porsche Taycan uzstādīts jauns Guinness rekords - 69 virpuļi.

Tjerī Grantam neklājās viegli Taycan Cross Turismo drošības elementu dēļ.

Porsche Taycan Cross Turismo ir uzstādījis vēl vienu Ginesa pasaules rekordu – šoreiz veicot secīgus virtuļus uz ledus Zviedrijā.

Ar oficiālu 69 apgriezienu skaitu, pilnībā elektriskais vagons un veterāns kaskadieris Tjerijs Grānts ir uzstādījis Ginesa pasaules rekordu par lielāko skaitu virtuļu pēc kārtas uz ledus elektriskajā transportlīdzeklī.

Mēģinājums oficiāli tika pabeigts 2022. gada 3. februārī uz aizsalušas jūras 2022. gada Race Of Champions sacensībās Zviedrijā Pite Havsbadā. Iepriekš iegultajā videoklipā ir redzams mēģinājuma materiāls, ko sniedza Race of Champions.

Lai kvalificētos rekordam, apgriezieni tika veikti bez apstāšanās apļveida zonā, kas divas reizes pārsniedza automašīnas garumu. Izmantotais auto bija standarta sērijveida Porsche Taycan Cross Turismo elektromobilis ar ziemas riepām.

Tomēr Grantam tas nebija viegli. Kā redzams video, Taycan Cross Turismo apstājās mēģinājuma vidū, jo apkārt mētātais ledus pārklāja vienu no EV sensoriem. Grants sacīja, ka tas lika EV domāt, ka tas ir nonācis kaut kādā negadījumā, kas lika sistēmai apstāties.

Conqueror 03.05.2022 13:52

Lamborghini Huracan GT3 EVO2

RWD mašīnai ir jauna aero pakete tās pilnajai oglekļa šķiedras korpusam.

Tas bija 2014. gads, kad Lamborghini autosporta nodaļa atklāja Huracan Super Trofeo. GT3 variants sekoja gadu vēlāk ar GT3 EVO laišanu tirgū 2018. gadā. Paplašināšanās turpinājās 2020. gadā ar GT2 sacīkšu automašīnu, un tagad Lamborghini Squadra Corse atklāj vēl vienu tikai trasē paredzētā superauto iterāciju. GT3 EVO2 pārņem STO, kas pati par sevi ir Super Trofeo versija, kas paredzēta ceļu satiksmei, tāpēc arī Super Trofeo Omologata nosaukums.

EVO2 ir pieejams kā jaunbūvēta automašīna vai jauninājumu pakotne esošajiem Huracan GT3 EVO īpašniekiem, un tā pamatā ir aizmugurējo riteņu versija, un tā virsbūve ir pilnībā izgatavota no oglekļa šķiedras. Otrā sacīkšu evolūcija iegūst pārskatītu aerodinamisko paketi ar jaunu difuzoru, lai palielinātu aizmugurējo piespiedējspēku. Turklāt no STO iegūtais masīvais spārns vēl vairāk palīdz automašīnai palikt pielīmēts pie ceļa, un tam ir jauni balsti lielākai regulēšanai.

Pat grīda ir izgatavota no oglekļa šķiedras un ir pārklāta ar Zilona šķiedru, lai uzlabotu tās izturību. Lamborghini sacīkšu roka ir atjauninājusi apgāšanās būri, pievienojot divus aizmugurējos balstus un šūnveida sānu paneļus, kas izgatavoti no oglekļa un kevlara. Lai lepotos ar Huracan GT3 EVO2 strukturālo stingrību, organiskā stikla sānu logi tagad ir piestiprināti pie durvju paneļa, izmantojot vairākas skrūves.

Kas attiecas uz riteņiem, tie ir apvilkti ap Pirelli riepām, un tiem ir uzlabotas bremzes ar jauniem suportiem un klučiem, kas ir izturīgāki nekā iepriekš gan sprinta, gan izturības sacīkstēs. Squadra Corse arī uzlaboja vilces kontroles un bremžu pretbloķēšanas sistēmas, lai atvieglotu automašīnas vadāmību zemas saķeres scenārijos.

Conqueror 03.05.2022 8:11

jaunā korvete - īsta konfekte

Conqueror 02.05.2022 15:30

Volkswagen tagad testē nākamās paaudzes Passat ar tā sērijveida virsbūvi, kas joprojām ir stipri maskēta. Viens no Eiropas iecienītākajiem ģimenes automobiļiem atgriežas jaunā spiegu fotoattēlu komplektā, un šoreiz mums ir iespēja ieskatīties salonā.

No tā, ko mēs varam redzēt, Passat salons tiks pilnībā pārveidots, un tajā būs jauns informācijas panelis ar tīrāku dizainu un vairāk digitālo ierīču. Centrālajā konsolē ir masīvs planšetdatora stila ekrāns, kas ir ļoti līdzīgs Volkswagen ID modeļu ekrānam. HVAC vadības ierīces ir integrētas tajā pašā modulī, un, visticamāk, tām ir kapacitatīvā pieskāriena funkcija. Nav ērtākais veids, kā kontrolēt salona temperatūru, taču šķiet, ka šī tehnoloģija izmaksu samazināšanas nolūkos izplatās gandrīz visu Volkswagen grupas zīmolu produktos.

Vēl viena būtiska izmaiņa salīdzinājumā ar aizejošo Passat ir pārnesumu pārslēgs. Ja pašreizējais modelis ir aprīkots ar parasto sviru, kas atrodas viduskonsolē ļoti tuvu priekšējam roku balstam, šķiet, ka jaunais modelis pārslēgsies uz stūres kolonnā uzstādītu pārnesumu sviru. No šiem agrīnajiem fotoattēliem kontrolieris izskatās ļoti līdzīgs tam, ko Mercedes-Benz izmanto dažos savos modeļos. Savukārt viduskonsole joprojām ir pārklāta ar skrūvējamu masku, un ir grūti saprast, kas slēpjas zem tā.

Stūre, kas atšķiras no pašreizējā Passat Eiropā, izskatās kā tipiska Volkswagen stūre, kā tas redzams pašreizējā Golf un elektriskajos modeļos no ID diapazona. Tas izmanto kapacitatīvās pieskārienu pogas skaļuma, tālruņa vadībai un, iespējams, kruīza kontroles funkcijām. Stūres priekšā ir redzams pilnībā digitāls instrumentu panelis.

Conqueror 02.05.2022 14:10

VW grupas izpilddirektors Herberts Dīss apstiprināja, ka grupas augstākās klases zīmoli ieies F1.

Apstiprinot baumas par Porsche un Audi pievienošanos Formulai 1, Volkswagen grupas izpilddirektors Herberts Dīss atklāja, ka divi luksusa zīmoli piedalīsies lielākajā sacīkšu seriālā. Svarīga informācija tika atklāta tiešraides straumē ar nosaukumu "Dialogs ar Diesu", kas notika vācu valodā oficiālajā VW grupas vietnē YouTube.

Conqueror 02.05.2022 12:27

Mini pārtrauc manuālo kārbu iebūvi automašīnās.

Bet vai tas ir īslaicīgs solis?

Mini šobrīd izstrādā savu galveno modeļu nākamās paaudzes, tostarp trīsdurvju lūku un Countryman krosoveru. Aizejošo paaudžu ražošana joprojām turpinās, taču autoražotājs ir nolēmis vienkāršot komplektāciju atlikušajiem mēnešiem uz montāžas līnijām. Piegādes ķēdes problēmas liek Mini pārtraukt automašīnu ar manuālo pārnesumkārbu ražošanu.

Turpinoties mikroshēmu krīzei un citām problēmām, kas ietekmē automobiļu rūpniecības izlaidi, Mini vēlas "nodrošināt ražošanas stabilitāti", kā ziņo Autocar, un apmierināt pieaugošo pieprasījumu pēc sava produkta. Cik mēs saprotam situāciju, šķiet, ka šis lēmums ir pasaules tirgiem, ne tikai Apvienotajai Karalistei. Pagaidām Mini nav apstiprinājis, vai šī kustība būs pastāvīga vai tikai īslaicīga, līdz mikroshēmu trūkums tiks mazināts.

"Pašreizējie apstākļi, tostarp karš Ukrainā un pusvadītāju trūkums, izraisa piegādes ķēdes ierobežojumus visā globālajā automobiļu rūpniecībā," teikts Mini paziņojumā. “Lai nodrošinātu maksimālu produkcijas izlaidi, lai apmierinātu pieaugošo klientu pieprasījumu, mūsu produktu piedāvājums ir jāvienkāršo. Šis risinājums ir visefektīvākais veids, kā nodrošināt ražošanas stabilitāti, lai mēs varētu turpināt piegādāt visiem mūsu klientiem jaunus Mini.

Būs ļoti interesanti redzēt, vai nākamās paaudzes Mini modeļi būs pieejami ar manuālo ātrumkārbu. Ja mikroshēmu trūkums turpināsies arī nākamgad un pēc tam, mēs nebūsim pārsteigti, ja jaunais lūka un Countryman ieradīsies kā tikai automātiskie modeļi, vismaz sākotnēji. Paredzams, ka abi transportlīdzekļi debitēs pirms gada beigām un nonāks pārdošanā nākamā gada pirmajā ceturksnī.

Conqueror 02.05.2022 9:49

Conqueror 02.05.2022 9:48

Itāļu autoražotāja pirmais "SUV" šogad tuvojas globālajai debijai.

Ir pagājis kāds laiciņš, kopš Ferrari paziņoja par savu pirmo "SUV", kas nes nosaukumu Purosangue. Četru durvju modelis debitēs šogad un tagad, šajā jaunākajā spiegu videoklipā, ko sniedz YouTube Varryx, tika iemūžināts prototips ar plānākiem apvalkiem nekā jebkad agrāk.

Kā redzat, prototips gandrīz parādīja Purosangue veidoto korpusu, lai gan mēs varam teikt, ka Ferrari ir paveicis lielisku darbu, noslēpjot dažas detaļas, neskatoties uz plānāku maskēšanos. Atšķirībā no iepriekšējā novērojuma, arī šeit prototips bija aprīkots ar citu riteņu komplektu. Aizmugurē joprojām bija redzamas četrgalvu caurules, kas, atrodoties kustībā, radīja spēcīgu noti.

Conqueror 30.04.2022 11:18

interesanti nokrāsots auto

Conqueror 30.04.2022 11:13

Sveiciens Dāklaita k-gam!

Paldies par aizrādījumu, kam negadās saputroties, neviens nav bez grēka.

Conqueror 30.04.2022 7:53

nevis apstāķļi bet ķīnieši - stulbais google tulkotājs

Conqueror 30.04.2022 7:52

Otrajā vietā pasaulē visvairāk pārdoto elektromobiļu sarakstā ierindojies Ķīnas jaunums – Wuling HongGuang Mini EV. Mājās tas pārliecinoši apsteidza savu konkurentu Baojun E-Series, kā arī labi darbojās uz tādu smagsvaru fona kā Tesla Model Y un VW ID.3.

Tiesa, lai sasniegtu pirmo vietu reitingā, iesācējam būs jāpapūlas. Līdz šim Tesla Model 3 pārdošanas apjoms gandrīz trīs reizes pārsniedz Wuling HongGuang Mini EV. Taču uz Wuling HongGuang Mini EV rezultātiem var raudzīties ar citām acīm, ņemot vērā, ka šī automašīna (tāpat kā divas citas Ķīnas mini-elektriskās automašīnas) tiek pārdota tikai un vienīgi Ķīnā. Vai varat iedomāties, kas būtu noticis, ja šis ķīnietis tiktu pārdots citās valstīs?

SAUC-GM-Wuling ir izvirzījis sev mērķi izveidot nelielu pilsētas elektromobili, kas būtu pieejama ikvienam. Iegūtais auto ir patiesi niecīgs, nedaudz nepilnus trīs metrus garš, un salonā var ietilpt četri vidēji virsbūves apstākļi. Elektromotors ar jaudu 20 kW ļauj mazulim sasniegt maksimālo ātrumu tikai 100 km, un akumulatora jauda ar jaudu 9,2 vai 13,8 kW / h pietiks maksimāli 120- 170 km noskriets.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti